Deze inzending heeft nu 120 stemmen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kunnen jullie me wel helpen aan wat stemmen toch?
Met de Whoareyouwithnikon Fotowedstrijd!
Please!! Stem HIER op mn Mist Foto
Link naar vorige deel
Dat watermerk maakt deel uit van de wedstrijdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb ook even gestemd, maar wat een baggerwedstrijd zeg: foto's worden klein en onscherp getoond, dat stomme watermerk er overheen en de site is supertraag. En de top 5 zijn helemaal niet de beste foto's (die baby)
Succes, al zou ik zelf niet op zo'n manier willen winnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ja maar echt he, bij sommige foto's verpest dat watermerk de hele foto...
als bij mij die reiger iets hoger had gevlogen, zie je heel die reiger niet ...
Maar thnx mensen... Moet toch wel lukken met Fok! ff 2000 stemmen hosselen...
Ja en ik heb de afspraak met mijn model af moeten zegen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Puala het volgende:
De eerste afspraak met een model staatKriebels bij de gedachte, maar ik heb nog een dikke maand om me er zenuwachtig voor te maken en om me er op voor te bereiden
Idd als er mensen met verstand kiezen is dat wat eervoller dan vriendjespolitiek. Maar aangezien iedereen er waarschijnlijk een stemmenronselwedstrijd van maakt en je foto an sich best tof is, heb je mijn stem gewoon gekregenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou ik zelf zou het ook toffer vinden als een echte jury gewoon uit alle inzendingen de mooiste kiest
(daarom was ik hier ook zo trots dat Harry Heuts mijn foto had gekozen bij de popfoto wedstrijd)
Maar aan de andere kant, als ik die Nikon D5000 win van 700 euro ben ik dat ook weer snel vergeten denk ik
( maar goed heb er al weinig hoop op idd als ik al zie dat mensen met echt een kutfoto 2000 stemmen hebben..)
Je hebt helemaal gelijk... maar ach als dat me een D5000 op kan leveren.. Hell Why not!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd als er mensen met verstand kiezen is dat wat eervoller dan vriendjespolitiek. Maar aangezien iedereen er waarschijnlijk een stemmenronselwedstrijd van maakt en je foto an sich best tof is, heb je mijn stem gewoon gekregenMaar die foto's met zoveel stemmen, ik zie het niet hoor
Heb nog op een aantal echt mooie foto's gestemd die ik tegenkwam maar zelfs die gaan het nooit meer halen.
Misschien omdat ik nog geen ervaring heb als model fotografe? En omdat ik alle nieuwe dingen best wel een beetje heel erg eng vind?quote:
Ken gebeuren hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ja en ik heb de afspraak met mijn model af moeten zegen..
Tnx, maar stemmen doet onze officiele jury tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... maar ach als dat me een D5000 op kan leveren.. Hell Why not!
Enne je inzending voor de zomerwedstrijd is echt VETTT
Zal vanmiddag ook ff stemmen daar
Nou rustig maar t was gewoon maar een vraagje..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nog geen ervaring heb als model fotografe? En omdat ik alle nieuwe dingen best wel een beetje heel erg eng vind?
[..]
Ken gebeuren he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |