Deze inzending heeft nu 120 stemmen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kunnen jullie me wel helpen aan wat stemmen toch?
Met de Whoareyouwithnikon Fotowedstrijd!
Please!! Stem HIER op mn Mist Foto
Link naar vorige deel
Dat watermerk maakt deel uit van de wedstrijdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb ook even gestemd, maar wat een baggerwedstrijd zeg: foto's worden klein en onscherp getoond, dat stomme watermerk er overheen en de site is supertraag. En de top 5 zijn helemaal niet de beste foto's (die baby)
Succes, al zou ik zelf niet op zo'n manier willen winnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ja maar echt he, bij sommige foto's verpest dat watermerk de hele foto...
als bij mij die reiger iets hoger had gevlogen, zie je heel die reiger niet ...
Maar thnx mensen... Moet toch wel lukken met Fok! ff 2000 stemmen hosselen...
Ja en ik heb de afspraak met mijn model af moeten zegen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Puala het volgende:
De eerste afspraak met een model staatKriebels bij de gedachte, maar ik heb nog een dikke maand om me er zenuwachtig voor te maken en om me er op voor te bereiden
Idd als er mensen met verstand kiezen is dat wat eervoller dan vriendjespolitiek. Maar aangezien iedereen er waarschijnlijk een stemmenronselwedstrijd van maakt en je foto an sich best tof is, heb je mijn stem gewoon gekregenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou ik zelf zou het ook toffer vinden als een echte jury gewoon uit alle inzendingen de mooiste kiest
(daarom was ik hier ook zo trots dat Harry Heuts mijn foto had gekozen bij de popfoto wedstrijd)
Maar aan de andere kant, als ik die Nikon D5000 win van 700 euro ben ik dat ook weer snel vergeten denk ik
( maar goed heb er al weinig hoop op idd als ik al zie dat mensen met echt een kutfoto 2000 stemmen hebben..)
Je hebt helemaal gelijk... maar ach als dat me een D5000 op kan leveren.. Hell Why not!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd als er mensen met verstand kiezen is dat wat eervoller dan vriendjespolitiek. Maar aangezien iedereen er waarschijnlijk een stemmenronselwedstrijd van maakt en je foto an sich best tof is, heb je mijn stem gewoon gekregenMaar die foto's met zoveel stemmen, ik zie het niet hoor
Heb nog op een aantal echt mooie foto's gestemd die ik tegenkwam maar zelfs die gaan het nooit meer halen.
Misschien omdat ik nog geen ervaring heb als model fotografe? En omdat ik alle nieuwe dingen best wel een beetje heel erg eng vind?quote:
Ken gebeuren hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ja en ik heb de afspraak met mijn model af moeten zegen..
Tnx, maar stemmen doet onze officiele jury tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... maar ach als dat me een D5000 op kan leveren.. Hell Why not!
Enne je inzending voor de zomerwedstrijd is echt VETTT
Zal vanmiddag ook ff stemmen daar
Nou rustig maar t was gewoon maar een vraagje..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien omdat ik nog geen ervaring heb als model fotografe? En omdat ik alle nieuwe dingen best wel een beetje heel erg eng vind?
[..]
Ken gebeuren he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
Feli!
Dat is het wel en ik vond 'm heerlijk rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Neen, puur vakantie. Had woensdag besloten dat ik er wel aan toe was om even een paar dagen weg te zijn. Dus camera mee met een 16-35 erop en alle locaties maar af waar al een miljoen foto's van zijn maar toch leuk om te maken zijn.quote:
Nah misschien dat ik dat morgenavond even ga doen. Zit er niet heel erg veel vanaf (kurfurstendamm) dus morgen holocaust monument bezoeken, later wat eten en daarna misschien even Alexander / Potsdamer platz fotograferen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Ook de Potsdamer Platz in de avond gefotografeerd?
Ik heb er al wel een paar met het zonnetje net achter het monument wat daar staat. Voldoetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Potsdamer Platz moet je doen net rond zonsondergang. Kun je superplaten maken.
Thnxquote:Op zondag 18 juli 2010 09:31 schreef Elorin het volgende:
Mijn stem heb je hoor!
Maar die bovenste regionen zijn inderdaad zeer twijfelachtig, ik noem maar een nummer 19 in de rij...
Veel plezier, TBquote:Op zondag 18 juli 2010 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Morguh ..![]()
Het was gisteren weer tof, maar wel zwaar op de ZC. 1 buitje regen gehad, daarna was het warm.
Vandaag wordt het nog warmer, dus insmeren en veel drinken. Laatste dag ZC, heb er zin in.![]()
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 18 juli 2010 18:15 schreef Chanty het volgende:
Zo bbq-en in het parkEINDELIJK. Heb echt al 2 jaar niet gebbqd
Coolquote:Op zondag 18 juli 2010 20:25 schreef taxibabe het volgende:
zoo .. ben er weer!
Ik mocht zomaar backstage parkeren vandaag, de security liet me iedere keer doorrijden. Alleen de security naar het hoofdterrein bleek iets strenger, ik mocht daar niet doorlopen. Ik zat dus backstage vast, haha. Uiteindelijk maar ergens tussen de hekken doorgeglipt.
Het gaat even om het idee, panaroma is mislukt, maar wil 'em toch even laten zien. Links achterin was Waylon aan het spelen Recht bij het doodshoofd begon Papa Roach.
[ afbeelding ]
Echt wel. Ben van vandaag nu op de pc aan het zetten. Gelijk even eentje van Caro Emerald bewerken, we mochten op het podium staan. Ik heb 1 foto dat ze van backstage naar het podium loopt en ze keek recht in mijn camera.quote:
Zo weer terug in Nederlandquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo weer terug in Nederland
We vielen als enige Hollanders toch wel op in het park
Jup, maar een kleiner parkje hier de straat uit daar zou het hetzelfde verhaal zijn hoorquote:
Nou zeg...jij klinkt vrolijkquote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou zeg...jij klinkt vrolijkLighten up! Het is vakantie
Oh wacht......jij moet werken
Why? Migraine?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb driekwart van het weekend op ibuprofen geleefd....
quote:
Oepsquote:Op maandag 19 juli 2010 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, tandarts die een zenuw geraakt heeft.....
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd.
En nu heb ik dus al het gehele weekend spijt dat ik niet voor de wortelkanaalbehandeling gegaan ben.....
Dan was ik het waarschijnlijk al vanaf geweest.
Leuk he, SPSSquote:Op maandag 19 juli 2010 12:19 schreef Chanty het volgende:
Pfffff ik ga steeds meer en meer dingen analyserenVolgens mi heb ik een spss-virus opgelopen
Ik vind het serieus leuk jaquote:Op maandag 19 juli 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he, SPSSGaat alles nog volgens planning?
Dat klinkt gooooooooooooooooedquote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind het serieus leuk jaGisteren tot 23 uur zitten werken nog gewoon omdat het zo lekker ging
Maar goed, nu zit ik er continu weer andere dingen bij te doen dus zo komt het nooit klaar. Maar op zich heb ik nog genoeg tijd, al wil ik vandaag de analyses echt volledig af hebben en opsturen. Kan ik de laatste correcties in mijn theorie aanbrengen en dan de conclusie en discussie schrijven. Heb nog 1,5 week voor dit alles, moet lukken als ik niet teveel afdwaal.
Mja de definitieve versie zal midden augustus klaar zijn, denk dat ik dan wel blij ben met twee weken bijkomen. Zodra ik mijn cijfer heb ga ik flink solliciteren.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt gooooooooooooooooedEindelijk klaar zometeen
En dan val je toch in een groot zwart gat
kleine moeite, en je hebt die vent z'n dag (of week, geen idee hoe je er precies bij stond) weer helemaal goed gemaakt. En dat op een maandag!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef Puala het volgende:
Mijn postbode was onder de indruk van mijn uiterlijk geloof ikHalf aangekleed de deur open doen is achteraf ook niet zo verstandig
Hij zette een prachtig gezicht op en begon gelijk te stotttttteren
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef Puala het volgende:
Mijn postbode was onder de indruk van mijn uiterlijk geloof ikHalf aangekleed de deur open doen is achteraf ook niet zo verstandig
Hij zette een prachtig gezicht op en begon gelijk te stotttttteren
oh, hempje + spijkerbroek. Viel nog wel mee hoor. En ja, die dag is wel weer goed geloof ikquote:Op maandag 19 juli 2010 12:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kleine moeite, en je hebt die vent z'n dag (of week, geen idee hoe je er precies bij stond) weer helemaal goed gemaakt. En dat op een maandag!
Goed werk.
Whehe.quote:
Ow, das toch net iets anders dan waar ik aan denk bij 'half aangekleed'quote:Op maandag 19 juli 2010 13:10 schreef Puala het volgende:
[..]
oh, hempje + spijkerbroek. Viel nog wel mee hoor. En ja, die dag is wel weer goed geloof ik![]()
[..]
Whehe.
Waarom denk je dat veel postbodes op zomerdagen voor elk wissewasje aanbellen?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kleine moeite, en je hebt die vent z'n dag (of week, geen idee hoe je er precies bij stond) weer helemaal goed gemaakt. En dat op een maandag!
Goed werk.
Ah, en dat is dan zeker ook meteen de reden dat mijn postbode vaak zo sip kijkt als ik de deur open doe ipv m'n vriendin...quote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat veel postbodes op zomerdagen voor elk wissewasje aanbellen?
bh-loos was voldoende voor hem blijkbaarquote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, das toch net iets anders dan waar ik aan denk bij 'half aangekleed'
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
bh-loos was voldoende voor hem blijkbaar
ja, die zagen we al een beetje aankomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ngggggggggggggg.............
Waarom waarom waarom had ik dat vermoeden al.......
Kun jij dat op je buik schrijvenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, die zagen we al een beetje aankomen.
Maar aangezien we hier in FOT zitten...
Zo warm is het toch niet? Of is mijn huis gewoon heel koel?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:36 schreef Chanty het volgende:
Mannen
Als ze hier aanbellen op dagen als vandaag, treffen ze mij in bikini aan, dus dat wordt dan nog wat
Nu is het nog niet superwarm nee, maar als dit weer twee dagen aanhoudt, is het bloedjesheet hierbinnen. Vandaag dus nog gewoon zomers gekleed maar morgen zit ik vrijwel zeker in bikini. Laatste warme periode ook een paar dagen gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Kun jij dat op je buik schrijven![]()
Oh en ik ben ondertussen al aangekleed en naar het postkantoor geweest.
[..]
Zo warm is het toch niet? Of is mijn huis gewoon heel koel?
Ah oke. Ik moet morgen weer werken, dus dan zit ik weer lekker in de aircoquote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nu is het nog niet superwarm nee, maar als dit weer twee dagen aanhoudt, is het bloedjesheet hierbinnen. Vandaag dus nog gewoon zomers gekleed maar morgen zit ik vrijwel zeker in bikini. Laatste warme periode ook een paar dagen gedaan
Airco hoeft voor mij niet, vind het wel lekker zo warm zolang ik er met kleding nog iets tegen kan doenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah oke. Ik moet morgen weer werken, dus dan zit ik weer lekker in de aircoEn dan 's avonds gooi ik hier alles open. Dat lucht lekker door
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
Vorige week woensdag hadden wij 'hoog bezoek' op kantoor.
De nieuwe eigenaren kwamen langs.
Was ik opeens de enige in een korte broek en een mouwloos shirt
Lange broek + t-shirt gaat nog net. Maar ik vind het ook te koud hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Airco hoeft voor mij niet, vind het wel lekker zo warm zolang ik er met kleding nog iets tegen kan doen
Als je mij in een ruimte met airco zet, zit ik in een trui
nee hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
oeps, dus ze hebben je in de bezemkast weggestopt?
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:03 schreef Cryothic het volgende:
Vorige week woensdag hadden wij 'hoog bezoek' op kantoor.
De nieuwe eigenaren kwamen langs.
Was ik opeens de enige in een korte broek en een mouwloos shirt
Helemaal mee eens hoor, ik vind dat soort dingen ook echt onzin.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee hoor
zo zijn ze gelukkig niet.
ik vond het belachelijk om die dag (ook tegen de 30 graden) opeens een lange broek en overhemd aan te trekken omdat zij langs zouden komen.
Alleen was ik kennelijk de enige die er zo over dacht.
Al lopen er hier sowieso maar een stuk of 3 wel eens in een korte broek. Maar ja, we bestaan nog maar uit 9 personen, dus dan schiet t al snel op.
Daarom, en dan nog... als het opeens 30 graden is kan een klant, of in dit geval je toekomstige baas, dat ook wel even door de vingers zien. Daarbij, als ze mij gaan beoordelen op m'n kleding ipv op m'n programmeerwerk ben ik er ook snel klaar mee.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, ik vind dat soort dingen ook echt onzin.
Weet dat er op mijn oude middelbare school een hele discussie is geweest. De dames docenten liepen vaak genoeg in korte rokjes en diepe inkijk (heb ook wel eens de kleur onderbroek van mijn docente Frans gezien) terwijl de mannen niet eens een driekwartsbroek mochten dragen
Dan denk ik echt: waar gaat het over? Zolang iedereen er verzorgt uitziet.
Zoals het hoort. Ze hebben zich even voorgesteld.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daarom, en dan nog... als het opeens 30 graden is kan een klant, of in dit geval je toekomstige baas, dat ook wel even door de vingers zien. Daarbij, als ze mij gaan beoordelen op m'n kleding ipv op m'n programmeerwerk ben ik er ook snel klaar mee.
[..]
Zoals het hoort. Ze hebben zich even voorgesteld.
Deze week zijn er individuele gesprekken met de mensen hier. En dan hopen ze per 1 oktober beide bedrijven onder 1 (hun huidige) dak te hebben.
Voordeel dat ik heb: nu is het (in de spits) 30 / 40 minuten met de auto (28km).
Straks is het 8 minuten in de auto (4km), dus bij lekker weer ga ik fietsen, en ga ik nog een lading brandstof besparen ook(en slijtage aan de auto natuurlijk)
Idd half naakte bezorgersquote:Op maandag 19 juli 2010 16:02 schreef Cryothic het volgende:
Tja, er zijn best beroepen te vinden waar het niet zo netjes is om in een korte broek te lopen als man, denk ik.
Maar in de meeste gevallen zou de nadruk toch echt op je werkzaamheden moeten liggen ipv je kleding.
Ik heb liever een half naakte bezorger die mooi op tijd is, dan een keurig gekleede bezorger die volgens de track&trace al 2 dagen onderweg is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben een goede beunhaas. 't Is allemaal niet zo moeilijk en nu weet ik dat 't iig goed gebeurt als ik 't zelf doe
.
Klinkt toch alsof het best moeilijk isquote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
Ik word er schijtziek van. Eerdaags dump ik hem ergens in een vijver ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |