Ik ben dus 1 van de 5 die hij een berichtje heeft gestuurdquote:Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Nou je date gaat niet door picardmike (en die van jou waarschijnlijk ook niet Spirit!).
*block*quote:Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik heb hem gevondenHeb ook een berichtje geschreven
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Oh die heb ik gezien, bij mij afgevallen vanwege het houden van huisdieren (ik ben bang voor honden, dus dan wordt het al lastig) en het niet roken en niet drinken. PLUS dat ik de naam nogal dom vond (Lady Gaga associatie inderdaad).
Maar STEL dat er een dame tussenzit die je eigenlijk best wel leuk vindt, dan kun je daar dus niet meer mee afspreken, want zij verwacht heeeel iemand anders.
Intiem worden via msnquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturen![]()
Maarja ik weer wat geleerd.
Zo jong, en nu al net zo wanhopig als de oude gardequote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Rick_dB het volgende:
volgens mij ben ik de jongste hier trouwens
Ja ze noemt me al lieverd en gentlemen enzo en lacht bijna om elk grapje wat ik maak.quote:Intiem worden via msn
Intiem via MSNquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week.
Whuhu, na 5x lezen zie ik pas dat je nu zegt dat je me via RP ook al een berichtje "als jezelf" hebt gestuurd. Ben dan toch wel benieuwd wie jij bent? Kan me namelijk niet herinneren dat ik hier ergens gezegd heb op een berichtje te gaan reageren?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Had hiervoor ook al een profiel sowieso heb ik al 3 leuke meiden op mijn msn waarbij ik met 1 al een beetje intiem aan het worden ben en morgen ga daten of anders volgende week. Had trouwens ook nog een bericht naar spirit gestuurd met mijn echte profiel maar ze reageerd maar niet. Hoewel ze hier wel aangaf nog wat te sturen![]()
Maarja ik weer wat geleerd.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo jong, en nu al net zo wanhopig als de oude garde
Dat ja! Zitten jullie te cammen? Zo triestquote:Op maandag 12 juli 2010 15:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Intiem via MSN![]()
Ik mag toch niet hopen dat die 3 meiden voor je Alegandro profiel zijn gevallen. Koude kermis of zoiets
Ik heb dus wel een berichtje van zijn Alejandro-fake-profiel gekregen, dus hij zou toch moeten weten dat ik het ben. Daarnaast heb ik gewoon exact dezelfde foto op rp staan als hier in mn fobo, hehe. MIsschien niet de allerslimste zet, maar who caresquote:Op maandag 12 juli 2010 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja! Zitten jullie te cammen? Zo triest![]()
@Spirit82: op TE mooie foto's reageer ik ook niet, zoals een foto die in het vorige topic stond, je ziet meteen dat, dat een nepperd is.
@picardmike: hoe weet je dat je een berichtje naar Spirit hebt gestuurd, weet je haar nickname daar dan? Misschien heb je dat bericht wel naar iemand anders gestuurd!
Die gast over fantasie, koekjes en scheelheid.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whuhu, na 5x lezen zie ik pas dat je nu zegt dat je me via RP ook al een berichtje "als jezelf" hebt gestuurd. Ben dan toch wel benieuwd wie jij bent? Kan me namelijk niet herinneren dat ik hier ergens gezegd heb op een berichtje te gaan reageren?
Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kopquote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die gast over fantasie, koekjes en scheelheid.
Nou je vertelde er anders wel gretig over hierquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kopIk wist het gewoon
Op de foto of figuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahahaha, jij was wel gewoon die loezert met dat bord voor zn kopIk wist het gewoon
Ja als iemand tegen mijn foto zou zeggen dat er 'iets niet klopte' zou ik dat ook niet zo leuk vinden.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Interessant topic! De laatste keer dat ik uberhaupt iets had gedaan met mijn profiel eindigde ( hoe kan het ook anders ) met een gesprek met een té mooie meid, die ook nog eens te grote eisen had.
In het begin hadden we veel gemailt. Allebei nooit echt een echte relatie gehad, terwijl dat waxine lampje toch wel aardig heet begon te worden..
Totdat de foto's heen en weer werden gestuurd. Ik bedoel, je avatar ziet er goed uit, maar heb je nog meer foto's van jezelf?
Dus zij stuurt een foto van haarzelf van een totaal plaatje met een gigantisch grote voorgevel, mooie slanke benen.. maar een kop die in een puzzelboekje onder het kopje "Zoek de 10 verschillen" kon thuishoren.
Ik reageerde heel subtiel op de foto's door te zeggen dat er iets niet klopte.
Zij reageerde gelijk daarop met de vraag wat er scheelde.
Ik zei vervolgens jouw kin ziet er heel anders uit vergeleken met jouw andere foto. Deze is wat puntiger... nog voordat ik verder kon reageren haalde zij woest uit naar mijn reactie.
Nou, jij heb anders ook op sommige fotoos een nogal groffe kop hoor. Dat maakt het ook wat lelijker!
Dus ik antwoord "Ik zeg niet dat het lelijk is, ik zeg alleen dat het anders is. Je weet maar nooit wat voor fakers er hier rondhangen en wil daarom hiermee voorzichtig omgaan."
Van een date kwam in ieder geval geen sprake meer.. Ook als ik mijn nummer gaf zei ze dat ze me niet zou bellen, en zelfs nadat ik het ( enigszins ) had goed gepraat zag een date ervoor mij niet meer in.
Toch wel sneu als je begint met iets heel persoonlijks en het op zoiets stomzinnigs doodbloed.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die gast over fantasie, koekjes en scheelheid.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:42 schreef Spirit82 het volgende:
Mn rp stalker vindt me nog steeds lief
Eerst meldde hij dat ik scheel keek, toen dat zijn berichtjes als lekkere koekjes waren die ik niet kon weerstaan en gisteravond meldde hij nog dat zijn abbo afliep en dat hij me daarom zijn emailadres door wilde geven, mocht ik contact willen. Ja, ik denk dat ik hem inderdaad maar een mailtje ga sturen
Dus geen gezonde kerels voor jou?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Oh die heb ik gezien, bij mij afgevallen vanwege het houden van huisdieren (ik ben bang voor honden, dus dan wordt het al lastig) en het niet roken en niet drinken.
En ik maar terugzoeken of ik die posts nog kon vindenquote:
Kan wel zo zijn, maar ze deed sowieso al vaag over bellen, afspreken of wat dan ook. Dan gaat bij mij de klok ook achteruit.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja als iemand tegen mijn foto zou zeggen dat er 'iets niet klopte' zou ik dat ook niet zo leuk vinden.
En bij dames ligt dat vaak nog wat gevoeliger allemaal. Volgende keer beter
Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...quote:
dan ben ik liever een watje met een stafford dan een rolstoelrijder met zuurstof achteropquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...
En drinken hoeft niet perse te betekenen dat hij elke avond bezopen is hoor
Eens. Nouja dat roken hoeft voor mij dan niet, maar een geheelonthouder...nah. Ik zie mezelf daar al zitten in de kroeg, heb het wel eens gehad en voel me dan altijd bezwaard om aan het bier te gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen SAAIE mannen, een man die EN niet rookt EN niet drinkt (en ook nog van huisdieren houdt!) is in mijn ogen maar een watje...
beter dan zo'n rattenchihuahuaquote:
de stafford? nee joh, gewoon normaal houdenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Met zo'n mooi bijpassend Burberry tasje drbij..?
En huisdieren hebben wil niet per definitie zeggen dat het een hond isquote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En drinken hoeft niet perse te betekenen dat hij elke avond bezopen is hoor
Een Stafford past vast ook wel in zo'n tasje.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Stafford met burberrytasjeDe Chihuahua natuurlijk.
Vrouwen hebben sowieso bijna allemaal een kat. Echt, zodra ze in hun eentje in een appartement gaan wonen nemen ze een kat! En dan komen ze thuis, en gaan ze tegen hun kat praten. Ja, dat beest praat nooit terug maar hele verhalen er tegen aan zemelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En huisdieren hebben wil niet per definitie zeggen dat het een hond is
weet ik niet, ik denk het?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Trekt dat Paiq zoveel volle mensen aan dan? Hoor niets anders voorbij gaan.
ja, en de leuke dames DIE er zijn zijn of te jong, of friendzonequote:
Succes, de mount Everest beklimmen is in ieder geval een grotere uitdaging dan de Vaalserbergquote:Op maandag 12 juli 2010 15:55 schreef Maanvis het volgende:
Een leuke meid die ik op PaiQ heb blijkt toch iets voller te zijn dan ik aanvankelijk dacht nav haar foto's. Toch maar daten en er het beste van zien te maken.
Ik heb ook een katquote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben sowieso bijna allemaal een kat. Echt, zodra ze in hun eentje in een appartement gaan wonen nemen ze een kat! En dan komen ze thuis, en gaan ze tegen hun kat praten. Ja, dat beest praat nooit terug maar hele verhalen er tegen aan zemelen.
En dan zit je op de bank een film te kijken en loopt ineens dat beest over je nek, ik schrik me altijd helemaal de tyfus van zo'n harige pluizenbol.
Heb ooit tegen een ex gezegd dat 'de kat me al een half uur zit aan te kijken geloof ik', waarop zij me vertelde dat dat de stofzuiger was.Het was donker en ik had m'n lenzen ook niet in (heb -5).
Je had eerder foto's moeten vragenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Interessant topic! De laatste keer dat ik uberhaupt iets had gedaan met mijn profiel eindigde ( hoe kan het ook anders ) met een gesprek met een té mooie meid, die ook nog eens te grote eisen had.
In het begin hadden we veel gemailt. Allebei nooit echt een echte relatie gehad, terwijl dat waxine lampje toch wel aardig heet begon te worden..
Totdat de foto's heen en weer werden gestuurd. Ik bedoel, je avatar ziet er goed uit, maar heb je nog meer foto's van jezelf?
Dus zij stuurt een foto van haarzelf van een totaal plaatje met een gigantisch grote voorgevel, mooie slanke benen.. maar een kop die in een puzzelboekje onder het kopje "Zoek de 10 verschillen" kon thuishoren.
Ik reageerde heel subtiel op de foto's door te zeggen dat er iets niet klopte.
Zij reageerde gelijk daarop met de vraag wat er scheelde.
Ik zei vervolgens jouw kin ziet er heel anders uit vergeleken met jouw andere foto. Deze is wat puntiger... nog voordat ik verder kon reageren haalde zij woest uit naar mijn reactie.
Nou, jij heb anders ook op sommige fotoos een nogal groffe kop hoor. Dat maakt het ook wat lelijker!
Dus ik antwoord "Ik zeg niet dat het lelijk is, ik zeg alleen dat het anders is. Je weet maar nooit wat voor fakers er hier rondhangen en wil daarom hiermee voorzichtig omgaan."
Van een date kwam in ieder geval geen sprake meer.. Ook als ik mijn nummer gaf zei ze dat ze me niet zou bellen, en zelfs nadat ik het ( enigszins ) had goed gepraat zag een date ervoor mij niet meer in.
Toch wel sneu als je begint met iets heel persoonlijks en het op zoiets stomzinnigs doodbloed.
Is dat zo erg dan als vrienden/collega's weten dat je op zo'n site staat?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hoi. Ik ben nieuw hier (na vanaf deel 4 mee te lurken)!
Ik vind persoonlijk voor mij zijn sites als RP nog een beetje een stap te ver (ivm vrienden/collega's etc) maar wel leuk om de verhalen te horen!
Wat me wel opvalt is dat er zoveel cliche's waar zijn (photoshop, 'opgepimpte' profielen etc). Een aantal vrienden/kennissen doet wel actief aan internetdating, al dan niet met succes.
Ik meende al dat ik je voorbij zag komen op Paiq.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ja, en de leuke dames DIE er zijn zijn of te jong, of friendzone
ik heb er 2, en die volgen alles wat ik doe. zodat ze als ik weg ben kunnen toeslaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een katEigenlijk had ik er 3, maar 2 zijn bij mn ex gebleven omdat die naar buiten moeten kunnen. En mijn kat is echt master in staren
Maar hij is bang van mannen, dus dat scheelt weer een hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |