quote:Op maandag 12 juli 2010 01:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Van Bommel had ook 1 of 2 rode kaart overtredingen meen ik..
En omdat iedereen roept dat het buitenspel is betekend het niet dat dat ook zo is.. Het was gewoon geen buitenspel..
[ afbeelding ]
Hoi, dit is die aanval.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt een screencapture te vroeg.
Bij de aanval daar net iets voor was het buitenspel.
Als de lijnrechter toen gefloten had was heel die aanval er niet geweest.
Nee, dit is de goede capture.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt een screencapture te vroeg.
Bij de aanval daar net iets voor was het buitenspel.
Als de lijnrechter toen gefloten had was heel die aanval er niet geweest.
Mooie platen die eerste twee. Ik zat ook nog te denken dat dit wel echt hét ideale moment zou zijn om lege snelwegen e.d. te fotograferen, maar ik wilde de wedstrijd niet missen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef CompuMess het volgende:
Het was wel lekker rustig op de weg tijdens die wedstrijd, je kon bijna fietsend over de snelweg, zonder plat gereden te worden![]()
[ afbeelding ]
Verlaten A9
[ afbeelding ]
Nog een verlaten A9
[ link | afbeelding ]
Hier wordt de wedstrijd in stijl bekeken
Helaas, ik zit op mn werk. En dan had ik denk ik nog niets gefotografeerd/gefilmd, vind onweer/storm 3 x niks....quote:
Met opbouwen ofzo?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Helaas, ik zit op mn werk. En dan had ik denk ik nog niets gefotografeerd/gefilmd, vind onweer/storm 3 x niks....
Bijna alle hulpdiensten hier zijn trouwens naar de Zwarte Cross, tis daar goed misgegaan met de storm....
Zoals Timmos zegt, het staat ook op de FP. Maar idd met het opbouwen. De grootste tent, de Megatent, is ingestort en nog wat tipitenten en omheining is omver.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Met opbouwen ofzo?
Want de Zwarte Cross is toch pas vanaf donderdag?
Ik ook.. Ben nu in Amsterdam. 1 klein buitje en niks meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:07 schreef Chanty het volgende:
Damn zit aan de verkeerde kant van het land
Idd storm is tof, maar dan wel het liefste op een groot leeg weiland, ver van de bewoonde wereld waar het niemand letsel en schade toe kan brengen... en dat is dan helaas weer onmogelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ook.. Ben nu in Amsterdam. 1 klein buitje en niks meer.![]()
IK WIL ONWEER. IK WIL GROENE LUCHT. IK WIL ROLWOLKEN!!!
Die kans is er vandaag in Nederlandquote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Idd storm is tof, maar dan wel het liefste op een groot leeg weiland, ver van de bewoonde wereld waar het niemand letsel en schade toe kan brengen... en dat is dan helaas weer onmogelijk
Zou ook zo graag eens een tornado willen zienIk wijl altijd op die stormchase programma's
Graag eentje in de categorie F4 of F5quote:Op maandag 12 juli 2010 14:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die kans is er vandaag in Nederland.. Al moet je het hier in Nederland een windhoos noemen anders denkt men dat Nederland vergaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |