abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 23:33:56 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_83870003
Hier weer verder

Zojuist voor de eerste keer zo'n speeddate gedaan. Mijn vooroordeel werd helaas bevestigd: er kwam een foto tevoorschijn van een niet zo een aantrekkelijke man Helaas moet ik bekennen dat ik ook nogal oppervlakking ben
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:34:48 #2
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83870049
speed daten met foto's ?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:36:03 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83870104
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb de HAHAAHHAHA KIJK MIJ DE TOREN VAN PISA EENS TEGENHOUDEN ook wel gezien HAHAHAH KIJK DE EIFELTOREN PAST TUSSEN MN VINGERS
Moest hardop lachen.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 23:37:37 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_83870163
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:34 schreef flexoo het volgende:
speed daten met foto's ?
Op een gegeven moment komt de foto tevoorschijn, heel langzaam, als je een verlenging hebt aangevraagd.
niet zo tof doen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:41:36 #5
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83870287
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Op een gegeven moment komt de foto tevoorschijn, heel langzaam, als je een verlenging hebt aangevraagd.

waarom gebruik je een dating site dan? mijn ervaring is dat op dating sites vaak mensen staan die het nergens anders meer kunnen proberen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:45:13 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83870445
En hoe kwam je tot jouw ervaring met datingsites dan?
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 23:47:24 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_83870525
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef flexoo het volgende:

[..]

waarom gebruik je een dating site dan? mijn ervaring is dat op dating sites vaak mensen staan die het nergens anders meer kunnen proberen
En jij kijkt IRL zeker ook niet naar het uiterlijk? Op een dating site kijk je naar de foto en IRL kijk je naar de persoon, niet zoveel verschil hoor.

En wat Silenus zegt, hoezo ervaring?
niet zo tof doen
pi_83870584
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Karina het volgende:

Zojuist voor de eerste keer zo'n speeddate gedaan. Mijn vooroordeel werd helaas bevestigd: er kwam een foto tevoorschijn van een niet zo een aantrekkelijke man
En dan meteen blocken ?
pi_83870647
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef flexoo het volgende:

[..]

Uhmmm ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UITGESCHREVEN
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 23:51:06 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_83870660
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En dan meteen blocken ?
Oh kan dat met zo'n speeddate? Het gesprek was afgelopen en wat er daarna gebeurt weet ik eigenlijk niet, was de eerste keer dat ik dat probeerde, ik weet niet eens hoe die persoon heette...
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 23:51:38 #11
9859 crew  Karina
Woman
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:54:35 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83870790
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Moest hardop lachen.
Er is zo'n briljante foto van de toren van Pisa waar je 50 man tegelijk in duw-positie ziet staan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83870933

Tap tap tap
  zaterdag 10 juli 2010 @ 00:01:44 #14
308451 FreelanceMessias
Christus tijdens kantooruren
pi_83871044
Had ik ooit een keer bij Paiq inderdaad.
Dacht dat het een foto van haar gezicht was, toen ie nog geblokt was.
Uiteindelijk bleek haar hele lijf zo rond te zijn.
Meteen uitgeschreven.
Oppervlakkig was het niet van me.
Ze had juist teveel oppervlak voor me
Voormalig ChocolateGiddyUp
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 00:03:20 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_83871113
Nog even snel zo'n speeddate gedaan, deze meneer nam alles veeel te serieus Geen humor schijnbaar.
niet zo tof doen
pi_83871436
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:01 schreef FreelanceMessias het volgende:
Had ik ooit een keer bij Paiq inderdaad.
Dacht dat het een foto van haar gezicht was, toen ie nog geblokt was.
Uiteindelijk bleek haar hele lijf zo rond te zijn.
Meteen uitgeschreven.
Oppervlakkig was het niet van me.
Ze had juist teveel oppervlak voor me
Maar gezien je bezigheid tijdens kantooruren, moet zo'n berg toch ook wel te beklimmen zijn?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 00:51:43 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83872420
Wat ik niet snap is waarom communitysites als Facebook en Hyves niet de markt voor datingsites compleet overnemen.

Ik kreeg net weer een flirterig privébericht op Hyves van een single moeder, dat gebeurt me wel vaker, ik lig blijkbaar goed in die markt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 10 juli 2010 @ 01:11:09 #18
308451 FreelanceMessias
Christus tijdens kantooruren
pi_83872865
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:14 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Maar gezien je bezigheid tijdens kantooruren, moet zo'n berg toch ook wel te beklimmen zijn?
En dan doodvriezen op de top ..
Voormalig ChocolateGiddyUp
pi_83874317
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Leuk behangetje
Nog leukere tweede foto
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83874623
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:51 schreef eleusis het volgende:
Wat ik niet snap is waarom communitysites als Facebook en Hyves niet de markt voor datingsites compleet overnemen.

Ik kreeg net weer een flirterig privébericht op Hyves van een single moeder, dat gebeurt me wel vaker, ik lig blijkbaar goed in die markt
Facebook heb ik alleen bekenden op staan, dus echt nieuwe mensen ontmoeten doe ik daar niet
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 10 juli 2010 @ 08:16:06 #21
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_83875120
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_83875739
quote:
Ze heeft wel kinderen voor mij een rede om eerder over haar broek te beginnen dan over haar zelf. Toen heeft ze me geblokt, helaas.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 10 juli 2010 @ 11:03:29 #23
239372 MalleJongen
pi_83877039
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:44 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ze heeft wel kinderen voor mij een rede om eerder over haar broek te beginnen dan over haar zelf. Toen heeft ze me geblokt, helaas.
Niet aangeraden om een beter fototoestel aan te schaffen?
Geblokt, alleen vanwege haar broek?
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_83878297
Ik zie trouwens ook best veel tienermoeders staan op RP.
Dan denk ik van... tja
pi_83880148
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 11:03 schreef MalleJongen het volgende:

[..]

Niet aangeraden om een beter fototoestel aan te schaffen?
Geblokt, alleen vanwege haar broek?
jij kent Picardmike en zijn communicatieskills niet
Sarcasme. Herken het.
pi_83880664
Kansloze berichtjes:
quote:
Hoi,

leuke dag gehad vandaag? :-)
Wat heb jij zoal gedaan?

Groetjes
quote:
I guess You know that your looks is the most inviting & charming out there! So I suppose that these words will not surprise you.

Je profiel spreekt mij aan en je warme uitstraling komt mij als indrukwekkend over. Je bent een knappe dame. Mooi van buiten en volgens mij ook van binnen! Daarom lijkt het mij leuk om in contact met jou te komen en het zal leuk zijn wanneer deze intentie wederzijds wordt (standaard )
quote:
wauw....wat een leuke foto's

Als leeftijdverschil geen issue is ( )voor alleen een date of mailcontact dan hoor ik graag van je...

Groetjes
quote:
Ik was een beetje aan het bladeren tussen al de advertenties hier en dacht "Kijk al die zielige, wanhopige eenzame vrouwen" en toen zag ik jouw advertentie en dacht bij mezelf "hier is een zielige, wanhopige, eenzame vrouw die eigenlijk CUTE is" (JAAA SCOOOOORRRRE!!! ), dus ik dacht ... laat ik wat schrijven om te kijken of je even interessant bent van binnen als je bent op je foto's
quote:
Hey XXX of zo , je lijkt me een leuk persoon maar ik kan het mis hebben .maar zou er graag zelf achter komen .Bekijk me profiel en zie dat ik aan je vraag voldoe , hoor graag van je Peet
quote:
Pffff vandaag dan toch nog maar een keer ingeschreven.
Klinkt bijna wanhopig he?Haha.

Bevalt het je?Of is het eigenlijk nog steeds een beetje kansloos hier? ( )
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:36:33 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83880891
quote:
k was een beetje aan het bladeren tussen al de advertenties hier en dacht "Kijk al die zielige, wanhopige eenzame vrouwen" en toen zag ik jouw advertentie en dacht bij mezelf "hier is een zielige, wanhopige, eenzame vrouw die eigenlijk CUTE is" (JAAA SCOOOOORRRRE!!! ), dus ik dacht ... laat ik wat schrijven om te kijken of je even interessant bent van binnen als je bent op je foto's
HAHAHAHA!

Nog nooit zo'n jammerlijk falende versierpoging gezien.
pi_83881713
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Kansloze berichtjes:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]
Hoe is het trouwens met de zenuwachtige 30 jarige papa ! Is hij inmiddels ook kansloos geworden ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83882136
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

jij kent Picardmike en zijn communicatieskills niet
Jij moet mijn skillz wel kennen idd
UITGESCHREVEN
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:27:38 #30
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_83882274
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Karina het volgende:
Hier weer verder

Zojuist voor de eerste keer zo'n speeddate gedaan. Mijn vooroordeel werd helaas bevestigd: er kwam een foto tevoorschijn van een niet zo een aantrekkelijke man Helaas moet ik bekennen dat ik ook nogal oppervlakking ben
gezien je fobo moet je je verwachtingspatroon wellicht ff bijstellen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_83882986
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Auch
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:29:49 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83883781
Kreeg hier net een interesseberichtje van
quote:
Als je de liefde van je leven zoekt kan ik je helaas niet helpen. Ik ben al met de mijne getrouwd.

Wat ik wel zoek zijn spannende ontmoetingen. Mijn man weet hiervan en juicht mijn escapades alleen maar toe (ik weet het, ik ben een verwend nest). Seks is belangrijk en lekker, maar er is meer dan dat. Een goede klik, sauna, uit eten, film vind ik ook sfeerverhogend. Ik zoek geen verstikkende contacten, maar genieten en laten genieten.

Over mij: ik zie er goed uit en verzorg mezelf ook zo (ik verwacht dit ook van jou). Ik rook niet, sport en eet (meestal) gezond. Ik ben stabiel, betrouwbaar maar tegelijkertijd ook iemand die hoge pieken in het leven opzoekt en van die spanning geniet.

Heb je interesse, stuur me dan een uitgebreide reactie, hartjes zijn vrij nutteloos! Foto's volgen bij nader contact, mijn omgeving weet niet van de vrijheid in mijn relatie.
Vrouwen! Willen ook maar één ding!
pi_83884071
Dat noemt men blijkbaar 'moderne relaties'. Niet mijn kop thee.
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 15:48:04 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_83884189
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:43 schreef Friek_ het volgende:
Dat noemt men blijkbaar 'moderne relaties'. Niet mijn kop thee.
De mijne ook absoluut niet plus dat ik betwijfel of die man het echt wel weet... dat is ook nog maar de vraag.

Afwijzingsberichtje gekregen op RP, deze persoon had in ieder geval de moeite genomen om zelf iets te bedenken en niet het standaardberichtje te mailen. Wel raar: er stond "ik heb inmiddels een leuk contact" of zoiets, waarom sta je dan nog ingeschreven vraag ik me af?
niet zo tof doen
pi_83884191
Overigens ben ik sinds kort passief i.p.v. actief lid van e-Matching en doe ik verder bijzonder weinig meer met m'n account. Ook heb ik geen zin meer om via andere datingsites aan de slag te gaan. Het blijft toch allemaal een geforceerd en vermoeiend gedoe. Wie weet ga ik na de zomer nog eens verder ermee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2010 15:49:29 ]
pi_83884267
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:01 schreef FreelanceMessias het volgende:
Wat een gave nickname.
pi_83884299
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Afwijzingsberichtje gekregen op RP, deze persoon had in ieder geval de moeite genomen om zelf iets te bedenken en niet het standaardberichtje te mailen. Wel raar: er stond "ik heb inmiddels een leuk contact" of zoiets, waarom sta je dan nog ingeschreven vraag ik me af?
Waarom niet? Dat account kun je later wel nog een keer gebruiken mocht het niet werken. Zodra het wat officiëler wordt zou ik hem ook verwijderen.
pi_83884696
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Waarom nog ingeschreven ? Je moet natuurlijk wel even elke dag je mailbox nakijken of er misschien iets beter bij zit.
Overigens is het bij RP gewoon mogelijk om je account tijdelijk te blokkeren als je met iemand aan het daten bent. Of het veel gebruikt wordt ik denk het niet want er kan altijd iets beter voorbij komen (zowel voor vrouwen als mannen)

Ik kreeg bijv gisteren het volgende mailtje:

Dag Provinciaaltje, bedankt voor je berichtje...

alles wat je zegt klopt...alleen ik wil niet meer daten om het daten maar wel met iemand waarvan ik echt denk dat het potentie heeft...
momenteel ben ik aan het daten...met 2 mannen
en die weten dat ook van elkaar...

Bij jouw profiel heb ik helaas niet de juiste prikkel...hoewel ik heus geloof dat je een leuke man bent.
Ik wens je dan ook heel veel succes!

groetjes

waarom blokkeer je je profiel dan niet tijdelijk even ?
pi_83884897
quote:
waarom blokkeer je je profiel dan niet tijdelijk even ?
Blokkeren is wel een hele drastische maatregel maar een beetje persoonlijkheid moet dat eigenlijk wel aangeven in zijn profieltekst, maar dat doet bijna niemand.

Eigenlijk moet rp een functie hebben waarbij je dat makkelijk kan aangeven, ik snap sowieso al niet waarom ze dat niet direct al gedaan hebben. Waardoor ik toch een beetje wantrouwend ben naar de intensie(doelstelling,visie) van deze sites. Ik ben geen lid meer maar misschien kan iemand is een keer een brief sturen naar de helpdesk om dit voor te stellen?

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 10-07-2010 16:27:23 ]
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 16:19:47 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_83884944
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Dat ik zelf lelijk ben hoeft nog niet te zeggen dat ik een partner zoek die OOK lelijk is Ik zie zat leuke mannen op straat met lelijke vriendinnen.
niet zo tof doen
pi_83885205
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat ik zelf lelijk ben hoeft nog niet te zeggen dat ik een partner zoek die OOK lelijk is
Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen. Met hopeloze singles die op Fok! rondhangen in datingtopics als gevolg.
pi_83885322
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen.
Klopt als een zwerende vinger En dat is dus precies de reden waarom profielen op een datingsite altijd open blijven voor nieuwe mail.
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 16:42:04 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_83885533
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen. Met hopeloze singles die op Fok! rondhangen in datingtopics als gevolg.
Ben ik het niet helemaal mee eens: want sowieso verschilt iedereen van smaak, als ik een man aantrekkelijk vind hoeft dat niet te betekenen, dat iedereen dat vindt.

En sommige mannen die niet zo aantrekkelijk zijn, hebben dan misschien wel weer charisma of humor. De persoon in kwestie had dat niet (voor zover je dat kunt concluderen uit een kort chatgesprek).
niet zo tof doen
pi_83885700
quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens: want sowieso verschilt iedereen van smaak, als ik een man aantrekkelijk vind hoeft dat niet te betekenen, dat iedereen dat vindt.

En sommige mannen die niet zo aantrekkelijk zijn, hebben dan misschien wel weer charisma of humor. De persoon in kwestie had dat niet (voor zover je dat kunt concluderen uit een kort chatgesprek).
Ben ik het mee eens smaken verschillen en je hoeft je niet in je eigen knapheidsniveau te begeven maar ik verwacht meestal van lelijkere vrouwen wel dat ze wat meer moeite doen. Op een paar bijdehante dikke vrouwen na doet bijna geen 1 meid dat die wat lelijker is daarom wijs ik ze meestal ook af als ik het idee heb dat ze wat minder zijn.

Zo werkt het immers bij lelijke mannen ook.

Een ander voordeel is dat je het de knappere dames zo ook wat moeilijker maakt.
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 17:06:19 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_83886228
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens smaken verschillen en je hoeft je niet in je eigen knapheidsniveau te begeven maar ik verwacht meestal van lelijkere vrouwen wel dat ze wat meer moeite doen. Op een paar bijdehante dikke vrouwen na doet bijna geen 1 meid dat die wat lelijker is daarom wijs ik ze meestal ook af als ik het idee heb dat ze wat minder zijn.

Zo werkt het immers bij lelijke mannen ook.

Een ander voordeel is dat je het de knappere dames zo ook wat moeilijker maakt.
Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is, dus doen ze waarschijnlijk ook minder moeite, Ik weet van mijzelf dat ik geen Miss World ben maar ik doe ook niet meer moeite, maar dat komt omdat ik niet echt wanhopig op zoek ben. Het is bij mij meer iets van "wie weet", meer niet.
niet zo tof doen
pi_83886382
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is..
Sterker nog, een vrouw denkt vaak dat ze knapper is dan ze daadwerkelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2010 17:12:26 ]
pi_83886638
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is, dus doen ze waarschijnlijk ook minder moeite, Ik weet van mijzelf dat ik geen Miss World ben maar ik doe ook niet meer moeite, maar dat komt omdat ik niet echt wanhopig op zoek ben. Het is bij mij meer iets van "wie weet", meer niet.
Dat is waar maar het is ook een stukje zelfkennis en dat is belangrijk voor veel mannen. Hoewel sommige vrouwen niet over zelfkennis hoeven te bezitten van mannen, maar dat ligt dan meestal aan de onzekerheid van de man zelf.

Kijk het is ook jammer voor een vrouw als er een lelijke man op haar reageerd zonder moeite te doen en zichzelf heel knap vind.
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 17:21:34 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_83886742
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:10 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Sterker nog, een vrouw denkt vaak dat ze knapper is dan ze daadwerkelijk is.
Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.

Iedereen houdt zichzelf voor de gek.

@pickardmike: Wat bedoel je eigenlijk dat lelijke vrouwen meer hun best moeten doen? Wat moeten ze dan doen volgens jou? Volgens mij zou ik dat niet eens kunnen, beetje slijmen bij een man, helpt meestal toch niet en ik ga mijzelf niet voor schut zetten voor iemand die ik niet eens ken.
niet zo tof doen
pi_83886886
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.

Iedereen houdt zichzelf voor de gek.

@pickardmike: Wat bedoel je eigenlijk dat lelijke vrouwen meer hun best moeten doen? Wat moeten ze dan doen volgens jou? Volgens mij zou ik dat niet eens kunnen, beetje slijmen bij een man, helpt meestal toch niet en ik ga mijzelf niet voor schut zetten voor iemand die ik niet eens ken.
Maar waarom van mannen wel verwachten dat ze zichzelf goed inschatten? Hetzelfde geldt voor vrouwen vindt ik. Hoe je het invult moet je zelf weten maar lelijke mannen zitten in hetzelfde schuitje.

Maarja als ik op je fobo kijk heb je een redelijk gevormd lichaam dus jij hoeft je er niet perse onder te scharen.
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 17:53:37 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_83887819
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:25 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar waarom van mannen wel verwachten dat ze zichzelf goed inschatten? Hetzelfde geldt voor vrouwen vindt ik. Hoe je het invult moet je zelf weten maar lelijke mannen zitten in hetzelfde schuitje.

Maarja als ik op je fobo kijk heb je een redelijk gevormd lichaam dus jij hoeft je er niet perse onder te scharen.
Ik verwacht niet dat mannen zichzelf goed inschatten, het is een observatie, niemand ziet zichzelf zoals een ander hen ziet toch? Iemand die de hele tijd grapjes maakt bijvoorbeeld, denkt altijd dat het hele leuke grapjes zijn, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.

Maar even terugkomend op de vraag: wat vind je dat vrouwen dan extra zouden moeten doen als ze "lelijk" zijn? Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dan kan diegene op zijn kop gaan staan, mijn mening zal niet zo snel veranderen.

En nogmaals, dat aantrekkelijk hoeft niet perse met uiterlijk te maken te hebben, ik vind bijvoorbeeld House MD een hele aantrekkelijke man (ja OK het is een personage uit een serie, maar het gaat even om het idee), terwijl dat toch echt geen knappe man is om te zien.
niet zo tof doen
pi_83888445
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Nare is wel dat als vrouwen teruggebracht worden naar de realiteit ze eetstoornissen ontwikkelen.

Anita Jansen, hoogleraar psychologie van eetstoornissen aan de Universiteit Maastricht, licht toe:
‘‘Vraag een willekeurige voorbijganger hoe het komt dat sommige meisjes anorexia krijgen, en zijn antwoord zal zijn: het slankheidsideaal. Het zet meisjes aan om te gaan lijnen en zelfs nog dunner te willen worden dan al die magere modellen. Omdat de media alleen maar van die prachtige slanke topmodellen showt, denken meisjes onterecht dat ze onaantrekkelijk zijn. Ze hebben een onrealistisch ideaalbeeld voor ogen, ze zouden beter een voorbeeld kunnen nemen aan gezonde meiden die wel een realistisch beeld van zichzelf hebben.

Het blijkt precies andersom te zijn. Psychologen van de Universiteit Maastricht vroegen honderden personen hoe aantrekkelijk ze het lijf van een aantal jonge vrouwen vonden. De beoordelaars zagen alleen het onthoofde lichaam van vrouwen in crèmekleurig ondergoed, het hoofd was niet te zien. Ze wisten niet dat de helft van de vrouwen een eetstoornis had, en de andere helft niet. De vrouwen met en zonder eetstoornissen verschilden niet in gewicht.

Het cijfer dat de beoordelaars voor de aantrekkelijkheid van de lichamen van de eetgestoorde vrouwen gaven, verschilde niet van het cijfer dat deze vrouwen zichzelf hadden gegeven. Vrouwen met eetstoornissen hebben dus een tamelijk realistisch zelfbeeld; daar schort het kennelijk niet aan. Maar het cijfer dat de gezonde vrouwen zichzelf voor hun lichaam gaven lag aanzienlijk hoger dan het cijfer dat de beoordelaars hen gemiddeld gaven. Met andere woorden: gezonde vrouwen hebben een wat rooskleuriger beeld van hun eigen lichaam dan realistisch is. Dus niet het gebrek aan een realistisch lichaamsbeeld, maar de ontbering van een al te rooskleurig idee over de eigen aantrekkelijkheid werkt eetstoornissen in de hand.

Onderzocht werd ook hoe de vrouwen naar hun eigen lichaam kijken. Kijken ze naar zichzelf, dan bestuderen vrouwen met eetstoornissen vooral hun eigen ‘lelijke’ lichaamsdelen, terwijl gezonde vrouwen juist hun eigen ‘mooie’ delen bestuderen. Kijken ze naar een ander, dan zien vrouwen met eetstoornissen vooral het mooie van de ander, terwijl gezonde vrouwen zich juist op het lelijke van de ander richten. Desgevraagd langdurig kijken naar lelijke delen bleek later bij gezonde vrouwen te leiden tot toegenomen ontevredenheid over het eigen lichaam. Een gezonde kijkstijl is dus: letten op het mooie van jezelf, en op het lelijke van de ander. Daar blijf je vrolijk bij. En kijk je vooral naar haar minder aantrekkelijke delen, dan is ook de dunnedamesparade op de catwalk geen enkel probleem meer.’
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:20:13 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83888620
Ik heb dan liever een minder 'knap' iemand die helemaal tevreden is met zichzelf en uitstraalt van 'Ja! Dit ben ik! Ik heb dan wel kleine tieten maar IK ben verdomme een lekker wijf en als je het niet aanstaat, dan zoek je maar een ander en nu ga ik zuipen oheoheoheo' (bij wijze van)

Dat vind ik veel aantrekkelijker dan een heel 'knap' iemand die zichzelf eigenlijk niet zo lekker vindt en de hele tijd zeikt over haar minuscule nauwelijks zichtbare vetrolletjes.
pi_83888704
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:53 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat mannen zichzelf goed inschatten, het is een observatie, niemand ziet zichzelf zoals een ander hen ziet toch? Iemand die de hele tijd grapjes maakt bijvoorbeeld, denkt altijd dat het hele leuke grapjes zijn, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.

Maar even terugkomend op de vraag: wat vind je dat vrouwen dan extra zouden moeten doen als ze "lelijk" zijn? Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dan kan diegene op zijn kop gaan staan, mijn mening zal niet zo snel veranderen.

En nogmaals, dat aantrekkelijk hoeft niet perse met uiterlijk te maken te hebben, ik vind bijvoorbeeld House MD een hele aantrekkelijke man (ja OK het is een personage uit een serie, maar het gaat even om het idee), terwijl dat toch echt geen knappe man is om te zien.

Nou ik vind zelfkennis een belangrijke eigenschap als iemand voortdurend krijgt te horen dat ie lelijk is en hij gaat vervolgens naar een meid is alsof ie een heel lekker ding is dan heb je geen zelfkennis. Tuurlijk veranderen voorkeuren enigzinds maar er zit toch wel een patroon in.

Vrouwen die wat lelijker zijn die moeten zichzelf wat aantrekkelijker maken door te flirten en wat meer iniatief te nemen. Een achteroverleunende houding staat alleen knappe mensen. Op die manier kan je al zien dat je goed ligt trouwens.

Vrouwen zijn iets anders ingesteld als mannen vrouwen gaan ook nog voor status, maar daarvoor geldt hetzelfde. Bij de meeste mannen telt status niet eens.
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 18:23:49 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_83888738
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nare is wel dat als vrouwen teruggebracht worden naar de realiteit ze eetstoornissen ontwikkelen.

verhaal
Dat is inderdaad heel droevig, dat, dat gebeurt. En niet alleen eetstoornissen, maar hoeveel meisjes/vrouwen zijn er niet die overgaan tot plastische chirurgie, terwijl dat helemaal niet nodig is?

Mannen hebben dit stukken minder, er zijn wel mannen met anorexia, maar dat is maar een heel klein percentage. Mannen zijn schijnbaar eerder tevreden met zichzelf.

(Maar dit heeft niets meer met datingsites te maken natuurlijk).
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:22 schreef picardmike het volgende:

Nou ik vind zelfkennis een belangrijke eigenschap als iemand voortdurend krijgt te horen dat ie lelijk is en hij gaat vervolgens naar een meid is alsof ie een heel lekker ding is dan heb je geen zelfkennis. Tuurlijk veranderen voorkeuren enigzinds maar er zit toch wel een patroon in.
Klopt, maar ook iemand die lelijk is kan zijn charmes hebben (zie mijn vorige post). Iemand met zelfvertrouwen en zelfkennis (die weet dat hij geen lekker ding is) kan toch aantrekkelijk overkomen.
quote:
Vrouwen die wat lelijker zijn die moeten zichzelf wat aantrekkelijker maken door te flirten en wat meer iniatief te nemen. Een achteroverleunende houding staat alleen knappe mensen. Op die manier kan je al zien dat je goed ligt trouwens.
Iemand met een achteroverleunende houding vind ik sowieso al niet aantrekkelijk, die zijn meestal arrogant (maar dan heb ik het over mannen, die zichzelf God's gift to Women vinden).
quote:
Vrouwen zijn iets anders ingesteld als mannen vrouwen gaan ook nog voor status, maar daarvoor geldt hetzelfde. Bij de meeste mannen telt status niet eens.
Dat is wel heel erg generaliserend, status interesseert mij geen ene moer. Maar ik ga zover met je mee dat er op die sites vast veel vrouwen te vinden zijn die een man zoeken met geld, zodat er voor ze gezorgd wordt.

Ik zag net trouwens nog een profiel van een, op de foto, aantrekkelijke man, maar met een profiel waar ik dus nooit op zou reageren (voorbeeld van wel knap, maar toch next). Niet het hele profiel, maar stukjes eruit:
quote:
Ben jij die slimme, sensuele, spontane, sportieve, lieve meid met pit, een open mind, levenservaring en diepgang, niet materialistich voor een ruimdenkende relatie met vooral veel passie en verbondenheid. ... Heb een zwak voor authentieke mensen met passie en een brede belangstelling, die durven te dromen, ergens voor gaan, buiten de gebaande paden, geen 13 in een dozijn, vrijdenkend en open.
Kijk, die heeft het wat mij betreft een beetje TE veel over open minded en ruimdenkend zijn.

[ Bericht 30% gewijzigd door Karina op 10-07-2010 18:36:36 ]
niet zo tof doen
pi_83889323
quote:
Klopt, maar ook iemand die lelijk is kan zijn charmes hebben (zie mijn vorige post). Iemand met zelfvertrouwen en zelfkennis (die weet dat hij geen lekker ding is) kan toch aantrekkelijk overkomen.
Zelfvertrouwen gaat altijd gepaard met zelfkennis. Dus iemand die weet dat hij iets achterloopt qua uiterlijk moet extra zijn best doen en dat kan best aantrekkelijk zijn. Lelijke mensen moeten meestal ook veel gewone kennis opdoen om een partner te krijgen, een technische hobby bijv.
quote:
Iemand met een achteroverleunende houding vind ik sowieso al niet aantrekkelijk, die zijn meestal arrogant (maar dan heb ik het over mannen, die zichzelf God's gift to Women vinden).
Dat kan jij vinden maar mensen die geen iniatief willen nemen omdat ze hun zelfrespect daarboven verkiezen is even (behoudend) arrogant.
quote:
Dat is wel heel erg generaliserend, status interesseert mij geen ene moer. Maar ik ga zover met je mee dat er op die sites vast veel vrouwen te vinden zijn die een man zoeken met geld, zodat er voor ze gezorgd wordt.

Ik zag net trouwens nog een profiel van een, op de foto, aantrekkelijke man, maar met een profiel waar ik dus nooit op zou reageren (voorbeeld van wel knap, maar toch next). Niet het hele profiel, maar stukjes eruit:
Het is bewezen door vrouwelijke hoogleraar dat vrouwen naar status kijken, uiteraard telt veiligheid daarbij ook. Maar ik geloof persoonlijk niet dat veiligheid de doorslag geeft bij vrouwen om op iemand te vallen. Het kan tegen je werken maar niet in je voordeel. Status en uiterlijk werken voor je en tegen je. Maar sowieso beoordelen vrouwen anders op datingsite, want normaal gesproken hebben vrouwen veel sneller door of iemand een veilig persoon is. Op datingsites voelen vrouwen zich heel langzaam aangetrokken tot iemand omdat het eerst veilig moet zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 10-07-2010 18:54:00 ]
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 19:50:32 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_83891193
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:45 schreef picardmike het volgende:

Het is bewezen door vrouwelijke hoogleraar dat vrouwen naar status kijken, uiteraard telt veiligheid daarbij ook. Maar ik geloof persoonlijk niet dat veiligheid de doorslag geeft bij vrouwen om op iemand te vallen. Het kan tegen je werken maar niet in je voordeel. Status en uiterlijk werken voor je en tegen je. Maar sowieso beoordelen vrouwen anders op datingsite, want normaal gesproken hebben vrouwen veel sneller door of iemand een veilig persoon is. Op datingsites voelen vrouwen zich heel langzaam aangetrokken tot iemand omdat het eerst veilig moet zijn.
Dat vrouwen naar status kijken zal best, maar in mijn geval werkt dat in hun nadeel, mannen die met hun status lopen te "zwaaien", daar loop ik met een boog omheen, die hebben meestal iets te compenseren (en dan bedoel ik nog niet eens het meest voor de hand liggende). Zoals je al zegt: het kan in de mannen hun voordeel of nadeel werken, bij mij dus in hun nadeel.

Trouwens, wat is status? Iemand met een dikke auto en een goede baan? Mannen met een hele goede baan zijn meestal niet eens interessant, die hebben geen tijd om te daten

Veilig kijk ik wel naar ja, als je bedoelt dat de man geen enge verkrachter is (want veilig kan bijvoorbeeld ook financiële veiligheid betekenen, daar kijk ik dan weer niet naar).

Ik denk dat mannen op datingsites (haha ik typte bijna veilingsites, geen idee waarom) kijken of vrouwen geen "golddiggers" zijn, die kijken eigenlijk dus ook of het "veilig" is, maar dan op een ander vlak.
niet zo tof doen
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:26:57 #57
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_83892539
Yeah right, als je een kerel interessant vindt en hij zegt dat hij vuilnisman of manager is maakt voor jou zeker geen enkel verschil

Ik denk trouwens niet dat mannen minder onzeker zijn over hun uiterlijk dan vrouwen. Ik althans niet.
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 21:12:54 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_83894229
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef moomoo het volgende:
Yeah right, als je een kerel interessant vindt en hij zegt dat hij vuilnisman of manager is maakt voor jou zeker geen enkel verschil

Ik denk trouwens niet dat mannen minder onzeker zijn over hun uiterlijk dan vrouwen. Ik althans niet.
Dat geloof je waarschijnlijk niet, maar nee, dat maakt geen verschil. Als het een leuke vent is met humor, kan mij wat schelen dat hij vuilnisman is, dan is het tenminste geen luie opsodemieter.

Dat laatste zou ik niet weten eigenlijk, misschien dat mannen wel onzeker zijn als ze kaal worden of een bierbuik krijgen?
niet zo tof doen
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:38:53 #59
127457 moomoo
pi_83895226
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat geloof je waarschijnlijk niet, maar nee, dat maakt geen verschil. Als het een leuke vent is met humor, kan mij wat schelen dat hij vuilnisman is, dan is het tenminste geen luie opsodemieter.
Kudos als dat inderdaad zo is.
quote:
Dat laatste zou ik niet weten eigenlijk, misschien dat mannen wel onzeker zijn als ze kaal worden of een bierbuik krijgen?
Of als ze flaporen hebben, of een grote neus hebben, of mager zijn, of een kleine piemel hebben, of jong grijs worden, of scheel zijn, of geen borsthaar hebben, etc...
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 22:23:10 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_83897205
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 21:38 schreef moomoo het volgende:

[..]

Kudos als dat inderdaad zo is.
[..]

Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?
niet zo tof doen
pi_83898108
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?
Zijn geld opmaken en je in laten schrijven bij een datingsite als, open-minded, ruim- en vrijdenkend
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 22:59:40 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_83899206
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:41 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Zijn geld opmaken en je in laten schrijven bij een datingsite als, open-minded, ruim- en vrijdenkend
He bah, open-minded
niet zo tof doen
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:32:58 #63
127457 moomoo
pi_83900643
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Er zijn veel mensen die zeggen er zo over te denken, maar in de praktijk zijn managers populairder bij de vrouwen dan vuilnismannen.
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 23:44:20 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_83901112
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef moomoo het volgende:

[..]

Er zijn veel mensen die zeggen er zo over te denken, maar in de praktijk zijn managers populairder bij de vrouwen dan vuilnismannen.
Nuancering: bij SOMMIGE vrouwen. En er zijn natuurlijk ook spuuglelijke vuilnismannen en heeeel leuke managers

Maar serieus: vuilnisman en manager zijn natuurlijk wel twee heel grote uitersten, maar ik denk dat een vrouw liever een man heeft die wat tijd voor haar heeft dan een man die alleen maar met zijn werk bezig is (of omgekeerd, want er zijn natuurlijk ook zat vrouwen met een carriere die geen tijd voor hun echtgenoot hebben).
niet zo tof doen
pi_83902375
Ik denk toch dat zo'n 99% van de dames de manager boven de vuilnisman verkiest. Als ik zie hoe vaak er op dit forum alleen al de discussie mbo/hbo oplaait daar wordt echt enorm veel naar gekeken wat eigelijk triest is. Want in feite zijn we allemaal maar gewoon slaven. Slaven van de maatschappij.

Maar das een andere discussie
pi_83903524
quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:13 schreef GlenSpey het volgende:
Als ik zie hoe vaak er op dit forum alleen al de discussie mbo/hbo oplaait
Ook op de datingsites wordt je vaak afgewezen door dames met hbo.
Net als in de discussie hier op Fok zien hbo mensen mensen met mbo als minderwaardig. Ik heb echter nog nooit die discussie gezien tussen hbo en wo.

Van 1 dame kreeg ik een mailtje terug met als enige opmerking:

"ik reageer niet positief op potentiele "dates" met een mbo opleiding, omdat ik sterk geloof in een soort "intellectuele klik" op de lange termijn. "
  zondag 11 juli 2010 @ 01:17:45 #67
127457 moomoo
pi_83904466
Ouch, ja. Ik snap op zich best dat je ook qua intelligentie een beetje compatibel moet zijn wil het een toekomst hebben, maar opleidingsniveau zegt natuurlijk lang niet alles. Ik heb op het mbo mensen gezien die slimmer waren dan sommige mensen die ik op het hbo zie.
pi_83904660
Mhhh heb nu een nepprofiel aangemaakt op rp en de reacties stromen binnen. Is kijken hoe ver de dames gaan, heb alvast 1 geschreven reactie ontvangen:

jammer..ben wat ouder...succes om de leukste te vinden..

Zit dus op het goede spoor
UITGESCHREVEN
  zondag 11 juli 2010 @ 01:27:28 #69
127457 moomoo
pi_83904703
Heb je er foto's van een blanke op gezet?
pi_83904731
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:27 schreef moomoo het volgende:
Heb je er foto's van een blanke op gezet?
Van een donkerharige italiaan,portugees, spanjaard.
UITGESCHREVEN
pi_83905054
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:25 schreef picardmike het volgende:
Mhhh heb nu een nepprofiel aangemaakt op rp en de reacties stromen binnen. Is kijken hoe ver de dames gaan, heb alvast 1 geschreven reactie ontvangen:

jammer..ben wat ouder...succes om de leukste te vinden..

Zit dus op het goede spoor
Vertel even waar we hem kunnen vinden op RP zodat we even kunnen beoordelen of het niet te mooi om waar te zijn is
pi_83905080
quote:
Vertel even waar we hem kunnen vinden op RP zodat we even kunnen beoordelen of het niet te mooi om waar te zijn is
Nog effetjes niet wil eerst een dagje reacties ontvangen..Sta pas op 50 keer bekeken na 4 uur.

Maar het is een knappe manuele therapeut
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 09:32:23 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_83907506
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nog effetjes niet wil eerst een dagje reacties ontvangen..Sta pas op 50 keer bekeken na 4 uur.

Maar het is een knappe manuele therapeut
SPOILER
.
Ik DENK dat ik hem gevonden heb ... (niet mijn type overigens).
niet zo tof doen
  zondag 11 juli 2010 @ 09:38:38 #74
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83907567
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef moomoo het volgende:
Ouch, ja. Ik snap op zich best dat je ook qua intelligentie een beetje compatibel moet zijn wil het een toekomst hebben, maar opleidingsniveau zegt natuurlijk lang niet alles. Ik heb op het mbo mensen gezien die slimmer waren dan sommige mensen die ik op het hbo zie.
Ik heb zeker in het gewone leven met dames gedate die niet universiteit of hbo gedaan hebben. Als het klikt en ze zijn intellgent dan gaat dat best goed. Maar het is wel een heel handig eerste scheidingsmiddel.
  zondag 11 juli 2010 @ 09:47:11 #75
239372 MalleJongen
pi_83907650

[ Bericht 100% gewijzigd door MalleJongen op 11-07-2010 12:20:33 ]
pi_83907978
quote:
Ik DENK dat ik hem gevonden heb ... (niet mijn type overigens).
Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.

Very cute..!;)

Jaaaaaaaaaaaaa

DE PRINS!!!;) Gevonden.....* Hehe wat een opluchting*
Het is bijna te mooi om waar te zijn...
Heb jij ook een wit paardje;)? hihi
Of heeft deze prins een ander vervoermiddel...

Xx

nog geen email adres en het loopt alweer storm de dames zijn vroeg bezig.
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 10:13:20 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_83908076
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.

Very cute..!;)

Jaaaaaaaaaaaaa

DE PRINS!!!;) Gevonden.....* Hehe wat een opluchting*
Het is bijna te mooi om waar te zijn...
Heb jij ook een wit paardje;)? hihi
Of heeft deze prins een ander vervoermiddel...

Xx

nog geen email adres en het loopt alweer storm de dames zijn vroeg bezig.

Waarschijnlijk te jong, want behalve diegene ik dacht dat het was, zag ik echt niets bijzonders (en ik heb op leeftijd 19-99 gekeken).

En te mooi om waar te zijn is bij mij ook meteen -> next.
niet zo tof doen
  zondag 11 juli 2010 @ 10:28:28 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83908404
Waarom heb je eigenlijk een nep-profiel Picardmike?
pi_83908476
quote:
Waarom heb je eigenlijk een nep-profiel Picardmike?
Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 10:33:53 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_83908531
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.
Als je ze blokt, dan kunnen ze toch niet meer reageren?
niet zo tof doen
  zondag 11 juli 2010 @ 10:33:55 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83908533

Als je ze blokt kunnen ze toch helemaal niet meer reageren?

edit: Ik stelde een scherpe vraag maar de welgevormde Karina was me voor.
pi_83908728
quote:
Als je ze blokt, dan kunnen ze toch niet meer reageren?
Das waar
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 10:44:44 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_83908808
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef Silenus het volgende:

Als je ze blokt kunnen ze toch helemaal niet meer reageren?

edit: Ik stelde een scherpe vraag maar de welgevormde Karina was me voor.
Slijmerd

Maar picardmike: denk je dat ze zouden reageren als je een "geen interesse" stuurt? Voor mij is het dan altijd einde verhaal en ik denk bij "mooie" vrouwen al helemaal, want die hebben toch keuze zat.
niet zo tof doen
pi_83908897
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:13 schreef Karina het volgende:

[..]

En te mooi om waar te zijn is bij mij ook meteen -> next.
Zoiets als prins (45) uit Noord Brabant

Profielen waarop maar 1 foto staat van een superknappe vrouw reageer ik sowieso niet op. (vaak fake)
pi_83908952
quote:
Maar picardmike: denk je dat ze zouden reageren als je een "geen interesse" stuurt? Voor mij is het dan altijd einde verhaal en ik denk bij "mooie" vrouwen al helemaal, want die hebben toch keuze zat.
Het zal idd wel meevallen maar als ik gewoon direct op "geen interesse" druk zonder te kijken of eerst zelf eerst interesse ga tonen en later niet meer? We shall see.
quote:
Zoiets als prins (45) uit Noord Brabant

Profielen waarop maar 1 foto staat van een superknappe vrouw reageer ik sowieso niet op. (vaak fake
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.
UITGESCHREVEN
  zondag 11 juli 2010 @ 10:57:34 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83909132
Ok, maar wat héb je er precies aan? Je weet straks dat vrouwen niet meer reageren als je op 'geen interesse' hebt gedrukt.

Dat had ik je eigenlijk ook wel van tevoren kunnen vertellen.
pi_83909263
Best kansloos iig .
  zondag 11 juli 2010 @ 11:09:24 #88
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83909437
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ok, maar wat héb je er precies aan? Je weet straks dat vrouwen niet meer reageren als je op 'geen interesse' hebt gedrukt.

Dat had ik je eigenlijk ook wel van tevoren kunnen vertellen.
hij 'doet aan psychologie'

de theorie is waarschijnlijk dat 'mooie' vrouwen zo gewend zijn alleen maar positieve aandacht te krijgen, dat hij, door dat niet te geven, meteen interessant wordt, waardoor ze zelf moeite gaan doen in de richting van zijn nepprofiel...

hard to get spelen via internet...ieder z'n hobby, I guess...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_83909530
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef picardmike het volgende:
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.
5 foto's ? Dan zit ik bij de verkeerde te kijken

Ik begrijp overigens net als de andere hier niet helemaal de bedoeling van je fake profiel
Een andere foto van een goeduitziende kerel bij je profiel plakken (verder geen onzin wat je niet bent) is volgens mij ook eens door Knipoogje uitgevoerd. Het leverde aanzienlijk meer reacties op maar ja je bent het niet dus...

Ik heb het ook eens gedaan met een vrouwelijk profiel en dan klapt inderdaad je mailbox uit elkaar van de interesse berichten, one-liners, mailadressen. De seksueel getinte opmerkingen vond ik toen wel meevallen maar ja we zijn ook alweer 1,5 jaar later en iedereen heeft het internetdaten inmiddels gevonden
pi_83909625
Er is er al 1 die gaat zeuren na een geen interesse bericht.

Leuk dat je ook wat terug stuurt?!

Heb er nog 1 gestuurd.

Update oh nee ik had haar nog niet eens een geen interesse verstuurd.
UITGESCHREVEN
pi_83909740
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:09 schreef Abbadon het volgende:
hard to get spelen via internet...ieder z'n hobby, I guess...
Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.
Tenzij je vol blijft houden dat je de knappe man op de foto bent en met ze afspreekt. In het kader van de psychologie wil ik wel eens zien wat er dán gebeurd... als er ineens heel iemand anders voor dr neus staat
  zondag 11 juli 2010 @ 11:24:22 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83909811
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef picardmike het volgende:
Er is er al 1 die gaat zeuren na een geen interesse bericht.

Leuk dat je ook wat terug stuurt?!

Heb er nog 1 gestuurd.

Update oh nee ik had haar nog niet eens een geen interesse verstuurd.
Wat zit je nou met je duimpje omlaag man, dit heb jij zelf ook bij tientallen vrouwen gedaan.
  zondag 11 juli 2010 @ 11:46:44 #93
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83910431
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.
Tenzij je vol blijft houden dat je de knappe man op de foto bent en met ze afspreekt. In het kader van de psychologie wil ik wel eens zien wat er dán gebeurd... als er ineens heel iemand anders voor dr neus staat
een beste tactiek, afhankelijk van wat voor type je wil....natuurlijk zijn er vrouwen te vinden die gevoelig zijn voor dit soort spelletjes...vrouwen zijn soms net mensen...ik begrijp alleen niet wat hij ermee wil aantonen, tenzij het is dat vrouwen dit kennelijk wel doen bij iemand die er goed uitziet op foto's en niet bij hem....calimero-complex

...en ik denk dat je wel in kan schatten hoe mensen reageren als er ineens heel iemand anders voor hun neus staat
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_83910552
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en ik denk dat je wel in kan schatten hoe mensen reageren als er ineens heel iemand anders voor hun neus staat
Als het RP vrouwen zijn dat kan ik het wel raden (volgens de theorie van Picardmike)

O nee een neger
  zondag 11 juli 2010 @ 11:53:30 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83910650
"Da was ik nie op die foto's! Da was een neger!"
pi_83911061
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:04 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Hoe is het trouwens met de zenuwachtige 30 jarige papa ! Is hij inmiddels ook kansloos geworden ?
Hij is hard op weg ja
Sarcasme. Herken het.
pi_83914016
Mhhmm heb pas 2 emailadressen gehad beetje erg weinig. Ook niet echt leuke berichtjes begint een beetje te vervelen. Sta op 33 berichtjes en 152 keer bekeken.

Kijken en niets zeggen

Hoi ++++ ,

Ik zag je profiel en het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer met elkaar kletsen.
Dit is mijn email adres: *****

Ik hoop van je te horen!

Hey +++++ ,

Dacht even snel berichtje sturen voordat ik verdwijn in de meute!
Nieuw lid, eerste dagen altijd lekker druk met een volle mailbox met zulke leuke foto's! :-)

Zie je dat gratis lid bent en niet terug kan mailen, daarom geef ik je maar alvast mijn mailadres als je het leuk vindt om een keertje verder te klesten: +++++

Geniet van de mooie dag en voetbal vanavond!

Groetjes, ++++

Hey!

Ik ben 34...mag ik dan net aan wel of juist niet meer reageren;-)?
Mooie foto's heb je geplaatst! Zag wel dat je geen kinderwens hebt..ik heb deze wel, maar ik weet niet of je hierdoor verder geen contact wilt. Ik hoor graag wat van je..!! Fijne dag nog!

x

groetjes, +++
UITGESCHREVEN
  zondag 11 juli 2010 @ 14:40:45 #98
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83916614
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hij is hard op weg ja
Wat dan?
pi_83917336
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:35 schreef picardmike het volgende:
Mhhmm heb pas 2 emailadressen gehad beetje erg weinig. Ook niet echt leuke berichtjes begint een beetje te vervelen. Sta op 33 berichtjes en 152 keer bekeken.

Kijken en niets zeggen

Hoi ++++ ,

Ik zag je profiel en het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer met elkaar kletsen.
Dit is mijn email adres: *****

Ik hoop van je te horen!

Hey +++++ ,

Dacht even snel berichtje sturen voordat ik verdwijn in de meute!
Nieuw lid, eerste dagen altijd lekker druk met een volle mailbox met zulke leuke foto's! :-)

Zie je dat gratis lid bent en niet terug kan mailen, daarom geef ik je maar alvast mijn mailadres als je het leuk vindt om een keertje verder te klesten: +++++

Geniet van de mooie dag en voetbal vanavond!

Groetjes, ++++

Hey!

Ik ben 34...mag ik dan net aan wel of juist niet meer reageren;-)?
Mooie foto's heb je geplaatst! Zag wel dat je geen kinderwens hebt..ik heb deze wel, maar ik weet niet of je hierdoor verder geen contact wilt. Ik hoor graag wat van je..!! Fijne dag nog!

x

groetjes, +++

En? Heb je ze al toegevoegd op MSN?
  zondag 11 juli 2010 @ 15:20:14 #100
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83918174
Diegene van 34 die begint over een kinderwens. Hoezo obvious.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_83918409
quote:
Op zondag 11 juli 2010 14:40 schreef Neelix het volgende:

[..]

Wat dan?
Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.

Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
Sarcasme. Herken het.
pi_83918704
dating sites.. pfff bagger mensen en je moet er nog eens flink voor dokken ook nog is! Onzin dus.
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 15:35:33 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_83918791
Net weer een mail gehad van iemand die ik eigenlijk al had afgeschreven. Het lijkt een aardige vent, niet op zoek naar een relatie (zegt hij dan), maar wel in voor een date. Zelfde als ik eigenlijk.

Morgen of zo maar even op mijn gemak een antwoord brouwen, ik ga zometeen eerst nog even zonnen

@picardmike: die reacties die je krijgt zijn vrij standaard lijkt me, alleen die vrouw die over een kinderwens begint inderdaad, wat Vex ook al zegt: haar biologische klok begint schijnbaar te tikken... wel een beetje triest om daar meteen over te beginnen tegen iemand die je helemaal niet kent.

@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.
niet zo tof doen
pi_83922026
quote:
@picardmike: die reacties die je krijgt zijn vrij standaard lijkt me, alleen die vrouw die over een kinderwens begint inderdaad, wat Vex ook al zegt: haar biologische klok begint schijnbaar te tikken... wel een beetje triest om daar meteen over te beginnen tegen iemand die je helemaal niet kent.
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.
quote:
Daarentegen heb ik een heel druk sociaal leven, heb buien dat ik compleet hyper ben, mijn werk is ontzettend belangrijk voor me en daar ga ik ook echt voor. Ik ben een vrij scherpe, snelle humor en ik ben dol op discussiëren en ik moet er echt nog niet aan denken om kinderen te krijgen nu! Daar is mijn leven totaal niet op gebouwd! Ik wil dingen doen, zien, meemaken, beleven, leven en genieten en ik heb het gevoel dat hij een beetje stilstaat...
Je hebt die donkere man toch nog die op je reageerde?
UITGESCHREVEN
  zondag 11 juli 2010 @ 17:56:04 #105
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83923836
En wat heb je nu geleerd/bereikt met zo'n nepprofiel?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 18:35:41 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_83924967
quote:
[b]
Allemaal zeer standaart idd veel vrouwen nemen ook niet echt moeite om een leuk berichtje te schrijven zelfs al is die onweerstaanbaar. Het overgrote deel bestaat ook uit hartjes. heb 1 "geen interesse"gehad van de dame met de leren broek. Gooi het profiel er morgen af denk ik.

Om de dames met een standaaardantwoord ietwat te verdedigen: het is lastig om een origineel of leuk bericht te schrijven als je niet zo creatief bent of als je niet gewend bent te schrijven. Ik heb er zelf ook wel moeite mee: in mijn hoofd zit een heel leuk, origineel bericht, maar als ik het dan typ komt er bagger uit.

En ik heb een probleem: ik weet bij God niet meer op wie ik had gereageerd bij RP en ik was zo dom om mij outbox leeg te maken gisteren, de kans gaat nu dus bestaan dat ik ga reageren op mannen waar ik al op gereageerd had.

Ik heb ook geen flauw idee meer wie de persoon van de email van vanmiddag is, het was in ieder geval iemand waar ik zelf op had gereageerd, hij zal mijn type wel zijn, maar hoe hij eruit zag?
niet zo tof doen
pi_83925331
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee meer wie de persoon van de email van vanmiddag is, het was in ieder geval iemand waar ik zelf op had gereageerd, hij zal mijn type wel zijn, maar hoe hij eruit zag?
Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessant
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 18:53:26 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_83925525
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dan was ie dus blijkbaar ook niet zó interessant
Kan ook ja
niet zo tof doen
pi_83926306
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:

@spirit82: als je twijfelt zou ik er maar niet aan beginnen, dan wordt het toch niets. Dat je verschillend bent hoeft trouwens niet zoveel te zeggen, soms vult dat elkaar juist aan.

Dat vind ik ook. Je hebt volgens mij nu al te veel twijfels over dingen die waarschijnlijk minder zwaar zouden tillen als je hem écht leuk had gevonden.

Ik kreeg gisteren een bericht van een jongen van 18. Hij schreef dat hij het jammer vindt dat mensen vaak afhaken op leeftijdsverschil en dat dat er volgens hem niet zo toe hoeft te doen... Uhm jawel, zéker op die leeftijd. Wel schattig, hij had een lang bericht geschreven waarin hij heel hard probeerde te laten zien dat hij volwassen is voor zijn leeftijd
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_83927023
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed. Het is echt een leuke man, hij is lief, grappig, zorgzaam... maar we zijn heel verschillend. Hij is heel rustig, beetje stil, doet weinig naast zijn werk behalve sporten, niet veel sociale contacten, totaal geen ambitie, heeft zelfs de middelbare school niet afgemaakt, hoewel hij echt niet dom is. En hij heeft natuurlijk zijn dochtertje als nr 1 prioriteit.

Mail voor Silenus van RP

Spirit toont interesse

Nee, hij is flauw maar zoals Karina en Lolaatje zeggen op een minder harde manier dumpen die hap want later krijg je er spijt van. Jij bent tenslotte altijd nr. 2 en als ik lees hierboven hoe jij bent wordt het denk ik heel moeilijk
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 19:39:00 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_83927223
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).
niet zo tof doen
pi_83927665
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Even een vraagje voor de meer ervaren RP'ers: hoe kun je eigenlijk bij een profiel zien of iemand betalend lid is of niet? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken (of kun je dat helemaal niet zien?).

Ligt er aan. Als je zelf lid bent en je logt in dan staat er bij de leden een gouden bolletje en bij de niet leden een zilveren bolletje. Geen lid dan is het niet mogelijk om het te zien (tenzij iemand het in zijn profiel kan smokkelen)
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 19:55:09 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_83927760
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]Bedankt, dan kan iemand die wel lid is, in ieder geval zien dat ik het niet ben (tja ik blijf Hollander he).

Ligt er aan. Als je zelf lid bent en je logt in dan staat er bij de leden een gouden bolletje en bij de niet leden een zilveren bolletje. Geen lid dan is het niet mogelijk om het te zien (tenzij iemand het in zijn profiel kan smokkelen)
Quote faal in de nieuwe layout
niet zo tof doen
pi_83943690
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef Karina het volgende:
Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 07:29:11 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_83944250
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:36 schreef editoor het volgende:

[..]

Dan had ik ook nog een vraag. Kan iemand een bericht terugsturen als die gratis lid is?
Die weet ik dan weer, nee kan niet. Ik zoek dan het lid op en stuur een interessebericht, dan snappen ze het wel en sturen ze een emailadres of MSN.
niet zo tof doen
  maandag 12 juli 2010 @ 07:31:23 #116
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83944257
Datingsite ervaringen... joh nu moeten ze allemaal een kloon aanmaken om hun bevindeingen te vertellen... doet lang niet iedereen joh, dus hopeloze vraag
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83944651
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Karina het volgende:
Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.
pi_83944671
Aan de andere kant wordt ook vaak gezegd dat tegenpolen elkaar aantrekken.
Dus wat is het nou?
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 08:36:58 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_83944697
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:32 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Volgens mij zijn relaties een kwestie van soort zoekt soort. Voor een succesvolle relatie moet je zoveel mogelijk op één lijn zitten en niet alles hoeven bevechten.
Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...

Ik kreeg net een interessebericht van RP, volwassen vent die een "lekker ding" zoekt volgens zijn profiel en met volwassen bedoel ik iemand van in de veertig.
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
Aan de andere kant wordt ook vaak gezegd dat tegenpolen elkaar aantrekken.
Dus wat is het nou?
Ik denk dat het in het midden ligt, je moet niet echt elkaars tegenpolen zijn, maar ook niet precies hetzelfde.
niet zo tof doen
pi_83944701
paiq

sta er zelf ook ingeschreven lulz, maar er komen alleen cloverfields tegen. Was maar 1 leuk meisje waar het mee klikte en helaas niets meer werd dan een heerlijk weekend, maar ze zijn er wel vind het altijd wel sneu als ik zo'n cloverfield moet afwijzen geweten ook van me

maar soms heb je ook van die mensen die dan 2 dingen vragen en gelijk erachteraan zeggen "ja sorry dat ik zoveel vraag maar ik vraag altijd best vaak wat want ik ben altijd zo nieuwsgierig of naja niet nieuwsgierig maar wil gewoon alles weten". Dan denk ik van ben je nou..

pluspunt: heb wel hoge ratings
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 08:42:26 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_83944758
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:37 schreef Rick_dB het volgende:
paiq

sta er zelf ook ingeschreven lulz, maar er komen alleen cloverfields tegen. Was maar 1 leuk meisje waar het mee klikte en helaas niets meer werd dan een heerlijk weekend, maar ze zijn er wel vind het altijd wel sneu als ik zo'n cloverfield moet afwijzen geweten ook van me

maar soms heb je ook van die mensen die dan 2 dingen vragen en gelijk erachteraan zeggen "ja sorry dat ik zoveel vraag maar ik vraag altijd best vaak wat want ik ben altijd zo nieuwsgierig of naja niet nieuwsgierig maar wil gewoon alles weten". Dan denk ik van ben je nou..

pluspunt: heb wel hoge ratings
Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?
niet zo tof doen
pi_83945228
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kom ook (sinds kort) op Paiq, maar wat is een Cloverfield?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 09:42:25 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_83945771
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:15 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zat aan een echt klavertjesveld te denken (omdat clover, klavertje betekent). Maar dit is van die film.
niet zo tof doen
  maandag 12 juli 2010 @ 09:47:37 #124
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83945900
[inkoppertje]Ze stemmen de matches onder andere af op de fotoscores van beiden[/inkoppertje]

pi_83946235
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Jabberwocky het volgende:
[inkoppertje]Ze stemmen de matches onder andere af op de fotoscores van beiden[/inkoppertje]

waarom krijg ik dan of breezers of cloverfields
pi_83946441
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:15 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aan de ene kant:
Aan de andere kant: dat arme kind
Tap tap tap
pi_83946709
Oeh, de foto wordt hier geblokkeerd en ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig... Omschrijving iemand?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83946769
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Als je het altijd maar over alles eens bent lijkt me nogal saai plus dat twee personen die ongeveer hetzelfde karakter hebben juist heel erg kunnen botsen, zet maar eens twee koppige personen tegenover elkaar...
Persoonlijk denk ik dat als je veel op elkaar lijkt, je ook dezelfde interesses en levensinstelling hebt. Zodra dat overeenkomt kun je veel beter samenwerken als een team. Op lange termijn lijkt me zoiets behoorlijk belangrijk; dan wil je namelijk een bepaalde mate van zin of richting geven aan je relatie.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:22:02 #129
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83946869
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, de foto wordt hier geblokkeerd en ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig... Omschrijving iemand?!
Dik en lelijk.
pi_83946894
quote:
Op zondag 11 juli 2010 19:33 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Mail voor Silenus van RP

Spirit toont interesse

Nee, hij is flauw maar zoals Karina en Lolaatje zeggen op een minder harde manier dumpen die hap want later krijg je er spijt van. Jij bent tenslotte altijd nr. 2 en als ik lees hierboven hoe jij bent wordt het denk ik heel moeilijk

Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1 Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg

Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden.. Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Sarcasme. Herken het.
pi_83946925
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dik en lelijk.
Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...
Sarcasme. Herken het.
pi_83946944
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Dik en lelijk.
En dan niet maatje 38 dik naar Fok-maatstaven, maar echt dik als in 150kg+.
pi_83946952
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Aan de ene kant:
Aan de andere kant: dat arme kind
dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kut ben vroeger gepest omdat ik een bol hoofd had en vond i kal erg zat
pi_83947021
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waar komt de omschrijving ´cloverfield´ dan vandaan? Ik zie de link met dik en lelijk namelijk niet...

pi_83947035
quote:

[..]

Je ziet dat beest amper in de film, en als je het ziet, is het een enorm lelijk mormel? Denk ik.
Tap tap tap
pi_83947044
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:24 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook. als je het ziet lach je, maar als je je in die persoon gaat plaatsen voel ik me wel altijd kut ben vroeger gepest omdat ik een bol hoofd had en vond i kal erg zat
Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 10:28:07 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83947046
quote:

[..]

Hij zal bij mij ook altijd nr 2 zijn, Ikzelf sta op 1 Hmm, maarja, twijfel nu of ik nog 1 keertje af zal spreken, gewoon om het zeker te weten. Kreeg net al sms met de vraag wanneer hij me weer zou zien. Hij wil vandaag afspreken en ik heb nog geen plannen, maar ik ben moe en wil op tijd naar bed... Volgens mij zegt dat al genoeg

Maar hoe pak ik dit eigenlijk aan? Meestal stuur ik na de eerste date een sms met de melding dat het niks gaat worden.. Maar kan ik het nu maken om dit via sms te melden? Wil hem ook niet helemaal hierheen laten komen om vervolgens te zeggen "sorry, maar dit gaat em niet worden".
Bellen
pi_83947088
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben daar best hard in geworden eigenlijk... Als je het echt zo kut vindt dat je overgewicht hebt, doe er dan wat aan. Als je er niks aan doet, vind je het blijkbaar niet erg genoeg.
Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.
Tap tap tap
pi_83947163
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar dan verdien je het nog niet om keihard afgeslacht te worden door anderen.
Ah, op die manier. Nee, dat is waar. Maar aan de andere kant doet iedereen dat denk ik wel tot op zekere hoogte: anderen afkraken om jezelf mooier te doen lijken. Of dat nou met gewicht te maken heeft, kapsel, of kledingstijl...
Sarcasme. Herken het.
pi_83947355
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

vind ik ook wel, maar op het moment is het best sneu
pi_83948143
quote:

[..]

Tja ik snap het probleem niet echt je hoeft toch niet al verliefd te zijn om te daten, je weet wat over elkaar je kan een gezellige dag hebben en na die dag heb je elkaar ontmoet weet je hoe beide echt zijn en kan je tot een besluit komen. Ik kan uit msn gesprekken en dergelijke tenminste niet uitmaken of diegenen wel wat is.

Ik heb het al 5 keer meegemaakt dat een meid dates afhoudt omdat ze eerst verliefd wil worden tijdens het msn-en. Dat werkt toch niet? Begon ze allemaal leuke dingen te zeggen zoals pusa en dat ze me lief vind, eentje zei zelfs dat ze maagd was maar zonder date heb je er niks aan. Ook aan telefoneren niet, want ook al vind je iemand leuk via msn, zijn stem kan net verkeerd vallen zodat je het toch niet leuk vind. Ik vind dat je daten gewoon professioneel moet houden. Op een gegeven moment als je dan een internet klik heb ga je verkeerde verwachtingen scheppen of als msn-en te lang duurt ga je steeds liever gedrag eisen. Op een gegeven moment denken de meisjes bij mij dan omdat ik donker ben dat ik ze in de tuin aan het leiden ben omdat het te lief is en zien ze ineens geen klik meer.
UITGESCHREVEN
pi_83948426
Ja ja net mijn eerste interesse bericht gekregen. Dat was even schrikken zeg als je mailprogramma daar mee komt. Vol spanning log ik in en ja dat was inderdaad even schrikken. Cloverfield om maar even in de sferen te blijven. "geen interesse" mail terug.

Log ik uit, komt de dondervogel weer met een mail. Nu een bericht van iemand die ik dagen geleden een mail heb gestuurd. Ontspannen log ik in want ik weet wel wat het gaat worden. Jawel een "geen interesse" bericht. God straft dus inderdaad onmiddelijk
pi_83948983
ik zal niet snel een interessebericht krijgen. de dames die er grappig uitzien zijn 20 en willen 25+ers, meisjes van dezelfde leeftijd zijn cloverfields daarnaast m'n gouden regel dat ik 1 jaar jonger en eigen leeftijd een goede leeftijd vind is de kans op interesse bijna nihil lulz
pi_83949197
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef Rick_dB het volgende:
daarnaast m'n gouden regel dat ik 1 jaar jonger en eigen leeftijd een goede leeftijd vind is de kans op interesse bijna nihil lulz
Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?
pi_83949347
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom wil je zo strak aan die leeftijdsgrens houden?
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel wouden

* een jongen met werk
* goede opleiding
* goed uiterlijk (fysiek bezig zijn dus)
* een auto zou leuk zijn
* tijd hebben voor het meisje

maar als ik een fulltime opleiding doe (= 5 dagen weinig tijd), 3 avonden sport, 2 dagen in de week werk (verdiend geen zak, dus het weekend erbij doen), wanneer moet je dan tijd hebben? Auto kost ook wat dus je houd niet altijd wat over.

tuurlijk kan ik mn schema's aanpassen voor een relatie, maar de wensen zijn gewoon niet altijd realistisch. Als ik straks hbo doe scheelt het dat ik duaal wil gaan doen en dus savonds niet hoef te werken.

dan heb je de iets oudere dames, die al wat verder zijn en dus ook weer anders denken, wat ook weer kan gaan botsen
pi_83949434
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dan heb je de iets oudere dames, die al wat verder zijn en dus ook weer anders denken, wat ook weer kan gaan botsen
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
Sarcasme. Herken het.
pi_83949527
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
maar dat ben jij hier waar ik woon vind ik sowieso niet snel een meisje waar ik wat mee zou willen / kunnen opbouwen aangezien de mentaliteit in rotterdam gewoon (in mijn ogen) totaaaal neit bij mij past. denk dat ik eerder het meisje zou vinden in brabant / nijmegen / amersfoort en op wat latere leeftijd. Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin, waar ik dus geen zin in heb. ik mekker ook niet over hun hobbies
pi_83949656
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Rick_dB het volgende:
ik heb ervaring met meisjes die wat jonger dan mij waren, en dat werkt voor mij gewoon niet. realiteitszin van een jonger meisje is ook zo typisch. de meisjes waar ik op viel wouden
[..]
Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:
Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin, waar ik dus geen zin in heb.
Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2010 11:37:49 ]
pi_83949810
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Techno het volgende:

[..]

* Mijn huidige vriendin is 7 jaar jonger... en dat gaat prima.
[..]

** Daar hebben ze wel een punt. Maar goed, wat jij met je geld doet zijn hun zaken verder niet.
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.

** vind ik ook, daarom heb ik altijd zoiets van *zucht* als ze mij willen vertellen dat ik het niet moet doen. heb ik zowiezo een hekel aan, mensen die mij proberen te vertellen wat wel en niet kan terwijl ik altijd al geslaagd ben in wat ik echt wil.. naja, op relaties na
pi_83949838
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:33 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Als je hier over tuning (autos enz) begint hoor je ze al zeuren over dat het te duur is en onzin
Ja ze zien natuurlijk de bui al hangen. Geld uitgegeven aan vier 17" velgen kan niet meer aan hun uitgegeven worden.
pi_83949889
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef Rick_dB het volgende:
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.
Mja, ik ben dan ook wel iets ouder dan jou denk ik, met 'meisjes' heb ik niet zoveel.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 11:56:59 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_83950561
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

** vind ik ook, daarom heb ik altijd zoiets van *zucht* als ze mij willen vertellen dat ik het niet moet doen. heb ik zowiezo een hekel aan, mensen die mij proberen te vertellen wat wel en niet kan terwijl ik altijd al geslaagd ben in wat ik echt wil.. naja, op relaties na
Dat laatste is inderdaad erg irritant, je mag best je mening geven,graag zelfs eigenlijk, maar zeg er NIET bij dat ik iets wel of niet MAG of MOET doen.

En waar ik mijn geld aan uitgeef, dat maak ik al zeker helemaal zelf uit.
niet zo tof doen
pi_83952327
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat laatste is inderdaad erg irritant, je mag best je mening geven,graag zelfs eigenlijk, maar zeg er NIET bij dat ik iets wel of niet MAG of MOET doen.

En waar ik mijn geld aan uitgeef, dat maak ik al zeker helemaal zelf uit.
"Geef jij je geld uit aan datingwebsites?!"
Sarcasme. Herken het.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 12:49:43 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_83952633
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

"Geef jij je geld uit aan datingwebsites?!"
Nee, alles gratis
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat als je veel op elkaar lijkt, je ook dezelfde interesses en levensinstelling hebt. Zodra dat overeenkomt kun je veel beter samenwerken als een team. Op lange termijn lijkt me zoiets behoorlijk belangrijk; dan wil je namelijk een bepaalde mate van zin of richting geven aan je relatie.
Dezelfde interesses (en dan bedoel ik vooral hobbies, e.d.) hoeft niet perse te betekenen dat je qua karakter hetzelfde bent.

Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken dat mijn partner (als ik die zou hebben) hetzelfde karakter zou hebben als ik, dan zou ik echt alleen maar ruzie maken
niet zo tof doen
  maandag 12 juli 2010 @ 12:54:25 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83952817
Volgens mij was het een grapje van Spirit, dat iemand dat dan zegt op een date ofzo.

(Je voelt je toch altijd een beetje een sulletje als je een grap gaat uitleggen. Gelukkig niet m'n eigen grapje
pi_83953386
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.

Ik ben nu 25 en over precies een maand 26. Het is jammer dat je geen account hebt op RP, anders had ik je misschien wel een berichtje gestuurd
  maandag 12 juli 2010 @ 13:19:46 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83953788
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.
Er is de laatste jaren toch wel een trend gaande waar veel vrouwen een jongere vriend hebben. Ik match ook beter met vrouwen in de leeftijd 28-30, terwijl ik zelf 26 ben. En ik ben niet eens heel 'volwassen' ofzo, maar toch. Ik merk het direct als iemand 21/22 is, dat matcht gewoon niet. (Behalve homie-4-life Harajuku uiteraard )
pi_83953832
quote:

[..]

Ik ben nu 25 en over precies een maand 26. Het is jammer dat je geen account hebt op RP, anders had ik je misschien wel een berichtje gestuurd
*heeft wel RP account

Ik dacht ook altijd dat ik beter zou passen bij een man die net een paar jaartjes ouder was. Heb het ook zeker geprobeerd met daten, maar op de een of andere manier klikt dat gewoon niet... (lees: saaie drollen zijn het.. ALLEMAAL!!!)
Sarcasme. Herken het.
pi_83953870
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij was het een grapje van Spirit, dat iemand dat dan zegt op een date ofzo.

(Je voelt je toch altijd een beetje een sulletje als je een grap gaat uitleggen. Gelukkig niet m'n eigen grapje
Jij begrijpt mijn humor
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:22:11 #160
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83953912
valt er wat te neuken via die sites dan?
Intelligent, but fucked up.
pi_83953955
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik beter zou passen bij een man die net een paar jaartjes ouder was. Heb het ook zeker geprobeerd met daten, maar op de een of andere manier klikt dat gewoon niet... (lees: saaie drollen zijn het.. ALLEMAAL!!!)
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 13:24:58 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_83954039
quote:

[..]

Ligt eraan hoe oud die vrouw is Ik moet juist niet zoveel hebben van mannen die ouder zijn als ik (maar ik ben zelf al wat ouder).
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Silenus het volgende:

Oh die grap had ik niet gezien hiervoor. Maar dat zou wel een giller zijn (pot verwijt de ketel en zo).

@Fortune_Cookie : vast wel.
niet zo tof doen
pi_83954052
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef Techno het volgende:

[..]

En jij al helemaal

Sarcasme. Herken het.
pi_83954115
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
En jij al helemaal

En dat terwijl je me niet eens kent.
pi_83954143
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef Techno het volgende:

[..]

En dat terwijl je me niet eens kent.
Mijn mensenkennis is fenomenaal
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:28:27 #166
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83954217
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef Karina het volgende:

@Fortune_Cookie : vast wel.
Maar is het dan beter om net te doen of ik op zoek ben naar m'n soulmate of mag ik eerlijk zijn?
  maandag 12 juli 2010 @ 13:29:11 #167
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83954257
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je geen registreerbare kwaliteiten hebt?

Maar ik heb mensenkennis
pi_83954332
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je geen registreerbare kwaliteiten hebt?

Maar ik heb mensenkennis
Ik zie het al!! Jouw mensenkennis is ook fenomenaal
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 13:36:15 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83954573
Je hebt ook twee manieren van volwassenheid he.

Je kunt volwassen zijn en wel gewoon de kroeg in blijven gaan, jezelf met je vrienden vol laten lopen op het Museumplein, en je niet overgeven aan het beeld wat iedereen van je eist, namelijk dat je een saaie burgerlijke lul-de-behanger wordt.

Het heeft zoveel te maken met hoe je in het leven staat. Als je als man elke avond thuis op de bank zit, echt zit te wachten op huisje-boompje-beestje, nooit meer op vrijdagavond lekker met je maten de kroeg in duikt, en puur op een datingsite zit om een 'maatje' te vinden waar je 'leuke dingen mee kan doen' zoals: 'eens een keertje uit gaan eten'.
Nou, nogal wiedes dat dat niet matcht met een levenslustige jonge vrouw van 27 die nog een paar jaar van alles wil doen. Vakantietje hier, festivalletje daar, niet te moeilijk.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 13:42:22 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_83954926
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar is het dan beter om net te doen of ik op zoek ben naar m'n soulmate of mag ik eerlijk zijn?
Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijk
niet zo tof doen
pi_83955250
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
Vertel...
pi_83955308
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijk
Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd dus misschien toch maar eens een paar profielen eraan wagen.
Baat het niet dan schaadt het niet
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 13:52:25 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_83955443
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd dus misschien toch maar eens een paar profielen eraan wagen.
Baat het niet dan schaadt het niet
Probeer maar! Ik ben wel benieuwd of dat gaat lukken. Ik heb het 1x meegemaakt dat iemand dat echt bijna meteen vroeg (of in ieder geval zoiets), ik heb maar geen ja gezegd...

Wel een paar keer meegemaakt dat een chat "normaal" begint en dan toch weer uitdraait op sekspraat, zo van "houd je van seks"? Wat vind je lekker? Tja, dan is het gesprek heeeel snel afgelopen En dat soms van "oudere" mannen, 35-40 hoe triest ben je dan.
niet zo tof doen
pi_83955590
Ah heb gelukkig binnenkort een date. Het kan nu niet meer fout gaan. Hoewel er problemen zijn met het bepalen van de tijd en dag en ze nooit iets wil wat ik voorstel maar altijd net iets anders en dan net weer kut.

Mijn nepprofiel is nu 224 keer bekeken en 49 interesse berichtjes, lage score eigenlijk 1 op 5 die het bekijkt vind het wat. Heb weleens op 1 op 2 gestaan. Zelf heb ik 5 berichten verstuurd er is dus meer input dan output.

Ohhh, dus dat liedje van Lady Gaga gaat over jou

Hi wat een leuk profiel! Ben jij dan ook een echte prins? ;-)
Als je zin hebt om ns te kletsen: *******

X ******
UITGESCHREVEN
pi_83955984
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
Ah heb gelukkig binnenkort een date. Het kan nu niet meer fout gaan. Hoewel er problemen zijn met het bepalen van de tijd en dag en ze nooit iets wil wat ik voorstel maar altijd net iets anders en dan net weer kut.
Aha een 4 cijferige SMS date
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel een paar keer meegemaakt dat een chat "normaal" begint en dan toch weer uitdraait op sekspraat, zo van "houd je van seks"? Wat vind je lekker? Tja, dan is het gesprek heeeel snel afgelopen En dat soms van "oudere" mannen, 35-40 hoe triest ben je dan.
Mannen denken ook maar aan 1 ding

[ Bericht 41% gewijzigd door Provinciaaltje op 12-07-2010 14:09:27 ]
pi_83956076
Vrouwen die graag een dvdtje kijken en op de bank hangen dienen per definitie te worden gewantrouwd.
pi_83956095
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Probeer maar! Ik ben wel benieuwd of dat gaat lukken. Ik heb het 1x meegemaakt dat iemand dat echt bijna meteen vroeg (of in ieder geval zoiets), ik heb maar geen ja gezegd...

Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!
Sarcasme. Herken het.
pi_83956370
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!
Neuken berichtje is onderweg
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 14:12:20 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_83956383
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gebeurt ook niet zo heel vaak hoor en dat laatste klopt inderdaad, daarom denk ik dan ook dat die foto's niet van henzelf zijn of minstens heel erg geflatteerd zijn.
niet zo tof doen
pi_83956423
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef Silenus het volgende:
Je hebt ook twee manieren van volwassenheid he.

Je kunt volwassen zijn en wel gewoon de kroeg in blijven gaan, jezelf met je vrienden vol laten lopen op het Museumplein, en je niet overgeven aan het beeld wat iedereen van je eist, namelijk dat je een saaie burgerlijke lul-de-behanger wordt.

Het heeft zoveel te maken met hoe je in het leven staat. Als je als man elke avond thuis op de bank zit, echt zit te wachten op huisje-boompje-beestje, nooit meer op vrijdagavond lekker met je maten de kroeg in duikt, en puur op een datingsite zit om een 'maatje' te vinden waar je 'leuke dingen mee kan doen' zoals: 'eens een keertje uit gaan eten'.
Nou, nogal wiedes dat dat niet matcht met een levenslustige jonge vrouw van 27 die nog een paar jaar van alles wil doen. Vakantietje hier, festivalletje daar, niet te moeilijk.
moet ik het toch best makkelijk hebben, ik vind alles wel best behalve discotheken (heb niet veel met droogneuken tussen 289 andere mensen)
pi_83956470
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, ik ben dan ook wel iets ouder dan jou denk ik, met 'meisjes' heb ik niet zoveel.
meisje is voor mij gewoon een begrip een "vrouw" van 20 vind i kniet vrouw genoeg, dat komt voor mij rond de 30 pas. Vanaf 22 een dame en daarvoor gewoon meisje
pi_83956481
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Neuken berichtje is onderweg
Het ging over mannen die er goed uitzien

Sarcasme. Herken het.
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 14:15:40 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_83956536
quote:

Mijn nepprofiel is nu 224 keer bekeken en 49 interesse berichtjes, lage score eigenlijk 1 op 5 die het bekijkt vind het wat. Heb weleens op 1 op 2 gestaan. Zelf heb ik 5 berichten verstuurd er is dus meer input dan output.

Ik moet het profiel wel bijna gezien hebben zou je denken, maar geen indruk gemaakt schijnbaar. En bekijken zegt niet zoveel hoor, ik bekijk zat profielen en ga dan naar de volgende.
niet zo tof doen
  maandag 12 juli 2010 @ 14:16:43 #184
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83956583
quote:

En nu op die date geen scheten gaan laten he?
pi_83956642
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Rick_dB het volgende:
meisje is voor mij gewoon een begrip een "vrouw" van 20 vind i kniet vrouw genoeg, dat komt voor mij rond de 30 pas. Vanaf 22 een dame en daarvoor gewoon meisje
Bij meisjes denk ik toch meer aan tieners en jonger. Zo rond de 20 worden het inderdaad dames.
pi_83956650
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:56 schreef Jabberwocky het volgende:
En wat heb je nu geleerd/bereikt met zo'n nepprofiel?
Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.

Ikzelf zit ergens op 1 op 25 ofzo, bij een output dus 1 op 50.
UITGESCHREVEN
pi_83956694
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het ging over mannen die er goed uitzien

Au !!!
pi_83956733
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.

Ik vind jou zo grappig
Sarcasme. Herken het.
pi_83956755
quote:
Ik moet het profiel wel bijna gezien hebben zou je denken, maar geen indruk gemaakt schijnbaar. En bekijken zegt niet zoveel hoor, ik bekijk zat profielen en ga dan naar de volgende
Ik ben jouw profiel nog nergens tegengekomen eigenlijk? Of ben jij die bisexuele uit Amsterdam?
UITGESCHREVEN
pi_83956786
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Au !!!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:21:56 #191
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83956805
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nounou, jij bent wel goed in statistiek zeg. Kwaliteitje.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:22:29 #192
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83956835
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zie het al!! Jouw mensenkennis is ook fenomenaal
Ik ben idd nergens goed voor. Scheve schaats rijden, maar dat was het dan ook wel.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:23:16 #193
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83956867
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee okee, je moet het wel wat leuker brengen, misschien een beetje naar toe werken.
pi_83957246
Heb mezelf er af gehaalt. Zo zag mijn profiel er uit.

Naam Alejandro

Ik ben een man

Ik zoek een vrouw

Leeftijd 31 jaar

Sterrenbeeld stier

Seksuele geaardheid hetero

Gewenste relatie vaste relatie

Woonachtig in Nederland

Provincie Zuid-Holland

Gemeente vertel ik je later

Oproep
Hoi dames ik ben op zoek naar een prinses, bestaan die nog? reageer dan op mijn profiel en dan vertel ik je meer. Alleen vrouwen jonger dan 34 jaar please.

xx-alejandro
Persoonlijk
Beroep fysioloog

Opleidingsniveau wo

Burgerlijke staat alleenstaand

Religie geen geloof

Aantal kinderen geen

Kinderwens nee

Gezondheid

Ik sport regelmatig

Roken niet

Alcohol nee

Uiterlijk

Postuur normaal

Gewicht 90 - 95

Lengte 1.95 - 2.00

Huidskleur blank

Haarkleur bruin

Haarlengte halflang

Kleur ogen bruin

Kleding modern/casual

Aanvullend
Ik heb huisdieren ja

Ik hou van huisdieren ja

Soort woning penthouse

Activiteiten

Ik bezoek concerten regelmatig

Ik bezoek het theater regelmatig

Ik bezoek de bioscoop soms

Televisie kijken doe ik regelmatig

Ik bezoek het café soms

Ik bezoek de discotheek regelmatig

Mijn hobby's zijn fotografie, surfen

Favorieten

Eten paella

Muziek bachata

Sport fitness

Boek vertel ik je later

Film vertel ik je later

Televisieprogramma vertel ik je later
UITGESCHREVEN
pi_83957444
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef picardmike het volgende:

Naam Alejandro

Inspired by Lady Gaga?
SPOILER
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 14:36:15 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_83957500
Oh die heb ik gezien, bij mij afgevallen vanwege het houden van huisdieren (ik ben bang voor honden, dus dan wordt het al lastig) en het niet roken en niet drinken. PLUS dat ik de naam nogal dom vond (Lady Gaga associatie inderdaad).

Maar STEL dat er een dame tussenzit die je eigenlijk best wel leuk vindt, dan kun je daar dus niet meer mee afspreken, want zij verwacht heeeel iemand anders.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 14:36:54 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_83957532
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik ben jouw profiel nog nergens tegengekomen eigenlijk? Of ben jij die bisexuele uit Amsterdam?
Haha nee hoor, niet bi
niet zo tof doen
pi_83957562
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef picardmike het volgende:
Heb mezelf er af gehaalt. Zo zag mijn profiel er uit.

Naam Alejandro

Je hebt mij om iets voor 2 uur een interesse berichtje gestuurd
Sarcasme. Herken het.
pi_83957671
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

*heeft wel RP account

Ik heb hem gevonden Heb ook een berichtje geschreven
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 14:39:41 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_83957679
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je hebt mij om iets voor 2 uur een interesse berichtje gestuurd

Nou je date gaat niet door picardmike (en die van jou waarschijnlijk ook niet Spirit!).
niet zo tof doen
pi_83957882
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou je date gaat niet door picardmike (en die van jou waarschijnlijk ook niet Spirit!).
Ik ben dus 1 van de 5 die hij een berichtje heeft gestuurd

Zag dat berichtje voordat hij postte dat hij het was, dus was een objectief besluit om niet te reageren. Man zag er te jong uit voor mij, heb het profiel niet eens bekeken. Moet er dus nog aan toevoegen dat 31 totaal niet geloofwaardig over was gekomen Die jongen ziet eruit als 21 ofzo. Mooie jongen hoor, maar daar reageer ik eigenlijk per definitie niet op omdat ze "te mooi" ziijn..
Sarcasme. Herken het.
pi_83957926
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef editoor het volgende:

[..]

Ik heb hem gevonden Heb ook een berichtje geschreven
*block*

Sarcasme. Herken het.
pi_83958076
volgens mij ben ik de jongste hier trouwens
pi_83958338
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

*block*

Wat lief
pi_83958660
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Oh die heb ik gezien, bij mij afgevallen vanwege het houden van huisdieren (ik ben bang voor honden, dus dan wordt het al lastig) en het niet roken en niet drinken. PLUS dat ik de naam nogal dom vond (Lady Gaga associatie inderdaad).

Maar STEL dat er een dame tussenzit die je eigenlijk best wel leuk vindt, dan kun je daar dus niet meer mee afspreken, want zij verwacht heeeel iemand anders.
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturen

Maarja ik weer wat geleerd.
UITGESCHREVEN
pi_83958800
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturen

Intiem worden via msn
Sarcasme. Herken het.
pi_83958841
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Rick_dB het volgende:
volgens mij ben ik de jongste hier trouwens
Zo jong, en nu al net zo wanhopig als de oude garde
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:05:49 #208
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83958864
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Intiem worden via msn
...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_83958918
quote:
Intiem worden via msn
Ja ze noemt me al lieverd en gentlemen enzo en lacht bijna om elk grapje wat ik maak.
UITGESCHREVEN
pi_83958937
quote:

[..]

Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week.
Intiem via MSN

Ik mag toch niet hopen dat die 3 meiden voor je Alegandro profiel zijn gevallen. Koude kermis of zoiets
pi_83958990
quote:

[..]

Whuhu, na 5x lezen zie ik pas dat je nu zegt dat je me via RP ook al een berichtje "als jezelf" hebt gestuurd. Ben dan toch wel benieuwd wie jij bent? Kan me namelijk niet herinneren dat ik hier ergens gezegd heb op een berichtje te gaan reageren?
Sarcasme. Herken het.
pi_83959093
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zo jong, en nu al net zo wanhopig als de oude garde

eerder m'n zoekgebied uitbreiden ik droom laatste tijd wel van een specifiek meisje.. probeer der nu te tekenen.. lol, vraag me niet waarom
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 15:12:07 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_83959152
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Intiem via MSN

Ik mag toch niet hopen dat die 3 meiden voor je Alegandro profiel zijn gevallen. Koude kermis of zoiets
Dat ja! Zitten jullie te cammen? Zo triest

@Spirit82: op TE mooie foto's reageer ik ook niet, zoals een foto die in het vorige topic stond, je ziet meteen dat, dat een nepperd is.

@picardmike: hoe weet je dat je een berichtje naar Spirit hebt gestuurd, weet je haar nickname daar dan? Misschien heb je dat bericht wel naar iemand anders gestuurd!
niet zo tof doen
pi_83959264
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat ja! Zitten jullie te cammen? Zo triest

@Spirit82: op TE mooie foto's reageer ik ook niet, zoals een foto die in het vorige topic stond, je ziet meteen dat, dat een nepperd is.

@picardmike: hoe weet je dat je een berichtje naar Spirit hebt gestuurd, weet je haar nickname daar dan? Misschien heb je dat bericht wel naar iemand anders gestuurd!
Ik heb dus wel een berichtje van zijn Alejandro-fake-profiel gekregen, dus hij zou toch moeten weten dat ik het ben. Daarnaast heb ik gewoon exact dezelfde foto op rp staan als hier in mn fobo, hehe. MIsschien niet de allerslimste zet, maar who cares
Sarcasme. Herken het.
pi_83959289
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Whuhu, na 5x lezen zie ik pas dat je nu zegt dat je me via RP ook al een berichtje "als jezelf" hebt gestuurd. Ben dan toch wel benieuwd wie jij bent? Kan me namelijk niet herinneren dat ik hier ergens gezegd heb op een berichtje te gaan reageren?
Die gast over fantasie, koekjes en scheelheid.
UITGESCHREVEN
  maandag 12 juli 2010 @ 15:15:26 #216
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83959304
Interessant topic! De laatste keer dat ik uberhaupt iets had gedaan met mijn profiel eindigde ( hoe kan het ook anders ) met een gesprek met een té mooie meid, die ook nog eens te grote eisen had.

In het begin hadden we veel gemailt. Allebei nooit echt een echte relatie gehad, terwijl dat waxine lampje toch wel aardig heet begon te worden..
Totdat de foto's heen en weer werden gestuurd. Ik bedoel, je avatar ziet er goed uit, maar heb je nog meer foto's van jezelf?
Dus zij stuurt een foto van haarzelf van een totaal plaatje met een gigantisch grote voorgevel, mooie slanke benen.. maar een kop die in een puzzelboekje onder het kopje "Zoek de 10 verschillen" kon thuishoren.
Ik reageerde heel subtiel op de foto's door te zeggen dat er iets niet klopte.
Zij reageerde gelijk daarop met de vraag wat er scheelde.
Ik zei vervolgens jouw kin ziet er heel anders uit vergeleken met jouw andere foto. Deze is wat puntiger... nog voordat ik verder kon reageren haalde zij woest uit naar mijn reactie.
Nou, jij heb anders ook op sommige fotoos een nogal groffe kop hoor. Dat maakt het ook wat lelijker!
Dus ik antwoord "Ik zeg niet dat het lelijk is, ik zeg alleen dat het anders is. Je weet maar nooit wat voor fakers er hier rondhangen en wil daarom hiermee voorzichtig omgaan."
Van een date kwam in ieder geval geen sprake meer.. Ook als ik mijn nummer gaf zei ze dat ze me niet zou bellen, en zelfs nadat ik het ( enigszins ) had goed gepraat zag een date ervoor mij niet meer in.

Toch wel sneu als je begint met iets heel persoonlijks en het op zoiets stomzinnigs doodbloed.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83959396
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kop Ik wist het gewoon
Sarcasme. Herken het.
pi_83959583
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kop Ik wist het gewoon
Nou je vertelde er anders wel gretig over hier
UITGESCHREVEN
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 15:21:48 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_83959656
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Op de foto of figuurlijk

Momenteel beginnend contact via Knuz, kijken of het wat wordt. Hij ziet er op de foto in ieder geval wel leuk uit en vindt vrouwen die niet zo "meisje meisje" zijn leuk (zegt hij tenminste).

belangrijkste woord bijna vergeten! ik ben juist GEEEN meisje meisje
niet zo tof doen
pi_83959792
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Interessant topic! De laatste keer dat ik uberhaupt iets had gedaan met mijn profiel eindigde ( hoe kan het ook anders ) met een gesprek met een té mooie meid, die ook nog eens te grote eisen had.

In het begin hadden we veel gemailt. Allebei nooit echt een echte relatie gehad, terwijl dat waxine lampje toch wel aardig heet begon te worden..
Totdat de foto's heen en weer werden gestuurd. Ik bedoel, je avatar ziet er goed uit, maar heb je nog meer foto's van jezelf?
Dus zij stuurt een foto van haarzelf van een totaal plaatje met een gigantisch grote voorgevel, mooie slanke benen.. maar een kop die in een puzzelboekje onder het kopje "Zoek de 10 verschillen" kon thuishoren.
Ik zei vervolgens jouw kin ziet er heel anders uit vergeleken met jouw andere foto. Deze is wat puntiger... nog voordat ik verder kon reageren haalde zij woest uit naar mijn reactie.
Nou, jij heb anders ook op sommige fotoos een nogal groffe kop hoor. Dat maakt het ook wat lelijker!
Dus ik antwoord "Ik zeg niet dat het lelijk is, ik zeg alleen dat het anders is. Je weet maar nooit wat voor fakers er hier rondhangen en wil daarom hiermee voorzichtig omgaan."
Van een date kwam in ieder geval geen sprake meer.. Ook als ik mijn nummer gaf zei ze dat ze me niet zou bellen, en zelfs nadat ik het ( enigszins ) had goed gepraat zag een date ervoor mij niet meer in.

Toch wel sneu als je begint met iets heel persoonlijks en het op zoiets stomzinnigs doodbloed.
Ja als iemand tegen mijn foto zou zeggen dat er 'iets niet klopte' zou ik dat ook niet zo leuk vinden.
En bij dames ligt dat vaak nog wat gevoeliger allemaal. Volgende keer beter
pi_83959825
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
Mn rp stalker vindt me nog steeds lief

Eerst meldde hij dat ik scheel keek, toen dat zijn berichtjes als lekkere koekjes waren die ik niet kon weerstaan en gisteravond meldde hij nog dat zijn abbo afliep en dat hij me daarom zijn emailadres door wilde geven, mocht ik contact willen. Ja, ik denk dat ik hem inderdaad maar een mailtje ga sturen
pi_83959846
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Oh die heb ik gezien, bij mij afgevallen vanwege het houden van huisdieren (ik ben bang voor honden, dus dan wordt het al lastig) en het niet roken en niet drinken.
Dus geen gezonde kerels voor jou?
pi_83959946
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

En ik maar terugzoeken of ik die posts nog kon vinden

@Picardmike: ja, ik postte ze hier idd omdat het van die typische vage berichtjes waren en we al een donkerbruin (HA HA.. ) vermoeden hadden dat jij het was
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:27:54 #224
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83959968
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja als iemand tegen mijn foto zou zeggen dat er 'iets niet klopte' zou ik dat ook niet zo leuk vinden.
En bij dames ligt dat vaak nog wat gevoeliger allemaal. Volgende keer beter
Kan wel zo zijn, maar ze deed sowieso al vaag over bellen, afspreken of wat dan ook. Dan gaat bij mij de klok ook achteruit.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  Moderator maandag 12 juli 2010 @ 15:32:35 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_83960202
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dus geen gezonde kerels voor jou?
Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...

En drinken hoeft niet perse te betekenen dat hij elke avond bezopen is hoor
niet zo tof doen
  maandag 12 juli 2010 @ 15:33:44 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83960252
Ik rook en drink, dus mensen die daar twee keer nee hebben krijgen bij meestal een geen interesse. Dat werd vaak niet.
pi_83960254
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...

dan ben ik liever een watje met een stafford dan een rolstoelrijder met zuurstof achterop
  maandag 12 juli 2010 @ 15:34:43 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83960294
Stafford .
  maandag 12 juli 2010 @ 15:35:53 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83960341
quote:

[..]

Eens. Nouja dat roken hoeft voor mij dan niet, maar een geheelonthouder...nah. Ik zie mezelf daar al zitten in de kroeg, heb het wel eens gehad en voel me dan altijd bezwaard om aan het bier te gaan.
pi_83960395
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Stafford .
beter dan zo'n rattenchihuahua
  maandag 12 juli 2010 @ 15:38:39 #231
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83960442
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:37 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

beter dan zo'n rattenchihuahua
Met zo'n mooi bijpassend Burberry tasje drbij..?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83960577
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Met zo'n mooi bijpassend Burberry tasje drbij..?
de stafford? nee joh, gewoon normaal houden arme beesten hebben al een slechte naam door de media
  maandag 12 juli 2010 @ 15:43:16 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83960626
Ja, Stafford met burberrytasje De Chihuahua natuurlijk.
pi_83960675
quote:

[..]

En huisdieren hebben wil niet per definitie zeggen dat het een hond is
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:48:05 #235
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83960826
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Stafford met burberrytasje De Chihuahua natuurlijk.
Een Stafford past vast ook wel in zo'n tasje.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 12 juli 2010 @ 15:52:49 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83961022
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En huisdieren hebben wil niet per definitie zeggen dat het een hond is
Vrouwen hebben sowieso bijna allemaal een kat. Echt, zodra ze in hun eentje in een appartement gaan wonen nemen ze een kat! En dan komen ze thuis, en gaan ze tegen hun kat praten. Ja, dat beest praat nooit terug maar hele verhalen er tegen aan zemelen.
En dan zit je op de bank een film te kijken en loopt ineens dat beest over je nek, ik schrik me altijd helemaal de tyfus van zo'n harige pluizenbol.

Heb ooit tegen een ex gezegd dat 'de kat me al een half uur zit aan te kijken geloof ik', waarop zij me vertelde dat dat de stofzuiger was. Het was donker en ik had m'n lenzen ook niet in (heb -5).
  maandag 12 juli 2010 @ 15:55:30 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83961146
Een leuke meid die ik op PaiQ heb blijkt toch iets voller te zijn dan ik aanvankelijk dacht nav haar foto's. Toch maar daten en er het beste van zien te maken .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83961209
Katten
Tap tap tap
  maandag 12 juli 2010 @ 15:57:36 #239
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83961231
Trekt dat Paiq zoveel volle mensen aan dan? Hoor niets anders voorbij gaan.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 12 juli 2010 @ 15:58:09 #240
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83961254
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Trekt dat Paiq zoveel volle mensen aan dan? Hoor niets anders voorbij gaan.
weet ik niet, ik denk het?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83961310
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

weet ik niet, ik denk het?
ja, en de leuke dames DIE er zijn zijn of te jong, of friendzone
pi_83961332
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:55 schreef Maanvis het volgende:
Een leuke meid die ik op PaiQ heb blijkt toch iets voller te zijn dan ik aanvankelijk dacht nav haar foto's. Toch maar daten en er het beste van zien te maken .
Succes, de mount Everest beklimmen is in ieder geval een grotere uitdaging dan de Vaalserberg
  maandag 12 juli 2010 @ 16:00:38 #243
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83961365
Dikke vrouwen zitten wel vol humor!
Oh, en deze mag er trouwens ook wezen!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 12 juli 2010 @ 16:01:39 #244
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_83961416
Hoi. Ik ben nieuw hier (na vanaf deel 4 mee te lurken)!

Ik vind persoonlijk voor mij zijn sites als RP nog een beetje een stap te ver (ivm vrienden/collega's etc) maar wel leuk om de verhalen te horen!

Wat me wel opvalt is dat er zoveel cliche's waar zijn (photoshop, 'opgepimpte' profielen etc). Een aantal vrienden/kennissen doet wel actief aan internetdating, al dan niet met succes.
pi_83961478
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vrouwen hebben sowieso bijna allemaal een kat. Echt, zodra ze in hun eentje in een appartement gaan wonen nemen ze een kat! En dan komen ze thuis, en gaan ze tegen hun kat praten. Ja, dat beest praat nooit terug maar hele verhalen er tegen aan zemelen.
En dan zit je op de bank een film te kijken en loopt ineens dat beest over je nek, ik schrik me altijd helemaal de tyfus van zo'n harige pluizenbol.

Heb ooit tegen een ex gezegd dat 'de kat me al een half uur zit aan te kijken geloof ik', waarop zij me vertelde dat dat de stofzuiger was. Het was donker en ik had m'n lenzen ook niet in (heb -5).
Ik heb ook een kat Eigenlijk had ik er 3, maar 2 zijn bij mn ex gebleven omdat die naar buiten moeten kunnen. En mijn kat is echt master in staren Maar hij is bang van mannen, dus dat scheelt weer een hoop.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:06:22 #246
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83961661
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef incognitoomuch het volgende:

Je had eerder foto's moeten vragen
pi_83961680
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hoi. Ik ben nieuw hier (na vanaf deel 4 mee te lurken)!

Ik vind persoonlijk voor mij zijn sites als RP nog een beetje een stap te ver (ivm vrienden/collega's etc) maar wel leuk om de verhalen te horen!

Wat me wel opvalt is dat er zoveel cliche's waar zijn (photoshop, 'opgepimpte' profielen etc). Een aantal vrienden/kennissen doet wel actief aan internetdating, al dan niet met succes.
Is dat zo erg dan als vrienden/collega's weten dat je op zo'n site staat?
Als ze weten dat je erop staat dan staan ze er waarschijnlijk zelf ook op of zijn ze in ieder geval op zoek, anders hadden ze je niet gevonden
  maandag 12 juli 2010 @ 16:07:30 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83961712
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ja, en de leuke dames DIE er zijn zijn of te jong, of friendzone
Ik meende al dat ik je voorbij zag komen op Paiq.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:07:32 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83961715
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb ook een kat Eigenlijk had ik er 3, maar 2 zijn bij mn ex gebleven omdat die naar buiten moeten kunnen. En mijn kat is echt master in staren Maar hij is bang van mannen, dus dat scheelt weer een hoop.
ik heb er 2, en die volgen alles wat ik doe. zodat ze als ik weg ben kunnen toeslaan.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 12 juli 2010 @ 16:09:42 #250
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83961850
Katten.
Arrogante, eigenwijze stukken verdriet. Zoals een huisdier hoort te zijn.

Honden.
pi_83961861
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef incognitoomuch het volgende:

Dikke vrouwen zitten wel vol humor!
Oh, en deze mag er trouwens ook wezen!
Zonde .
pi_83961877
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat klinkt dubiues
UITGESCHREVEN
  maandag 12 juli 2010 @ 16:11:39 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83961940
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Jabberwocky het volgende:
Katten.
Arrogante, eigenwijze stukken verdriet. Zoals een huisdier hoort te zijn.

Honden.
Jouw kat heeft zeker ook personeel
pi_83961976
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, lopende blikopeners.
Tap tap tap
  maandag 12 juli 2010 @ 16:12:50 #255
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83962015
Katten.... Je kan beter een vrouw hebben.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 12 juli 2010 @ 16:14:52 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83962112
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Katten.... Je kan beter een vrouw hebben.
Katten kun je meerdere hebben. Vrouwen maar 1, helaas .
Een gedicht over Maanvis
  maandag 12 juli 2010 @ 16:16:08 #257
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83962163
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat een onrust.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 12 juli 2010 @ 16:16:53 #258
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_83962197
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Is dat zo erg dan als vrienden/collega's weten dat je op zo'n site staat?
Als ze weten dat je erop staat dan staan ze er waarschijnlijk zelf ook op of zijn ze in ieder geval op zoek, anders hadden ze je niet gevonden
Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.

Ik ben namelijk jong (25), ambitieus, creatief, heb een goede baan, veel vrienden/vriendinnen, leuke hobbies etc. en ik hoor van iedereen om me heen dat ze niet snappen waarom ik het qua relaties zo rustig aan doe. Als ik dan over internetdating ofzo begin zeggen de meesten: "ach jij, je moet gewoon eens wat vaker in de kroeg meiden aanspreken."

Dat is dus wel een beetje een dilemma
  maandag 12 juli 2010 @ 16:17:17 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83962219
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nou, dat is niet waar. Date er maar drie tegelijk hoor
  maandag 12 juli 2010 @ 16:17:30 #260
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83962225
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb geen kat.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:18:14 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83962266
Onzingesprekken op PaiQ zijn wel eens leuk om te hebben . Uiteindelijk heeft ze me afgewezen omdat ik niet haar type ben (= je bent lelijk/dik), maar praat geregeld nog gezellig met haar.
quote:
danny ga eens slapen
danny?
ja weet niet
iedereen heeft hier schuil namen
ja klopt, jij heet henk toch?
nee arie
ik ben klaziena
en ik heb behaarde billen
arie de bouwvakker!
nee
ik rij op een traktor
arie de sloper?
tof, ik ook. wat voor 1 heb jij
ow bmw
met 4 wielen
ikke een john deere, een groene dus.
met 4 wielen ook, wat toevallig
ja
tof he
ik ben benieuwd wanneer ik je foto mag bewonderen arie
dat vage ding rechts is heel aantrekkelijk
nou dan moet je nog wat meer praten
jij ook
bla bla bla
mooie ogen
zeg
ja?
ja hou wel donkerbruinblauwige ogen
ik hou ook van ogen.
ik vind dat haar wel erg mooi bij je
ja dat haar hè, ik sta dagelijks 3 uur voor de spiegel om het een beetje in model te krijgen
heb je ook zo'n moeite met de juiste groene kaplaarzen te vinden
ja, maargoed ik heb maat 52 hè
ja dat kan
kaplaars cabrio
heb je last van zwetvoeten?
nee hoor
jij?
een beetje
ben jij ook zo moe??
nog niet
je bent nog niet saai genoeg
shit moet ik toch beter mijn best doen
Een gedicht over Maanvis
pi_83962291
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Naja, het is een beetje een dubbel gevoel en ik ben wel benieuwd hoe jullie daar over denken/ gedacht hebben.

Mn collega´s zou ik wel vervelend vinden, maar die herkennen me toch niet zonder mn bril, hehe

Mijn vrienden weten het zo ongeveer allemaal wel. En die weten ook dat ik regelmatig leuke mannen in de kroeg ontmoet. Ik hou gewoon graag alle opties open
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:19:20 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83962327
quote:

[..]

Ik ben namelijk jong (25), ambitieus, creatief, heb een goede baan, veel vrienden/vriendinnen, leuke hobbies etc. en ik hoor van iedereen om me heen dat ze niet snappen waarom ik het qua relaties zo rustig aan doe. Als ik dan over internetdating ofzo begin zeggen de meesten: "ach jij, je moet gewoon eens wat vaker in de kroeg meiden aanspreken."

In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:19:41 #264
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83962348
quote:

[..]

"ach jij, je moet gewoon eens wat vaker in de kroeg meiden aanspreken."

Vind ik een beetje kort door de bocht. Ik vind dat je als je serieus op zoek bent als laatste plek in de kroeg moet zoeken.

Uberhaupt.. zoeken...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83962465
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

In de kroeg vrouwen aanspreken is ook veel leuker. Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:22:43 #266
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83962502
D/t fouten kun je dan ook niet horen.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:23:32 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83962563
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Op internet klik ik iemand direct weg als ze vraagt 'hoe gaat het met jouw?' of 'me huis is niet opgeruimd'.

In de kroeg hoor je dat natuurlijk niet. Totdat je gaat smsen en zulke gare smsjes ontvangt dat je spontane hartkramp krijgt. En dan is het al te laat, dan heb je al gezoend!
pi_83962591
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Op internet klik ik iemand direct weg als ze vraagt 'hoe gaat het met jouw?' of 'me huis is niet opgeruimd'.

In de kroeg hoor je dat natuurlijk niet. Totdat je gaat smsen en zulke gare smsjes ontvangt dat je spontane hartkramp krijgt. En dan is het al te laat, dan heb je al gezoend!
geen wonder dat jij nog single ben. moeilijk doen om bepaalde woorden..

wordt nog leuk
"wanneer ontmoet ik jouw vaderrr? en je moederrr? heb je ook zusterrrrs?"

want je moet de R wel rollend uitspreken he
  maandag 12 juli 2010 @ 16:24:41 #269
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_83962604
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mn collega´s zou ik wel vervelend vinden, maar die herkennen me toch niet zonder mn bril, hehe

Mijn vrienden weten het zo ongeveer allemaal wel. En die weten ook dat ik regelmatig leuke mannen in de kroeg ontmoet. Ik hou gewoon graag alle opties open
Het is meer dat mijn collega's weten dat ik best wel wat date, maar dat is meer via via enzo, en als ze me op internet zien, dan denk ik dat ze dan wat raar gaan kijken in de trend van "waarom doet hij dit nou"
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Vind ik een beetje kort door de bocht. Ik vind dat je als je serieus op zoek bent als laatste plek in de kroeg moet zoeken.

Uberhaupt.. zoeken...
Zoeken doe ik ook niet aan, das niet het goede woord. En ik sta erg graag in de kroeg, dus dat is op zich een prima plek. Ik ben ook niet per se op zoek naar een vaste relatie. Zou wellicht leuk zijn, maar hoeft niet. Aan de andere kant heb ik een neusje voor meiden die al bezet zijn en daar doe ik dus niet aan. Dus dan heb je een supergesprek en dan pas na een uur hoor je het woord 'vriendje' vallen. das altijd zo killing
quote:

[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door --H-I-M-- op 12-07-2010 16:32:41 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 16:25:16 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83962630
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

Het is 'geen wonder dat jij nog single benT'.
pi_83962663
quote:

[..]

Dat kan ik ook niet hebben hoor.
Een vriendin van me sms't en mailt altijd zo: 'kannie w8uuuh..! toppie weekend, lekker weze stappuh, isser bij jouw nogwa gebeurt??? kuzzz!!1'

Tap tap tap
  maandag 12 juli 2010 @ 16:26:03 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83962669
quote:

[..]

Ik wijs zulke mensen ook af.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:27:31 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83962734
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik wijs zulke mensen ook af.
Ik wijs mensen af die patat zeggen. Gelukkig ben jij niet zo .
Een gedicht over Maanvis
  maandag 12 juli 2010 @ 16:27:53 #274
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83962750
quote:
wordt nog leuk
"wanneer ontmoet ik jouw vaderrr? en je moederrr? heb je ook zusterrrrs?"

want je moet de R wel rollend uitspreken he
Eh nee, wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Ik match gewoon niet met mensen die wanneer ik ze verbeter zeggen: 'nouja je snapt toch wat ik bedoel :S:S'. Ja natuurlijk snap ik wat je bedoelt trut, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je een normale opleiding hebt gedaan en dus ook Nederlands moet kunnen schrijven.
pi_83962774
quote:

Alleen kan ik dan nooit horen of ze de jou/jouw-regel wel goed begrijpen.
Probeer: "Als je me eerst even 't kofschip uitlegt, krijg je een drankje van me."
pi_83962777
Leuk topic dit, misschien ook maar eens een profiel aanmaken
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 12 juli 2010 @ 16:28:36 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83962789
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik wijs mensen af die patat zeggen. Gelukkig ben jij niet zo .
Ik wijs mensen af die friet zeggen
  maandag 12 juli 2010 @ 16:30:08 #278
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83962866
En die Limburgers dan? Die praten (en smsen) ook met zo'n ontoegankelijke 'slang' maar dat wil niet zeggen dat ze dom zijn..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  maandag 12 juli 2010 @ 16:31:09 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83962916
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

nu haal ik je door de war met iemand anders
Een gedicht over Maanvis
  maandag 12 juli 2010 @ 16:32:13 #280
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83962979
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nu haal ik je door de war met iemand anders
Hoe kan dat nu
  maandag 12 juli 2010 @ 16:32:41 #281
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83963005
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
En die Limburgers dan? Die praten (en smsen) ook met zo'n ontoegankelijke 'slang' maar dat wil niet zeggen dat ze dom zijn..
Maar ze komen wel dom over. Langs/naast door elkaar halen, 'ik ben aangereden' en daarmee bedoelen dat ze weg zijn gereden ipv dat ze een ongeluk hebben gehad, en dan nog dat niet-serieus-te-nemen accent. Stel je voor dat je een relatie hebt met iemand uit Limburg, en dan ruzie krijgt. Komop, kun je toch niet serieus nemen.

Da's natuurlijk het nadeel van internet, je hoort niet of de ander een accent heeft. Accenten zijn verschrikkelijk.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:32:47 #282
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83963013
Maar Rick_dB kan niet spellen dus.
pi_83963037
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Er wordt toch ook nergens gezegd dat ze dom zijn. Alleen irritant.
Tap tap tap
  maandag 12 juli 2010 @ 16:33:27 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83963045
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maar ze komen wel dom over. Langs/naast door elkaar halen, 'ik ben aangereden' en daarmee bedoelen dat ze weg zijn gereden ipv dat ze een ongeluk hebben gehad, en dan nog dat niet-serieus-te-nemen accent. Stel je voor dat je een relatie hebt met iemand uit Limburg, en dan ruzie krijgt. Komop, kun je toch niet serieus nemen.

Da's natuurlijk het nadeel van internet, je hoort niet of de ander een accent heeft. Accenten zijn verschrikkelijk.
Nou, ik word wel nat van een Engels accent
pi_83963080
quote:

[..]

Aanrijden zeggen ze hier op de Veluwe ook weleens. Zo heb je hier verschillende fietsroutes aka 'aanrijroutes' over de hei. Gezellig!
Tap tap tap
pi_83963105
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, ik word wel nat van een Engels accent
Ik glij van mn stoel van Duitsers die Engels praten
Sarcasme. Herken het.
pi_83963128
quote:

[..]

Ik praat heel beschaafd ABN
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_83963239
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi, ik houd van op de bank hangen, WoW spelen, niets doen en friet is mijn favoriete eten.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:37:41 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83963257
Als ik dronken ben ga ik ook een beetje Limburgs praten want ik kom zelf uit Limburg.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:37:50 #290
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83963270
quote:

[..]

Vriend van mij ( uit omgeving Zaanstad ) heeft via RP een meisje uit Roermond leren kennen en die wonen nu ruim 2 jaar samen. Gaat prima hoo(gh)r.
En het is ook wel grappig om te horen dat ze die overbrugging naar een plat Amsterdams accent aan het maken is nu.
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er wordt toch ook nergens gezegd dat ze dom zijn. Alleen irritant.
Irritant is toch ook dom?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83963319
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Silenus het volgende:
Als ik dronken ben ga ik ook een beetje Limburgs praten want ik kom zelf uit Limburg.
Ik ook
Sarcasme. Herken het.
pi_83963373
no shit dat ik niet op elke spelfout ga letten als ik aan het typen ben, wat boeit dat nou, als het bericht maar overkomt..
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik match gewoon niet met mensen die wanneer ik ze verbeter zeggen: 'nouja je snapt toch wat ik bedoel :S:S'. Ja natuurlijk snap ik wat je bedoelt trut, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je een normale opleiding hebt gedaan en dus ook Nederlands moet kunnen schrijven.
nou als de d/dt , jou/jouw belangrijk voor jou zijn.. moet het natuurlijk wel allemaal in een keer goed zijn lijkt mij
pi_83963382
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Silenus het volgende:
Definieer Limburgs... want de accenten/dialecten verschillen nogal per stad/regio.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:43:34 #294
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_83963548
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef Techno het volgende:

[..]

Definieer Limburgs... want de accenten/dialecten verschillen nogal per stad/regio.
Alle woorden waar geen à in voorkomt spreekt dat volk -ken hun uit als een à

Voorbeeld: Ik: Waar is de herenkleding afdeling?
Verkoper: Tweede ghang ràchts en dan met de làft (lift) omhoogh

[ Bericht 0% gewijzigd door incognitoomuch op 12-07-2010 16:50:11 (nou ok.. ) ]
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_83963593
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Alle woorden waar geen à in voorkomt spreekt dat volk uit als een à

Voorbeeld: Ik: Waar is de herenkleding afdeling?
Verkoper: Tweede ghang ràchts en dan met de làft (lift) omhoogh
Sarcasme. Herken het.
pi_83963665
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat slaat dus echt helemaal nergens op. Het staat notabene dagelijks in de krant dat hogeropgeleiden nog slechter spellen dan mbo-ers die een administratieve richting hebben gekozen.

http://digischool.kennisnet.nl/community_ne/spelling
UITGESCHREVEN
  maandag 12 juli 2010 @ 16:46:30 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83963671
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hoe kan dat nu
jouw poststijl is ongeveer hetzelfde .
Een gedicht over Maanvis
pi_83963720
Krijgen we die hbo/mbo en d/t bullshit zeker weer.
Kan dat niet naar ONZ?
pi_83963775
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef GlenSpey het volgende:
Krijgen we die hbo/mbo en d/t bullshit zeker weer.
Kan dat niet naar ONZ?
Tja ik weet echt niet op welke planeet sommige fokkers af en toe leven. Maar de aarde is het niet.
UITGESCHREVEN
  maandag 12 juli 2010 @ 16:53:24 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83963936
quote:

[..]

Maar ze komen wel dom over. Langs/naast door elkaar halen, 'ik ben aangereden' en daarmee bedoelen dat ze weg zijn gereden ipv dat ze een ongeluk hebben gehad, en dan nog dat niet-serieus-te-nemen accent.
Dat zeggen we in brabant ook allemaal .
Na concert van muse sprak een fries ons aan, die zei "WTF Jullie moeten nog ver rijden of niet?" "hoezo dan" "ja ik dacht dat je uit belgie kwam, niet?"

O en ik heb dezelfde aversie jegens de randstad-R, vooral de kinderen voor kinderen variant. Dan heb ik altijd medelijden met hun kanker aan de stembanden.
Een gedicht over Maanvis
pi_83963940
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef picardmike het volgende:
Dat slaat dus echt helemaal nergens op. Het staat notabene dagelijks in de krant dat hogeropgeleiden nog slechter spellen dan mbo-ers die een administratieve richting hebben gekozen.

http://digischool.kennisnet.nl/community_ne/spelling
Dat staat er helemaal niet.
quote:
Doekle Terpstra van de HBO-raad wees de beschuldigende vinger naar het voortgezet onderwijs en hekelde het Ministerie van Onderwijs, dat er veel te weinig aan zou hebben gedaan om het taal- en rekenonderwijs in het basis- en voortgezet onderwijs te verbeteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')