Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Graag eentje in de categorie F4 of F5Dat wil ik ons landje toch liever niet aandoen anders vergaat het idd
Tornado Alley in de VS
Da's niet echt een lullig boompje of zo.quote:
Chasen in USA zou ik ook graag eens willen doen.. Met een pamper aan, dat welquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.Prachtig gezicht lijkt me dat.
[..]
Da's niet echt een lullig boompje of zo.Het hele huis gewoon aan gort zeg, jezus.
Bij jou in de straat/buurt dit?
Iddquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.Prachtig gezicht lijkt me dat.
[..]
Da's niet echt een lullig boompje of zo.Het hele huis gewoon aan gort zeg, jezus.
Bij jou in de straat/buurt dit?
Ik zag datquote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zoals Timmos zegt, het staat ook op de FP. Maar idd met het opbouwen. De grootste tent, de Megatent, is ingestort en nog wat tipitenten en omheining is omver.
Tering wat een weertje!quote:
Het is geen particulier. En het is bij Emmen in de buurt, dus voor ons ook nog eens 1,5 uur rijden als 't niet langer isquote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef Chanty het volgende:
De zon schijnt hier
@ Puala: vervelend, maar kun je niet gewoon na het werk gaan kijken? Of is het geen particulier?
Is het dan zo'n speciaal model wat jullie zoeken?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:47 schreef Puala het volgende:
En het is ook weer niets. Opnieuw iemand die niet wilt verkopen aan mensen die de auto niet bij de garage in onderhoud doen.
Ik heb de regen mee kunnen pakken * Timmos haalt handdoek nog een keer door het haarquote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef Timmos het volgende:
http://www.meteox.nl/gmapstatic.aspx?zoom=6&type=zoom&x=251&y=270
Ik ga even kijken of ik dat lijntje hier mee kan pakken..
Awww! Kittens hier zijn regendruppels aan het vangen op het raamquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef Chanty het volgende:
Zoooo het regent weer lekker hard en aardig wat wind en wat gerommel in de verte. Ligt meteen een bang poesje onder de bank hier en twee andere zitten me met grote ogen aan te kijken
Dat wordt een verzopen katquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef freud het volgende:
[..]
Awww! Kittens hier zijn regendruppels aan het vangen op het raamen de kater wil graag naar buiten toe (is gek op water).
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef Uncle het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier ook weer donkere lucht ineens...
Tja.. Je moet ergens goed in zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 17:46 schreef Chanty het volgende:
Grrrr volgens mij heb ik over een aantal weken weer het genoegen om de discussie aan te gaan met mijn telefoonproviderIk heb werkelijk ALTIJD gezeik met telefoonproviders omdat die mensen niet in staat zijn te doen wat hen gevraagd wordt (een abo verlengen, opzeggen, geld retouneren, etc).
Had eind juni mijn abonnement verlengd voor een jaar met ingang van 11 september (dan eindigt mijn huidige abo). Volgens mij hebben die sukkels echter mijn nieuwe abonnement per direct in laten gaanNu scheelt dat 2 euro per maand en heb meer belminuten (die ik niet opkrijg maar ok). Ik wacht de volgende rekening nog af, als die ook niet klopt dan ga ik puur uit principe even zeiken
Inmiddels ben ik echt een ster in telefoonproviders afzeiken.
Citroen Berlingo 2.0, 2 persoons uitvoering nieuw model (dus vanaf 2004) met max. 140.000 op de teller.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef freud het volgende:
[..]
Is het dan zo'n speciaal model wat jullie zoeken?
Een eigen hoveniersbedrijf hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:28 schreef Erasmo het volgende:
Een service neem ik aan?
En wat moet je met een Berlingo als ik vragen mag
Hij is nogal pro-citroen en anti-andere merkenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus in principe voldoet iedere besteller?
De oplossingquote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is nogal pro-citroen en anti-andere merkenDat is meer het probleem. Hij staat evt. open voor een peugeot, maar een andere fabrikant wilt hij niet.
Ah, ok. Lijkt me niet zo'n gek bijzonder model. Succes met zoeken in ieder geval! Dealers hebben niets trouwens?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Citroen Berlingo 2.0, 2 persoons uitvoering nieuw model (dus vanaf 2004) met max. 140.000 op de teller.
op autoscout, autotrack enz. Zijn ze amper te vindenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:32 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, ok. Lijkt me niet zo'n gek bijzonder model. Succes met zoeken in ieder geval! Dealers hebben niets trouwens?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat was geen grapje hoor.
Anders ga je even een vuurtje stoken achter m'n gebouw![]()
[ afbeelding ]
wat doen Cat Woman en Jessica Rabbit bij dat vuur?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je graag kanker wilt moet je er worstjes boven doen, zicht is hier nu <30m omdat de rook gedraaid isquote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
??
Kiara was vandaag weer in een bijterige bui
Kijken naar het vuurquote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Ladysin het volgende:
[..]
wat doen Cat Woman en Jessica Rabbit bij dat vuur?
Mijn standaard uitzicht in de maanden november en decemberquote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ja. De vorige keer was de auto "zomaar ineens verkocht" en dit keer vertelde die man het gewoon eerlijk dat hij liever probeert om hem in eigen onderhoud te verkopen. Nou ja, dat moet je dan maar accepterenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef Cryothic het volgende:
@Puala, wel belachelijk dat ze niet willen verkopen als je de auto ergens anders laat onderhouden.
Moet je daar voor tekenen ofzo? Met boeteclausule?
Anders was het mooi "ok, doen we, doei" en hop, nooit meer terug
Omdat hij een citroen wilt en een auto waar hij genoeg ruimte heeft voor gereedschap en een kruiwagen.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is nogal pro-citroen en anti-andere merkenDat is meer het probleem. Hij staat evt. open voor een peugeot, maar een andere fabrikant wilt hij niet.
Hij rijd al vanaf zijn 19e franse auto's en hij heeft er geen problemen mee. Zelfde geld voor mijn ouders. Die rijden al langer Franse auto'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft géén franse auto.Daar ga je zo'n spijt van krijgen.
Je tot één merk beperken is niet heel erg handig inderdaad, maar met Franse auto's hoeft niet per se wat mis te zijn natuurlijk... Ik vind de Renault van m'n ouders bijvoorbeeld een stuk lekkerder rijden dan de meeste Volkswagens, om maar 'ns wat te noemen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
Er is een reden dat leasemaatschappijen vaak niet meer aan Franse auto's doen. Sowieso, je keuze beperken tot één merk en daardoor misschien veel betere alternatieven uitsluiten:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |