Wat is er mis met beide?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Houdt dat in dat je gaat daten in Ballorig of de McDonnalds?
Hoop voor je dat de bui dan vertraging krijgtquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
10 minuutjes vanaf de afslag Culemborg op de A2
quote:
Niets.. maar niet voor een datequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef xjoyce het volgende:
aaaargh irritant dit, Ik kan mijn eigen berichtjes niet meer wijzigen en ook geen priveberichten mee versturen. Hij geeft dan een fout code aan ofzo?
Lijkt mij ook een lekker lensje en aangezien ik naar Berlijn ga aankomend weekend.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op een fullframe welLekker lensje wel
Denk dat dat geen probleem moet vormen iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een lekker lensje en aangezien ik naar Berlijn ga aankomend weekend.
Heb een 1.3 & 1.6 crop bij me. Dus helaas geen full frame, volgens mij komt de lens er dan nog wel aardig uit lijkt me.
Nice, dan neem ik die mee van het weekend samen met mijn 24-70 en 50mm lensje. Leuk leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat dat geen probleem moet vormen iddIk vind 17-40 op mijn 30D al prettig. 16-35 moet dan ook goed gaan
Ik ga aankomend weekend naar Berlijn, nog naar Ierland en London - Wembley.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nu al aan het kijken voor de volgende vakantie...
Erg he......
Dat stadium al gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nu al aan het kijken voor de volgende vakantie...
Erg he......
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat stadium al gehadDit weekend naar Gent, dan twee weken rondcrossen door NL en in september 5 dagen Schotland
Tskquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doelde meer op volgend jaar.
Misschien naar Cuba.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TskZoek het eens wat dichterbij man
Normandie is mooi
Als mijn tripje naar Schotland bevalt (en dan met name het links rijden), dan ga ik volgend jaar een langere rondreis plannen op basis van alle engelse fototijdschriften met mooie lokaties
Cuba zag er idd interessant uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We willen alle continenten af.
En Cuba schijnt zeeer de moeite waard te zijn, dus wie weet.
Het is alleen weer 10 uur vliegen.
Ow, hendy, waar zit je? In zeeland?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef Chanty het volgende:
Het noodweer is van start gegaan: eenmaal een regenbui
Rijswijk (ZH), maar de eerste regenbui is alweer voorbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, hendy, waar zit je? In zeeland?
Hier (purmereutel) komen nu wel wat wolkjes aangedreven
hoewel 't toch ff flink dondert nu in Den Haagquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef freud het volgende:
Mja, als ik zo buienradar zie Chanty, gaat het hier niet echt spoken...
Zat je nu nog maar in je toren hequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoewel 't toch ff flink dondert nu in Den Haag
Nee inderdaad, voor het echte noodweer moet je in Limburg zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef freud het volgende:
Mja, als ik zo buienradar zie Chanty, gaat het hier niet echt spoken...
Ik ben sowieso van het zwart, contrast. Is ook een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet precies wat ik met de foto wil. Ben gewoon een beetje aan het kijken hoe ik bos, bomen, ed er sierlijk op kan zetten. Ik vind dit wel de minste foto's van de reeks maar goed de rest hebben we nog niet bewerktquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:03 schreef Chanty het volgende:
Geen van beidenik vind de bewerking in deze foto niet mooi en foto 2 is te onrustig. Wat wil je met de foto?
Ik ben ook van het zwart wit en contrasten, maar dan zou ik er dus geen kleur in laten bij deze foto. De foto leent zich gewoon niet voor een dergelijke bewerking (vind ik). Doen dan helemaal zwart-wit en kijk of je de achtergrond nog wat meer kunt onderscheiden van de voorgrond. Maar misschien is deze foto gewoon niet zo geschikt en zit er wat beters bij de restquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben sowieso van het zwart, contrast. Is ook een persoonlijke smaak natuurlijk. Ik weet niet precies wat ik met de foto wil. Ben gewoon een beetje aan het kijken hoe ik bos, bomen, ed er sierlijk op kan zetten. Ik vind dit wel de minste foto's van de reeks maar goed de rest hebben we nog niet bewerkt
Die kans acht ik groterquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben ook van het zwart wit en contrasten, maar dan zou ik er dus geen kleur in laten bij deze foto. De foto leent zich gewoon niet voor een dergelijke bewerking (vind ik). Doen dan helemaal zwart-wit en kijk of je de achtergrond nog wat meer kunt onderscheiden van de voorgrond. Maar misschien is deze foto gewoon niet zo geschikt en zit er wat beters bij de rest
Grappig, jij bewerkt dus eerst de foto's die je minder vindt? Ik gooi eerst alle bagger er altijd uit en daarna ontwikkel ik een soort van dwangneurose waarin ik perse eerste de mooiste foto's MOET bewerken. En pas daarna, als ik er nog zin in heb en denk dat ik nog iets uit een foto kan halen, bewerkt ik de minder goede foto'squote:
Mwoah, ik ben voornamelijk wat aan het proberen in het PS.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Grappig, jij bewerkt dus eerst de foto's die je minder vindt? Ik gooi eerst alle bagger er altijd uit en daarna ontwikkel ik een soort van dwangneurose waarin ik perse eerste de mooiste foto's MOET bewerken. En pas daarna, als ik er nog zin in heb en denk dat ik nog iets uit een foto kan halen, bewerkt ik de minder goede foto's
Ah zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben voornamelijk wat aan het proberen in het PS.
En ik ging eens door mijn library en zag nog een berg van afgelopen weekend die nog bewerkt moesten worden. Dus dan klik je maar een vervelende foto aan en ga ik daar mee aan de slag. De leuke wil ik een hoop tijd in steken en dat zal dus wel een andere keer worden als ik meer tijd heb
Hehe zo kan je het zien, en een beetje van 'ik ga het weekend naar Berlijn en ga daar ongetwijfeld teveel foto's maken die dan allemaal bewerkt moeten worden en dus geen restjes foto's heb willen liggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah zoMeer van: ik heb wat minuten over, laat ik wat gaan hobbien
Lekker joh! Dat soort dingen kunnen goed schelen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee inderdaad, voor het echte noodweer moet je in Limburg zijnIk hoor het wel van mijn ouders
Dat beetje gerommel hier is drie keer niks.
Zojuist een deal gesloten met onze trouwlocatie. Wij hadden ze nog een ander prijsvoorstel gedaan met betrekking tot de drank en ze hebben gehaptDus nu kunnen we onze trouwdag echt gaan vastleggen
Het begint hier wat te betrekken en wat te waaien (warme wind). Als ik de radar bekijk komt er flink wat aan over een half uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net een goede plens regen gehad hierzo. En windstoten
.
Hoorde een paar keer een goede krrrrrrrrrrrrrkpats, straks eens een rondje met de mtb doen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah zoMeer van: ik heb wat minuten over, laat ik wat gaan hobbien
Ik moet mijn Berlijnfoto's uit 2008 nog steeds bewerkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe zo kan je het zien, en een beetje van 'ik ga het weekend naar Berlijn en ga daar ongetwijfeld teveel foto's maken die dan allemaal bewerkt moeten worden en dus geen restjes foto's heb willen liggen'
En ik kan ook wat alcohol nuttigen op mijn eigen bruiloftquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker joh! Dat soort dingen kunnen goed schelen!
Die vind ik dan wel weer tofquote:
Als ik de hoeveelheid flitsen bekijken op buienradar denk ik dat het minstens zo hevig wordt als maandag.... succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Het begint hier wat te betrekken en wat te waaien (warme wind). Als ik de radar bekijk komt er flink wat aan over een half uurAls het maar niet zoals maandag gaat...
Edit: Eeeeehm t begint nu rap donker te worden...![]()
Dat ziet er spannend uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef taxibabe het volgende:
Tijd tussen foto's, 5 minuten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat nog niet zo heftig als maandag.. maar kan nog komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |