Nare is wel dat als vrouwen teruggebracht worden naar de realiteit ze eetstoornissen ontwikkelen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat mannen zichzelf goed inschatten, het is een observatie, niemand ziet zichzelf zoals een ander hen ziet toch? Iemand die de hele tijd grapjes maakt bijvoorbeeld, denkt altijd dat het hele leuke grapjes zijn, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
Maar even terugkomend op de vraag: wat vind je dat vrouwen dan extra zouden moeten doen als ze "lelijk" zijn? Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dan kan diegene op zijn kop gaan staan, mijn mening zal niet zo snel veranderen.
En nogmaals, dat aantrekkelijk hoeft niet perse met uiterlijk te maken te hebben, ik vind bijvoorbeeld House MD een hele aantrekkelijke man (ja OK het is een personage uit een serie, maar het gaat even om het idee), terwijl dat toch echt geen knappe man is om te zien.
Dat is inderdaad heel droevig, dat, dat gebeurt. En niet alleen eetstoornissen, maar hoeveel meisjes/vrouwen zijn er niet die overgaan tot plastische chirurgie, terwijl dat helemaal niet nodig is?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nare is wel dat als vrouwen teruggebracht worden naar de realiteit ze eetstoornissen ontwikkelen.
verhaal
Klopt, maar ook iemand die lelijk is kan zijn charmes hebben (zie mijn vorige post). Iemand met zelfvertrouwen en zelfkennis (die weet dat hij geen lekker ding is) kan toch aantrekkelijk overkomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:22 schreef picardmike het volgende:
Nou ik vind zelfkennis een belangrijke eigenschap als iemand voortdurend krijgt te horen dat ie lelijk is en hij gaat vervolgens naar een meid is alsof ie een heel lekker ding is dan heb je geen zelfkennis. Tuurlijk veranderen voorkeuren enigzinds maar er zit toch wel een patroon in.
Iemand met een achteroverleunende houding vind ik sowieso al niet aantrekkelijk, die zijn meestal arrogant (maar dan heb ik het over mannen, die zichzelf God's gift to Women vinden).quote:Vrouwen die wat lelijker zijn die moeten zichzelf wat aantrekkelijker maken door te flirten en wat meer iniatief te nemen. Een achteroverleunende houding staat alleen knappe mensen. Op die manier kan je al zien dat je goed ligt trouwens.
Dat is wel heel erg generaliserend, status interesseert mij geen ene moer. Maar ik ga zover met je mee dat er op die sites vast veel vrouwen te vinden zijn die een man zoeken met geld, zodat er voor ze gezorgd wordt.quote:Vrouwen zijn iets anders ingesteld als mannen vrouwen gaan ook nog voor status, maar daarvoor geldt hetzelfde. Bij de meeste mannen telt status niet eens.
Kijk, die heeft het wat mij betreft een beetje TE veel over open minded en ruimdenkend zijn.quote:Ben jij die slimme, sensuele, spontane, sportieve, lieve meid met pit, een open mind, levenservaring en diepgang, niet materialistich voor een ruimdenkende relatie met vooral veel passie en verbondenheid. ... Heb een zwak voor authentieke mensen met passie en een brede belangstelling, die durven te dromen, ergens voor gaan, buiten de gebaande paden, geen 13 in een dozijn, vrijdenkend en open.
Zelfvertrouwen gaat altijd gepaard met zelfkennis. Dus iemand die weet dat hij iets achterloopt qua uiterlijk moet extra zijn best doen en dat kan best aantrekkelijk zijn. Lelijke mensen moeten meestal ook veel gewone kennis opdoen om een partner te krijgen, een technische hobby bijv.quote:Klopt, maar ook iemand die lelijk is kan zijn charmes hebben (zie mijn vorige post). Iemand met zelfvertrouwen en zelfkennis (die weet dat hij geen lekker ding is) kan toch aantrekkelijk overkomen.
Dat kan jij vinden maar mensen die geen iniatief willen nemen omdat ze hun zelfrespect daarboven verkiezen is even (behoudend) arrogant.quote:Iemand met een achteroverleunende houding vind ik sowieso al niet aantrekkelijk, die zijn meestal arrogant (maar dan heb ik het over mannen, die zichzelf God's gift to Women vinden).
Het is bewezen door vrouwelijke hoogleraar dat vrouwen naar status kijken, uiteraard telt veiligheid daarbij ook. Maar ik geloof persoonlijk niet dat veiligheid de doorslag geeft bij vrouwen om op iemand te vallen. Het kan tegen je werken maar niet in je voordeel. Status en uiterlijk werken voor je en tegen je. Maar sowieso beoordelen vrouwen anders op datingsite, want normaal gesproken hebben vrouwen veel sneller door of iemand een veilig persoon is. Op datingsites voelen vrouwen zich heel langzaam aangetrokken tot iemand omdat het eerst veilig moet zijn.quote:Dat is wel heel erg generaliserend, status interesseert mij geen ene moer. Maar ik ga zover met je mee dat er op die sites vast veel vrouwen te vinden zijn die een man zoeken met geld, zodat er voor ze gezorgd wordt.
Ik zag net trouwens nog een profiel van een, op de foto, aantrekkelijke man, maar met een profiel waar ik dus nooit op zou reageren (voorbeeld van wel knap, maar toch next). Niet het hele profiel, maar stukjes eruit:
Dat vrouwen naar status kijken zal best, maar in mijn geval werkt dat in hun nadeel, mannen die met hun status lopen te "zwaaien", daar loop ik met een boog omheen, die hebben meestal iets te compenseren (en dan bedoel ik nog niet eens het meest voor de hand liggende). Zoals je al zegt: het kan in de mannen hun voordeel of nadeel werken, bij mij dus in hun nadeel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:45 schreef picardmike het volgende:
Het is bewezen door vrouwelijke hoogleraar dat vrouwen naar status kijken, uiteraard telt veiligheid daarbij ook. Maar ik geloof persoonlijk niet dat veiligheid de doorslag geeft bij vrouwen om op iemand te vallen. Het kan tegen je werken maar niet in je voordeel. Status en uiterlijk werken voor je en tegen je. Maar sowieso beoordelen vrouwen anders op datingsite, want normaal gesproken hebben vrouwen veel sneller door of iemand een veilig persoon is. Op datingsites voelen vrouwen zich heel langzaam aangetrokken tot iemand omdat het eerst veilig moet zijn.
Dat geloof je waarschijnlijk niet, maar nee, dat maakt geen verschil. Als het een leuke vent is met humor, kan mij wat schelen dat hij vuilnisman is, dan is het tenminste geen luie opsodemieter.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef moomoo het volgende:
Yeah right, als je een kerel interessant vindt en hij zegt dat hij vuilnisman of manager is maakt voor jou zeker geen enkel verschil
Ik denk trouwens niet dat mannen minder onzeker zijn over hun uiterlijk dan vrouwen. Ik althans niet.
Kudos als dat inderdaad zo is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat geloof je waarschijnlijk niet, maar nee, dat maakt geen verschil. Als het een leuke vent is met humor, kan mij wat schelen dat hij vuilnisman is, dan is het tenminste geen luie opsodemieter.
Of als ze flaporen hebben, of een grote neus hebben, of mager zijn, of een kleine piemel hebben, of jong grijs worden, of scheel zijn, of geen borsthaar hebben, etc...quote:Dat laatste zou ik niet weten eigenlijk, misschien dat mannen wel onzeker zijn als ze kaal worden of een bierbuik krijgen?
Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?quote:
Zijn geld opmaken en je in laten schrijven bij een datingsite als, open-minded, ruim- en vrijdenkendquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?
He bah, open-mindedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zijn geld opmaken en je in laten schrijven bij een datingsite als, open-minded, ruim- en vrijdenkend
Er zijn veel mensen die zeggen er zo over te denken, maar in de praktijk zijn managers populairder bij de vrouwen dan vuilnismannen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik een leuke vuilnisman zou prefereren boven een manager. Als ik zie hoeveel uren die managers maken bij mij op kantoor en dat ze zelfs als ze vakantie hebben hun email beantwoorden, wat moet je met zo'n man, die alleen met zijn werk bezig is?
Nuancering: bij SOMMIGE vrouwen. En er zijn natuurlijk ook spuuglelijke vuilnismannen en heeeel leuke managersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:32 schreef moomoo het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die zeggen er zo over te denken, maar in de praktijk zijn managers populairder bij de vrouwen dan vuilnismannen.
Ook op de datingsites wordt je vaak afgewezen door dames met hbo.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:13 schreef GlenSpey het volgende:
Als ik zie hoe vaak er op dit forum alleen al de discussie mbo/hbo oplaait
Vertel even waar we hem kunnen vinden op RP zodat we even kunnen beoordelen of het niet te mooi om waar te zijn isquote:Op zondag 11 juli 2010 01:25 schreef picardmike het volgende:
Mhhh heb nu een nepprofiel aangemaakt op rp en de reacties stromen binnen. Is kijken hoe ver de dames gaan, heb alvast 1 geschreven reactie ontvangen:
jammer..ben wat ouder...succes om de leukste te vinden..![]()
Zit dus op het goede spoor![]()
Nog effetjes niet wil eerst een dagje reacties ontvangen..Sta pas op 50 keer bekeken na 4 uur.quote:Vertel even waar we hem kunnen vinden op RP zodat we even kunnen beoordelen of het niet te mooi om waar te zijn is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..UITGESCHREVEN
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nog effetjes niet wil eerst een dagje reacties ontvangen..Sta pas op 50 keer bekeken na 4 uur.
Maar het is een knappe manuele therapeutIk DENK dat ik hem gevonden heb ... (niet mijn type overigens).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb zeker in het gewone leven met dames gedate die niet universiteit of hbo gedaan hebben. Als het klikt en ze zijn intellgent dan gaat dat best goed. Maar het is wel een heel handig eerste scheidingsmiddel.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef moomoo het volgende:
Ouch, ja. Ik snap op zich best dat je ook qua intelligentie een beetje compatibel moet zijn wil het een toekomst hebben, maar opleidingsniveau zegt natuurlijk lang niet alles. Ik heb op het mbo mensen gezien die slimmer waren dan sommige mensen die ik op het hbo zie.
Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.quote:Ik DENK dat ik hem gevonden heb ... (niet mijn type overigens).
Waarschijnlijk te jong, want behalve diegene ik dacht dat het was, zag ik echt niets bijzonders (en ik heb op leeftijd 19-99 gekeken).quote:Op zondag 11 juli 2010 10:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.
Very cute..!;)
Jaaaaaaaaaaaaa
DE PRINS!!!;) Gevonden.....* Hehe wat een opluchting*
Het is bijna te mooi om waar te zijn...
Heb jij ook een wit paardje;)? hihi
Of heeft deze prins een ander vervoermiddel...
Xx
nog geen email adres en het loopt alweer storm de dames zijn vroeg bezig.
Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.quote:Waarom heb je eigenlijk een nep-profiel Picardmike?
Als je ze blokt, dan kunnen ze toch niet meer reageren?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.
Slijmerdquote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef Silenus het volgende:![]()
Als je ze blokt kunnen ze toch helemaal niet meer reageren?
edit: Ik stelde een scherpe vraag maar de welgevormde Karina was me voor.
Zoiets als prins (45) uit Noord Brabantquote:Op zondag 11 juli 2010 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En te mooi om waar te zijn is bij mij ook meteen -> next.
Het zal idd wel meevallen maar als ik gewoon direct op "geen interesse" druk zonder te kijken of eerst zelf eerst interesse ga tonen en later niet meer? We shall see.quote:Maar picardmike: denk je dat ze zouden reageren als je een "geen interesse" stuurt? Voor mij is het dan altijd einde verhaal en ik denk bij "mooie" vrouwen al helemaal, want die hebben toch keuze zat.
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.quote:Zoiets als prins (45) uit Noord Brabant
Profielen waarop maar 1 foto staat van een superknappe vrouw reageer ik sowieso niet op. (vaak fake
hij 'doet aan psychologie'quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ok, maar wat héb je er precies aan? Je weet straks dat vrouwen niet meer reageren als je op 'geen interesse' hebt gedrukt.
Dat had ik je eigenlijk ook wel van tevoren kunnen vertellen.
5 foto's ? Dan zit ik bij de verkeerde te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef picardmike het volgende:
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.
Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:09 schreef Abbadon het volgende:
hard to get spelen via internet...ieder z'n hobby, I guess...
Wat zit je nou met je duimpje omlaag man, dit heb jij zelf ook bij tientallen vrouwen gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef picardmike het volgende:
Er is er al 1 die gaat zeuren na een geen interesse bericht.
Leuk dat je ook wat terug stuurt?!
Heb er nog 1 gestuurd.
Update oh nee ik had haar nog niet eens een geen interesse verstuurd.
een beste tactiek, afhankelijk van wat voor type je wil....natuurlijk zijn er vrouwen te vinden die gevoelig zijn voor dit soort spelletjes...vrouwen zijn soms net mensen...ik begrijp alleen niet wat hij ermee wil aantonen, tenzij het is dat vrouwen dit kennelijk wel doen bij iemand die er goed uitziet op foto's en niet bij hem....calimero-complexquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.
Tenzij je vol blijft houden dat je de knappe man op de foto bent en met ze afspreekt. In het kader van de psychologie wil ik wel eens zien wat er dán gebeurd... als er ineens heel iemand anders voor dr neus staat
Als het RP vrouwen zijn dat kan ik het wel raden (volgens de theorie van Picardmike)quote:Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ik denk dat je wel in kan schatten hoe mensen reageren als er ineens heel iemand anders voor hun neus staat
Hij is hard op weg jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de zenuwachtige 30 jarige papa ! Is hij inmiddels ook kansloos geworden ?
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:35 schreef picardmike het volgende:
Mhhmm heb pas 2 emailadressen gehad beetje erg weinig. Ook niet echt leuke berichtjes begint een beetje te vervelen. Sta op 33 berichtjes en 152 keer bekeken.
Kijken en niets zeggen![]()
Hoi ++++ ,
Ik zag je profiel en het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer met elkaar kletsen.
Dit is mijn email adres: *****
Ik hoop van je te horen!
Hey +++++ ,
Dacht even snel berichtje sturen voordat ik verdwijn in de meute!
Nieuw lid, eerste dagen altijd lekker druk met een volle mailbox met zulke leuke foto's! :-)
Zie je dat gratis lid bent en niet terug kan mailen, daarom geef ik je maar alvast mijn mailadres als je het leuk vindt om een keertje verder te klesten: +++++
Geniet van de mooie dag en voetbal vanavond!
Groetjes, ++++
Hey!
Ik ben 34...mag ik dan net aan wel of juist niet meer reageren;-)?
Mooie foto's heb je geplaatst! Zag wel dat je geen kinderwens hebt..ik heb deze wel, maar ik weet niet of je hierdoor verder geen contact wilt. Ik hoor graag wat van je..!! Fijne dag nog!
x
groetjes, +++
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |