quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, gaan we de mbo/hbo/wo- en scholieren/studenten-discussie hier ook voeren?
Anyway, van een WO'er mag je toch wel verwachten dat hij over een beter analytisch vermogen beschikt dan de gemiddelde mbo'er, en dat kan op de eerste lijn van een helpdesk ook van pas komen.
Of je er in de praktijk veel van merkt? Denk 't niet. Mijn ervaring is dat er vooral volk zit dat van toeten nog blazen weet en je maar met een kluitje 't riet in stuurt.
Misschien is 't ondertussen veranderd, ik probeer ze zo veel mogelijk te mijden en dat lukt me aardig.
Op een fullframe welquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
16-35 voldoet een beetje voor stadsfotografie? Van Berlijn dus
Uhh nee,,, JIj heb geen asbak op je fietsquote:
Heb jij de buienradar al gezien dan ?quote:
Je word vanmiddag op je wenken bediend. Vanaf een uurtje of 5 gaat het spoken. http://severeweatheroutlook.blogspot.com/quote:
Jij niet... Is je vriendje dan alweer thuis ? Dan heb je iemand om tegaan te kruipen en in te knijpen als het echt heel erg wordt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je word vanmiddag op je wenken bediend. Vanaf een uurtje of 5 gaat het spoken. http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Zit in het gele stukquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je word vanmiddag op je wenken bediend. Vanaf een uurtje of 5 gaat het spoken. http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
Duhhhquote:
Ik in het rood.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zit in het gele stuk
[..]
DuhhhMaar dat duurt nog
MILFquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef kres het volgende:
Ik krijg rechts steeds een reclame te zien voor een site waar je met alleenstaande mamas kan daten
Dat mag ik niet hopen, voor niemand niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:29 schreef kres het volgende:
[..]
Ik in het rood.(ohh wat zal ik morgen anders piepen als mijn dak er af is gewaaid.
)
Ja dat duurt nog wel ff maar mij gaat het weer te snel. Heb het liefst dat het beetje laat in de avond is.. Als het al donker is. Mooiere plaatjes.
Ja maar ik heb geen MILF fetish zoals veel mannen hier op fok beweren te hebben.quote:
Ik heb een meeting in Utrecht vandaag en daar ga ik zo heen. Heb ze al wel verteld dat ik om half 5 richting auto ga en misschien nog wel eerder als het daar naar uit ziet. En dan ga ik naar het huis vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:24 schreef kres het volgende:
[..]
Jij niet... Is je vriendje dan alweer thuis ? Dan heb je iemand om tegaan te kruipen en in te knijpen als het echt heel erg wordt.
Nee idd.. ik ben blij met dit weer maar is ook altijd wel naar om later te zien hoeveel mensen hebben verloren en hoeveel schade is aangericht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat mag ik niet hopen, voor niemand niet.
Ik ga toch geen foto's makenMaar met dit mooie zonweer wil ik naar buiten en niet wegsmelten in mijn studeerkamer
Ik zou het iets eerder doen.. Ik weet natuurlijk niet waarquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een meeting in Utrecht vandaag en daar ga ik zo heen. Heb ze al wel verteld dat ik om half 5 richting auto ga en misschien nog wel eerder als het daar naar uit ziet. En dan ga ik naar het huis vanom daar alles af te wachten. Ze hebben een druivengaard daar met nog heel veel tuin er omheen. Dus daar mogen we op gaan 'passen'.
Dat is fok hequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen MILF fetish zoals veel mannen hier op fok beweren te hebben.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef kres het volgende:
Ik krijg rechts steeds een reclame te zien voor een site waar je met alleenstaande mamas kan daten
10 minuutjes vanaf de afslag Culemborg op de A2quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:35 schreef kres het volgende:
[..]
Ik zou het iets eerder doen.. Ik weet natuurlijk niet waarwoont maar utrecht en midden van het land zitten echt in het rode gebied en als ik de buienradar mag geloven begint het al redelijk vroeg.
Straatfotografie of gebouwen? Wat voor doosje hangt er achter?quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
16-35 voldoet een beetje voor stadsfotografie? Van Berlijn dus
Houdt dat in dat je gaat daten in Ballorig of de McDonnalds?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef kres het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Puala het volgende:
Zo, tijd om te vertrekken. Ben benieuwd hoe het vanmiddag/vanavond zal gaan verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |