Minder kleding aan doen wilt ook werken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:31 schreef einschtein het volgende:
Dan doe ik de deur weer open, heb het bloedheet.
Dan loop ik in mijn blote kontquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Minder kleding aan doen wilt ook werken.
1. Er lopen hier minderjarigen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga je gang. Foto's niet online plaatsen aub.
Nah, is ook weer zo...Njah..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Minder kleding aan doen wilt ook werken.
[picdump] Onweer / Noodweer / Pleurisweerquote:Op zondag 11 juli 2010 00:05 schreef brtausi het volgende:
is er een speciaal topic voor onweer/bliksem foto's?
net een paar gemaakt
Er was er wel een. ff zoekenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:05 schreef brtausi het volgende:
is er een speciaal topic voor onweer/bliksem foto's?
net een paar gemaakt
Nou, hier in Arnhem was het vanavond aardig raak in ieder geval. Ook op *dit* moment begint het weer te regenen en te onweren trouwens... Waar ben je heen geweest vanavond?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:34 schreef kres het volgende:
Wil iedereen die regen meld ff de plaats erbij zetten.. ?![]()
(sorry maar ik wordt helemaal hyper als het onweer nadert..)
Ohh ik kan niet wachten tot het hier los begint te gaan..
Zo meteen de auto in. Laptop mee. Telefoon mee en dan kan ik de buienradar volgen onderweg.
Cool..quote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef Xilantof het volgende:
Kres: zou je ff kunnen resizen? Dis wel een beetje overdreven...
Ja ik heb het alweer voor elkaar .. Thanks..quote:
Ik zie niet zoveel ruis hoor... Wel aardig wat kleurruis, maar dat kan Lightroom makkelijk voor je oplossen.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:39 schreef kres het volgende:
Ben alleen niet zo happy met de ruis. (iso 200)
Dat verschilt met waar je staat.quote:
Ohh dat moet ik nog bijwerken. Ja ik moet ook zo weg dus vandaar dat ik ze er zo ff op heb gezet.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel ruis hoor... Wel aardig wat kleurruis, maar dat kan Lightroom makkelijk voor je oplossen.
Even uit m'n eigen nieuwsgierigheid: ben je nou in een open veld (zie foto #2) gaan staan?
Hoe langer je je sluiter open kan houden des te beter... Meerder flitsen op een foto geeft een mooi effect.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:52 schreef Chanty het volgende:
Okkan me voorstellen dat als je stadslicht erbij hebt de sluitertijd inderdaad korter kan
![]()
Wist nooit waar ik nou aan moest denken dus tnx, nu nog een keer onweer op het moment dat ik tijd en zin heb om het te fotograferen. Inclusief goed uitzicht en veilige locatie
Zie ik het nou goed? Is dit vanaf Nijkerk geschoten? Toffe fotos, maar hoe ben je in hemelsnaam droog gebleven? In Harderwijk kwam de regen horizontaal over de Boulevard!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:51 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh dat moet ik nog bijwerken. Ja ik moet ook zo weg dus vandaar dat ik ze er zo ff op heb gezet.
Nee is geen open veld. Stond onder een brug. Mooi droog. Ik was dar niet alleen. Met nog drie jongens die ook bezig waren.Was nog gezellig ook..
Maar ik let behoorlijk op waar ik sta en hoe mijn omgeving altijd goed in de gaten.
Ja dat heb je goed ja..quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed? Is dit vanaf Nijkerk geschoten? Toffe fotos, maar hoe ben je in hemelsnaam droog gebleven? In Harderwijk kwam de regen horizontaal over de Boulevard!
Mooie platen! Lange sluitertijden zeker?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef kres het volgende:
Hier paar..
[ afbeelding ]
Dit was boven Amersfoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef freud het volgende:
[..]
Mooie platen! Lange sluitertijden zeker?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef kres het volgende:
[..]
Dat verschilt met waar je staat.
Als de hemel waar je op richt mooi donker is dan kan je de sluitertijd behoorlijk lang open laten staan waardoor je meerder flitsen op een foto kan krijgen.
Ik heb gister gespeeld met tijden tussen 4 en 30 sec.
Dan is het nog puur geluk hebben.. Je kan zoveel wolken flitsen hebben dat je een gigantisch overbelichte foto krijgt.. Heb hier ook foto's liggen die om 3 uur 'snachts gemaakt zijn maar door de vele flitsen het lijkt alsof het gewoon overdag is..quote:
Met bulb staat de sluiter net zo lang open als je de sluiterknop ingedrukt houdt. Sluiterknop los = sluiter dicht.quote:
Als je je camera op M zet kan je zelf de sluitertijden instellen. Je draaid dan door voorbij 30 sec en de eers volgende stand is bulb.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef Chanty het volgende:
Aaahhh kijk weer iets geleerd. Benieuwd of zoiets ook op mijn 10D zit
En Bulb is veiliger.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Met bulb staat de sluiter net zo lang open als je de sluiterknop ingedrukt houdt. Sluiterknop los = sluiter dicht.
Op die manier kun je dus gewoon lekker je sluiter openzetten tegen een zwarte hemel, en zodra er bliksem langs is geweest laat je 'm los.Alternatief is natuurlijk om 'm bijvoorbeeld 30 sec. open te zetten en daarna gewoon even de lensdop ervoor houden o.i.d. om verdere overbelichting te voorkomen, maar dan is bulb handiger.
Bij mij in de buurt is er een brug waar je lekker onder kan staan..quote:Op zondag 11 juli 2010 15:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En Bulb is veiliger.
Als er net een flits achteraan komt als je net je dop voor je lens schuift, ziet dat er heel raar uit denk ik.
Ik ga met m'n 50D niet in een regen bui staan, en het enige raam dat goed open kan om foto's te maken was richting een wolk waar niet de flitsen waren
Ja oke dat is dan een stukje lastiger ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef Cryothic het volgende:
Ja, ik was gisteren alleen thuis met m'n jongste zoontje (2), dus dan ga ik niet een mooi plekje buiten zoeken.
Helaas, maar t gaat nog wel een keer onweren. Al onweert het voor m'n idee de laatste jaren steeds minder.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:13 schreef siekman het volgende:
Let wel op dat op sommige camera's de bulb stand alleen aan te kiezen is wanneer er een afstandsbediening op is aangesloten .
Bij mijn eos 450D in ieder geval wel
* Timmos trekt scheenbeschermers aanquote:
Tsja, aan de ene kant denk ik dat ons inderdaad twee rode kaarten bespaard zijn gebleven (die karatetrap van De Jong en een tweede geel voor Robben omdat 'ie per se de bal nog even het doel in wilde tikken), maar die niet toegekende corner is natuurlijk belachelijk. Het doelpunt van Spanje komt in de aanval die daar direct op volgt, en dan laat 'ie nog doorspelen met buitenspel ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:05 schreef Timmos het volgende:
We hebben nog best geluk gehad met deze scheids.. Hadden wel 3 of 4 rode kaarten MOETEN hebben..
Die vrije trap die een corner had moeten zijn.. Tsja.. Doelpunt was overigens geen buitenspel..
Van Bommel had ook 1 of 2 rode kaart overtredingen meen ik..quote:Op maandag 12 juli 2010 01:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tsja, aan de ene kant denk ik dat ons inderdaad twee rode kaarten bespaard zijn gebleven (die karatetrap van De Jong en een tweede geel voor Robben omdat 'ie per se de bal nog even het doel in wilde tikken),
En buitenspel was het wel degelijk natuurlijk; niet de allerlaatste voorzet, maar die vlak daarvoor.
Tsja, ALS die die corner had gegeven, was misschien die kans er ook wel geweest? Misschien had Sneijder 'm er wel weer ingekopt.. Als Robben zich had laten vallen had Puyol rood..quote:Op maandag 12 juli 2010 01:29 schreef Omniej het volgende:
Het belangrijkste deel van mijn quote knip je eruit?Die hele aanval van Spanje had er niet eens mogen zijn.
Nu ik dit zie lijkt het inderdaad geen buitenspel te zijn (op de bewegende beelden had het er wel een behoorlijk luchtje van), maar zoals ik al zei volgt deze hele situatie direct op een *enorm* foute beslissing van Webb...
Ik had de wedstrijd liever met strafschoppen verloren dan op deze manier in ieder geval...
Ik sluit me bij je aan. Jammer maar hoe je het went of keert, het is en blijft een spelletje. Leuk voor Spanje dat ze ook een keer gewonnen hebben, en over vier jaar weer een kansquote:Op maandag 12 juli 2010 08:53 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik weet weer helemaal waarom ik geen voetbal-supporter ben.
Huilende volwassen mannen... de opmerking op t nieuws 'het is zwaar, maar het leven gaat door'
... een "ingetogen" huldiging dinsdag (WTF, we vieren toch gewoon dat we 2de van de hele wereld zijn geworden?
) en ja hoor, het was allemaal de schuld van de scheidsrechter
(als we overigens gewonnen hadden, dan was er alleen commentaar geweest op de hoeveelheid (terechte) gele kaarten... maar goed)
Daarom, 2de van de wereld is toch ook geweldig?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Jammer maar hoe je het went of keert, het is en blijft een spelletje. Leuk voor Spanje dat ze ook een keer gewonnen hebben, en over vier jaar weer een kansAllang tof dat we 2e zijn. Dat er mensen zijn die er serieus om gaan zitten janken of uit woede maar rotzooi gaan trappen, dat zal ik echt nooit begrijpen
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Van Bommel had ook 1 of 2 rode kaart overtredingen meen ik..
En omdat iedereen roept dat het buitenspel is betekend het niet dat dat ook zo is.. Het was gewoon geen buitenspel..
[ afbeelding ]
Hoi, dit is die aanval.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt een screencapture te vroeg.
Bij de aanval daar net iets voor was het buitenspel.
Als de lijnrechter toen gefloten had was heel die aanval er niet geweest.
Nee, dit is de goede capture.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt een screencapture te vroeg.
Bij de aanval daar net iets voor was het buitenspel.
Als de lijnrechter toen gefloten had was heel die aanval er niet geweest.
Mooie platen die eerste twee. Ik zat ook nog te denken dat dit wel echt hét ideale moment zou zijn om lege snelwegen e.d. te fotograferen, maar ik wilde de wedstrijd niet missen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef CompuMess het volgende:
Het was wel lekker rustig op de weg tijdens die wedstrijd, je kon bijna fietsend over de snelweg, zonder plat gereden te worden![]()
[ afbeelding ]
Verlaten A9
[ afbeelding ]
Nog een verlaten A9
[ link | afbeelding ]
Hier wordt de wedstrijd in stijl bekeken
Helaas, ik zit op mn werk. En dan had ik denk ik nog niets gefotografeerd/gefilmd, vind onweer/storm 3 x niks....quote:
Met opbouwen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Helaas, ik zit op mn werk. En dan had ik denk ik nog niets gefotografeerd/gefilmd, vind onweer/storm 3 x niks....
Bijna alle hulpdiensten hier zijn trouwens naar de Zwarte Cross, tis daar goed misgegaan met de storm....
Zoals Timmos zegt, het staat ook op de FP. Maar idd met het opbouwen. De grootste tent, de Megatent, is ingestort en nog wat tipitenten en omheining is omver.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met opbouwen ofzo?
Want de Zwarte Cross is toch pas vanaf donderdag?
Ik ook.. Ben nu in Amsterdam. 1 klein buitje en niks meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef Chanty het volgende:
Damn zit aan de verkeerde kant van het land
Idd storm is tof, maar dan wel het liefste op een groot leeg weiland, ver van de bewoonde wereld waar het niemand letsel en schade toe kan brengen... en dat is dan helaas weer onmogelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ook.. Ben nu in Amsterdam. 1 klein buitje en niks meer.![]()
IK WIL ONWEER. IK WIL GROENE LUCHT. IK WIL ROLWOLKEN!!!
Die kans is er vandaag in Nederlandquote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd storm is tof, maar dan wel het liefste op een groot leeg weiland, ver van de bewoonde wereld waar het niemand letsel en schade toe kan brengen... en dat is dan helaas weer onmogelijk
Zou ook zo graag eens een tornado willen zienIk wijl altijd op die stormchase programma's
Graag eentje in de categorie F4 of F5quote:Op maandag 12 juli 2010 14:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die kans is er vandaag in Nederland.. Al moet je het hier in Nederland een windhoos noemen anders denkt men dat Nederland vergaat..
Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Graag eentje in de categorie F4 of F5Dat wil ik ons landje toch liever niet aandoen anders vergaat het idd
Tornado Alley in de VS
Da's niet echt een lullig boompje of zo.quote:
Chasen in USA zou ik ook graag eens willen doen.. Met een pamper aan, dat welquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.Prachtig gezicht lijkt me dat.
[..]
Da's niet echt een lullig boompje of zo.Het hele huis gewoon aan gort zeg, jezus.
Bij jou in de straat/buurt dit?
Iddquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.Prachtig gezicht lijkt me dat.
[..]
Da's niet echt een lullig boompje of zo.Het hele huis gewoon aan gort zeg, jezus.
Bij jou in de straat/buurt dit?
Ik zag datquote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zoals Timmos zegt, het staat ook op de FP. Maar idd met het opbouwen. De grootste tent, de Megatent, is ingestort en nog wat tipitenten en omheining is omver.
Tering wat een weertje!quote:
Het is geen particulier. En het is bij Emmen in de buurt, dus voor ons ook nog eens 1,5 uur rijden als 't niet langer isquote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef Chanty het volgende:
De zon schijnt hier
@ Puala: vervelend, maar kun je niet gewoon na het werk gaan kijken? Of is het geen particulier?
Is het dan zo'n speciaal model wat jullie zoeken?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:47 schreef Puala het volgende:
En het is ook weer niets. Opnieuw iemand die niet wilt verkopen aan mensen die de auto niet bij de garage in onderhoud doen.
Ik heb de regen mee kunnen pakken * Timmos haalt handdoek nog een keer door het haarquote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef Timmos het volgende:
http://www.meteox.nl/gmapstatic.aspx?zoom=6&type=zoom&x=251&y=270
Ik ga even kijken of ik dat lijntje hier mee kan pakken..
Awww! Kittens hier zijn regendruppels aan het vangen op het raamquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef Chanty het volgende:
Zoooo het regent weer lekker hard en aardig wat wind en wat gerommel in de verte. Ligt meteen een bang poesje onder de bank hier en twee andere zitten me met grote ogen aan te kijken
Dat wordt een verzopen katquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef freud het volgende:
[..]
Awww! Kittens hier zijn regendruppels aan het vangen op het raamen de kater wil graag naar buiten toe (is gek op water).
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef Uncle het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier ook weer donkere lucht ineens...
Tja.. Je moet ergens goed in zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 17:46 schreef Chanty het volgende:
Grrrr volgens mij heb ik over een aantal weken weer het genoegen om de discussie aan te gaan met mijn telefoonproviderIk heb werkelijk ALTIJD gezeik met telefoonproviders omdat die mensen niet in staat zijn te doen wat hen gevraagd wordt (een abo verlengen, opzeggen, geld retouneren, etc).
Had eind juni mijn abonnement verlengd voor een jaar met ingang van 11 september (dan eindigt mijn huidige abo). Volgens mij hebben die sukkels echter mijn nieuwe abonnement per direct in laten gaanNu scheelt dat 2 euro per maand en heb meer belminuten (die ik niet opkrijg maar ok). Ik wacht de volgende rekening nog af, als die ook niet klopt dan ga ik puur uit principe even zeiken
Inmiddels ben ik echt een ster in telefoonproviders afzeiken.
Citroen Berlingo 2.0, 2 persoons uitvoering nieuw model (dus vanaf 2004) met max. 140.000 op de teller.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef freud het volgende:
[..]
Is het dan zo'n speciaal model wat jullie zoeken?
Een eigen hoveniersbedrijf hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:28 schreef Erasmo het volgende:
Een service neem ik aan?
En wat moet je met een Berlingo als ik vragen mag
Hij is nogal pro-citroen en anti-andere merkenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus in principe voldoet iedere besteller?
De oplossingquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is nogal pro-citroen en anti-andere merkenDat is meer het probleem. Hij staat evt. open voor een peugeot, maar een andere fabrikant wilt hij niet.
Ah, ok. Lijkt me niet zo'n gek bijzonder model. Succes met zoeken in ieder geval! Dealers hebben niets trouwens?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Citroen Berlingo 2.0, 2 persoons uitvoering nieuw model (dus vanaf 2004) met max. 140.000 op de teller.
op autoscout, autotrack enz. Zijn ze amper te vindenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, ok. Lijkt me niet zo'n gek bijzonder model. Succes met zoeken in ieder geval! Dealers hebben niets trouwens?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was geen grapje hoor.
Anders ga je even een vuurtje stoken achter m'n gebouw![]()
[ afbeelding ]
wat doen Cat Woman en Jessica Rabbit bij dat vuur?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je graag kanker wilt moet je er worstjes boven doen, zicht is hier nu <30m omdat de rook gedraaid isquote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
??
Kiara was vandaag weer in een bijterige bui
Kijken naar het vuurquote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Ladysin het volgende:
[..]
wat doen Cat Woman en Jessica Rabbit bij dat vuur?
Mijn standaard uitzicht in de maanden november en decemberquote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ja. De vorige keer was de auto "zomaar ineens verkocht" en dit keer vertelde die man het gewoon eerlijk dat hij liever probeert om hem in eigen onderhoud te verkopen. Nou ja, dat moet je dan maar accepterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef Cryothic het volgende:
@Puala, wel belachelijk dat ze niet willen verkopen als je de auto ergens anders laat onderhouden.
Moet je daar voor tekenen ofzo? Met boeteclausule?
Anders was het mooi "ok, doen we, doei" en hop, nooit meer terug
Omdat hij een citroen wilt en een auto waar hij genoeg ruimte heeft voor gereedschap en een kruiwagen.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is nogal pro-citroen en anti-andere merkenDat is meer het probleem. Hij staat evt. open voor een peugeot, maar een andere fabrikant wilt hij niet.
Hij rijd al vanaf zijn 19e franse auto's en hij heeft er geen problemen mee. Zelfde geld voor mijn ouders. Die rijden al langer Franse auto'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft géén franse auto.Daar ga je zo'n spijt van krijgen.
Je tot één merk beperken is niet heel erg handig inderdaad, maar met Franse auto's hoeft niet per se wat mis te zijn natuurlijk... Ik vind de Renault van m'n ouders bijvoorbeeld een stuk lekkerder rijden dan de meeste Volkswagens, om maar 'ns wat te noemen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
Er is een reden dat leasemaatschappijen vaak niet meer aan Franse auto's doen. Sowieso, je keuze beperken tot één merk en daardoor misschien veel betere alternatieven uitsluiten:.
Citroen staat 70% van de nieuwe auto's in het eerste jaar met electronica problemen in de garage. Heb bij een importeur gewerkt, en dan krijg je al die mooie rapportages, waaronder die van de wegenwacht. De C5 was bijvoorbeeld met stip op 1. Maar goed, als je het mooi vind, daar is garantie voor hoor. De nieuwe Megane isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je tot één merk beperken is niet heel erg handig inderdaad, maar met Franse auto's hoeft niet per se wat mis te zijn natuurlijk... Ik vind de Renault van m'n ouders bijvoorbeeld een stuk lekkerder rijden dan de meeste Volkswagens, om maar 'ns wat te noemen.
En damn, van die enorme zeilschepen.Zo tof is dat.
Franse autos zijn een aangeleerde smaak, denk ik. Je vind het rotdingen, of je houdt er van. In mijn gezin hoef ik het niet voor te stellen, we hebben ooit een vakantie lang een 307sw geleend en iedereen klaagde over wagenziekte, eigenlijk nog voor we goed en wel Harderwijk uit waren. En de garage maar roepen dat de 307 de meest stuggeveerde van alle peugeots destijds wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vind de Renault van m'n ouders bijvoorbeeld een stuk lekkerder rijden dan de meeste Volkswagens, om maar 'ns wat te noemen.
Welke picasso? C3, C4, Xsara?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef Chanty het volgende:
Een keer in een citroen Picasso gezeten en was na een paar minuten al kotsmisselijk door de vage trillingen van dat dingIn een Renault geen problemen gehad.
Rob is helemaal into Honda, en de afgelopen drie auto's waren prima. En ik ben wel blij met mijn 17 jaar oude OpelMaarja, elk merk zal zijn mindere auto's hebben denk ik.
Xsaraquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke picasso? C3, C4, Xsara?![]()
Ik heb nu in verschillende auto's gereden en heb nu niet zoiets van "dat noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer". Gelukkig
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
XsaraOf misschien lag het eraan dat mijn ex-schoonmoeder erin zat
![]()
het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
XsaraOf misschien lag het eraan dat mijn ex-schoonmoeder erin zat
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
En damn, van die enorme zeilschepen.Zo tof is dat.
Neuh. Maar je hebt altijd volk dat zich zo wil noemen. Die verklaar ik 'guilty by association'.quote:
Altijd leuk om zo'n MBOer telefonisch op te voeden. Heb je geen klantxyz123.kpn.nl static IP? Sterkte in ieder geval...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neuh. Maar je hebt altijd volk dat zich zo wil noemen. Die verklaar ik 'guilty by association'.![]()
Hoe kun je nou zonder enige vorm van aankondiging een complete range IPadressen doordrukken ter vervanging van andere adressen? En niet dat ik een beetje veranderd ben... ik ben van een 145.53.x.x adres naar een 77.171.x.x adres gemoved! In één klap ben ik niet meer bereikbaar, want overal waar ik moet kunnen inloggen staat mijn oude IPAdres als veilig te boek, en niemand kent deze
En dan bel je de KPN helldesk (aardige gasten, en ze helpen je ook best goed, daar niet van) dan verkopen ze die het fabeltje dat het "automatisch is besloten en uitgevoerd door een computer ergens in het netwerk.
Uh-uh....
Mijn excuses, maar persoonlijk waardeer ik het niet zo dat je gelijk concludeert dat er een MBO-er aan de telefoon zit die nog opgevoed moet worden. Ik ben zelf ook een MBO-er en zit ook aan de servicedesk bij mijn bedrijf. Enkel hoef ik niet opgevoed te worden en weet ik verdomd goed hoe het reilt en zeilt op een servicedesk. Soms veranderen mensen op een 10e lijn iets en krijg je er als 1e lijn medewerker er een telefoontje over. En nee, dan weet je dat antwoord niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd leuk om zo'n MBOer telefonisch op te voeden. Heb je geen klantxyz123.kpn.nl static IP? Sterkte in ieder geval...
Even los van het feit dat ik het met Puala eens ben: het maakt geen ruk uit welke vooropleiding je gehad hebt, het gros op dit moment is toch ingehuurd wegens de vakantie periode, en het grootste deel daarvan is HBO of WO geschoold. Het is maar net wat je als beheerder die eerstelijns-mensen voorliegt. De eerste lijn moet je ook niet pesten. Als je dat wel nodig vindt dan ligt dat absoluut aan je eigen intelligentie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd leuk om zo'n MBOer telefonisch op te voeden. Heb je geen klantxyz123.kpn.nl static IP? Sterkte in ieder geval...
Ik bied meer..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:16 schreef Chanty het volgende:
Een keer in een citroen Picasso gezeten en was na een paar minuten al kotsmisselijk door de vage trillingen van dat dingIn een Renault geen problemen gehad.
Rob is helemaal into Honda, en de afgelopen drie auto's waren prima. En ik ben wel blij met mijn 17 jaar oude OpelMaarja, elk merk zal zijn mindere auto's hebben denk ik.
Jij moet ook altijd weer beter doen ...quote:
Wegenbelastingquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:11 schreef kres het volgende:
[..]
Ik bied meer..![]()
19 jaar oude Fiat panda(en ik lach me slap met dat ding. Alles zelf kunnen doen. Zuipt niet en 39 euro wegenbelasting in een kwartaal
)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, gaan we de mbo/hbo/wo- en scholieren/studenten-discussie hier ook voeren?
Anyway, van een WO'er mag je toch wel verwachten dat hij over een beter analytisch vermogen beschikt dan de gemiddelde mbo'er, en dat kan op de eerste lijn van een helpdesk ook van pas komen.
Of je er in de praktijk veel van merkt? Denk 't niet. Mijn ervaring is dat er vooral volk zit dat van toeten nog blazen weet en je maar met een kluitje 't riet in stuurt.
Misschien is 't ondertussen veranderd, ik probeer ze zo veel mogelijk te mijden en dat lukt me aardig.
Op een fullframe welquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
16-35 voldoet een beetje voor stadsfotografie? Van Berlijn dus
Uhh nee,,, JIj heb geen asbak op je fietsquote:
Heb jij de buienradar al gezien dan ?quote:
Je word vanmiddag op je wenken bediend. Vanaf een uurtje of 5 gaat het spoken. http://severeweatheroutlook.blogspot.com/quote:
Jij niet... Is je vriendje dan alweer thuis ? Dan heb je iemand om tegaan te kruipen en in te knijpen als het echt heel erg wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je word vanmiddag op je wenken bediend. Vanaf een uurtje of 5 gaat het spoken. http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Zit in het gele stukquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je word vanmiddag op je wenken bediend. Vanaf een uurtje of 5 gaat het spoken. http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Duhhhquote:
Ik in het rood.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zit in het gele stuk
[..]
DuhhhMaar dat duurt nog
MILFquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef kres het volgende:
Ik krijg rechts steeds een reclame te zien voor een site waar je met alleenstaande mamas kan daten
Dat mag ik niet hopen, voor niemand niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:29 schreef kres het volgende:
[..]
Ik in het rood.(ohh wat zal ik morgen anders piepen als mijn dak er af is gewaaid.
)
Ja dat duurt nog wel ff maar mij gaat het weer te snel. Heb het liefst dat het beetje laat in de avond is.. Als het al donker is. Mooiere plaatjes.
Ja maar ik heb geen MILF fetish zoals veel mannen hier op fok beweren te hebben.quote:
Ik heb een meeting in Utrecht vandaag en daar ga ik zo heen. Heb ze al wel verteld dat ik om half 5 richting auto ga en misschien nog wel eerder als het daar naar uit ziet. En dan ga ik naar het huis vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:24 schreef kres het volgende:
[..]
Jij niet... Is je vriendje dan alweer thuis ? Dan heb je iemand om tegaan te kruipen en in te knijpen als het echt heel erg wordt.
Nee idd.. ik ben blij met dit weer maar is ook altijd wel naar om later te zien hoeveel mensen hebben verloren en hoeveel schade is aangericht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat mag ik niet hopen, voor niemand niet.
Ik ga toch geen foto's makenMaar met dit mooie zonweer wil ik naar buiten en niet wegsmelten in mijn studeerkamer
Ik zou het iets eerder doen.. Ik weet natuurlijk niet waarquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een meeting in Utrecht vandaag en daar ga ik zo heen. Heb ze al wel verteld dat ik om half 5 richting auto ga en misschien nog wel eerder als het daar naar uit ziet. En dan ga ik naar het huis vanom daar alles af te wachten. Ze hebben een druivengaard daar met nog heel veel tuin er omheen. Dus daar mogen we op gaan 'passen'.
Dat is fok hequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen MILF fetish zoals veel mannen hier op fok beweren te hebben.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef kres het volgende:
Ik krijg rechts steeds een reclame te zien voor een site waar je met alleenstaande mamas kan daten
10 minuutjes vanaf de afslag Culemborg op de A2quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:35 schreef kres het volgende:
[..]
Ik zou het iets eerder doen.. Ik weet natuurlijk niet waarwoont maar utrecht en midden van het land zitten echt in het rode gebied en als ik de buienradar mag geloven begint het al redelijk vroeg.
Straatfotografie of gebouwen? Wat voor doosje hangt er achter?quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
16-35 voldoet een beetje voor stadsfotografie? Van Berlijn dus
Houdt dat in dat je gaat daten in Ballorig of de McDonnalds?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef kres het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Puala het volgende:
Zo, tijd om te vertrekken. Ben benieuwd hoe het vanmiddag/vanavond zal gaan verlopen
Wat is er mis met beide?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Houdt dat in dat je gaat daten in Ballorig of de McDonnalds?
Hoop voor je dat de bui dan vertraging krijgtquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
10 minuutjes vanaf de afslag Culemborg op de A2
quote:
Niets.. maar niet voor een datequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef xjoyce het volgende:
aaaargh irritant dit, Ik kan mijn eigen berichtjes niet meer wijzigen en ook geen priveberichten mee versturen. Hij geeft dan een fout code aan ofzo?
Lijkt mij ook een lekker lensje en aangezien ik naar Berlijn ga aankomend weekend.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op een fullframe welLekker lensje wel
Denk dat dat geen probleem moet vormen iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een lekker lensje en aangezien ik naar Berlijn ga aankomend weekend.
Heb een 1.3 & 1.6 crop bij me. Dus helaas geen full frame, volgens mij komt de lens er dan nog wel aardig uit lijkt me.
Nice, dan neem ik die mee van het weekend samen met mijn 24-70 en 50mm lensje. Leuk leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat dat geen probleem moet vormen iddIk vind 17-40 op mijn 30D al prettig. 16-35 moet dan ook goed gaan
Ik ga aankomend weekend naar Berlijn, nog naar Ierland en London - Wembley.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nu al aan het kijken voor de volgende vakantie...
Erg he......
Dat stadium al gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nu al aan het kijken voor de volgende vakantie...
Erg he......
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat stadium al gehadDit weekend naar Gent, dan twee weken rondcrossen door NL en in september 5 dagen Schotland
Tskquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doelde meer op volgend jaar.
Misschien naar Cuba.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TskZoek het eens wat dichterbij man
Normandie is mooi
Als mijn tripje naar Schotland bevalt (en dan met name het links rijden), dan ga ik volgend jaar een langere rondreis plannen op basis van alle engelse fototijdschriften met mooie lokaties
Cuba zag er idd interessant uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We willen alle continenten af.
En Cuba schijnt zeeer de moeite waard te zijn, dus wie weet.
Het is alleen weer 10 uur vliegen.
Ow, hendy, waar zit je? In zeeland?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Chanty het volgende:
Het noodweer is van start gegaan: eenmaal een regenbui
Rijswijk (ZH), maar de eerste regenbui is alweer voorbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, hendy, waar zit je? In zeeland?
Hier (purmereutel) komen nu wel wat wolkjes aangedreven
hoewel 't toch ff flink dondert nu in Den Haagquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef freud het volgende:
Mja, als ik zo buienradar zie Chanty, gaat het hier niet echt spoken...
Zat je nu nog maar in je toren hequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoewel 't toch ff flink dondert nu in Den Haag
Nee inderdaad, voor het echte noodweer moet je in Limburg zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef freud het volgende:
Mja, als ik zo buienradar zie Chanty, gaat het hier niet echt spoken...
Ik ben sowieso van het zwart, contrast. Is ook een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet precies wat ik met de foto wil. Ben gewoon een beetje aan het kijken hoe ik bos, bomen, ed er sierlijk op kan zetten. Ik vind dit wel de minste foto's van de reeks maar goed de rest hebben we nog niet bewerktquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:03 schreef Chanty het volgende:
Geen van beidenik vind de bewerking in deze foto niet mooi en foto 2 is te onrustig. Wat wil je met de foto?
Ik ben ook van het zwart wit en contrasten, maar dan zou ik er dus geen kleur in laten bij deze foto. De foto leent zich gewoon niet voor een dergelijke bewerking (vind ik). Doen dan helemaal zwart-wit en kijk of je de achtergrond nog wat meer kunt onderscheiden van de voorgrond. Maar misschien is deze foto gewoon niet zo geschikt en zit er wat beters bij de restquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van het zwart, contrast. Is ook een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet precies wat ik met de foto wil. Ben gewoon een beetje aan het kijken hoe ik bos, bomen, ed er sierlijk op kan zetten. Ik vind dit wel de minste foto's van de reeks maar goed de rest hebben we nog niet bewerkt
Die kans acht ik groterquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben ook van het zwart wit en contrasten, maar dan zou ik er dus geen kleur in laten bij deze foto. De foto leent zich gewoon niet voor een dergelijke bewerking (vind ik). Doen dan helemaal zwart-wit en kijk of je de achtergrond nog wat meer kunt onderscheiden van de voorgrond. Maar misschien is deze foto gewoon niet zo geschikt en zit er wat beters bij de rest
Grappig, jij bewerkt dus eerst de foto's die je minder vindt? Ik gooi eerst alle bagger er altijd uit en daarna ontwikkel ik een soort van dwangneurose waarin ik perse eerste de mooiste foto's MOET bewerken. En pas daarna, als ik er nog zin in heb en denk dat ik nog iets uit een foto kan halen, bewerkt ik de minder goede foto'squote:
Mwoah, ik ben voornamelijk wat aan het proberen in het PS.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Grappig, jij bewerkt dus eerst de foto's die je minder vindt? Ik gooi eerst alle bagger er altijd uit en daarna ontwikkel ik een soort van dwangneurose waarin ik perse eerste de mooiste foto's MOET bewerken. En pas daarna, als ik er nog zin in heb en denk dat ik nog iets uit een foto kan halen, bewerkt ik de minder goede foto's
Ah zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben voornamelijk wat aan het proberen in het PS.
En ik ging eens door mijn library en zag nog een berg van afgelopen weekend die nog bewerkt moesten worden. Dus dan klik je maar een vervelende foto aan en ga ik daar mee aan de slag. De leuke wil ik een hoop tijd in steken en dat zal dus wel een andere keer worden als ik meer tijd heb
Hehe zo kan je het zien, en een beetje van 'ik ga het weekend naar Berlijn en ga daar ongetwijfeld teveel foto's maken die dan allemaal bewerkt moeten worden en dus geen restjes foto's heb willen liggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah zoMeer van: ik heb wat minuten over, laat ik wat gaan hobbien
Lekker joh! Dat soort dingen kunnen goed schelen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee inderdaad, voor het echte noodweer moet je in Limburg zijnIk hoor het wel van mijn ouders
Dat beetje gerommel hier is drie keer niks.
Zojuist een deal gesloten met onze trouwlocatie. Wij hadden ze nog een ander prijsvoorstel gedaan met betrekking tot de drank en ze hebben gehaptDus nu kunnen we onze trouwdag echt gaan vastleggen
Het begint hier wat te betrekken en wat te waaien (warme wind). Als ik de radar bekijk komt er flink wat aan over een half uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net een goede plens regen gehad hierzo. En windstoten
.
Hoorde een paar keer een goede krrrrrrrrrrrrrkpats, straks eens een rondje met de mtb doen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah zoMeer van: ik heb wat minuten over, laat ik wat gaan hobbien
Ik moet mijn Berlijnfoto's uit 2008 nog steeds bewerkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe zo kan je het zien, en een beetje van 'ik ga het weekend naar Berlijn en ga daar ongetwijfeld teveel foto's maken die dan allemaal bewerkt moeten worden en dus geen restjes foto's heb willen liggen'
En ik kan ook wat alcohol nuttigen op mijn eigen bruiloftquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker joh! Dat soort dingen kunnen goed schelen!
Die vind ik dan wel weer tofquote:
Als ik de hoeveelheid flitsen bekijken op buienradar denk ik dat het minstens zo hevig wordt als maandag.... succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het begint hier wat te betrekken en wat te waaien (warme wind). Als ik de radar bekijk komt er flink wat aan over een half uurAls het maar niet zoals maandag gaat...
Edit: Eeeeehm t begint nu rap donker te worden...![]()
Dat ziet er spannend uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef taxibabe het volgende:
Tijd tussen foto's, 5 minuten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat nog niet zo heftig als maandag.. maar kan nog komen.quote:
Zag wat beelden tijdens het nieuws, zag er toch behoorlijk heftig uit wat sommige plaatsen te verduren kregen. Hier is het inmiddels weer zonnig, die regenbui en drie rommeltjes stelden niks voor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Pfeew, het ergste lijkt voorbij te zijn, het was niet zo heftig als maandag. Nog wel flinke flitsen en donders. Volgens de radar is het over een half uurtje wel voobij en wordt het weer droog.
Ik zag het ook op het nieuws, gelukkig was het hier niet zo heftig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zag wat beelden tijdens het nieuws, zag er toch behoorlijk heftig uit wat sommige plaatsen te verduren kregen. Hier is het inmiddels weer zonnig, die regenbui en drie rommeltjes stelden niks voor.
Ik vroeg net aan mijn moeder per sms of Noord-Limburg nog overeind staat. Smst ze terug dat ze dat niet weet, dat ze op weg naar huis is vanuit Maastrichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zag het ook op het nieuws, gelukkig was het hier niet zo heftig.
Owjee, ik moet er niet aan denken om in de auto te zitten met zulk weer. Die hoogspanningsmasten die zijn omgevallen in Vethuizen, blijkt hier redelijk dichtbij te zijn. Ik had nog nooit van Vethuizen gehoord, dat is nog geen 20 km van de Zwarte Cross vandaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vroeg net aan mijn moeder per sms of Noord-Limburg nog overeind staat. Smst ze terug dat ze dat niet weet, dat ze op weg naar huis is vanuit MaastrichtOf all places zat ze vandaag daar met dat noodweer
Blij dat ze niet tijdens het slechte weer op pad is gegaan. Maar in Maastricht schijnt het aardig te keer te zijn gegaan.
De hoogspanningsmasten stonden op de grens Vethuizen - Warm. En in Vethuizen zijn ook die caravans het water in gewaaid..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Owjee, ik moet er niet aan denken om in de auto te zitten met zulk weer. Die hoogspanningsmasten die zijn omgevallen in Vethuizen, blijkt hier redelijk dichtbij te zijn. Ik had nog nooit van Vethuizen gehoord, dat is nog geen 20 km van de Zwarte Cross vandaan.
Nee ik ook niet, zou zelf ook echt een veilig heenkomen zoeken als ik onderweg zou worden overvallen door zulk weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Owjee, ik moet er niet aan denken om in de auto te zitten met zulk weer. Die hoogspanningsmasten die zijn omgevallen in Vethuizen, blijkt hier redelijk dichtbij te zijn. Ik had nog nooit van Vethuizen gehoord, dat is nog geen 20 km van de Zwarte Cross vandaan.
Yup, ik las het op nu.nl. Ik had werkelijk nog nooit van Vethuizen gehoord.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
De hoogspanningsmasten stonden op de grens Vethuizen - Warm. En in Vethuizen zijn ook die caravans het water in gewaaid..
Ik ben opgegroeid in Tiel, maar ik kan me niet herinneren dat er vaak onweer was. Ik weet van 2 keer dat het heftig was qua onweer en 1 keer hagelstenen zo groot als duiveneieren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Puala het volgende:
Ik ben zo af en toe zo blij dat ik precies tussen 2 rivieren in zit he. We hebben wel wat wind gehad, wat gerommel gehoord en een paar flitsen gezien. En er is regen geweest. Maar daar is ook werkelijk alles mee gezegd. In Lienden is de bliksem ingeslagen en een woonhuis verloren gegaan. Maar dat is ook alles wat ik hier in de buurt heb gezien en gehoord.
Ja, maar dat komt gelukkig niet zo veel voor. Grappig, Tiel. Dat is kwartiertje rijden vanaf hier. Die hagelstenen was een jaar of 2 jaar terug ook. Dat was echt een ramp. De auto van mijn moeder was echt flink beschadigdquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Tiel, maar ik kan me niet herinneren dat er vaak onweer was. Ik weet van 2 keer dat het heftig was qua onweer en 1 keer hagelstenen zo groot als duiveneieren.
Je kunt ondertussen even boompjes kijken op mijn Flickrquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Chanty het volgende:
Statistiek is geweldig, totdat je weer eens iets niet kunt vinden en dus geen steek verder komtDan is het weer kut en hoofdpijnverwekkend
Als dat me inspireert tot waar ik mijn twee DF's vandaan moet halen in mijn manovaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt ondertussen even boompjes kijken op mijn Flickr
En mijn hersens zitten nog in photoshop en niet in SPSS..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef Chanty het volgende:
Je boompjes doen het goed, lekker zomers, heerlijke kleuren![]()
Helaas hebben ze weinig verstand van statistiek...
Ik heb er 4, maar nergens staat hoe ik volgens de apa-normen moet noteren. Nu heb ik dat wel gevonden op internet, alleen weet ik niet welk getallen vanuit de tabel ik nu precies moet invullen bij df (moet er 2 noteren maar er staan meer in de tabel)quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En mijn hersens zitten nog in photoshop en niet in SPSS..
Al heb ik wel een enorm leuk SPSS boek, zowaar leuk om statistiek te leren.
wat een durfal ben ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk en statistiek in één zin.
Jij durft!
quote:
Hm, lekker.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee...
Moet om 13:00 bij de tandarts zijn voor een wortelkanaalbehandeling.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, lekker.
Ik ben in mei van dit jaar pas voor t eerst in m'n leven bij de tandarts geweest.
Meteen de eerste behandeling (op de mondhygieniste na) was ook een wortelkanaal.
Maar ik ben sinds die dag ook van m'n grootste angst af.
Wat viel dat mee zeg. Gevoelig prikje van de verdoving, en verder niks meer gevoeld.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:15 schreef Cryothic het volgende:
ik had 's morgens alvast (op advies van meerdere mensen) een paracetamol genomen.
Behandeling om half 11 geloof ik, of 10 uur.
Uurtje werk.
Tegen een uur of 1 begon de verdoving uit te werken, en tegen een uur of 4 was het helemaal weg.
Wel om de 4 uur een paracetamol genomen.
Het was een zeurig gevoel, geen pijn. En vooral een soort spierpijn in m'n kaak van dat uur m'n bek open houden
De dag erna 's middags nog 1 paracetamol omdat het nog wat begon te zeuren. Daarna niks meer gevoeld.
Noem je dat aardig te keer gaan. Het was echt noodweer. Het scheelde maar een haar ofik moest de hele controleplek voor de Lowlands 1200 cancellen. Boom dor het dak, gelukkig de goede kant op zodat alleen restaurant en keuken eruitlagen. Nog wat mensen naar binnen geroepen die zelfs niet meer om de hoek naar de hoofdingang konden komen. En een uur later was alles weer ok.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vroeg net aan mijn moeder per sms of Noord-Limburg nog overeind staat. Smst ze terug dat ze dat niet weet, dat ze op weg naar huis is vanuit MaastrichtOf all places zat ze vandaag daar met dat noodweer
Blij dat ze niet tijdens het slechte weer op pad is gegaan. Maar in Maastricht schijnt het aardig te keer te zijn gegaan.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:22 schreef Cryothic het volgende:
Dat is het ook.
Daarom was ook in 1x m'n grootste angst weg.
28 jaar, nooit bij de tandarts geweest.
Dan meteen een behandeling die volgens velen als 'zwaar klote' wordt beschouwd, en dan met dat resultaat.
Alleen volgend jaar (als ik wel een tandarts verzekering heb, want daar was ik dit jaar te laat mee, dus dit is een heel duur jaar geweest) nog een verstandskies er uit, incl de kies erboven.
Ik ben er niet geweest hequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Noem je dat aardig te keer gaan. Het was echt noodweer. Het scheelde maar een haar ofik moest de hele controleplek voor de Lowlands 1200 cancellen. Boom dor het dak, gelukkig de goede kant op zodat alleen restaurant en keuken eruitlagen. Nog wat mensen naar binnen geroepen die zelfs niet meer om de hoek naar de hoofdingang konden komen. En een uur later was alles weer ok.
Dude.. Ik denk niet dat die gaten getordeerd zijn hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
Verdomme.. kettinggeleider gister eindelijk binnen, dacht: nou, dan ga ik vandaag maar even die koppelingscilinder monteren en checken of 't werkt.
Ja, koppelingscilinder (en bevestiging) past prima, heel mooi. Maar blijkbaar zitten die boutgaten iets getordeerd waardoor de kettinggeleider boven (en onder) niet meer goed uitkomt.
[ afbeelding ]
Godnondeju.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:18 schreef taxibabe het volgende:
Je kunt het niet iets bijbuigen dat de boutgaten wel tegenover elkaar komen te zitten?
quote:
Ik bedoel: getordeerd getapt ten opzichte van wat het zou moeten zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:49 schreef kres het volgende:
[..]
Dude.. Ik denk niet dat die gaten getordeerd zijn hoor.
Of het breekt of het blijft zitten waar het zit. Als ik zo naar jou foto kijk zit dat plaatje er ook niet klein beetje naast zeg..
Nope, de 2 gaten linksboven zitten verder uit elkaar en meer naar links dan de 2 linksonder. Het kan echt maar op 1 manier.quote:Weet je heel zeker dat je de juiste heb?
Soms kan een onderdeel net iets verschillen.
Ene maand gebruiken ze een soort en zomaar uit het niet besluiten ze het te veranderen.. Dat kan..
IDEE.. Is dat plaatje symmetrisch? Draai de bovenkant en onderkant om. Zou dat het kunnen zijn ?
quote:FF iets anders.. Waar kan ik het beste paar foto's afdrukken ? (prijs - kwaliteit verhouding) Heb weer paar digitale die ik op wil hangen.
Wie o Wie ?
Leuke foto, alleen denk ik dat je bedoeld dat je een foto zo zwaar bewerkt dat hij abstract wordt. Een normale foto kan evengoed kunst zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Hey!
Even het onderwerp onderbreken. Ik ben aan het knutselen geweest, iets wat ik wel vaker doe met sommige foto's als die zich daar voor lenen. Dat zijn van die foto's die eigenlijk niets voorstellen als je ze onbewerkt laat zien maar toch weet je dat je er iets moois van kan maken. Daarom maak ik soms ook foto's van de meest onlogische onderwerpen, meestal in macro.
Ik kan eigenlijk geen topic vinden met foto's die zo zwaar bewerkt zijn dat je het eigenlijk geen foto meer kan noemen maar meer kunst. Daar hou ik ook van.
Dit heb ik als laatst in elkaar gezet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |