abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83907978
quote:
Ik DENK dat ik hem gevonden heb ... (niet mijn type overigens).
Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.

Very cute..!;)

Jaaaaaaaaaaaaa

DE PRINS!!!;) Gevonden.....* Hehe wat een opluchting*
Het is bijna te mooi om waar te zijn...
Heb jij ook een wit paardje;)? hihi
Of heeft deze prins een ander vervoermiddel...

Xx

nog geen email adres en het loopt alweer storm de dames zijn vroeg bezig.
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 10:13:20 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_83908076
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:09 schreef picardmike het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dan heb je hem niet gevonden dit is het archetype voor elke vrouw. Deze vent kan nilks fout doen. Ben nu 80 keer bekeken en heb 6 berichtjes gehad waarvan 2 geschreven, sta op 11 nu.

Very cute..!;)

Jaaaaaaaaaaaaa

DE PRINS!!!;) Gevonden.....* Hehe wat een opluchting*
Het is bijna te mooi om waar te zijn...
Heb jij ook een wit paardje;)? hihi
Of heeft deze prins een ander vervoermiddel...

Xx

nog geen email adres en het loopt alweer storm de dames zijn vroeg bezig.

Waarschijnlijk te jong, want behalve diegene ik dacht dat het was, zag ik echt niets bijzonders (en ik heb op leeftijd 19-99 gekeken).

En te mooi om waar te zijn is bij mij ook meteen -> next.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 11 juli 2010 @ 10:28:28 #78
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83908404
Waarom heb je eigenlijk een nep-profiel Picardmike?
Gourmetten of steengrillen?
pi_83908476
quote:
Waarom heb je eigenlijk een nep-profiel Picardmike?
Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 10:33:53 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_83908531
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Om geen interesse naar knappe dames te sturen en ze vervolgens te blokken om te kijken hoe ze reageren. Ik doe aan psychologie en dit is uitermate interessant.
Als je ze blokt, dan kunnen ze toch niet meer reageren?
niet zo tof doen
  zondag 11 juli 2010 @ 10:33:55 #81
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83908533

Als je ze blokt kunnen ze toch helemaal niet meer reageren?

edit: Ik stelde een scherpe vraag maar de welgevormde Karina was me voor.
pi_83908728
quote:
Als je ze blokt, dan kunnen ze toch niet meer reageren?
Das waar
UITGESCHREVEN
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 10:44:44 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_83908808
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef Silenus het volgende:

Als je ze blokt kunnen ze toch helemaal niet meer reageren?

edit: Ik stelde een scherpe vraag maar de welgevormde Karina was me voor.
Slijmerd

Maar picardmike: denk je dat ze zouden reageren als je een "geen interesse" stuurt? Voor mij is het dan altijd einde verhaal en ik denk bij "mooie" vrouwen al helemaal, want die hebben toch keuze zat.
niet zo tof doen
pi_83908897
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:13 schreef Karina het volgende:

[..]

En te mooi om waar te zijn is bij mij ook meteen -> next.
Zoiets als prins (45) uit Noord Brabant

Profielen waarop maar 1 foto staat van een superknappe vrouw reageer ik sowieso niet op. (vaak fake)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83908952
quote:
Maar picardmike: denk je dat ze zouden reageren als je een "geen interesse" stuurt? Voor mij is het dan altijd einde verhaal en ik denk bij "mooie" vrouwen al helemaal, want die hebben toch keuze zat.
Het zal idd wel meevallen maar als ik gewoon direct op "geen interesse" druk zonder te kijken of eerst zelf eerst interesse ga tonen en later niet meer? We shall see.
quote:
Zoiets als prins (45) uit Noord Brabant

Profielen waarop maar 1 foto staat van een superknappe vrouw reageer ik sowieso niet op. (vaak fake
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.
UITGESCHREVEN
  zondag 11 juli 2010 @ 10:57:34 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83909132
Ok, maar wat héb je er precies aan? Je weet straks dat vrouwen niet meer reageren als je op 'geen interesse' hebt gedrukt.

Dat had ik je eigenlijk ook wel van tevoren kunnen vertellen.
pi_83909263
Best kansloos iig .
  zondag 11 juli 2010 @ 11:09:24 #88
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83909437
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Silenus het volgende:
Ok, maar wat héb je er precies aan? Je weet straks dat vrouwen niet meer reageren als je op 'geen interesse' hebt gedrukt.

Dat had ik je eigenlijk ook wel van tevoren kunnen vertellen.
hij 'doet aan psychologie'

de theorie is waarschijnlijk dat 'mooie' vrouwen zo gewend zijn alleen maar positieve aandacht te krijgen, dat hij, door dat niet te geven, meteen interessant wordt, waardoor ze zelf moeite gaan doen in de richting van zijn nepprofiel...

hard to get spelen via internet...ieder z'n hobby, I guess...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_83909530
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef picardmike het volgende:
Sta er ook niet op met 1 foto dan wordt je meteen verwijdert, heb er 5. Zijn wel verschillende personen maar het is nauwelijks merkbaar.
5 foto's ? Dan zit ik bij de verkeerde te kijken

Ik begrijp overigens net als de andere hier niet helemaal de bedoeling van je fake profiel
Een andere foto van een goeduitziende kerel bij je profiel plakken (verder geen onzin wat je niet bent) is volgens mij ook eens door Knipoogje uitgevoerd. Het leverde aanzienlijk meer reacties op maar ja je bent het niet dus...

Ik heb het ook eens gedaan met een vrouwelijk profiel en dan klapt inderdaad je mailbox uit elkaar van de interesse berichten, one-liners, mailadressen. De seksueel getinte opmerkingen vond ik toen wel meevallen maar ja we zijn ook alweer 1,5 jaar later en iedereen heeft het internetdaten inmiddels gevonden
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83909625
Er is er al 1 die gaat zeuren na een geen interesse bericht.

Leuk dat je ook wat terug stuurt?!

Heb er nog 1 gestuurd.

Update oh nee ik had haar nog niet eens een geen interesse verstuurd.
UITGESCHREVEN
pi_83909740
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:09 schreef Abbadon het volgende:
hard to get spelen via internet...ieder z'n hobby, I guess...
Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.
Tenzij je vol blijft houden dat je de knappe man op de foto bent en met ze afspreekt. In het kader van de psychologie wil ik wel eens zien wat er dán gebeurd... als er ineens heel iemand anders voor dr neus staat
  zondag 11 juli 2010 @ 11:24:22 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83909811
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef picardmike het volgende:
Er is er al 1 die gaat zeuren na een geen interesse bericht.

Leuk dat je ook wat terug stuurt?!

Heb er nog 1 gestuurd.

Update oh nee ik had haar nog niet eens een geen interesse verstuurd.
Wat zit je nou met je duimpje omlaag man, dit heb jij zelf ook bij tientallen vrouwen gedaan.
  zondag 11 juli 2010 @ 11:46:44 #93
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83910431
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Opzich een beste tactiek, maarja... als je het zelf niet bent schiet je er uiteindelijk toch niks mee op.
Tenzij je vol blijft houden dat je de knappe man op de foto bent en met ze afspreekt. In het kader van de psychologie wil ik wel eens zien wat er dán gebeurd... als er ineens heel iemand anders voor dr neus staat
een beste tactiek, afhankelijk van wat voor type je wil....natuurlijk zijn er vrouwen te vinden die gevoelig zijn voor dit soort spelletjes...vrouwen zijn soms net mensen...ik begrijp alleen niet wat hij ermee wil aantonen, tenzij het is dat vrouwen dit kennelijk wel doen bij iemand die er goed uitziet op foto's en niet bij hem....calimero-complex

...en ik denk dat je wel in kan schatten hoe mensen reageren als er ineens heel iemand anders voor hun neus staat
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_83910552
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en ik denk dat je wel in kan schatten hoe mensen reageren als er ineens heel iemand anders voor hun neus staat
Als het RP vrouwen zijn dat kan ik het wel raden (volgens de theorie van Picardmike)

O nee een neger
  zondag 11 juli 2010 @ 11:53:30 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83910650
"Da was ik nie op die foto's! Da was een neger!"
pi_83911061
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:04 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Hoe is het trouwens met de zenuwachtige 30 jarige papa ! Is hij inmiddels ook kansloos geworden ?
Hij is hard op weg ja
Sarcasme. Herken het.
pi_83914016
Mhhmm heb pas 2 emailadressen gehad beetje erg weinig. Ook niet echt leuke berichtjes begint een beetje te vervelen. Sta op 33 berichtjes en 152 keer bekeken.

Kijken en niets zeggen

Hoi ++++ ,

Ik zag je profiel en het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer met elkaar kletsen.
Dit is mijn email adres: *****

Ik hoop van je te horen!

Hey +++++ ,

Dacht even snel berichtje sturen voordat ik verdwijn in de meute!
Nieuw lid, eerste dagen altijd lekker druk met een volle mailbox met zulke leuke foto's! :-)

Zie je dat gratis lid bent en niet terug kan mailen, daarom geef ik je maar alvast mijn mailadres als je het leuk vindt om een keertje verder te klesten: +++++

Geniet van de mooie dag en voetbal vanavond!

Groetjes, ++++

Hey!

Ik ben 34...mag ik dan net aan wel of juist niet meer reageren;-)?
Mooie foto's heb je geplaatst! Zag wel dat je geen kinderwens hebt..ik heb deze wel, maar ik weet niet of je hierdoor verder geen contact wilt. Ik hoor graag wat van je..!! Fijne dag nog!

x

groetjes, +++
UITGESCHREVEN
  zondag 11 juli 2010 @ 14:40:45 #98
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83916614
quote:
Op zondag 11 juli 2010 12:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hij is hard op weg ja
Wat dan?
pi_83917336
quote:
Op zondag 11 juli 2010 13:35 schreef picardmike het volgende:
Mhhmm heb pas 2 emailadressen gehad beetje erg weinig. Ook niet echt leuke berichtjes begint een beetje te vervelen. Sta op 33 berichtjes en 152 keer bekeken.

Kijken en niets zeggen

Hoi ++++ ,

Ik zag je profiel en het lijkt me leuk om je beter te leren kennen.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer met elkaar kletsen.
Dit is mijn email adres: *****

Ik hoop van je te horen!

Hey +++++ ,

Dacht even snel berichtje sturen voordat ik verdwijn in de meute!
Nieuw lid, eerste dagen altijd lekker druk met een volle mailbox met zulke leuke foto's! :-)

Zie je dat gratis lid bent en niet terug kan mailen, daarom geef ik je maar alvast mijn mailadres als je het leuk vindt om een keertje verder te klesten: +++++

Geniet van de mooie dag en voetbal vanavond!

Groetjes, ++++

Hey!

Ik ben 34...mag ik dan net aan wel of juist niet meer reageren;-)?
Mooie foto's heb je geplaatst! Zag wel dat je geen kinderwens hebt..ik heb deze wel, maar ik weet niet of je hierdoor verder geen contact wilt. Ik hoor graag wat van je..!! Fijne dag nog!

x

groetjes, +++

En? Heb je ze al toegevoegd op MSN?
  zondag 11 juli 2010 @ 15:20:14 #100
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83918174
Diegene van 34 die begint over een kinderwens. Hoezo obvious.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')