abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83880664
Kansloze berichtjes:
quote:
Hoi,

leuke dag gehad vandaag? :-)
Wat heb jij zoal gedaan?

Groetjes
quote:
I guess You know that your looks is the most inviting & charming out there! So I suppose that these words will not surprise you.

Je profiel spreekt mij aan en je warme uitstraling komt mij als indrukwekkend over. Je bent een knappe dame. Mooi van buiten en volgens mij ook van binnen! Daarom lijkt het mij leuk om in contact met jou te komen en het zal leuk zijn wanneer deze intentie wederzijds wordt (standaard )
quote:
wauw....wat een leuke foto's

Als leeftijdverschil geen issue is ( )voor alleen een date of mailcontact dan hoor ik graag van je...

Groetjes
quote:
Ik was een beetje aan het bladeren tussen al de advertenties hier en dacht "Kijk al die zielige, wanhopige eenzame vrouwen" en toen zag ik jouw advertentie en dacht bij mezelf "hier is een zielige, wanhopige, eenzame vrouw die eigenlijk CUTE is" (JAAA SCOOOOORRRRE!!! ), dus ik dacht ... laat ik wat schrijven om te kijken of je even interessant bent van binnen als je bent op je foto's
quote:
Hey XXX of zo , je lijkt me een leuk persoon maar ik kan het mis hebben .maar zou er graag zelf achter komen .Bekijk me profiel en zie dat ik aan je vraag voldoe , hoor graag van je Peet
quote:
Pffff vandaag dan toch nog maar een keer ingeschreven.
Klinkt bijna wanhopig he?Haha.

Bevalt het je?Of is het eigenlijk nog steeds een beetje kansloos hier? ( )
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 13:36:33 #27
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83880891
quote:
k was een beetje aan het bladeren tussen al de advertenties hier en dacht "Kijk al die zielige, wanhopige eenzame vrouwen" en toen zag ik jouw advertentie en dacht bij mezelf "hier is een zielige, wanhopige, eenzame vrouw die eigenlijk CUTE is" (JAAA SCOOOOORRRRE!!! ), dus ik dacht ... laat ik wat schrijven om te kijken of je even interessant bent van binnen als je bent op je foto's
HAHAHAHA!

Nog nooit zo'n jammerlijk falende versierpoging gezien.
Gourmetten of steengrillen?
pi_83881713
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
Kansloze berichtjes:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]
Hoe is het trouwens met de zenuwachtige 30 jarige papa ! Is hij inmiddels ook kansloos geworden ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83882136
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

jij kent Picardmike en zijn communicatieskills niet
Jij moet mijn skillz wel kennen idd
UITGESCHREVEN
  zaterdag 10 juli 2010 @ 14:27:38 #30
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_83882274
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Karina het volgende:
Hier weer verder

Zojuist voor de eerste keer zo'n speeddate gedaan. Mijn vooroordeel werd helaas bevestigd: er kwam een foto tevoorschijn van een niet zo een aantrekkelijke man Helaas moet ik bekennen dat ik ook nogal oppervlakking ben
gezien je fobo moet je je verwachtingspatroon wellicht ff bijstellen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_83882986
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Auch
  zaterdag 10 juli 2010 @ 15:29:49 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83883781
Kreeg hier net een interesseberichtje van
quote:
Als je de liefde van je leven zoekt kan ik je helaas niet helpen. Ik ben al met de mijne getrouwd.

Wat ik wel zoek zijn spannende ontmoetingen. Mijn man weet hiervan en juicht mijn escapades alleen maar toe (ik weet het, ik ben een verwend nest). Seks is belangrijk en lekker, maar er is meer dan dat. Een goede klik, sauna, uit eten, film vind ik ook sfeerverhogend. Ik zoek geen verstikkende contacten, maar genieten en laten genieten.

Over mij: ik zie er goed uit en verzorg mezelf ook zo (ik verwacht dit ook van jou). Ik rook niet, sport en eet (meestal) gezond. Ik ben stabiel, betrouwbaar maar tegelijkertijd ook iemand die hoge pieken in het leven opzoekt en van die spanning geniet.

Heb je interesse, stuur me dan een uitgebreide reactie, hartjes zijn vrij nutteloos! Foto's volgen bij nader contact, mijn omgeving weet niet van de vrijheid in mijn relatie.
Vrouwen! Willen ook maar één ding!
Gourmetten of steengrillen?
pi_83884071
Dat noemt men blijkbaar 'moderne relaties'. Niet mijn kop thee.
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 15:48:04 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_83884189
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:43 schreef Friek_ het volgende:
Dat noemt men blijkbaar 'moderne relaties'. Niet mijn kop thee.
De mijne ook absoluut niet plus dat ik betwijfel of die man het echt wel weet... dat is ook nog maar de vraag.

Afwijzingsberichtje gekregen op RP, deze persoon had in ieder geval de moeite genomen om zelf iets te bedenken en niet het standaardberichtje te mailen. Wel raar: er stond "ik heb inmiddels een leuk contact" of zoiets, waarom sta je dan nog ingeschreven vraag ik me af?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83884191
Overigens ben ik sinds kort passief i.p.v. actief lid van e-Matching en doe ik verder bijzonder weinig meer met m'n account. Ook heb ik geen zin meer om via andere datingsites aan de slag te gaan. Het blijft toch allemaal een geforceerd en vermoeiend gedoe. Wie weet ga ik na de zomer nog eens verder ermee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2010 15:49:29 ]
pi_83884267
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 00:01 schreef FreelanceMessias het volgende:
Wat een gave nickname.
pi_83884299
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Afwijzingsberichtje gekregen op RP, deze persoon had in ieder geval de moeite genomen om zelf iets te bedenken en niet het standaardberichtje te mailen. Wel raar: er stond "ik heb inmiddels een leuk contact" of zoiets, waarom sta je dan nog ingeschreven vraag ik me af?
Waarom niet? Dat account kun je later wel nog een keer gebruiken mocht het niet werken. Zodra het wat officiëler wordt zou ik hem ook verwijderen.
pi_83884696
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Waarom nog ingeschreven ? Je moet natuurlijk wel even elke dag je mailbox nakijken of er misschien iets beter bij zit.
Overigens is het bij RP gewoon mogelijk om je account tijdelijk te blokkeren als je met iemand aan het daten bent. Of het veel gebruikt wordt ik denk het niet want er kan altijd iets beter voorbij komen (zowel voor vrouwen als mannen)

Ik kreeg bijv gisteren het volgende mailtje:

Dag Provinciaaltje, bedankt voor je berichtje...

alles wat je zegt klopt...alleen ik wil niet meer daten om het daten maar wel met iemand waarvan ik echt denk dat het potentie heeft...
momenteel ben ik aan het daten...met 2 mannen
en die weten dat ook van elkaar...

Bij jouw profiel heb ik helaas niet de juiste prikkel...hoewel ik heus geloof dat je een leuke man bent.
Ik wens je dan ook heel veel succes!

groetjes

waarom blokkeer je je profiel dan niet tijdelijk even ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83884897
quote:
waarom blokkeer je je profiel dan niet tijdelijk even ?
Blokkeren is wel een hele drastische maatregel maar een beetje persoonlijkheid moet dat eigenlijk wel aangeven in zijn profieltekst, maar dat doet bijna niemand.

Eigenlijk moet rp een functie hebben waarbij je dat makkelijk kan aangeven, ik snap sowieso al niet waarom ze dat niet direct al gedaan hebben. Waardoor ik toch een beetje wantrouwend ben naar de intensie(doelstelling,visie) van deze sites. Ik ben geen lid meer maar misschien kan iemand is een keer een brief sturen naar de helpdesk om dit voor te stellen?

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 10-07-2010 16:27:23 ]
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 16:19:47 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_83884944
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 14:27 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Dat ik zelf lelijk ben hoeft nog niet te zeggen dat ik een partner zoek die OOK lelijk is Ik zie zat leuke mannen op straat met lelijke vriendinnen.
niet zo tof doen
pi_83885205
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat ik zelf lelijk ben hoeft nog niet te zeggen dat ik een partner zoek die OOK lelijk is
Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen. Met hopeloze singles die op Fok! rondhangen in datingtopics als gevolg.
pi_83885322
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen.
Klopt als een zwerende vinger En dat is dus precies de reden waarom profielen op een datingsite altijd open blijven voor nieuwe mail.
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 16:42:04 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_83885533
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tsja, toch wel een beetje het probleem waarom er zoveel singles zijn: we zijn allemaal verrekte kieskeurig geworden. Volgens mij wil iedereen een zo aantrekkelijk mogelijke partner, maar de mooiste mensen kiezen voor elkaar. Er blijft dus een hele groep over die wel een mooie partner wil, maar die niet kan krijgen. Met hopeloze singles die op Fok! rondhangen in datingtopics als gevolg.
Ben ik het niet helemaal mee eens: want sowieso verschilt iedereen van smaak, als ik een man aantrekkelijk vind hoeft dat niet te betekenen, dat iedereen dat vindt.

En sommige mannen die niet zo aantrekkelijk zijn, hebben dan misschien wel weer charisma of humor. De persoon in kwestie had dat niet (voor zover je dat kunt concluderen uit een kort chatgesprek).
niet zo tof doen
pi_83885700
quote:
Ben ik het niet helemaal mee eens: want sowieso verschilt iedereen van smaak, als ik een man aantrekkelijk vind hoeft dat niet te betekenen, dat iedereen dat vindt.

En sommige mannen die niet zo aantrekkelijk zijn, hebben dan misschien wel weer charisma of humor. De persoon in kwestie had dat niet (voor zover je dat kunt concluderen uit een kort chatgesprek).
Ben ik het mee eens smaken verschillen en je hoeft je niet in je eigen knapheidsniveau te begeven maar ik verwacht meestal van lelijkere vrouwen wel dat ze wat meer moeite doen. Op een paar bijdehante dikke vrouwen na doet bijna geen 1 meid dat die wat lelijker is daarom wijs ik ze meestal ook af als ik het idee heb dat ze wat minder zijn.

Zo werkt het immers bij lelijke mannen ook.

Een ander voordeel is dat je het de knappere dames zo ook wat moeilijker maakt.
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 17:06:19 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_83886228
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens smaken verschillen en je hoeft je niet in je eigen knapheidsniveau te begeven maar ik verwacht meestal van lelijkere vrouwen wel dat ze wat meer moeite doen. Op een paar bijdehante dikke vrouwen na doet bijna geen 1 meid dat die wat lelijker is daarom wijs ik ze meestal ook af als ik het idee heb dat ze wat minder zijn.

Zo werkt het immers bij lelijke mannen ook.

Een ander voordeel is dat je het de knappere dames zo ook wat moeilijker maakt.
Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is, dus doen ze waarschijnlijk ook minder moeite, Ik weet van mijzelf dat ik geen Miss World ben maar ik doe ook niet meer moeite, maar dat komt omdat ik niet echt wanhopig op zoek ben. Het is bij mij meer iets van "wie weet", meer niet.
niet zo tof doen
pi_83886382
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is..
Sterker nog, een vrouw denkt vaak dat ze knapper is dan ze daadwerkelijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2010 17:12:26 ]
pi_83886638
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet elke lelijke vrouw vindt van zichzelf dat ze lelijk is, dus doen ze waarschijnlijk ook minder moeite, Ik weet van mijzelf dat ik geen Miss World ben maar ik doe ook niet meer moeite, maar dat komt omdat ik niet echt wanhopig op zoek ben. Het is bij mij meer iets van "wie weet", meer niet.
Dat is waar maar het is ook een stukje zelfkennis en dat is belangrijk voor veel mannen. Hoewel sommige vrouwen niet over zelfkennis hoeven te bezitten van mannen, maar dat ligt dan meestal aan de onzekerheid van de man zelf.

Kijk het is ook jammer voor een vrouw als er een lelijke man op haar reageerd zonder moeite te doen en zichzelf heel knap vind.
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 17:21:34 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_83886742
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:10 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Sterker nog, een vrouw denkt vaak dat ze knapper is dan ze daadwerkelijk is.
Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.

Iedereen houdt zichzelf voor de gek.

@pickardmike: Wat bedoel je eigenlijk dat lelijke vrouwen meer hun best moeten doen? Wat moeten ze dan doen volgens jou? Volgens mij zou ik dat niet eens kunnen, beetje slijmen bij een man, helpt meestal toch niet en ik ga mijzelf niet voor schut zetten voor iemand die ik niet eens ken.
niet zo tof doen
pi_83886886
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Maar mannen denken dat ook, dat ze aantrekkelijker of grappiger zijn dan in werkelijkheid.

Iedereen houdt zichzelf voor de gek.

@pickardmike: Wat bedoel je eigenlijk dat lelijke vrouwen meer hun best moeten doen? Wat moeten ze dan doen volgens jou? Volgens mij zou ik dat niet eens kunnen, beetje slijmen bij een man, helpt meestal toch niet en ik ga mijzelf niet voor schut zetten voor iemand die ik niet eens ken.
Maar waarom van mannen wel verwachten dat ze zichzelf goed inschatten? Hetzelfde geldt voor vrouwen vindt ik. Hoe je het invult moet je zelf weten maar lelijke mannen zitten in hetzelfde schuitje.

Maarja als ik op je fobo kijk heb je een redelijk gevormd lichaam dus jij hoeft je er niet perse onder te scharen.
UITGESCHREVEN
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 17:53:37 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_83887819
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:25 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar waarom van mannen wel verwachten dat ze zichzelf goed inschatten? Hetzelfde geldt voor vrouwen vindt ik. Hoe je het invult moet je zelf weten maar lelijke mannen zitten in hetzelfde schuitje.

Maarja als ik op je fobo kijk heb je een redelijk gevormd lichaam dus jij hoeft je er niet perse onder te scharen.
Ik verwacht niet dat mannen zichzelf goed inschatten, het is een observatie, niemand ziet zichzelf zoals een ander hen ziet toch? Iemand die de hele tijd grapjes maakt bijvoorbeeld, denkt altijd dat het hele leuke grapjes zijn, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.

Maar even terugkomend op de vraag: wat vind je dat vrouwen dan extra zouden moeten doen als ze "lelijk" zijn? Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dan kan diegene op zijn kop gaan staan, mijn mening zal niet zo snel veranderen.

En nogmaals, dat aantrekkelijk hoeft niet perse met uiterlijk te maken te hebben, ik vind bijvoorbeeld House MD een hele aantrekkelijke man (ja OK het is een personage uit een serie, maar het gaat even om het idee), terwijl dat toch echt geen knappe man is om te zien.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')