Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Graag eentje in de categorie F4 of F5Dat wil ik ons landje toch liever niet aandoen anders vergaat het idd
Tornado Alley in de VS
Da's niet echt een lullig boompje of zo.quote:
Chasen in USA zou ik ook graag eens willen doen.. Met een pamper aan, dat welquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.Prachtig gezicht lijkt me dat.
[..]
Da's niet echt een lullig boompje of zo.Het hele huis gewoon aan gort zeg, jezus.
Bij jou in de straat/buurt dit?
Iddquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Daar zou ik ook zó graag eens een keer heengaan in het tornadoseizoen.Prachtig gezicht lijkt me dat.
[..]
Da's niet echt een lullig boompje of zo.Het hele huis gewoon aan gort zeg, jezus.
Bij jou in de straat/buurt dit?
Ik zag datquote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zoals Timmos zegt, het staat ook op de FP. Maar idd met het opbouwen. De grootste tent, de Megatent, is ingestort en nog wat tipitenten en omheining is omver.
Tering wat een weertje!quote:
Het is geen particulier. En het is bij Emmen in de buurt, dus voor ons ook nog eens 1,5 uur rijden als 't niet langer isquote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef Chanty het volgende:
De zon schijnt hier
@ Puala: vervelend, maar kun je niet gewoon na het werk gaan kijken? Of is het geen particulier?
Is het dan zo'n speciaal model wat jullie zoeken?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:47 schreef Puala het volgende:
En het is ook weer niets. Opnieuw iemand die niet wilt verkopen aan mensen die de auto niet bij de garage in onderhoud doen.
Ik heb de regen mee kunnen pakken * Timmos haalt handdoek nog een keer door het haarquote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef Timmos het volgende:
http://www.meteox.nl/gmapstatic.aspx?zoom=6&type=zoom&x=251&y=270
Ik ga even kijken of ik dat lijntje hier mee kan pakken..
Awww! Kittens hier zijn regendruppels aan het vangen op het raamquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef Chanty het volgende:
Zoooo het regent weer lekker hard en aardig wat wind en wat gerommel in de verte. Ligt meteen een bang poesje onder de bank hier en twee andere zitten me met grote ogen aan te kijken
Dat wordt een verzopen katquote:Op maandag 12 juli 2010 17:17 schreef freud het volgende:
[..]
Awww! Kittens hier zijn regendruppels aan het vangen op het raamen de kater wil graag naar buiten toe (is gek op water).
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef Uncle het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier ook weer donkere lucht ineens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |