Moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb de HAHAAHHAHA KIJK MIJ DE TOREN VAN PISA EENS TEGENHOUDEN ook wel gezienHAHAHAH KIJK DE EIFELTOREN PAST TUSSEN MN VINGERS
Op een gegeven moment komt de foto tevoorschijn, heel langzaam, als je een verlenging hebt aangevraagd.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt de foto tevoorschijn, heel langzaam, als je een verlenging hebt aangevraagd.
En jij kijkt IRL zeker ook niet naar het uiterlijk? Op een dating site kijk je naar de foto en IRL kijk je naar de persoon, niet zoveel verschil hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
waarom gebruik je een dating site dan? mijn ervaring is dat op dating sites vaak mensen staan die het nergens anders meer kunnen proberen
En dan meteen blockenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Karina het volgende:
Zojuist voor de eerste keer zo'n speeddate gedaan. Mijn vooroordeel werd helaas bevestigd: er kwam een foto tevoorschijn van een niet zo een aantrekkelijke man
Uhmmm jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
waarom gebruik je een dating site dan? mijn ervaring is dat op dating sites vaak mensen staan die het nergens anders meer kunnen proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Oh kan dat met zo'n speeddate? Het gesprek was afgelopen en wat er daarna gebeurt weet ik eigenlijk niet, was de eerste keer dat ik dat probeerde, ik weet niet eens hoe die persoon heette...quote:
Er is zo'n briljante foto van de toren van Pisa waar je 50 man tegelijk in duw-positie ziet staanquote:
Maar gezien je bezigheid tijdens kantooruren, moet zo'n berg toch ook wel te beklimmen zijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:01 schreef FreelanceMessias het volgende:
Had ik ooit een keer bij Paiq inderdaad.
Dacht dat het een foto van haar gezicht was, toen ie nog geblokt was.
Uiteindelijk bleek haar hele lijf zo rond te zijn.
Meteen uitgeschreven.
Oppervlakkig was het niet van me.
Ze had juist teveel oppervlak voor me
En dan doodvriezen op de topquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maar gezien je bezigheid tijdens kantooruren, moet zo'n berg toch ook wel te beklimmen zijn?
Nog leukere tweede fotoquote:
Facebook heb ik alleen bekenden op staan, dus echt nieuwe mensen ontmoeten doe ik daar nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef eleusis het volgende:
Wat ik niet snap is waarom communitysites als Facebook en Hyves niet de markt voor datingsites compleet overnemen.
Ik kreeg net weer een flirterig privébericht op Hyves van een single moeder, dat gebeurt me wel vaker, ik lig blijkbaar goed in die markt
Ze heeft wel kinderen voor mij een rede om eerder over haar broek te beginnen dan over haar zelf. Toen heeft ze me geblokt, helaas.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:16 schreef MalleJongen het volgende:
Effe scherpstellen op RP
http://www.relatieplanet.nl/relplanet/site/shared/showimageformat.asp?dM=x&N={27D5B381-01B6-4E12-BB42-ABA0F6425103}&V=1&MdC=ba45a2750b7769ea5d6e5c01fd190542&G=2&F=2&Rnd=802013635635
Niet aangeraden om een beter fototoestel aan te schaffen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:44 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze heeft wel kinderen voor mij een rede om eerder over haar broek te beginnen dan over haar zelf. Toen heeft ze me geblokt, helaas.
jij kent Picardmike en zijn communicatieskills nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:03 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Niet aangeraden om een beter fototoestel aan te schaffen?![]()
Geblokt, alleen vanwege haar broek?
quote:Hoi,
leuke dag gehad vandaag? :-)
Wat heb jij zoal gedaan?
Groetjes
quote:I guess You know that your looks is the most inviting & charming out there! So I suppose that these words will not surprise you.
Je profiel spreekt mij aan en je warme uitstraling komt mij als indrukwekkend over. Je bent een knappe dame. Mooi van buiten en volgens mij ook van binnen! Daarom lijkt het mij leuk om in contact met jou te komen en het zal leuk zijn wanneer deze intentie wederzijds wordt (standaard)
quote:wauw....wat een leuke foto's
Als leeftijdverschil geen issue is ()voor alleen een date of mailcontact dan hoor ik graag van je...
Groetjes
quote:Ik was een beetje aan het bladeren tussen al de advertenties hier en dacht "Kijk al die zielige, wanhopige eenzame vrouwen" en toen zag ik jouw advertentie en dacht bij mezelf "hier is een zielige, wanhopige, eenzame vrouw die eigenlijk CUTE is" (JAAA SCOOOOORRRRE!!!), dus ik dacht ... laat ik wat schrijven om te kijken of je even interessant bent van binnen als je bent op je foto's
quote:Hey XXX of zo , je lijkt me een leuk persoon maar ik kan het mis hebben .maar zou er graag zelf achter komen .Bekijk me profiel en zie dat ik aan je vraag voldoe , hoor graag van je Peet
quote:Pffff vandaag dan toch nog maar een keer ingeschreven.
Klinkt bijna wanhopig he?Haha.
Bevalt het je?Of is het eigenlijk nog steeds een beetje kansloos hier? ()
HAHAHAHA!quote:k was een beetje aan het bladeren tussen al de advertenties hier en dacht "Kijk al die zielige, wanhopige eenzame vrouwen" en toen zag ik jouw advertentie en dacht bij mezelf "hier is een zielige, wanhopige, eenzame vrouw die eigenlijk CUTE is" (JAAA SCOOOOORRRRE!!! ), dus ik dacht ... laat ik wat schrijven om te kijken of je even interessant bent van binnen als je bent op je foto's
Hoe is het trouwens met de zenuwachtige 30 jarige papa ! Is hij inmiddels ook kansloos geworden ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Kansloze berichtjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij moet mijn skillz wel kennen iddquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
jij kent Picardmike en zijn communicatieskills niet
gezien je fobo moet je je verwachtingspatroon wellicht ff bijstellenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Karina het volgende:
Hier weer verder
Zojuist voor de eerste keer zo'n speeddate gedaan. Mijn vooroordeel werd helaas bevestigd: er kwam een foto tevoorschijn van een niet zo een aantrekkelijke manHelaas moet ik bekennen dat ik ook nogal oppervlakking ben
Auchquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
gezien je fobo moet je je verwachtingspatroon wellicht ff bijstellen
Vrouwen! Willen ook maar één ding!quote:Als je de liefde van je leven zoekt kan ik je helaas niet helpen. Ik ben al met de mijne getrouwd.
Wat ik wel zoek zijn spannende ontmoetingen. Mijn man weet hiervan en juicht mijn escapades alleen maar toe (ik weet het, ik ben een verwend nest). Seks is belangrijk en lekker, maar er is meer dan dat. Een goede klik, sauna, uit eten, film vind ik ook sfeerverhogend. Ik zoek geen verstikkende contacten, maar genieten en laten genieten.
Over mij: ik zie er goed uit en verzorg mezelf ook zo (ik verwacht dit ook van jou). Ik rook niet, sport en eet (meestal) gezond. Ik ben stabiel, betrouwbaar maar tegelijkertijd ook iemand die hoge pieken in het leven opzoekt en van die spanning geniet.
Heb je interesse, stuur me dan een uitgebreide reactie, hartjes zijn vrij nutteloos! Foto's volgen bij nader contact, mijn omgeving weet niet van de vrijheid in mijn relatie.
De mijne ook absoluut niet plus dat ik betwijfel of die man het echt wel weet... dat is ook nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:43 schreef Friek_ het volgende:
Dat noemt men blijkbaar 'moderne relaties'. Niet mijn kop thee.
Waarom niet? Dat account kun je later wel nog een keer gebruiken mocht het niet werken. Zodra het wat officiëler wordt zou ik hem ook verwijderen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Afwijzingsberichtje gekregen op RP, deze persoon had in ieder geval de moeite genomen om zelf iets te bedenken en niet het standaardberichtje te mailen. Wel raar: er stond "ik heb inmiddels een leuk contact" of zoiets, waarom sta je dan nog ingeschreven vraag ik me af?
Waarom nog ingeschreven ? Je moet natuurlijk wel even elke dag je mailbox nakijken of er misschien iets beter bij zit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Afwijzingsberichtje gekregen op RP, deze persoon had in ieder geval de moeite genomen om zelf iets te bedenken en niet het standaardberichtje te mailen. Wel raar: er stond "ik heb inmiddels een leuk contact" of zoiets, waarom sta je dan nog ingeschreven vraag ik me af?
Blokkeren is wel een hele drastische maatregel maar een beetje persoonlijkheid moet dat eigenlijk wel aangeven in zijn profieltekst, maar dat doet bijna niemand.quote:waarom blokkeer je je profiel dan niet tijdelijk even ?
Dat ik zelf lelijk ben hoeft nog niet te zeggen dat ik een partner zoek die OOK lelijk isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef pisnicht het volgende:
[..]
gezien je fobo moet je je verwachtingspatroon wellicht ff bijstellen
Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen. Met hopeloze singles die op Fok! rondhangen in datingtopics als gevolg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ik zelf lelijk ben hoeft nog niet te zeggen dat ik een partner zoek die OOK lelijk is
Klopt als een zwerende vingerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen.
Ben ik het niet helemaal mee eens: want sowieso verschilt iedereen van smaak, als ik een man aantrekkelijk vind hoeft dat niet te betekenen, dat iedereen dat vindt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen. Met hopeloze singles die op Fok! rondhangen in datingtopics als gevolg.
Ben ik het mee eens smaken verschillen en je hoeft je niet in je eigen knapheidsniveau te begeven maar ik verwacht meestal van lelijkere vrouwen wel dat ze wat meer moeite doen. Op een paar bijdehante dikke vrouwen na doet bijna geen 1 meid dat die wat lelijker is daarom wijs ik ze meestal ook af als ik het idee heb dat ze wat minder zijn.quote:Ben ik het niet helemaal mee eens: want sowieso verschilt iedereen van smaak, als ik een man aantrekkelijk vind hoeft dat niet te betekenen, dat iedereen dat vindt.
En sommige mannen die niet zo aantrekkelijk zijn, hebben dan misschien wel weer charisma of humor. De persoon in kwestie had dat niet (voor zover je dat kunt concluderen uit een kort chatgesprek).
Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is, dus doen ze waarschijnlijk ook minder moeite, Ik weet van mijzelf dat ik geen Miss World ben maar ik doe ook niet meer moeite, maar dat komt omdat ik niet echt wanhopig op zoek ben. Het is bij mij meer iets van "wie weet", meer niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens smaken verschillen en je hoeft je niet in je eigen knapheidsniveau te begeven maar ik verwacht meestal van lelijkere vrouwen wel dat ze wat meer moeite doen. Op een paar bijdehante dikke vrouwen na doet bijna geen 1 meid dat die wat lelijker is daarom wijs ik ze meestal ook af als ik het idee heb dat ze wat minder zijn.
Zo werkt het immers bij lelijke mannen ook.
Een ander voordeel is dat je het de knappere dames zo ook wat moeilijker maakt.
Sterker nog, een vrouw denkt vaak dat ze knapper is dan ze daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is..
Dat is waar maar het is ook een stukje zelfkennis en dat is belangrijk voor veel mannen. Hoewel sommige vrouwen niet over zelfkennis hoeven te bezitten van mannen, maar dat ligt dan meestal aan de onzekerheid van de man zelf.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is, dus doen ze waarschijnlijk ook minder moeite, Ik weet van mijzelf dat ik geen Miss World ben maar ik doe ook niet meer moeite, maar dat komt omdat ik niet echt wanhopig op zoek ben. Het is bij mij meer iets van "wie weet", meer niet.
Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sterker nog, een vrouw denkt vaak dat ze knapper is dan ze daadwerkelijk is.
Maar waarom van mannen wel verwachten dat ze zichzelf goed inschatten? Hetzelfde geldt voor vrouwen vindt ik. Hoe je het invult moet je zelf weten maar lelijke mannen zitten in hetzelfde schuitje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.
Iedereen houdt zichzelf voor de gek.
@pickardmike: Wat bedoel je eigenlijk dat lelijke vrouwen meer hun best moeten doen? Wat moeten ze dan doen volgens jou? Volgens mij zou ik dat niet eens kunnen, beetje slijmen bij een man, helpt meestal toch niet en ik ga mijzelf niet voor schut zetten voor iemand die ik niet eens ken.
Ik verwacht niet dat mannen zichzelf goed inschatten, het is een observatie, niemand ziet zichzelf zoals een ander hen ziet toch? Iemand die de hele tijd grapjes maakt bijvoorbeeld, denkt altijd dat het hele leuke grapjes zijn, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar waarom van mannen wel verwachten dat ze zichzelf goed inschatten? Hetzelfde geldt voor vrouwen vindt ik. Hoe je het invult moet je zelf weten maar lelijke mannen zitten in hetzelfde schuitje.
Maarja als ik op je fobo kijk heb je een redelijk gevormd lichaam dus jij hoeft je er niet perse onder te scharen.
Nare is wel dat als vrouwen teruggebracht worden naar de realiteit ze eetstoornissen ontwikkelen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat mannen zichzelf goed inschatten, het is een observatie, niemand ziet zichzelf zoals een ander hen ziet toch? Iemand die de hele tijd grapjes maakt bijvoorbeeld, denkt altijd dat het hele leuke grapjes zijn, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
Maar even terugkomend op de vraag: wat vind je dat vrouwen dan extra zouden moeten doen als ze "lelijk" zijn? Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dan kan diegene op zijn kop gaan staan, mijn mening zal niet zo snel veranderen.
En nogmaals, dat aantrekkelijk hoeft niet perse met uiterlijk te maken te hebben, ik vind bijvoorbeeld House MD een hele aantrekkelijke man (ja OK het is een personage uit een serie, maar het gaat even om het idee), terwijl dat toch echt geen knappe man is om te zien.
Dat is inderdaad heel droevig, dat, dat gebeurt. En niet alleen eetstoornissen, maar hoeveel meisjes/vrouwen zijn er niet die overgaan tot plastische chirurgie, terwijl dat helemaal niet nodig is?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nare is wel dat als vrouwen teruggebracht worden naar de realiteit ze eetstoornissen ontwikkelen.
verhaal
Klopt, maar ook iemand die lelijk is kan zijn charmes hebben (zie mijn vorige post). Iemand met zelfvertrouwen en zelfkennis (die weet dat hij geen lekker ding is) kan toch aantrekkelijk overkomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:22 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind zelfkennis een belangrijke eigenschap als iemand voortdurend krijgt te horen dat ie lelijk is en hij gaat vervolgens naar een meid is alsof ie een heel lekker ding is dan heb je geen zelfkennis. Tuurlijk veranderen voorkeuren enigzinds maar er zit toch wel een patroon in.
Iemand met een achteroverleunende houding vind ik sowieso al niet aantrekkelijk, die zijn meestal arrogant (maar dan heb ik het over mannen, die zichzelf God's gift to Women vinden).quote:Vrouwen die wat lelijker zijn die moeten zichzelf wat aantrekkelijker maken door te flirten en wat meer iniatief te nemen. Een achteroverleunende houding staat alleen knappe mensen. Op die manier kan je al zien dat je goed ligt trouwens.
Dat is wel heel erg generaliserend, status interesseert mij geen ene moer. Maar ik ga zover met je mee dat er op die sites vast veel vrouwen te vinden zijn die een man zoeken met geld, zodat er voor ze gezorgd wordt.quote:Vrouwen zijn iets anders ingesteld als mannen vrouwen gaan ook nog voor status, maar daarvoor geldt hetzelfde. Bij de meeste mannen telt status niet eens.
Kijk, die heeft het wat mij betreft een beetje TE veel over open minded en ruimdenkend zijn.quote:Ben jij die slimme, sensuele, spontane, sportieve, lieve meid met pit, een open mind, levenservaring en diepgang, niet materialistich voor een ruimdenkende relatie met vooral veel passie en verbondenheid. ... Heb een zwak voor authentieke mensen met passie en een brede belangstelling, die durven te dromen, ergens voor gaan, buiten de gebaande paden, geen 13 in een dozijn, vrijdenkend en open.
Zelfvertrouwen gaat altijd gepaard met zelfkennis. Dus iemand die weet dat hij iets achterloopt qua uiterlijk moet extra zijn best doen en dat kan best aantrekkelijk zijn. Lelijke mensen moeten meestal ook veel gewone kennis opdoen om een partner te krijgen, een technische hobby bijv.quote:Klopt, maar ook iemand die lelijk is kan zijn charmes hebben (zie mijn vorige post). Iemand met zelfvertrouwen en zelfkennis (die weet dat hij geen lekker ding is) kan toch aantrekkelijk overkomen.
Dat kan jij vinden maar mensen die geen iniatief willen nemen omdat ze hun zelfrespect daarboven verkiezen is even (behoudend) arrogant.quote:Iemand met een achteroverleunende houding vind ik sowieso al niet aantrekkelijk, die zijn meestal arrogant (maar dan heb ik het over mannen, die zichzelf God's gift to Women vinden).
Het is bewezen door vrouwelijke hoogleraar dat vrouwen naar status kijken, uiteraard telt veiligheid daarbij ook. Maar ik geloof persoonlijk niet dat veiligheid de doorslag geeft bij vrouwen om op iemand te vallen. Het kan tegen je werken maar niet in je voordeel. Status en uiterlijk werken voor je en tegen je. Maar sowieso beoordelen vrouwen anders op datingsite, want normaal gesproken hebben vrouwen veel sneller door of iemand een veilig persoon is. Op datingsites voelen vrouwen zich heel langzaam aangetrokken tot iemand omdat het eerst veilig moet zijn.quote:Dat is wel heel erg generaliserend, status interesseert mij geen ene moer. Maar ik ga zover met je mee dat er op die sites vast veel vrouwen te vinden zijn die een man zoeken met geld, zodat er voor ze gezorgd wordt.
Ik zag net trouwens nog een profiel van een, op de foto, aantrekkelijke man, maar met een profiel waar ik dus nooit op zou reageren (voorbeeld van wel knap, maar toch next). Niet het hele profiel, maar stukjes eruit:
Dat vrouwen naar status kijken zal best, maar in mijn geval werkt dat in hun nadeel, mannen die met hun status lopen te "zwaaien", daar loop ik met een boog omheen, die hebben meestal iets te compenseren (en dan bedoel ik nog niet eens het meest voor de hand liggende). Zoals je al zegt: het kan in de mannen hun voordeel of nadeel werken, bij mij dus in hun nadeel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:45 schreef picardmike het volgende:
Het is bewezen door vrouwelijke hoogleraar dat vrouwen naar status kijken, uiteraard telt veiligheid daarbij ook. Maar ik geloof persoonlijk niet dat veiligheid de doorslag geeft bij vrouwen om op iemand te vallen. Het kan tegen je werken maar niet in je voordeel. Status en uiterlijk werken voor je en tegen je. Maar sowieso beoordelen vrouwen anders op datingsite, want normaal gesproken hebben vrouwen veel sneller door of iemand een veilig persoon is. Op datingsites voelen vrouwen zich heel langzaam aangetrokken tot iemand omdat het eerst veilig moet zijn.
Dat geloof je waarschijnlijk niet, maar nee, dat maakt geen verschil. Als het een leuke vent is met humor, kan mij wat schelen dat hij vuilnisman is, dan is het tenminste geen luie opsodemieter.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef moomoo het volgende:
Yeah right, als je een kerel interessant vindt en hij zegt dat hij vuilnisman of manager is maakt voor jou zeker geen enkel verschil
Ik denk trouwens niet dat mannen minder onzeker zijn over hun uiterlijk dan vrouwen. Ik althans niet.
Kudos als dat inderdaad zo is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geloof je waarschijnlijk niet, maar nee, dat maakt geen verschil. Als het een leuke vent is met humor, kan mij wat schelen dat hij vuilnisman is, dan is het tenminste geen luie opsodemieter.
Of als ze flaporen hebben, of een grote neus hebben, of mager zijn, of een kleine piemel hebben, of jong grijs worden, of scheel zijn, of geen borsthaar hebben, etc...quote:Dat laatste zou ik niet weten eigenlijk, misschien dat mannen wel onzeker zijn als ze kaal worden of een bierbuik krijgen?
Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?quote:
Zijn geld opmaken en je in laten schrijven bij een datingsite als, open-minded, ruim- en vrijdenkendquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?
He bah, open-mindedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zijn geld opmaken en je in laten schrijven bij een datingsite als, open-minded, ruim- en vrijdenkend
Er zijn veel mensen die zeggen er zo over te denken, maar in de praktijk zijn managers populairder bij de vrouwen dan vuilnismannen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?
Nuancering: bij SOMMIGE vrouwen. En er zijn natuurlijk ook spuuglelijke vuilnismannen en heeeel leuke managersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef moomoo het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die zeggen er zo over te denken, maar in de praktijk zijn managers populairder bij de vrouwen dan vuilnismannen.
Ook op de datingsites wordt je vaak afgewezen door dames met hbo.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:13 schreef GlenSpey het volgende:
Als ik zie hoe vaak er op dit forum alleen al de discussie mbo/hbo oplaait
Vertel even waar we hem kunnen vinden op RP zodat we even kunnen beoordelen of het niet te mooi om waar te zijn isquote:Op zondag 11 juli 2010 01:25 schreef picardmike het volgende:
Mhhh heb nu een nepprofiel aangemaakt op rp en de reacties stromen binnen. Is kijken hoe ver de dames gaan, heb alvast 1 geschreven reactie ontvangen:
jammer..ben wat ouder...succes om de leukste te vinden..![]()
Zit dus op het goede spoor![]()
Nog effetjes niet wil eerst een dagje reacties ontvangen..Sta pas op 50 keer bekeken na 4 uur.quote:Vertel even waar we hem kunnen vinden op RP zodat we even kunnen beoordelen of het niet te mooi om waar te zijn is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..UITGESCHREVEN
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nog effetjes niet wil eerst een dagje reacties ontvangen..Sta pas op 50 keer bekeken na 4 uur.
Maar het is een knappe manuele therapeutIk DENK dat ik hem gevonden heb ... (niet mijn type overigens).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb zeker in het gewone leven met dames gedate die niet universiteit of hbo gedaan hebben. Als het klikt en ze zijn intellgent dan gaat dat best goed. Maar het is wel een heel handig eerste scheidingsmiddel.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef moomoo het volgende:
Ouch, ja. Ik snap op zich best dat je ook qua intelligentie een beetje compatibel moet zijn wil het een toekomst hebben, maar opleidingsniveau zegt natuurlijk lang niet alles. Ik heb op het mbo mensen gezien die slimmer waren dan sommige mensen die ik op het hbo zie.
Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.quote:Ik DENK dat ik hem gevonden heb ... (niet mijn type overigens).
Waarschijnlijk te jong, want behalve diegene ik dacht dat het was, zag ik echt niets bijzonders (en ik heb op leeftijd 19-99 gekeken).quote:Op zondag 11 juli 2010 10:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.
Very cute..!;)
Jaaaaaaaaaaaaa
DE PRINS!!!;) Gevonden.....* Hehe wat een opluchting*
Het is bijna te mooi om waar te zijn...
Heb jij ook een wit paardje;)? hihi
Of heeft deze prins een ander vervoermiddel...
Xx
nog geen email adres en het loopt alweer storm de dames zijn vroeg bezig.
Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.quote:Waarom heb je eigenlijk een nep-profiel Picardmike?
Als je ze blokt, dan kunnen ze toch niet meer reageren?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.
Slijmerdquote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef Silenus het volgende:![]()
Als je ze blokt kunnen ze toch helemaal niet meer reageren?
edit: Ik stelde een scherpe vraag maar de welgevormde Karina was me voor.
Zoiets als prins (45) uit Noord Brabantquote:Op zondag 11 juli 2010 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En te mooi om waar te zijn is bij mij ook meteen -> next.
Het zal idd wel meevallen maar als ik gewoon direct op "geen interesse" druk zonder te kijken of eerst zelf eerst interesse ga tonen en later niet meer? We shall see.quote:Maar picardmike: denk je dat ze zouden reageren als je een "geen interesse" stuurt? Voor mij is het dan altijd einde verhaal en ik denk bij "mooie" vrouwen al helemaal, want die hebben toch keuze zat.
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.quote:Zoiets als prins (45) uit Noord Brabant
Profielen waarop maar 1 foto staat van een superknappe vrouw reageer ik sowieso niet op. (vaak fake
hij 'doet aan psychologie'quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ok, maar wat héb je er precies aan? Je weet straks dat vrouwen niet meer reageren als je op 'geen interesse' hebt gedrukt.
Dat had ik je eigenlijk ook wel van tevoren kunnen vertellen.
5 foto's ? Dan zit ik bij de verkeerde te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef picardmike het volgende:
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.
Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:09 schreef Abbadon het volgende:
hard to get spelen via internet...ieder z'n hobby, I guess...
Wat zit je nou met je duimpje omlaag man, dit heb jij zelf ook bij tientallen vrouwen gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef picardmike het volgende:
Er is er al 1 die gaat zeuren na een geen interesse bericht.
Leuk dat je ook wat terug stuurt?!
Heb er nog 1 gestuurd.
Update oh nee ik had haar nog niet eens een geen interesse verstuurd.
een beste tactiek, afhankelijk van wat voor type je wil....natuurlijk zijn er vrouwen te vinden die gevoelig zijn voor dit soort spelletjes...vrouwen zijn soms net mensen...ik begrijp alleen niet wat hij ermee wil aantonen, tenzij het is dat vrouwen dit kennelijk wel doen bij iemand die er goed uitziet op foto's en niet bij hem....calimero-complexquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.
Tenzij je vol blijft houden dat je de knappe man op de foto bent en met ze afspreekt. In het kader van de psychologie wil ik wel eens zien wat er dán gebeurd... als er ineens heel iemand anders voor dr neus staat
Als het RP vrouwen zijn dat kan ik het wel raden (volgens de theorie van Picardmike)quote:Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ik denk dat je wel in kan schatten hoe mensen reageren als er ineens heel iemand anders voor hun neus staat
Hij is hard op weg jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de zenuwachtige 30 jarige papa ! Is hij inmiddels ook kansloos geworden ?
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:35 schreef picardmike het volgende:
Mhhmm heb pas 2 emailadressen gehad beetje erg weinig. Ook niet echt leuke berichtjes begint een beetje te vervelen. Sta op 33 berichtjes en 152 keer bekeken.
Kijken en niets zeggen![]()
Hoi ++++ ,
Ik zag je profiel en het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer met elkaar kletsen.
Dit is mijn email adres: *****
Ik hoop van je te horen!
Hey +++++ ,
Dacht even snel berichtje sturen voordat ik verdwijn in de meute!
Nieuw lid, eerste dagen altijd lekker druk met een volle mailbox met zulke leuke foto's! :-)
Zie je dat gratis lid bent en niet terug kan mailen, daarom geef ik je maar alvast mijn mailadres als je het leuk vindt om een keertje verder te klesten: +++++
Geniet van de mooie dag en voetbal vanavond!
Groetjes, ++++
Hey!
Ik ben 34...mag ik dan net aan wel of juist niet meer reageren;-)?
Mooie foto's heb je geplaatst! Zag wel dat je geen kinderwens hebt..ik heb deze wel, maar ik weet niet of je hierdoor verder geen contact wilt. Ik hoor graag wat van je..!! Fijne dag nog!
x
groetjes, +++
Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.quote:
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.quote:@picardmike: die reacties die je krijgt zijn vrij standaard lijkt me, alleen die vrouw die over een kinderwens begint inderdaad, wat Vex ook al zegt: haar biologische klok begint schijnbaar te tikken... wel een beetje triest om daar meteen over te beginnen tegen iemand die je helemaal niet kent.
Je hebt die donkere man toch nog die op je reageerde?quote:Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
Om de dames met een standaaardantwoord ietwat te verdedigen: het is lastig om een origineel of leuk bericht te schrijven als je niet zo creatief bent of als je niet gewend bent te schrijven. Ik heb er zelf ook wel moeite mee: in mijn hoofd zit een heel leuk, origineel bericht, maar als ik het dan typ komt er bagger uit.quote:[b]
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.
Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessantquote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee meer wie de persoon van de email van vanmiddag is, het was in ieder geval iemand waar ik zelf op had gereageerd, hij zal mijn type wel zijn, maar hoe hij eruit zag?
Kan ook jaquote:Op zondag 11 juli 2010 18:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessant
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:
@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.
Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).
Quote faal in de nieuwe layoutquote:Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]Bedankt, dan kan iemand die wel lid is, in ieder geval zien dat ik het niet ben (tja ik blijf Hollander he).
Ligt er aan. Als je zelf lid bent en je logt in dan staat er bij de leden een gouden bolletje en bij de niet leden een zilveren bolletje. Geen lid dan is het niet mogelijk om het te zien (tenzij iemand het in zijn profiel kan smokkelen)
Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).
Die weet ik dan weer, nee kan niet. Ik zoek dan het lid op en stuur een interessebericht, dan snappen ze het wel en sturen ze een emailadres of MSN.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:36 schreef editoor het volgende:
[..]
Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:
@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.
Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...quote:Op maandag 12 juli 2010 08:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.
Ik denk dat het in het midden ligt, je moet niet echt elkaars tegenpolen zijn, maar ook niet precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
Aan de andere kant wordt ook vaak gezegd dat tegenpolen elkaar aantrekken.
Dus wat is het nou?
Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?quote:Op maandag 12 juli 2010 08:37 schreef Rick_dB het volgende:
paiq![]()
sta er zelf ook ingeschreven lulz, maar er komen alleen cloverfields tegen. Was maar 1 leuk meisje waar het mee klikte en helaas niets meer werd dan een heerlijk weekend, maar ze zijn er welvind het altijd wel sneu als ik zo'n cloverfield moet afwijzen
geweten ook van me
maar soms heb je ook van die mensen die dan 2 dingen vragen en gelijk erachteraan zeggen "ja sorry dat ik zoveel vraag maar ik vraag altijd best vaak wat want ik ben altijd zo nieuwsgierig of naja niet nieuwsgierig maar wil gewoon alles weten". Dan denk ik van ben je nou..
pluspunt: heb wel hoge ratings
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?
quote:
waarom krijg ik dan of breezers of cloverfieldsquote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[inkoppertje]Ze stemmen de matches onder andere af op de fotoscores van beiden[/inkoppertje]
Persoonlijk denk ik dat als je veel op elkaar lijkt, je ook dezelfde interesses en levensinstelling hebt. Zodra dat overeenkomt kun je veel beter samenwerken als een team. Op lange termijn lijkt me zoiets behoorlijk belangrijk; dan wil je namelijk een bepaalde mate van zin of richting geven aan je relatie.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...
Dik en lelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, de foto wordt hier geblokkeerd en ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig... Omschrijving iemand?!
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Mail voor Silenus van RP
Spirit toont interesse
Nee, hij is flauw maar zoals Karina en Lolaatje zeggen op een minder harde manier dumpen die hap want later krijg je er spijt van. Jij bent tenslotte altijd nr. 2 en als ik lees hierboven hoe jij bent wordt het denk ik heel moeilijk
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...quote:
dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kutquote:Op maandag 12 juli 2010 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
Aan de ene kant:![]()
Aan de andere kant: dat arme kind
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...
Je ziet dat beest amper in de film, en als je het ziet, is het een enorm lelijk mormel? Denk ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kutben vroeger gepest omdat ik een bol hoofd had en vond i kal erg zat
Bellenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg
![]()
Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden..Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Ah, op die manier. Nee, dat is waar. Maar aan de andere kant doet iedereen dat denk ik wel tot op zekere hoogte: anderen afkraken om jezelf mooier te doen lijken. Of dat nou met gewicht te maken heeft, kapsel, of kledingstijl...quote:Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.
vind ik ook wel, maar op het moment is het best sneuquote:Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Tja ik snap het probleem niet echt je hoeft toch niet al verliefd te zijn om te daten, je weet wat over elkaar je kan een gezellige dag hebben en na die dag heb je elkaar ontmoet weet je hoe beide echt zijn en kan je tot een besluit komen. Ik kan uit msn gesprekken en dergelijke tenminste niet uitmaken of diegenen wel wat is.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg
![]()
Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden..Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef Rick_dB het volgende:
daarnaast m'n gouden regel dat ik 1 jaar jonger en eigen leeftijd een goede leeftijd vind is de kans op interesse bijna nihil lulz
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel woudenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
dan heb je de iets oudere dames, die al wat verder zijn en dus ook weer anders denken, wat ook weer kan gaan botsen
maar dat ben jijquote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel wouden
[..]
Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:
Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin, waar ik dus geen zin in heb.
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
* Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.
[..]
** Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.
Ja ze zien natuurlijk de bui al hangen. Geld uitgegeven aan vier 17" velgen kan niet meer aan hun uitgegeven worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin
Mja, ik ben dan ook wel iets ouder dan jou denk ik, met 'meisjes' heb ik niet zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef Rick_dB het volgende:
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.
Dat laatste is inderdaad erg irritant, je mag best je mening geven,graag zelfs eigenlijk, maar zeg er NIET bij dat ik iets wel of niet MAG of MOET doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.
** vind ik ook, daarom heb ik altijd zoiets van *zucht* als ze mij willen vertellen dat ik het niet moet doen. heb ik zowiezo een hekel aan, mensen die mij proberen te vertellen wat wel en niet kan terwijl ik altijd al geslaagd ben in wat ik echt wil.. naja, op relaties na
"Geef jij je geld uit aan datingwebsites?!"quote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad erg irritant, je mag best je mening geven,graag zelfs eigenlijk, maar zeg er NIET bij dat ik iets wel of niet MAG of MOET doen.
En waar ik mijn geld aan uitgeef, dat maak ik al zeker helemaal zelf uit.
Nee, alles gratisquote:Op maandag 12 juli 2010 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Geef jij je geld uit aan datingwebsites?!"
Dezelfde interesses (en dan bedoel ik vooral hobbies, e.d.) hoeft niet perse te betekenen dat je qua karakter hetzelfde bent.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat als je veel op elkaar lijkt, je ook dezelfde interesses en levensinstelling hebt. Zodra dat overeenkomt kun je veel beter samenwerken als een team. Op lange termijn lijkt me zoiets behoorlijk belangrijk; dan wil je namelijk een bepaalde mate van zin of richting geven aan je relatie.
Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
Er is de laatste jaren toch wel een trend gaande waar veel vrouwen een jongere vriend hebben. Ik match ook beter met vrouwen in de leeftijd 28-30, terwijl ik zelf 26 ben. En ik ben niet eens heel 'volwassen' ofzo, maar toch. Ik merk het direct als iemand 21/22 is, dat matcht gewoon niet. (Behalve homie-4-life Harajuku uiteraardquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.![]()
Ik ben nu 25 en over precies een maand 26. Het is jammer dat je geen account hebt op RP, anders had ik je misschien wel een berichtje gestuurd
Jij begrijpt mijn humorquote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij was het een grapje van Spirit, dat iemand dat dan zegt op een date ofzo.
(Je voelt je toch altijd een beetje een sulletje als je een grap gaat uitleggen. Gelukkig niet m'n eigen grapje
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik beter zou passen bij een man die net een paar jaartjes ouder was. Heb het ook zeker geprobeerd met daten, maar op de een of andere manier klikt dat gewoon niet... (lees: saaie drollen zijn het.. ALLEMAAL!!!)
Ligt eraan hoe oud die vrouw isquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik ben nu 25 en over precies een maand 26. Het is jammer dat je geen account hebt op RP, anders had ik je misschien wel een berichtje gestuurd
Oh die grap had ik niet gezien hiervoor. Maar dat zou wel een giller zijn (pot verwijt de ketel en zo).quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij was het een grapje van Spirit, dat iemand dat dan zegt op een date ofzo.
(Je voelt je toch altijd een beetje een sulletje als je een grap gaat uitleggen. Gelukkig niet m'n eigen grapje
Maar is het dan beter om net te doen of ik op zoek ben naar m'n soulmatequote:
Je bedoelt dat je geen registreerbare kwaliteiten hebt?quote:
Ik zie het al!! Jouw mensenkennis is ook fenomenaalquote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geen registreerbare kwaliteiten hebt?
Maar ik heb mensenkennis
Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar is het dan beter om net te doen of ik op zoek ben naar m'n soulmateof mag ik eerlijk zijn?
Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd dus misschien toch maar eens een paar profielen eraan wagen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijk
Probeer maar! Ik ben wel benieuwd of dat gaat lukken. Ik heb het 1x meegemaakt dat iemand dat echt bijna meteen vroeg (of in ieder geval zoiets), ik heb maar geen ja gezegd...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd dus misschien toch maar eens een paar profielen eraan wagen.![]()
Baat het niet dan schaadt het niet
Aha een 4 cijferige SMS datequote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
Ah heb gelukkig binnenkort een date. Het kan nu niet meer fout gaan. Hoewel er problemen zijn met het bepalen van de tijd en dag en ze nooit iets wil wat ik voorstel maar altijd net iets anders en dan net weer kut.
Mannen denken ook maar aan 1 dingquote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een paar keer meegemaakt dat een chat "normaal" begint en dan toch weer uitdraait op sekspraat, zo van "houd je van seks"? Wat vind je lekker? Tja, dan is het gesprek heeeel snel afgelopenEn dat soms van "oudere" mannen, 35-40
hoe triest ben je dan.
Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeer maar! Ik ben wel benieuwd of dat gaat lukken. Ik heb het 1x meegemaakt dat iemand dat echt bijna meteen vroeg (of in ieder geval zoiets), ik heb maar geen ja gezegd...
Wel een paar keer meegemaakt dat een chat "normaal" begint en dan toch weer uitdraait op sekspraat, zo van "houd je van seks"? Wat vind je lekker? Tja, dan is het gesprek heeeel snel afgelopenEn dat soms van "oudere" mannen, 35-40
hoe triest ben je dan.
Neuken berichtje is onderwegquote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!
Gebeurt ook niet zo heel vaak hoor en dat laatste klopt inderdaad, daarom denk ik dan ook dat die foto's niet van henzelf zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!
moet ik het toch best makkelijk hebben, ik vind alles wel best behalve discotheken (heb niet veel met droogneuken tussen 289 andere mensen)quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef Silenus het volgende:
Je hebt ook twee manieren van volwassenheid he.
Je kunt volwassen zijn en wel gewoon de kroeg in blijven gaan, jezelf met je vrienden vol laten lopen op het Museumplein, en je niet overgeven aan het beeld wat iedereen van je eist, namelijk dat je een saaie burgerlijke lul-de-behanger wordt.
Het heeft zoveel te maken met hoe je in het leven staat. Als je als man elke avond thuis op de bank zit, echt zit te wachten op huisje-boompje-beestje, nooit meer op vrijdagavond lekker met je maten de kroeg in duikt, en puur op een datingsite zit om een 'maatje' te vinden waar je 'leuke dingen mee kan doen' zoals: 'eens een keertje uit gaan eten'.
Nou, nogal wiedes dat dat niet matcht met een levenslustige jonge vrouw van 27 die nog een paar jaar van alles wil doen. Vakantietje hier, festivalletje daar, niet te moeilijk.
meisje is voor mij gewoon een begripquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ben dan ook wel iets ouder dan jou denk ik, met 'meisjes' heb ik niet zoveel.
Ik moet het profiel wel bijna gezien hebben zou je denken, maar geen indruk gemaakt schijnbaar. En bekijken zegt niet zoveel hoor, ik bekijk zat profielen en ga dan naar de volgende.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
Mijn nepprofiel is nu 224 keer bekeken en 49 interesse berichtjes, lage score eigenlijk 1 op 5 die het bekijkt vind het wat. Heb weleens op 1 op 2 gestaan. Zelf heb ik 5 berichten verstuurd er is dus meer input dan output.
En nu op die date geen scheten gaan laten he?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
Ah heb gelukkig binnenkort een date. Het kan nu niet meer fout gaan. Hoewel er problemen zijn met het bepalen van de tijd en dag en ze nooit iets wil wat ik voorstel maar altijd net iets anders en dan net weer kut.
Bij meisjes denk ik toch meer aan tieners en jonger.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Rick_dB het volgende:
meisje is voor mij gewoon een begripeen "vrouw" van 20 vind i kniet vrouw genoeg, dat komt voor mij rond de 30 pas. Vanaf 22 een dame en daarvoor gewoon meisje
Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:56 schreef Jabberwocky het volgende:
En wat heb je nu geleerd/bereikt met zo'n nepprofiel?
Au !!!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging over mannen die er goed uitzien![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.
Ikzelf zit ergens op 1 op 25 ofzo, bij een output dus 1 op 50.
Ik ben jouw profiel nog nergens tegengekomen eigenlijk? Of ben jij die bisexuele uit Amsterdam?quote:Ik moet het profiel wel bijna gezien hebben zou je denken, maar geen indruk gemaakt schijnbaar. En bekijken zegt niet zoveel hoor, ik bekijk zat profielen en ga dan naar de volgende
Nounou, jij bent wel goed in statistiek zeg. Kwaliteitje.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.
Ikzelf zit ergens op 1 op 25 ofzo, bij een output dus 1 op 50.
Ik ben idd nergens goed voor. Scheve schaats rijden, maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie het al!! Jouw mensenkennis is ook fenomenaal
Nee okee, je moet het wel wat leuker brengen, misschien een beetje naar toe werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijk
Inspired by Lady Gaga?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee hoor, niet biquote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben jouw profiel nog nergens tegengekomen eigenlijk? Of ben jij die bisexuele uit Amsterdam?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef picardmike het volgende:
Heb mezelf er af gehaalt. Zo zag mijn profiel er uit.
Naam Alejandro
Ik heb hem gevondenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*heeft wel RP account
Ik dacht ook altijd dat ik beter zou passen bij een man die net een paar jaartjes ouder was. Heb het ook zeker geprobeerd met daten, maar op de een of andere manier klikt dat gewoon niet... (lees: saaie drollen zijn het.. ALLEMAAL!!!)
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt mij om iets voor 2 uur een interesse berichtje gestuurd
Ik ben dus 1 van de 5 die hij een berichtje heeft gestuurdquote:Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Nou je date gaat niet door picardmike (en die van jou waarschijnlijk ook niet Spirit!).
*block*quote:Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik heb hem gevondenHeb ook een berichtje geschreven
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Oh die heb ik gezien, bij mij afgevallen vanwege het houden van huisdieren (ik ben bang voor honden, dus dan wordt het al lastig) en het niet roken en niet drinken. PLUS dat ik de naam nogal dom vond (Lady Gaga associatie inderdaad).
Maar STEL dat er een dame tussenzit die je eigenlijk best wel leuk vindt, dan kun je daar dus niet meer mee afspreken, want zij verwacht heeeel iemand anders.
Intiem worden via msnquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturen![]()
Maarja ik weer wat geleerd.
Zo jong, en nu al net zo wanhopig als de oude gardequote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Rick_dB het volgende:
volgens mij ben ik de jongste hier trouwens
Ja ze noemt me al lieverd en gentlemen enzo en lacht bijna om elk grapje wat ik maak.quote:Intiem worden via msn
Intiem via MSNquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week.
Whuhu, na 5x lezen zie ik pas dat je nu zegt dat je me via RP ook al een berichtje "als jezelf" hebt gestuurd. Ben dan toch wel benieuwd wie jij bent? Kan me namelijk niet herinneren dat ik hier ergens gezegd heb op een berichtje te gaan reageren?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturen![]()
Maarja ik weer wat geleerd.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo jong, en nu al net zo wanhopig als de oude garde
Dat ja! Zitten jullie te cammen? Zo triestquote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Intiem via MSN![]()
Ik mag toch niet hopen dat die 3 meiden voor je Alegandro profiel zijn gevallen. Koude kermis of zoiets
Ik heb dus wel een berichtje van zijn Alejandro-fake-profiel gekregen, dus hij zou toch moeten weten dat ik het ben. Daarnaast heb ik gewoon exact dezelfde foto op rp staan als hier in mn fobo, hehe. MIsschien niet de allerslimste zet, maar who caresquote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja! Zitten jullie te cammen? Zo triest![]()
@Spirit82: op TE mooie foto's reageer ik ook niet, zoals een foto die in het vorige topic stond, je ziet meteen dat, dat een nepperd is.
@picardmike: hoe weet je dat je een berichtje naar Spirit hebt gestuurd, weet je haar nickname daar dan? Misschien heb je dat bericht wel naar iemand anders gestuurd!
Die gast over fantasie, koekjes en scheelheid.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whuhu, na 5x lezen zie ik pas dat je nu zegt dat je me via RP ook al een berichtje "als jezelf" hebt gestuurd. Ben dan toch wel benieuwd wie jij bent? Kan me namelijk niet herinneren dat ik hier ergens gezegd heb op een berichtje te gaan reageren?
Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kopquote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die gast over fantasie, koekjes en scheelheid.
Nou je vertelde er anders wel gretig over hierquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kopIk wist het gewoon
Op de foto of figuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kopIk wist het gewoon
Ja als iemand tegen mijn foto zou zeggen dat er 'iets niet klopte' zou ik dat ook niet zo leuk vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Interessant topic! De laatste keer dat ik uberhaupt iets had gedaan met mijn profiel eindigde ( hoe kan het ook anders ) met een gesprek met een té mooie meid, die ook nog eens te grote eisen had.
In het begin hadden we veel gemailt. Allebei nooit echt een echte relatie gehad, terwijl dat waxine lampje toch wel aardig heet begon te worden..
Totdat de foto's heen en weer werden gestuurd. Ik bedoel, je avatar ziet er goed uit, maar heb je nog meer foto's van jezelf?
Dus zij stuurt een foto van haarzelf van een totaal plaatje met een gigantisch grote voorgevel, mooie slanke benen.. maar een kop die in een puzzelboekje onder het kopje "Zoek de 10 verschillen" kon thuishoren.
Ik reageerde heel subtiel op de foto's door te zeggen dat er iets niet klopte.
Zij reageerde gelijk daarop met de vraag wat er scheelde.
Ik zei vervolgens jouw kin ziet er heel anders uit vergeleken met jouw andere foto. Deze is wat puntiger... nog voordat ik verder kon reageren haalde zij woest uit naar mijn reactie.
Nou, jij heb anders ook op sommige fotoos een nogal groffe kop hoor. Dat maakt het ook wat lelijker!
Dus ik antwoord "Ik zeg niet dat het lelijk is, ik zeg alleen dat het anders is. Je weet maar nooit wat voor fakers er hier rondhangen en wil daarom hiermee voorzichtig omgaan."
Van een date kwam in ieder geval geen sprake meer.. Ook als ik mijn nummer gaf zei ze dat ze me niet zou bellen, en zelfs nadat ik het ( enigszins ) had goed gepraat zag een date ervoor mij niet meer in.
Toch wel sneu als je begint met iets heel persoonlijks en het op zoiets stomzinnigs doodbloed.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die gast over fantasie, koekjes en scheelheid.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
Mn rp stalker vindt me nog steeds lief
Eerst meldde hij dat ik scheel keek, toen dat zijn berichtjes als lekkere koekjes waren die ik niet kon weerstaan en gisteravond meldde hij nog dat zijn abbo afliep en dat hij me daarom zijn emailadres door wilde geven, mocht ik contact willen. Ja, ik denk dat ik hem inderdaad maar een mailtje ga sturen
Dus geen gezonde kerels voor jou?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Oh die heb ik gezien, bij mij afgevallen vanwege het houden van huisdieren (ik ben bang voor honden, dus dan wordt het al lastig) en het niet roken en niet drinken.
En ik maar terugzoeken of ik die posts nog kon vindenquote:
Kan wel zo zijn, maar ze deed sowieso al vaag over bellen, afspreken of wat dan ook. Dan gaat bij mij de klok ook achteruit.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja als iemand tegen mijn foto zou zeggen dat er 'iets niet klopte' zou ik dat ook niet zo leuk vinden.
En bij dames ligt dat vaak nog wat gevoeliger allemaal. Volgende keer beter
Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...quote:
dan ben ik liever een watje met een stafford dan een rolstoelrijder met zuurstof achteropquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...
En drinken hoeft niet perse te betekenen dat hij elke avond bezopen is hoor
Eens. Nouja dat roken hoeft voor mij dan niet, maar een geheelonthouder...nah. Ik zie mezelf daar al zitten in de kroeg, heb het wel eens gehad en voel me dan altijd bezwaard om aan het bier te gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...
beter dan zo'n rattenchihuahuaquote:
de stafford? nee joh, gewoon normaal houdenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Met zo'n mooi bijpassend Burberry tasje drbij..?
En huisdieren hebben wil niet per definitie zeggen dat het een hond isquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En drinken hoeft niet perse te betekenen dat hij elke avond bezopen is hoor
Een Stafford past vast ook wel in zo'n tasje.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Stafford met burberrytasjeDe Chihuahua natuurlijk.
Vrouwen hebben sowieso bijna allemaal een kat. Echt, zodra ze in hun eentje in een appartement gaan wonen nemen ze een kat! En dan komen ze thuis, en gaan ze tegen hun kat praten. Ja, dat beest praat nooit terug maar hele verhalen er tegen aan zemelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En huisdieren hebben wil niet per definitie zeggen dat het een hond is
weet ik niet, ik denk het?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Trekt dat Paiq zoveel volle mensen aan dan? Hoor niets anders voorbij gaan.
ja, en de leuke dames DIE er zijn zijn of te jong, of friendzonequote:
Succes, de mount Everest beklimmen is in ieder geval een grotere uitdaging dan de Vaalserbergquote:Op maandag 12 juli 2010 15:55 schreef Maanvis het volgende:
Een leuke meid die ik op PaiQ heb blijkt toch iets voller te zijn dan ik aanvankelijk dacht nav haar foto's. Toch maar daten en er het beste van zien te maken.
Ik heb ook een katquote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso bijna allemaal een kat. Echt, zodra ze in hun eentje in een appartement gaan wonen nemen ze een kat! En dan komen ze thuis, en gaan ze tegen hun kat praten. Ja, dat beest praat nooit terug maar hele verhalen er tegen aan zemelen.
En dan zit je op de bank een film te kijken en loopt ineens dat beest over je nek, ik schrik me altijd helemaal de tyfus van zo'n harige pluizenbol.
Heb ooit tegen een ex gezegd dat 'de kat me al een half uur zit aan te kijken geloof ik', waarop zij me vertelde dat dat de stofzuiger was.Het was donker en ik had m'n lenzen ook niet in (heb -5).
Je had eerder foto's moeten vragenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Interessant topic! De laatste keer dat ik uberhaupt iets had gedaan met mijn profiel eindigde ( hoe kan het ook anders ) met een gesprek met een té mooie meid, die ook nog eens te grote eisen had.
In het begin hadden we veel gemailt. Allebei nooit echt een echte relatie gehad, terwijl dat waxine lampje toch wel aardig heet begon te worden..
Totdat de foto's heen en weer werden gestuurd. Ik bedoel, je avatar ziet er goed uit, maar heb je nog meer foto's van jezelf?
Dus zij stuurt een foto van haarzelf van een totaal plaatje met een gigantisch grote voorgevel, mooie slanke benen.. maar een kop die in een puzzelboekje onder het kopje "Zoek de 10 verschillen" kon thuishoren.
Ik reageerde heel subtiel op de foto's door te zeggen dat er iets niet klopte.
Zij reageerde gelijk daarop met de vraag wat er scheelde.
Ik zei vervolgens jouw kin ziet er heel anders uit vergeleken met jouw andere foto. Deze is wat puntiger... nog voordat ik verder kon reageren haalde zij woest uit naar mijn reactie.
Nou, jij heb anders ook op sommige fotoos een nogal groffe kop hoor. Dat maakt het ook wat lelijker!
Dus ik antwoord "Ik zeg niet dat het lelijk is, ik zeg alleen dat het anders is. Je weet maar nooit wat voor fakers er hier rondhangen en wil daarom hiermee voorzichtig omgaan."
Van een date kwam in ieder geval geen sprake meer.. Ook als ik mijn nummer gaf zei ze dat ze me niet zou bellen, en zelfs nadat ik het ( enigszins ) had goed gepraat zag een date ervoor mij niet meer in.
Toch wel sneu als je begint met iets heel persoonlijks en het op zoiets stomzinnigs doodbloed.
Is dat zo erg dan als vrienden/collega's weten dat je op zo'n site staat?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hoi. Ik ben nieuw hier (na vanaf deel 4 mee te lurken)!
Ik vind persoonlijk voor mij zijn sites als RP nog een beetje een stap te ver (ivm vrienden/collega's etc) maar wel leuk om de verhalen te horen!
Wat me wel opvalt is dat er zoveel cliche's waar zijn (photoshop, 'opgepimpte' profielen etc). Een aantal vrienden/kennissen doet wel actief aan internetdating, al dan niet met succes.
Ik meende al dat ik je voorbij zag komen op Paiq.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ja, en de leuke dames DIE er zijn zijn of te jong, of friendzone
ik heb er 2, en die volgen alles wat ik doe. zodat ze als ik weg ben kunnen toeslaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een katEigenlijk had ik er 3, maar 2 zijn bij mn ex gebleven omdat die naar buiten moeten kunnen. En mijn kat is echt master in staren
Maar hij is bang van mannen, dus dat scheelt weer een hoop.
Zondequote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Dikke vrouwen zitten wel vol humor!
Oh, en deze mag er trouwens ook wezen!
Dat klinkt dubiuesquote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een katEigenlijk had ik er 3, maar 2 zijn bij mn ex gebleven omdat die naar buiten moeten kunnen. En mijn kat is echt master in staren
Maar hij is bang van mannen, dus dat scheelt weer een hoop.
Jouw kat heeft zeker ook personeelquote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Jabberwocky het volgende:
Katten.![]()
Arrogante, eigenwijze stukken verdriet. Zoals een huisdier hoort te zijn.
Honden.
Nee, lopende blikopeners.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw kat heeft zeker ook personeel![]()
![]()
Katten kun je meerdere hebben. Vrouwen maar 1, helaasquote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Katten.... Je kan beter een vrouw hebben.
Wat een onrust.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Katten kun je meerdere hebben. Vrouwen maar 1, helaas.
Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan als vrienden/collega's weten dat je op zo'n site staat?
Als ze weten dat je erop staat dan staan ze er waarschijnlijk zelf ook op of zijn ze in ieder geval op zoek, anders hadden ze je niet gevonden
Nou, dat is niet waar. Date er maar drie tegelijk hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Katten kun je meerdere hebben. Vrouwen maar 1, helaas.
Ik heb geen kat.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw kat heeft zeker ook personeel![]()
![]()
quote:danny ga eens slapen
danny?
ja weet niet
iedereen heeft hier schuil namen
ja klopt, jij heet henk toch?
nee arie
ik ben klaziena
en ik heb behaarde billen
arie de bouwvakker!
nee
ik rij op een traktor
arie de sloper?
tof, ik ook. wat voor 1 heb jij
ow bmw
met 4 wielen
ikke een john deere, een groene dus.
met 4 wielen ook, wat toevallig
ja
tof he
ik ben benieuwd wanneer ik je foto mag bewonderen arie
dat vage ding rechts is heel aantrekkelijk
nou dan moet je nog wat meer praten
jij ook
bla bla bla
mooie ogen
zeg
ja?
ja hou wel donkerbruinblauwige ogen
ik hou ook van ogen.
ik vind dat haar wel erg mooi bij je
ja dat haar hè, ik sta dagelijks 3 uur voor de spiegel om het een beetje in model te krijgen
heb je ook zo'n moeite met de juiste groene kaplaarzen te vinden
ja, maargoed ik heb maat 52 hè
ja dat kan
kaplaars cabrio
heb je last van zwetvoeten?
nee hoor
jij?
een beetje
ben jij ook zo moe??
nog niet
je bent nog niet saai genoeg
shit moet ik toch beter mijn best doen
Mn collega´s zou ik wel vervelend vinden, maar die herkennen me toch niet zonder mn bril, hehequote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.
In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.
Ik ben namelijk jong (25), ambitieus, creatief, heb een goede baan, veel vrienden/vriendinnen, leuke hobbies etc. en ik hoor van iedereen om me heen dat ze niet snappen waarom ik het qua relaties zo rustig aan doe. Als ik dan over internetdating ofzo begin zeggen de meesten: "ach jij, je moet gewoon eens wat vaker in de kroeg meiden aanspreken."
Dat is dus wel een beetje een dilemma
Vind ik een beetje kort door de bocht. Ik vind dat je als je serieus op zoek bent als laatste plek in de kroeg moet zoeken.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
"ach jij, je moet gewoon eens wat vaker in de kroeg meiden aanspreken."
Dat is dus wel een beetje een dilemma
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
Op internet klik ik iemand direct weg als ze vraagt 'hoe gaat het met jouw?' of 'me huis is niet opgeruimd'.quote:
geen wonder dat jij nog single ben. moeilijk doen om bepaalde woorden..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op internet klik ik iemand direct weg als ze vraagt 'hoe gaat het met jouw?' of 'me huis is niet opgeruimd'.
In de kroeg hoor je dat natuurlijk niet. Totdat je gaat smsen en zulke gare smsjes ontvangt dat je spontane hartkramp krijgt. En dan is het al te laat, dan heb je al gezoend!
Het is meer dat mijn collega's weten dat ik best wel wat date, maar dat is meer via via enzo, en als ze me op internet zien, dan denk ik dat ze dan wat raar gaan kijken in de trend van "waarom doet hij dit nou"quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn collega´s zou ik wel vervelend vinden, maar die herkennen me toch niet zonder mn bril, hehe
Mijn vrienden weten het zo ongeveer allemaal wel. En die weten ook dat ik regelmatig leuke mannen in de kroeg ontmoet. Ik hou gewoon graag alle opties open
Zoeken doe ik ook niet aan, das niet het goede woord. En ik sta erg graag in de kroeg, dus dat is op zich een prima plek. Ik ben ook niet per se op zoek naar een vaste relatie. Zou wellicht leuk zijn, maar hoeft niet. Aan de andere kant heb ik een neusje voor meiden die al bezet zijn en daar doe ik dus niet aan. Dus dan heb je een supergesprek en dan pas na een uur hoor je het woord 'vriendje' vallen. das altijd zo killingquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vind ik een beetje kort door de bocht. Ik vind dat je als je serieus op zoek bent als laatste plek in de kroeg moet zoeken.
Uberhaupt.. zoeken...
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
Het is 'geen wonder dat jij nog single benT'.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
geen wonder dat jij nog single ben. moeilijk doen om bepaalde woorden..
Dat kan ik ook niet hebben hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
Ik wijs zulke mensen ook af.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
Ik wijs mensen af die patat zeggen. Gelukkig ben jij niet zoquote:
Eh nee, wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:
wordt nog leuk
"wanneer ontmoet ik jouw vaderrr? en je moederrr? heb je ook zusterrrrs?"
want je moet de R wel rollend uitspreken he
Probeer: "Als je me eerst even 't kofschip uitlegt, krijg je een drankje van me."quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
Ik wijs mensen af die friet zeggenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wijs mensen af die patat zeggen. Gelukkig ben jij niet zo.
nu haal ik je door de war met iemand andersquote:Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wijs mensen af die friet zeggen
Hoe kan dat nuquote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nu haal ik je door de war met iemand anders
Maar ze komen wel dom over. Langs/naast door elkaar halen, 'ik ben aangereden' en daarmee bedoelen dat ze weg zijn gereden ipv dat ze een ongeluk hebben gehad, en dan nog dat niet-serieus-te-nemen accent. Stel je voor dat je een relatie hebt met iemand uit Limburg, en dan ruzie krijgt.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
En die Limburgers dan? Die praten (en smsen) ook met zo'n ontoegankelijke 'slang' maar dat wil niet zeggen dat ze dom zijn..
Er wordt toch ook nergens gezegd dat ze dom zijn. Alleen irritant.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
En die Limburgers dan? Die praten (en smsen) ook met zo'n ontoegankelijke 'slang' maar dat wil niet zeggen dat ze dom zijn..
Nou, ik word wel nat van een Engels accentquote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar ze komen wel dom over. Langs/naast door elkaar halen, 'ik ben aangereden' en daarmee bedoelen dat ze weg zijn gereden ipv dat ze een ongeluk hebben gehad, en dan nog dat niet-serieus-te-nemen accent. Stel je voor dat je een relatie hebt met iemand uit Limburg, en dan ruzie krijgt.Komop, kun je toch niet serieus nemen.
Da's natuurlijk het nadeel van internet, je hoort niet of de ander een accent heeft. Accenten zijn verschrikkelijk.
Aanrijden zeggen ze hier op de Veluwe ook weleens. Zo heb je hier verschillende fietsroutes aka 'aanrijroutes' over de hei. Gezellig!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar ze komen wel dom over. Langs/naast door elkaar halen, 'ik ben aangereden' en daarmee bedoelen dat ze weg zijn gereden ipv dat ze een ongeluk hebben gehad, en dan nog dat niet-serieus-te-nemen accent. Stel je voor dat je een relatie hebt met iemand uit Limburg, en dan ruzie krijgt.Komop, kun je toch niet serieus nemen.
Da's natuurlijk het nadeel van internet, je hoort niet of de ander een accent heeft. Accenten zijn verschrikkelijk.
Ik glij van mn stoel van Duitsers die Engels pratenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik word wel nat van een Engels accent
Ik praat heel beschaafd ABNquote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Vriend van mij ( uit omgeving Zaanstad ) heeft via RP een meisje uit Roermond leren kennen en die wonen nu ruim 2 jaar samen. Gaat prima hoo(gh)r.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Irritant is toch ook dom?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt toch ook nergens gezegd dat ze dom zijn. Alleen irritant.
Ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Silenus het volgende:
Als ik dronken ben ga ik ook een beetje Limburgs praten want ik kom zelf uit Limburg.![]()
nou als de d/dt , jou/jouw belangrijk voor jou zijn.. moet het natuurlijk wel allemaal in een keer goed zijn lijkt mijquote:Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh nee, wat heeft dat er nou weer mee te maken?![]()
![]()
Ik match gewoon niet met mensen die wanneer ik ze verbeter zeggen: 'nouja je snapt toch wat ik bedoel :S:S'. Ja natuurlijk snap ik wat je bedoelt trut, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je een normale opleiding hebt gedaan en dus ook Nederlands moet kunnen schrijven.
Definieer Limburgs... want de accenten/dialecten verschillen nogal per stad/regio.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Silenus het volgende:
Als ik dronken ben ga ik ook een beetje Limburgs praten want ik kom zelf uit Limburg.![]()
Alle woorden waar geen à in voorkomt spreekt dat volk -ken hun uit als een àquote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Definieer Limburgs... want de accenten/dialecten verschillen nogal per stad/regio.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Alle woorden waar geen à in voorkomt spreekt dat volk uit als een à
Voorbeeld: Ik: Waar is de herenkleding afdeling?
Verkoper: Tweede ghang ràchts en dan met de làft (lift) omhoogh
Dat slaat dus echt helemaal nergens op. Het staat notabene dagelijks in de krant dat hogeropgeleiden nog slechter spellen dan mbo-ers die een administratieve richting hebben gekozen.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh nee, wat heeft dat er nou weer mee te maken?![]()
![]()
Ik match gewoon niet met mensen die wanneer ik ze verbeter zeggen: 'nouja je snapt toch wat ik bedoel :S:S'. Ja natuurlijk snap ik wat je bedoelt trut, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je een normale opleiding hebt gedaan en dus ook Nederlands moet kunnen schrijven.
jouw poststijl is ongeveer hetzelfdequote:
Tja ik weet echt niet op welke planeet sommige fokkers af en toe leven. Maar de aarde is het niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Krijgen we die hbo/mbo en d/t bullshit zeker weer.
Kan dat niet naar ONZ?
Dat zeggen we in brabant ook allemaalquote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar ze komen wel dom over. Langs/naast door elkaar halen, 'ik ben aangereden' en daarmee bedoelen dat ze weg zijn gereden ipv dat ze een ongeluk hebben gehad, en dan nog dat niet-serieus-te-nemen accent.
Dat staat er helemaal niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef picardmike het volgende:
Dat slaat dus echt helemaal nergens op. Het staat notabene dagelijks in de krant dat hogeropgeleiden nog slechter spellen dan mbo-ers die een administratieve richting hebben gekozen.
http://digischool.kennisnet.nl/community_ne/spelling
quote:Doekle Terpstra van de HBO-raad wees de beschuldigende vinger naar het voortgezet onderwijs en hekelde het Ministerie van Onderwijs, dat er veel te weinig aan zou hebben gedaan om het taal- en rekenonderwijs in het basis- en voortgezet onderwijs te verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |