Minder kleding aan doen wilt ook werken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:31 schreef einschtein het volgende:
Dan doe ik de deur weer open, heb het bloedheet.
Dan loop ik in mijn blote kontquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Minder kleding aan doen wilt ook werken.
1. Er lopen hier minderjarigen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga je gang. Foto's niet online plaatsen aub.
Nah, is ook weer zo...Njah..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Minder kleding aan doen wilt ook werken.
[picdump] Onweer / Noodweer / Pleurisweerquote:Op zondag 11 juli 2010 00:05 schreef brtausi het volgende:
is er een speciaal topic voor onweer/bliksem foto's?
net een paar gemaakt
Er was er wel een. ff zoekenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:05 schreef brtausi het volgende:
is er een speciaal topic voor onweer/bliksem foto's?
net een paar gemaakt
Nou, hier in Arnhem was het vanavond aardig raak in ieder geval. Ook op *dit* moment begint het weer te regenen en te onweren trouwens... Waar ben je heen geweest vanavond?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:34 schreef kres het volgende:
Wil iedereen die regen meld ff de plaats erbij zetten.. ?![]()
(sorry maar ik wordt helemaal hyper als het onweer nadert..)
Ohh ik kan niet wachten tot het hier los begint te gaan..
Zo meteen de auto in. Laptop mee. Telefoon mee en dan kan ik de buienradar volgen onderweg.
Cool..quote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef Xilantof het volgende:
Kres: zou je ff kunnen resizen? Dis wel een beetje overdreven...
Ja ik heb het alweer voor elkaar .. Thanks..quote:
Ik zie niet zoveel ruis hoor... Wel aardig wat kleurruis, maar dat kan Lightroom makkelijk voor je oplossen.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:39 schreef kres het volgende:
Ben alleen niet zo happy met de ruis. (iso 200)
Dat verschilt met waar je staat.quote:
Ohh dat moet ik nog bijwerken. Ja ik moet ook zo weg dus vandaar dat ik ze er zo ff op heb gezet.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel ruis hoor... Wel aardig wat kleurruis, maar dat kan Lightroom makkelijk voor je oplossen.
Even uit m'n eigen nieuwsgierigheid: ben je nou in een open veld (zie foto #2) gaan staan?
Hoe langer je je sluiter open kan houden des te beter... Meerder flitsen op een foto geeft een mooi effect.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:52 schreef Chanty het volgende:
Okkan me voorstellen dat als je stadslicht erbij hebt de sluitertijd inderdaad korter kan
![]()
Wist nooit waar ik nou aan moest denken dus tnx, nu nog een keer onweer op het moment dat ik tijd en zin heb om het te fotograferen. Inclusief goed uitzicht en veilige locatie
Zie ik het nou goed? Is dit vanaf Nijkerk geschoten? Toffe fotos, maar hoe ben je in hemelsnaam droog gebleven? In Harderwijk kwam de regen horizontaal over de Boulevard!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:51 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh dat moet ik nog bijwerken. Ja ik moet ook zo weg dus vandaar dat ik ze er zo ff op heb gezet.
Nee is geen open veld. Stond onder een brug. Mooi droog. Ik was dar niet alleen. Met nog drie jongens die ook bezig waren.Was nog gezellig ook..
Maar ik let behoorlijk op waar ik sta en hoe mijn omgeving altijd goed in de gaten.
Ja dat heb je goed ja..quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed? Is dit vanaf Nijkerk geschoten? Toffe fotos, maar hoe ben je in hemelsnaam droog gebleven? In Harderwijk kwam de regen horizontaal over de Boulevard!
Mooie platen! Lange sluitertijden zeker?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef kres het volgende:
Hier paar..
[ afbeelding ]
Dit was boven Amersfoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |