Hij heft Spanje - Zwitserland zeker gemistquote:DURBAN - Joachim Löw weet het zeker. ,,Spanje wordt wereldkampioen'', zei de bondscoach van Duitsland na de nederlaag (0-1) tegen het Spaanse elftal in de halve finale van het WK. De Spanjaarden spelen zondagavond tegen Nederland om de wereldtitel.
,,Ze hebben echt een geweldige wedstrijd gespeeld'', keek Löw vooruit naar de eindstrijd in de Zuid-Afrikaanse hoofdstad Johannesburg.
Volgens Löw is Spanje al twee, drie jaar het beste elftal van de wereld. ,,Ik moet ze gewoon complimenteren. Ze hebben ons tot het uiterste gedreven. Wij zaten aan onze limiet'', aldus de bondscoach. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)voor-Nederland.dhtml
Ja want onze spelers zijn natuurlijk niet wat wereldklassequote:Op donderdag 8 juli 2010 05:33 schreef 19patje72 het volgende:
eikel van een vent, maar wel realistisch. En hij heeft ook gewoon gelijk. Kijk maar naar de klasse spelers in dat elftal. In elke linie wereldtoppers, die ook nog goed met elkaar kunnen samenspelen.
3-1 Spanje - Nederland
true, dat krijg je ervan als helft van je elftal bij elkaar spelen in barcelona. verder schrijf ik nederland niet af.quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:33 schreef 19patje72 het volgende:
eikel van een vent, maar wel realistisch. En hij heeft ook gewoon gelijk. Kijk maar naar de klasse spelers in dat elftal. In elke linie wereldtoppers, die ook nog goed met elkaar kunnen samenspelen.
3-1 Spanje - Nederland
quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
DURBAN - Joachim Löw weet het zeker. ,,Spanje wordt wereldkampioen'', zei de bondscoach van Duitsland
"Ik denk/geloof dat ze wereldkampioen worden"quote:„Kompliment an die Spanier. Ich glaube, dass sie Weltmeister werden, sie sind in den vergangenen zwei, drei Jahren die Besten gewesen.
http://www.welt.de/sport/(...)renzen-gebracht.html
En dáár zit nu net het verschil met de Oranje Leeuwen!!!quote:,,Ik moet ze gewoon complimenteren. Ze hebben ons tot het uiterste gedreven. Wij zaten aan onze limiet'', aldus de bondscoach. (ANP)
Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:33 schreef 19patje72 het volgende:
3-1 Spanje - Nederland
dat zeer zeker. Het is een fantastische prestatie wat ze gedaan hebben. Bert heeft een goed team neergezet dat niet voor een paar egootjes omvalt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
Omdat Pierre een zielige kut troll is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Waarom gelijk weer zo negatief met zijn allen eigenlijk?
Ik snap er ook geen hol van, we hebben alle kansquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Typisch Nederlands is dat, te Positief tegen een zwakkere tegenstander en te Negatief als we tegen een sterker team moeten. pffff.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:09 schreef Scorpie het volgende:
4-5? Omdat ze zo lekker scoren dit WK bedoel je?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.
Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
Waarom Nederland geen kamioen wordt...
Omdat Spanje veel beter is
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Daarom word het 2-0 voor Spanje
kansloos nee, maar kansrijk ook nee..
Inktvis heeft een succes ratio van 80% schijnbaar, en volgens mij voorspelt hij alleen uitslagen van die manschaft...quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Is de voorspelling van de inktvis al bekend? Daar kun je tenminste van op aan
Hou toch op. Zelfs die Duitsers met hun slechtste wedstrijd van het WK verloren gisteren nipt met 1-0. Nederland heeft gewoon kans om te winnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
Dit was 1 van Duitsland slechtste wedstrijden, de slechtste was in de poule.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou toch op. Zelfs die Duitsers met hun slechtste wedstrijd van het WK verloren gisteren nipt met 1-0. Nederland heeft gewoon kans om te winnen.
Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dit was 1 van Duitsland slechtste wedstrijden, de slechtste was in de poule.
Maar Spanje DWONG de duitsers slecht te voetballen, en ze zullen dat tegen Nederland ook doen. Spanje won nipt, maar als ze iets trefzekerder waren geweest, was het gewoon 3-0 geweest.
Het is ook pijnlijker om de finale te verliezen, dan een kwart of achtste finale. Nederland heeft een gunstige loting gehad, als ze tegen Portugal, Duitsland, of Spanje hadden gemoeten waren ze al thuis geweest. Ja ze winnen van Brazilie, maar die Dunga is echt een waardeloze coach, en geen enkele Braziliaan (muv Maicon) haalde een fatsoenlijk nivo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is natuurlijk ook een beetje z'n eigen ass indekken van Low, hij kan moeilijk roepen dat NL Spanje wel even oprolt want waarom heeft hij dat dan niet gedaan.
En het is altijd toch net wat minder erg om in de halve finale van de uiteindelijke wereldkampioen te verliezen dan van een team wat de wedstrijd erna hard van de mat gaat
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballenHeb je niet gezien hoe verrekte slordig die Duitsers waren. Als jij zo gaat passen op het middenveld dan vraag je om moeilijkheden. En dan heb ik het nog niet eens over die gewaagde combinaties achterin. Nee, de Duitsers vroegen eigenlijk om een ass-whoop.
Van Bommel laat inderdaad enkele steekjes vallen. Boula en Vaart spelen niet. Bovendien is het zondag weer een aparte wedstrijd. Duitsland speelde vrijwel het hele toernooi leuk voetbal maar verzuimt gisteren een hoog niveau te halen. Mogelijk dat ons dat zondag wel lukt. Wie zal het zeggen, je moet jezelf op voorhand niet kansloos achten. Vind ik ook buitengewoon triest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
Wij spelen niet slordig??? Wij vragen niet om een ass whoop???
Nee, eerlijk gezegd niet. De Duitsers maakten gisteren een lamme indruk, speelden niet naar voren maar gingen hangen, probeerden te counteren zonder een aanspeelpunt. Nederland kan wat dat betreft naar voren spelen, durft druk te zetten en met van Bommel / de Jong op het middenveld heb je daar een verdedigend blok waar Xavi/Iniesta/Alonso niet zo makkelijk doorheen lopen als bij Schweinsteiger, die gisteren toch wel heel erg slecht speelde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Het is het oude riedeltje he; tegen Brazilie waren we ook kansloos, zouden we ook wel ff met 4-0 verliezen, etc etc etc.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Al die doemdenkers sowieso![]()
Echt te kansloos. Iedere wedstrijd is een krachtmeting op zich. Dat bleek gister wel bij de Duitsers. Dus mensen die nu al bij voorbaat Spanje kampioen kronen;
Omdat Spanje veel beter is = Zie Zwitserland
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft = Spanje wel dan![]()
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op) = Geluk dwing je af
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden = Mag het ook een keer
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan = tot nu toe dus wel
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden. = Sprookjesboeken?
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is. Noem eens tien sporten dan?
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint. En dat vind je toch lekker![]()
Haha, dat is wel weer kansloos .quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
"Ik denk/geloof dat ze wereldkampioen worden"
AD Faalkrant.
Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet. De Duitsers maakten gisteren een lamme indruk, speelden niet naar voren maar gingen hangen, probeerden te counteren zonder een aanspeelpunt. Nederland kan wat dat betreft naar voren spelen, durft druk te zetten en met van Bommel / de Jong op het middenveld heb je daar een verdedigend blok waar Xavi/Iniesta/Alonso niet zo makkelijk doorheen lopen als bij Schweinsteiger, die gisteren toch wel heel erg slecht speelde.
Maar goed, ik snap wel waarom je je indekt; als Nederland wint roep je in het cafe dat je het altijd al geweten hebt, als Nederland verliest verkondig je hier op het forum dat je het altijd al geweten hebt. Win/win situatie.
Je moet zeker in de tuin kijken . Dat je vrienden de deur dicht doen om van je gezeik af te zijn ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.
Nederlanders zijn arrogant, en denken iedere 2 jaar dat ze het EK/WK kunnen winnen. Feit is, dat het maar 1 keer gelukt is. Ik kijk voetbal nooit in de kroeg, ik wil het volgen, en dat valt in de kroeg niet mee. Ik nodig wat mensen uit, of word uitgenodigt (ja er zijn mensen die mijn mening wel waarderen, hoe moeilijk dat ook denkbaar is) Mocht Nederland winnen, dan zal ik achteraf ook eerlijk toegeven dat ik dat nooit gedacht zou hebben. En dat ik er helemaal naast zat. Ik voel mezelf niet te groot om een ander gelijk te geven.
Wat een arrogante kloteinktvis, zeg.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:51 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Inktvis heeft een succes ratio van 80% schijnbaar, en volgens mij voorspelt hij alleen uitslagen van die manschaft...
Prima dat je een mening hebt, maar waarom post je dan kansloze lijstjes als deze:quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.
Nederlanders zijn arrogant, en denken iedere 2 jaar dat ze het EK/WK kunnen winnen. Feit is, dat het maar 1 keer gelukt is. Ik kijk voetbal nooit in de kroeg, ik wil het volgen, en dat valt in de kroeg niet mee. Ik nodig wat mensen uit, of word uitgenodigt (ja er zijn mensen die mijn mening wel waarderen, hoe moeilijk dat ook denkbaar is) Mocht Nederland winnen, dan zal ik achteraf ook eerlijk toegeven dat ik dat nooit gedacht zou hebben. En dat ik er helemaal naast zat. Ik voel mezelf niet te groot om een ander gelijk te geven.
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Als je iets negatief inziet, puur gebasseerd op dingen die je waarneemt (en een hoop andere mensen ook) en je gaat erover discuseren, dan is dat geen zeiken. Ik heb geen enkel ding genoemd dat niet waar is. Je kunt natuurlijk alles door een oranje bril zien, en iedere 2 jaar roepen dat oranje wereld- of europees kampioen word, en tja, eens krijg je gelijk. Misschien zondag wel, maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je moet zeker in de tuin kijken . Dat je vrienden de deur dicht doen om van je gezeik af te zijn ?
Of Spanje - Paraguay, Spanje - Portugal,quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij heft Spanje - Zwitserland zeker gemist
Omdat dat mijn mening is....en dit is een forum, dat er in principe voor gemaakt is, om je mening te ventilerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima dat je een mening hebt, maar waarom post je dan kansloze lijstjes als deze:
[..]
Van Bommel heeft wel een geweldige Kampfgeist. Als hij de bal verliest corrigeert hij het bijna altijd zelf. En de meeste duels wint hij vliegend. Bovendien speelt Nigel - Tank - de Jong zondag gewoon weer meequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Maar als wij zo spelen als tegen Uruguay zal het ons niet beter vergaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballenHeb je niet gezien hoe verrekte slordig die Duitsers waren. Als jij zo gaat passen op het middenveld dan vraag je om moeilijkheden. En dan heb ik het nog niet eens over die gewaagde combinaties achterin. Nee, de Duitsers vroegen eigenlijk om een ass-whoop.
Nee, niet gemist, de hele wedstrijd gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Of Spanje - Paraguay, Spanje - Portugal,
Ik denk echt niet dat we kansloos zijn Zondag
Ach kom nou, Spanje-Paraguay was dramatisch. Spanje speelde tegen Duitsland wel goed, alleen: ze scoorden niet... Met de bal prachtig rondtikken win je het WK niet, je moet scoren. En daarin is Nederland dit WK veel beter gebleken, ook tegen goede tegenstanders.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:54 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nee, niet gemist, de hele wedstrijd gezien.
Heb je ook rusland nederland gezien (eerste poulewedstrijd ek 88)
Weet je hoe vaak de uiteindelijke wereld- of europeeskampioen, het toernooi slecht begon? Ik zie bij Spanje een stijgende lijn, bij Nederland niet.
van Bommel een geweldige kampfgeist? als de scheids had opgelet, had van Bommel rood moeten hebben in de halve finale. En had hij de finale niet eens mee mogen doen. Hij heeft zoch dit toernooi goed gedragen tot de wedstrijd met Brazilie, en de halve finale.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Van Bommel heeft wel een geweldige Kampfgeist. Als hij de bal verliest corrigeert hij het bijna altijd zelf. En de meeste duels wint hij vliegend. Bovendien speelt Nigel - Tank - de Jong zondag gewoon weer mee. Die Spanjaarden komen er gewoon niet door, kom maar op met die 75% balbezit van Spanje, Nederland wint op z'n Duits
Spanje wel dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
Spanje niet dan?quote:Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Tja Zwitserland uit... altijd lastigquote:Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Dan zou je net zo goed kunnen zegen dat David Villa voor meerdere wedstrijden geschorst had moeten worden na die belachelijke overtreding die hij maakte tijdens de poulefasequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
van Bommel een geweldige kampfgeist? als de scheids had opgelet, had van Bommel rood moeten hebben in de halve finale. En had hij de finale niet eens mee mogen doen. Hij heeft zoch dit toernooi goed gedragen tot de wedstrijd met Brazilie, en de halve finale.
Ik denk dat van Bommel snelheid te kort komt, en dat Nederland de strijd op het middenveld gaat verliezen.
Nederland scoort aan de lopende band ja, hoeveel doelpunten (en dan zonder de 2 eigen doelpunten meegerekent?) mazzalgoal tegen Japan (fout keeper), eigen doelpunt Denemarken, eigen doelpunt brazilie, (ook al krijgt sneijder die op zijn naam)quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach kom nou, Spanje-Paraguay was dramatisch. Spanje speelde tegen Duitsland wel goed, alleen: ze scoorden niet... Met de bal prachtig rondtikken win je het WK niet, je moet scoren. En daarin is Nederland dit WK veel beter gebleken, ook tegen goede tegenstanders.
Ik heb die 'overtreding' ook gezien, en het was echt geen rood, gewoon een beetje bruusk inkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
van Bommel een geweldige kampfgeist? als de scheids had opgelet, had van Bommel rood moeten hebben in de halve finale.
Van Bommel is niet de snelste, maar hij heeft een heleboel andere goede punten. Het is natuurlijk ook geen toeval dat hij zowel met Bayern als met Oranje de finale haalt, en dat hij al eens de CL heeft gewonnen.quote:En had hij de finale niet eens mee mogen doen. Hij heeft zoch dit toernooi goed gedragen tot de wedstrijd met Brazilie, en de halve finale.
Ik denk dat van Bommel snelheid te kort komt, en dat Nederland de strijd op het middenveld gaat verliezen.
Gewoon 12. Want ook al die doelpunten tellen en ook al die doelpunten vallen niet als een verdediging niet onder druk staat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:03 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nederland scoort aan de lopende band ja, hoeveel doelpunten (en dan zonder de 2 eigen doelpunten meegerekent?) mazzalgoal tegen Japan (fout keeper), eigen doelpunt Denemarken, eigen doelpunt brazilie, (ook al krijgt sneijder die op zijn naam)
Jij noemt het mazzeldoelpunten, ik noem dat afdwingen. Als je op doel schiet, kan de bal van richting veranderd worden, en er zo inrollen. De Spanjaarden schieten vooral niet of ver naast het doel, tsja, dan gaat de bal er ook niet in.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:03 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nederland scoort aan de lopende band ja, hoeveel doelpunten (en dan zonder de 2 eigen doelpunten meegerekent?) mazzalgoal tegen Japan (fout keeper), eigen doelpunt Denemarken, eigen doelpunt brazilie, (ook al krijgt sneijder die op zijn naam)
Spanje stond nog nooit in de finale, Nederland verloor er al 2.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Spanje wel dan?
[..]
Spanje niet dan?
[..]
Tja Zwitserland uit... altijd lastig
Als wij scoren ligt aan de tegenstander, als de tegenstander scoort ligt het aan de tegenstanderquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:03 schreef magik7777 het volgende:
[..]
CL gewonnen, op de bank bij barca, omdat het spaanse voetbal te snel gaat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:03 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik heb die 'overtreding' ook gezien, en het was echt geen rood, gewoon een beetje bruusk inkomen.
[..]
Van Bommel is niet de snelste, maar hij heeft een heleboel andere goede punten. Het is natuurlijk ook geen toeval dat hij zowel met Bayern als met Oranje de finale haalt, en dat hij al eens de CL heeft gewonnen.
Precies. En daarbij vond ik Duitsland zwak gisteren. Kan deels een verdienste van de Spanjaarden zijn natuurlijk, maar toch. Ik vond ze zelfs met 10 man tegen Servië sterker ogen dan deze wedstrijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Sachertorte het volgende:
Spanje speelde tegen Duitsland wel goed, alleen: ze scoorden niet... Met de bal prachtig rondtikken win je het WK niet, je moet scoren. En daarin is Nederland dit WK veel beter gebleken, ook tegen goede tegenstanders.
Precies, dus je argument dat nederland nog nooit een final won geldt ook voor spanjequote:Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Spanje stond nog nooit in de finale, Nederland verloor er al 2.
Wederom, eigen goals vallen niet als de verdediging onder druk stond. En ja Spanje speelt behoorlijk. Maar kunnen ook verliezen van Zwitserlandquote:Spanje heeft net iets minder eigen doelpunten mee, dan Nederland, spanje deed alles op eigen kracht. en had geen hulp van de tegenstander nodig om te winnen. (zoals nederland tegen japan, denemarken en brazilie)
Spanje heeft gewonnen van Duitsland en Portugal,
Nederland van Brazilie, dat BIJZONDER zwak speelde, en toch in de eerste helft 3-0 had moeten voorstaan.
En toch heeft Spanje ook een hoop mazzel gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Spanje stond nog nooit in de finale, Nederland verloor er al 2.
Spanje heeft net iets minder eigen doelpunten mee, dan Nederland, spanje deed alles op eigen kracht. en had geen hulp van de tegenstander nodig om te winnen. (zoals nederland tegen japan, denemarken en brazilie)
Spanje heeft gewonnen van Duitsland en Portugal,
Nederland van Brazilie, dat BIJZONDER zwak speelde, en toch in de eerste helft 3-0 had moeten voorstaan.
Dan is het ook knap dat Uruguay, twee keer fantastisch scoort tegen Nederland. Dat hebben ze ook afgedwongen, en was geen keepersfout, en geen verdedigingsfout??? Als dat Uruguay al lukt, dan zal dat Spanje zeker lukken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jij noemt het mazzeldoelpunten, ik noem dat afdwingen. Als je op doel schiet, kan de bal van richting veranderd worden, en er zo inrollen. De Spanjaarden schieten vooral niet of ver naast het doel, tsja, dan gaat de bal er ook niet in.
Hoeveel Spaanse ploegen stonden er dit jaar in de CL finale?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef magik7777 het volgende:
[..]
CL gewonnen, op de bank bij barca, omdat het spaanse voetbal te snel gaat.
Dan verschillen onze meningen.quote:Enne, dat was echt wel rood hoor..gestrekt been op het scheenbeen van de tegenstander, nadat de bal allang weg was...
Dat is ook zo. Beweert hier iemand van niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef magik7777 het volgende:
Dan is het ook knap dat Uruguay, twee keer fantastisch scoort tegen Nederland.
Hoezo? Uruguay had een prima team, met een heel goede Forlan in de spits. En Spanje heeft bitter weinig doelpunten gemaakt, ook tegen bv een 'erkende grootmacht' (quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dan is het ook knap dat Uruguay, twee keer fantastisch scoort tegen Nederland. Dat hebben ze ook afgedwongen, en was geen keepersfout, en geen verdedigingsfout??? Als dat Uruguay al lukt, dan zal dat Spanje zeker lukken.
Je schat Uruguay HOGER in dan Spanje??? Noem eens wat ECHT goede spelers van Uruguay op.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hoezo? Uruguay had een prima team, met een heel goede Forlan in de spits. En Spanje heeft bitter weinig doelpunten gemaakt, ook tegen bv een 'erkende grootmacht' () als Zwitserland .
Hoeveel Nederlandse ploegen stonden er in de CL finale? Misschien dit jaar geen spaanse, maar vorig jaar wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hoeveel Spaanse ploegen stonden er dit jaar in de CL finale?
[..]
Dan verschillen onze meningen.
Alsof het op zo'n WK alleen om individuele kracht draait. Lijkt me dat JUIST dit WK wel toonbeeld was van hoe sterspelers kunnen falen en minder bekende spelers in een goed team een heel eind kunnen komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:26 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Je schat Uruguay HOGER in dan Spanje??? Noem eens wat ECHT goede spelers van Uruguay op.
Zoals al zo vaker gezegd, het is ook gewoon een manier van afdwingen dat verdedigers fouten maken. En het is ook niet zo heel gek als sommige teams met 7 man in hun eigen strafschopgebied staan dat een bal dan nog een verdediger raakt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:30 schreef Scribent het volgende:
Natuurlijk is Spanje veel beter dan Nederland. Punt is dat ze erg veel moeite hebben met scoren, terwijl bij NL zelfs ieder mislukt schot het doel in zeilt. Sommigen hier schijnen dat een kwaliteit van NL te vinden. Ik niet, maar feit is dat je er zomaar wereldkampioen mee kunt worden.
NL heeft op 1 of andere manier de wind enorm mee dit toernooi. Alles lukt, zelfs als het mislukt.
Zo klopt ie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef magik7777 het volgende:
En het leuke van deze hele discussie is, dat ik gewoon hoop dat Nederland wint, maar dat hoop ik al zolang ik leef. Maar daardoor word je automatisch pessimistischer, en realistischer, en ga je dingen minder door de oranje bril zien. Ik sta echt wel te juichen en te springen als ze scoren zondag, maar of het gebeurt betwijfel ik echt...
Klopt, maar onze beste wedstrijd moet nog komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar als wij zo spelen als tegen Uruguay zal het ons niet beter vergaan
Ah de welbekende mooi weer supporter. Kankeren als het niet goed gaat, maar als ze dan winnen wel meefeestenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef magik7777 het volgende:
En het leuke van deze hele discussie is, dat ik gewoon hoop dat Nederland wint, maar dat hoop ik al zolang ik leef. Maar daardoor word je automatisch pessimistischer, en realistischer, en ga je dingen minder door de oranje bril zien. Ik sta echt wel te juichen en te springen als ze scoren zondag, maar of het gebeurt betwijfel ik echt...
Spanje voetbalt beter, maar de voorhoede van Uruguay was een stuk gevaarlijker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:26 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Je schat Uruguay HOGER in dan Spanje??? Noem eens wat ECHT goede spelers van Uruguay op.
Dat maken we onszelf wijs ja. Maar Brazilië stond helemaal niet onder druk toen Melo die bal er in kopte. En Sneijder schiet door zijn gebrek aan overzicht trouwens altijd tegen mede- of tegenstanders op in de kleine ruimte. Verschil is dat ze er nu opeens in vliegen. Geweldig hoor, maar goed voetbal is wat anders.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals al zo vaker gezegd, het is ook gewoon een manier van afdwingen dat verdedigers fouten maken. En het is ook niet zo heel gek als sommige teams met 7 man in hun eigen strafschopgebied staan dat een bal dan nog een verdediger raakt.
Zakelijkheid en goed voetbal sluiten elkaar echt niet uit. Zoals NL speelt dwingen ze niks af en moeten ze blijven hopen op meevallers. Het kan echt geen kwaad beter te gaan voetballen, want dan vergroot je alleen maar de kans op meevallers. Dat zie je ook aan Spanje.quote:En boeiend, geluk heb je nodig om zo'n toernooi te winnen. Kan me echt niet bommen als we op deze manier wereldkampioen worden. Helemaal eens met dat we eens niet zo moeten zeiken. Wat willen we nou, prachtig voetbal maar er dan altijd op een lullige manier in de kwartfinale uitvliegen, of eens een keer wat zakelijker spelen en op dit soort kansjes hopen en de finale halen.
Ah, je bent een hypocriet. Heel goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef magik7777 het volgende:
Want? Alsof Spanje zo trefzeker is? Die 3 doelpunten die ze in de hele knockout fase hebben gemaakt waren ook niet allemaal het resultaat van geweldige opbouw hoor. Gister zelfs uit een dood spelmoment terwijl het middenveld en de opbouw van de Spanjaarden zo geroemd word.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:45 schreef Scribent het volgende:
Zakelijkheid en goed voetbal sluiten elkaar echt niet uit. Zoals NL speelt dwingen ze niks af en moeten ze blijven hopen op meevallers. Het kan echt geen kwaad beter te gaan voetballen, want dan vergroot je alleen maar de kans op meevallers. Dat zie je ook aan Spanje.
Meefeesten? ik juich gewoon als ze winnen. maar ga echt niet de straat op. Kankeren doe ik zowiezo niet, vind dat een smerig woord. Ik heb kritiek, zowel positief als negatief. maar zal altijd mijn kritiek onderbouwen, ik schreeuw het niet van de daken als ik gelijk heb, maar zal het altijd toegeven als ik het NIET bij het rechte eind heb.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah de welbekende mooi weer supporter. Kankeren als het niet goed gaat, maar als ze dan winnen wel meefeesten
Dat zegt niks, gezien zo'n beetje al onze spelers in het buitenland voetballen, de Nl competitie is nu eenmaal een Mickey Mouse competitie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:28 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse ploegen stonden er in de CL finale?
Ik wil maar zeggen dat de Spanjaarden niet onverslaanbaar zijn.quote:Misschien dit jaar geen spaanse, maar vorig jaar wel.
Als Zwitserland kan winnen, ja dan kan Nederland dat ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dan is het ook knap dat Uruguay, twee keer fantastisch scoort tegen Nederland. Dat hebben ze ook afgedwongen, en was geen keepersfout, en geen verdedigingsfout??? Als dat Uruguay al lukt, dan zal dat Spanje zeker lukken.
Vraag me af, of je de betekenis van hypocriet uberhaupt wel weet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, je bent een hypocriet. Heel goed.
Uiteraard heb jij recht op je eigen mening. Echter, ik vind het weer typisch Nederlands. Figuren als jij zal je niet snel tegenkomen in andere landen. Ik durf bijvoorbeeld te wedden dat alle Paraguayanen dachten dat ze Spanje gingen pakken. IJdele hoop wellicht, maar de instelling is goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vraag me af, of je de betekenis van hypocriet uberhaupt wel weet?
Hypocriet is jezelf anders voordoen als dat je bent. Ik ben gewoon eerlijk, en zeg mijn mening. Dat je tere oranje hartje daar niet tegen kan, kan ik niks aan doen. Kritiek is soms moeilijk te verteren, zeker als het om iets nationalistisch gaat. Want samen staan we sterk, en met zijn allen achter oranje enz enz. Probleem is alleen, dat dat zo in ieder land is, en het dus totaal geen meerwaarde heeft.
Maar ik neem aan dat jij de dinsdag al vrij hebt genomen, om de voetballers te onthalen?
Kritiek hebben mag, maar jouw lijstje afdoen als feiten is wel heel erg sneu.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Hypocriet is jezelf anders voordoen als dat je bent. Ik ben gewoon eerlijk, en zeg mijn mening. Dat je tere oranje hartje daar niet tegen kan, kan ik niks aan doen. Kritiek is soms moeilijk te verteren, zeker als het om iets nationalistisch gaat. Want samen staan we sterk, en met zijn allen achter oranje enz enz. Probleem is alleen, dat dat zo in ieder land is, en het dus totaal geen meerwaarde heeft.
Maar ik neem aan dat jij de dinsdag al vrij hebt genomen, om de voetballers te onthalen?
Nederlandquote:Omdat Spanje veel beter is
Hypocriet is inderdaad jezelf op een forum voordoen als criticaster maar vervoglens bij winst vooraan staan in de polonaise. Mij zal je daar dan ook niet op betrappen; ik spreek gewoon uit dat ik denk dat Nederland wint, zodat ik mijzelf gewoon recht aan kan kijken in de spiegel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik doe mezelf niet anders voor als dat ik ben. En juist daardoor kan ik mezelf recht aankijken in de spiegel. Mij zul je nooit zien in een polonayse, zelfs niet bij WK winst.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hypocriet is inderdaad jezelf op een forum voordoen als criticaster maar vervoglens bij winst vooraan staan in de polonaise. Mij zal je daar dan ook niet op betrappen; ik spreek gewoon uit dat ik denk dat Nederland wint, zodat ik mijzelf gewoon recht aan kan kijken in de spiegel.
Spanje begon die wedstrijd op versnelling één en Zwitserland begon met tien verdedigers en één doelman.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Als Zwitserland kan winnen, ja dan kan Nederland dat ook.
Spanje is totaal niet trefzeker, daarom geef ik NL ook een goeie kans zondag. Maar je vergroot natuurlijk wel de mogelijkheden op een doelpunt als je veel de aanval zoekt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Alsof Spanje zo trefzeker is? Die 3 doelpunten die ze in de hele knockout fase hebben gemaakt waren ook niet allemaal het resultaat van geweldige opbouw hoor. Gister zelfs uit een dood spelmoment terwijl het middenveld en de opbouw van de Spanjaarden zo geroemd word.
Dat is dus het grote misverstand, dat goed voetbal en succes elkaar in de weg zouden zitten. Als je goed voetbalt, kun je zelf wat afdwingen en ben je niet afhankelijk van meevallers. Maar als die meevallers er dan ook nog zijn, dan kun je wereldkampioen worden. Zie WK '98: NL kon domineren, tegen een heel sterk Argentinië en Brazilië. Tegen de 1 win je dankzij, tegen de ander verlies je ondanks.quote:Moraal van het verhaal; natuurlijk zou het leuk zijn als het allemaal wat mooier ging bij NL, maar we spelen al toernooien lang mooi voetbal en het brengt ons niks. Dan maar een keer zo, die wereldtitel telt er niet minder om hoor.
Aha, jij bent zo'n Nederland aan wie de ontzuiling voorbij is gegaan. De Doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg mentaliteit heb je daardoor nooit afgeschud. Jammer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik doe mezelf niet anders voor als dat ik ben. En juist daardoor kan ik mezelf recht aankijken in de spiegel. Mij zul je nooit zien in een polonayse, zelfs niet bij WK winst.
Een hele lange omslachtige niet treffende omschrijving van het woord NUCHTER....quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, jij bent zo'n Nederland aan wie de ontzuiling voorbij is gegaan. De Doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg mentaliteit heb je daardoor nooit afgeschud. Jammer.
Denemarken is boven Portugal geeindigd. En we hadden ook al lang niet van Brazilie gewonnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:10 schreef magik7777 het volgende:
Nederland
Japan
Kameroen
Denemarken
Slowakije
Brazilie
Uruguay
Spanje
Zwitserland
Honduras
Chili
Portugal
Paraguay
Duitsland
Jij ziet niet veel verschil... ik wel, Nederland had alleen Brazilie tegen als topland.
Spanje had Duitsland (van wie iedereen overtuigd was, dat het het beste team was op dit WK, en Portugal (waar Nederland al heel lang niet van heeft gewonnen op een groot toernooi)
De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Een hele lange omslachtige niet treffende omschrijving van het woord NUCHTER....
Dit slaat natuurlijk nergens op. Mensen zijn verschillend en van polonaise lopen word je echt niet een beter mensquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, jij bent zo'n Nederland aan wie de ontzuiling voorbij is gegaan. De Doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg mentaliteit heb je daardoor nooit afgeschud. Jammer.
Nuchterquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Een hele lange omslachtige niet treffende omschrijving van het woord NUCHTER....
Juist. Helemaal geen goed elftal, dankzij C. Ronaldo natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Portugal hadden wij ook wel van gewonnen hoor.
Net als op het vorige wk natuurlijk...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Portugal hadden wij ook wel van gewonnen hoor.
Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Net als op het vorige wk natuurlijk...
Zo...jij bent goed met mensen inschatten....quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nuchter
'NEDERLAND IS KANSLOOS, DIE SPANJAARDEN MAKEN ZE AF!'
*nadat Nederland gewonnen heeft*
'ZIE JE NOU WEL, IK ZEI TOCH DAT ZE EEN KANS HADDEN? OLEEEEEEEEEEEE!!'
Ja, want als je ooit van Portugal verloor kun je er nooit meer van winnen, ook niet als ze vier jaar later een ploeg hebben die niet half zo goed isquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Net als op het vorige wk natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ah we hebben een Belgquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
ik vind het weer typisch Nederlands. Figuren als jij zal je niet snel tegenkomen in andere landen. Ik durf bijvoorbeeld te wedden dat alle Paraguayanen dachten dat ze Spanje gingen pakken. IJdele hoop wellicht, maar de instelling is goed.
Iemand die kritisch is, is 'typisch Nederlands', maar tegelijk is de gemiddelde Nederlander allang niet nuchter meer? Klopt, die loopt voortdurend in de polonaise en is dus juist niet kritisch meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
Ik doe die uitspraak gebaseerd op het elftal wat ze nu hebben, en niet op resultaten gebaseerd op het verleden zoals iemand anders dat doet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
Ik denk dat jij een beetje achterlijk bent. Sowieso staan vdv en boulahrouz net in de basis. Van Bommel speelt echt niet slecht en verdedigt zeer goed mee, en stekelelburg heeft een fantastisch wk gekeept en heeft ook één keer een blunder.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Uitgestorven??? kom eens met iets beters...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
Van der Gijp; mislukte voetballer en mislukte komiek. Wat een grapquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Uitgestorven??? kom eens met iets beters...
Heb je Rene van der Gijp gehoord, zeker ook geen voetbalkenner?
1. Omdat Spanje veel beter isquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
1. Omdat Spanje veel beter is
2. Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
3. Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
4. Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
5. Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
6. Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
7. Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
8. Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
9. Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
alleen met elia op de vleugels, wat ik ook wel zou willen zien tegen die ramos maarja bertje is een kuyt liefhebberquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
O god, Rene van der Gijp zegt het, dus zal het wel zo zijn
Als je een beetje op had gelet had je gehoord dan van der Gijp wel degelijk kansen ziet voor Nederland.
4 of 5!?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.
ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
Van Persie speelde heel behoorlijk tegen Uruguay. Sneijder en Robben niet, tenzij je van richting veranderde afstandschoten als goed spelen kwalificeert.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En van Persie speelt inderdaad als een natte krant, maar dat heeft mede te maken met sneijder en robben die niet naar hem passen
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.
Ik geniet er met volle teugen van,quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!
Wat ben jij een enorme falerquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
Ga zo door Koosquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme falerJij mag niet eens juichen zondag.
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.quote:
Dit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef mr-green het volgende:
Geen enkel team is bij voorhand al te sterk voor het andere team in een finale van het WK
Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
Jammer zeg...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
Dat blijktquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.
De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of rechts, maar dat ligt een beetje aan je politieke voorkeur natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.
Dat is een Duitse inktvis, die kan alleen het lot van het Duitse team goed aanvoelenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Is de voorspelling van de inktvis al bekend? Daar kun je tenminste van op aan
Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!
Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef magik7777 het volgende:
Dacht dat alleen Koos dyslectisch was, maar het schijnt een beetje te heersen in dit topic.
landverrader, oranje hater enz enz.
Ik hoop niet dat jullie mij bedoelen, anders ga ik me nog schuldig voelen
Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.
Kansloos.
Oeps misschien ben ik ook wel wat ongeduldig...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.
Maar waarom zie je het niet gebeuren? Spanje heeft niet een keer de indruk gewekt onverslaanbaar te zijn. Tegen Paraguay hadden ze zomaar kunnen verliezen, en tegen Duitsland domineerden ze wel, maar (alweer) dat vertaalde zich niet in doelpunten. Dan kun je ook zo tegen de gelijkmaker oplopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
Uhuh. Je bent gewoon een smerige troll. Je zit heel NL af te zeiken alles wat Spanje doet is geweldig. Dat is wel even wat anders dan 'gewoon niet overtuigd zijn van de overwinning'quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
Ligt er maar net aan hoe je er tegen aan kijkt de 1e goal was niet de fout van Stekelenburg want hij zag de bal niet aankomen en Heitinga moet niet bukken, dat was zijn fout hij had hem moeten koppen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
Gedraag je eigen eens volwassen, (als dat niet teveel is gevraagd) Ik schat Spanje hoger in als Nederland, en hoop desondanks dat Nederland wint.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh. Je bent gewoon een smerige troll. Je zit heel NL af te zeiken alles wat Spanje doet is geweldig. Dat is wel even wat anders dan 'gewoon niet overtuigd zijn van de overwinning'
Hij kan (nog) niet tippen aan van der Sar...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je er tegen aan kijkt de 1e goal was niet de fout van Stekelenburg want hij zag de bal niet aankomen en Heitinga moet niet bukken, dat was zijn fout hij had hem moeten koppen.
En de tweede goal kun je over discussieren of het een inschattingsfout was en of dat hij de bal ook te laat zag aankomen door de wir war van spelers die voor hem stonden.
Maar de redding tegen Slowakije dan dat waren er ook 2 of 3 wat in mijn mening hem gewoon een goede keeper maakt en een waardig vervanger voor van der Sar.
Hoe durf jij iemand te beschuldigen van het niet onderbouwen van een argument als jezelf met zo'n achterlijk lijstje komt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
Liever niet, Nederland moet er een hard wedstrijd van maken, Zuid-Europese en Zuid-Amerikaanse landen hebben toch de naam daar niet goed mee om te kunnen gaan omdat het er stikt van de gladde mannetjes met een ego van hier tot China. Provoceren en opjutten, dat zijn een paar van de vele kwaliteiten van het Nederlandse team, daar moeten ze gebruik van maken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef magik7777 het volgende:
Spanje en NL zouden liever respectvol naar elkaar blijven...
Nou, is niet veel durven aan hoor. ik onderbouw het tenminste.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:30 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Hoe durf jij iemand te beschuldigen van het niet onderbouwen van een argument als jezelf met zo'n achterlijk lijstje komt.
Wees eens eerlijk: hoe vaak heb jij dit WK al geroepen dat Nederland eruit zou vliegen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:34 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nou, is niet veel durven aan hoor. ik onderbouw het tenminste.
Nederland had natuurlijk ook van Duitsland gewonnen, zoals dat zo vaak gebeurt.
Je insteek deugt niet. Je beziet de sterke punten van Spanje, en concludeert daaruit dat Spanje gaat winnen. Als je eerlijk bent weeg je de zwakke punten van Spanje ook mee, en dan concludeer je dat Nederland ook best kan winnen. Het is absoluut geen uitgemaakte zaak zoals jij het wel doet voorkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:26 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Gedraag je eigen eens volwassen, (als dat niet teveel is gevraagd) Ik schat Spanje hoger in als Nederland, en hoop desondanks dat Nederland wint.
Ik heb heel Nederland niet afgezeken.
Er word me tig keer gevraagd waarom ik denk dat Spanje wint, en ik probeer dat te onderbouwen. Word moe van kortzichtige mensen als jij.
Ik heb in mijn eerste post gezegd kansloos nee, kansrijk nee...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je insteek deugt niet. Je beziet de sterke punten van Spanje, en concludeert daaruit dat Spanje gaat winnen. Als je eerlijk bent weeg je de zwakke punten van Spanje ook mee, en dan concludeer je dat Nederland ook best kan winnen. Het is absoluut geen uitgemaakte zaak zoals jij het wel doet voorkomen.
Gelukkig denken de meeste mensen niet zoals jijquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
1 keer, tegen Brazilie, en toen hadden ze er ook makkelijk uit kunnen vliegen. Ik heb de volgende dag ook erkend dat ik erlangs zat. Viel ook weinig aan te ontkennen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: hoe vaak heb jij dit WK al geroepen dat Nederland eruit zou vliegen?
Dat moet wel want het is volgens mij het eerste WK topic waar je actief bent. Tot wat is het? gister/vandaag lulde je alleen maar over darts en tennis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:45 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik geniet er met volle teugen van,
Ach, dat roepen die realisten al sinds onze match tegen Denemarken. En elke keer werd onze uitschakeling weer vooruit geschoven. Slowakije ging ons pakken, we zouden dat land immers onderschatten. Tegen Brazil maakten we al helemaal geen schijn van kans. En Uruguay, ook dat ging em niet worden omdat onze speler te arrogant zijn. En nu gaat het gezeur door.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef kingmob het volgende:
We staan inmiddels in de finale en we hebben nog steeds van die zogenaamde 'realisten' hier. Wat is fok toch een bijzonder forum...
Zo zo, heb je me ff doorgelicht? dan heb je toch ook gezien dat ik het 1 en ander had gezegd over Argentinie...Daar zat ik er zeker ook mee naast?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:46 schreef crv het volgende:
[..]
Dat moet wel want het is volgens mij het eerste WK topic waar je actief bent. Tot wat is het? gister/vandaag lulde je alleen maar over darts en tennis.
Sinds 1994 roep ik dat om de vier jaar. Met uitzondering van 2002.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef magik7777 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij al geroepen dat Nederland wereld kampioen word?
Ik weet niet wat jij zoal volgt, maar alleen tegen Brazilië maakte men zich enigszins zorgen. En terecht gezien de eerste helft. Ik zie genoeg kansen voor Nederland aanstaande zondag, maar Spanje wordt wereldwijd toch wel gezien als favoriet. En wanneer je de ploegen vergelijkt is dat niet zo gek...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat roepen die realisten al sinds onze match tegen Denemarken. En elke keer werd onze uitschakeling weer vooruit geschoven. Slowakije ging ons pakken, we zouden dat land immers onderschatten. Tegen Brazil maakten we al helemaal geen schijn van kans. En Uruguay, ook dat ging em niet worden omdat onze speler te arrogant zijn. En nu gaat het gezeur door.
Ik heb het over de extreme azijnpissers.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij zoal volgt, maar alleen tegen Brazilië maakte men zich enigszins zorgen. En terecht gezien de eerste helft. Ik zie genoeg kansen voor Nederland aanstaande zondag, maar Spanje wordt wereldwijd toch wel gezien als favoriet. En wanneer je de ploegen vergelijkt is dat niet zo gek...
Volgens mij ben jij stiekem gewoon rechts Koos, wat een heerlijke mentaliteitquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds 1994 roep ik dat om de vier jaar. Met uitzondering van 2002.
En hoe vaak heb je gelijk gekregen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds 1994 roep ik dat om de vier jaar. Met uitzondering van 2002.
Ik hoef ook maar een keer gelijk te krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je gelijk gekregen?
En in 2002 werd er geroepen ALS Nederland mee had gedaan, dan hadden we de titel gepakt, want het nivo was zo slecht....
Ze speelden gewoon een laffe 4-5-1 tegen de Duitsers waarmee ze het complete spel wilden stilleggen en op een momentje zaten te wachten om de pot te beslissen. De Duitsers waren vervolgens te laf en niet leep genoeg om er eentje in te prikken - ze verdienden ook wel een penalty in de blessure tijd van de eerste helft. Iemand van achteren aantikken, ook onbedoeld, is gewoon een penalty.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:53 schreef steeze het volgende:
Die Spanjaarden worden groter gemaakt dan ze zijn.
Nederland is zeker niet kansloos.
Maakt niet uit! Op de brandstapel met je!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat je er ook weer naast zitquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:48 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Zo zo, heb je me ff doorgelicht? dan heb je toch ook gezien dat ik het 1 en ander had gezegd over Argentinie...Daar zat ik er zeker ook mee naast?
Of dat zal gebeuren, is natuurlijk nog maar de vraag. ik hoop ECHT dat je gelijk hebt, maar vrees van niet, maar schijnbaar is dat een zonde in dit oranje land...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar een keer gelijk te krijgen.
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Op de brandstapel met je!Wie zegt dat we nu rationeel moeten zijn verdomme!
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagen
reageren in een topic staat toch vrij, en als ik word aangevallen, verdedig ik mezelf. Ik heb me zeker wel bemoeid met het WK. Fok is groot, maar niet het enige forum waarop ik post. Ik bemoei me enkel met topics waar ik iets mee heb, en het gevoel heb dat ik mijn mening wil delen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat je er ook weer naast zit![]()
Mijn punt enkel is dat je je het hele wk nergens mee bemoeit en nu ineens uit je schulpje kruipt
Of post je onder meerdere accounts ?
Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:57 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ze speelden gewoon een laffe 4-5-1 tegen de Duitsers waarmee ze het complete spel wilden stilleggen en op een momentje zaten te wachten om de pot te beslissen. De Duitsers waren vervolgens te laf en niet leep genoeg om er eentje in te prikken - ze verdienden ook wel een penalty in de blessure tijd van de eerste helft. Iemand van achteren aantikken, ook onbedoeld, is gewoon een penalty.
Spanje wordt groter gemaakt dan dat ze zijn - Paraguay en Zwitserland hebben aangetoond dat Spanje geen gigant is. We gaan winnen! ;D
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Of dat zal gebeuren, is natuurlijk nog maar de vraag. ik hoop ECHT dat je gelijk hebt, maar vrees van niet, maar schijnbaar is dat een zonde in dit oranje land...
Als ik last krijg van Oranjekoorts dan worden mijn rechtse eigenschappen versterktquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem gewoon rechts Koos, wat een heerlijke mentaliteit
Yeah baby, you'd dig it the most.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagen
Totaal geen enkele garantie, niet met hun gebrek aan scorend vermogen, dat brak hun op tegen de Zwitsers en kan hun opbreken tegen de Nederlanders, als die er 2 in pompen, dan komt Spanje toch echt nooit niet meer langzij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.
Wijs niet. De zelfverklaarde wijze heren hadden ook niet verwacht dat NL de finale zou halen. Ik ga dus voor pessimistischquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......
lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.
Je bent gewoon een Belgquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef magik7777 het volgende:
[..]
1 keer, tegen Brazilie, en toen hadden ze er ook makkelijk uit kunnen vliegen. Ik heb de volgende dag ook erkend dat ik erlangs zat. Viel ook weinig aan te ontkennen.
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij al geroepen dat Nederland wereld kampioen word?
Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkiequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.
nu natuurlijk veel minder. al die poespas eromheen. heb in frankrijk gewoond, had ik het net zo goed naar me zin met allemaal buitenlandse vrienden en een russische chick als vriendindus nee, last van zo'n overdreven chauvinistisch oranje gevoel heb ik gelukkig allang niet meer.
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkie
Heeft ie vaker last van in andere subfora.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogen
Maar ik zat er blijkbaar naast en jij nu ook (ik klop mezelf graag op de borst).quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogen
ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forumquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Heeft ie vaker last van in andere subfora.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forum
Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef magik7777 het volgende:
[..]
CL gewonnen, op de bank bij barca, omdat het spaanse voetbal te snel gaat.
2 fouten in jouw berichtquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.
Geluk blabla, Spanje op eigen kracht.
Spanje heeft ook geen sterke tegenstanders gehad.
Portugal speelde een waardeloos WK.
Duitsland verzuimde.
Oostenrijk won zelfs en tegen Chili,Honduras speelde Spanje goed maar kwam het niet uit de verf.
Paraguay had zelfs kunnen winnen!
De enige die tot nu van Oranje konden winnen was Brazilie.
Ja klopt iddquote:
Het zijn telkens dezelfde, alleen in een nieuw jasje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:42 schreef CarolusV het volgende:
Komen er nu iedere wedstrijden weer nieuwe trollen? Zijn eindelijk de Portugezen, Duitsers en Braziliaanse NSB'ers stil, beginnen nu weer de Spanjaarden.
Hoezo post je niet gewoon onder je eigen account?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
5?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Pierre heeft ze al langere tijd niet meer allemaal op een rijtje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
5?![]()
Dus wij zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter dan Zwitserland, Chili, Honduras, Paraguay, Portugal en Duitsland?
En dan mij een ban proberen aan te smerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Al even in het FB topic gevraagd of ze er ff naar willen kijken. Net zo'n ranzige troll als PierreBetfair.
Prima om voor een ander land te zijn, maar dit is gewoon zeiken om het zeiken, en ook nog eens iedere keer net weer fan worden van een ander land. Waar Nederland dan 'toevallig' tegen speelt.
Lol, ja zo kan je praten over elk team. Als Nederland een beetje zorgvuldig omgaat met z'n kansen tikken ze er ook 5 inquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
schande! al dit soort figuren brengen tenminste een beetje sjeu op dit anders net zo saaie als ssz forum!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan mij een ban proberen aan te smeren
Uiteraard, en jij blijft een Haagse tokkiequote:Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
schande! al dit soort figuren brengen tenminste een beetje sjeu op dit anders net zo saaie als ssz forum!
al blijf je natuurlijk wel een beetje een koosjehomovogels!
quote:De spanjaarden moeten nu nog van Duitsland winnen
Toen we tegen Brazilië moesten aantreden, was ik veel minder positief dan nu. Ik denk namelijk dat we van dit Spanje moeten kunnen winnen.
Jogi denkt van niet. Die gedachte kwam in hem op toen hij gestyled werd door zijn persoonlijke visagist voor de persconferentie gisteravond. Om de ontstellende zwakte van zijn eigen Mannschaft in de halve finale te maskeren, sprak hij over een “superieur Spanje” en stelde hij nu al vast dat Nederland volstrekt kansloos is aanstaande zondag.
On-Duits
Welnu, zoals de persoonlijke stylist van Jogi liegt als hij zegt “Zo zit je haar goed voor de wedstrijd, je bent de knapste trainer van de wereld” (zonder die vaststelling durft Jogi het veld niet op), zo liegt Jogi tegen de wereldpers als hij dit verkondigt. Spanje was helemaal niet van een andere planeet, maar het was Duitsland dat onthutsend zwak was gisteravond. Verlamd door de angst. Niemand durfde iets te ondernemen. De voormalige revelatie Özil zwalkte rond en keek uit zijn ogen als een crackjunk die al een etmaal droogstaat. Podolski schudde al vanaf de aftrap meewarig zijn hoofd. Lahm begon al vanaf de rust zijn traantjes weg te vegen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was allemaal erg on-Duits. De enige waar nog pit in zat, was de mutant (half mens, half zwijn – en inderdaad, what’s in a name) Schweinsteiger.
Want het frivole, kinderlijk naïeve driehoekjesgepingel rondom de middencirkel van de Spanjaarden ten spijt, de voormalige Franco-adepten waren in feite op weinig momenten écht gevaarlijk. Kijk maar naar de ijskoude feiten: in de eerste helft weliswaar veel dreiging maar niet meer dan een halve uitgespeelde kans. In de tweede helft een in potentie uitgespeelde kans (verprutst door de zelfzuchtigheid van Pedro) en vier schoten uit de tweede lijn. De enige treffer viel uit een corner en werd gemaakt door verdediger Puyol.
Onzekere wijven
Spanje heeft het hele toernooi al moeite met scoren. De falende Torres kon niet meer op het vertrouwen van Del Bosque rekenen en zijn vervanger Pedro is zo eager om de nieuwe eerste keuze te worden dat hij teveel voor eigen succes gaat. Dan valt er voor het beleid van Van Marwijk – onvoorwaardelijk vasthouden aan Van Persie – meer te zeggen. Dat geeft vertrouwen en vertrouwen maakt sterk. En Van Persie speelt ook elke wedstrijd beter. Voetballers en vrouwen hebben met elkaar gemeen dat ze veel bevestiging nodig hebben. Anders worden ze onzeker. Welnu, Torres en Pedro zijn feitelijk twee onzekere wijven. “Houdt hij wel van me?”, denken ze elk moment van de dag. Die twee raken dus geen bal meer.
En dan nog even terug naar dat vervelende getik rondom de middencirkel. Frank Snoeks, die met de week meer gaat lijken op Evert ten Napel, vond het gisteravond allemaal prachtig. “Kijk toch eens naar die circulatie, het is net een machine!” Leuk, een beetje in hoog tempo de bal rondspelen op het middenveld. Maar wat koop je ervoor? Zodra die balletdansertjes te dicht bij onze verdedigende middenvelders De Jong (niet voor niets de best verdienende speler van Oranje) en Van Bommel in de buurt komen voor een aanname en een actie, liggen ze op de grond en zijn ze de bal kwijt. Dat Nederlandse duo alleen al is meer Duits dan de hele Mannschaft.
Vies
Dus laat Spanje maar lekker rondtikken, net als wij in 1974. Wij hebben achterin de allerbeste balafpakkers van dit toernooi. En een verdediging die bijna niet te kloppen is. Als Spanje moeite heeft met scoren tegen landen als Zwitserland, Chili, Honduras of Paraguay, dan wordt dat tegen ons ook lastig. Het tekent meteen de sterkte van dit Nederland. Dus laat de angst er niet insluipen. En belangrijker nog: laat de Spanjaarden maar denken dat ze er al zijn. Laat de hele wereld het maar denken. Laat de Spanjaarden het spel maar maken op het middenveld. Wij krijgen voorin altijd onze momenten. Uit het niets. Heel vies en heel Duits.
Ach, eigenlijk komt het hier allemaal op neer. In Spanje denken ze dat ze van Duitsland hebben gewonnen. Fout. Spanje moet zondag pas tegen Duitsland aantreden. Wij zijn namelijk het nieuwe Duitsland. Een land dat slechter speelt dan jij maar wel van je wint. Wij zijn Internazionale en Spanje is Barcelona. Laat ze maar janken zondag. “Voetbal is zo gemeen! Zo oneerlijk!”
2026
Tja, Spanje… Mooi land, lekker eten, fijne mensen. Ik kom er graag. Heel graag zelfs. Maar goed, laten we eindigen met de harde feiten. Spanje was de laatste fascistenstaat van Europa. Het wordt tevens het laatste topvoetballand dat ooit de wereldtitel gaat pakken. Ik gok in 2026. Met Mark van Bommel als bondscoach
Uhhh, ik weet niet waar je het over hebt....quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoezo post je niet gewoon onder je eigen account?
uhhh nee, ik ben gewoon mezelf hoor...sorryquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Magic777 == Michielos, that makes sense ja.
Vertoon dan niet zo achterlijk trollgedrag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef magik7777 het volgende:
[..]
uhhh nee, ik ben gewoon mezelf hoor...sorry
Sodeju zeg, je kortzichtigheid overstijgt ECHT alles. Ik ben gewoon voor Nederland. Heb een hekel aan spanjaarden (en dus ook mijn oom)quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Al even in het FB topic gevraagd of ze er ff naar willen kijken. Net zo'n ranzige troll als PierreBetfair.
Prima om voor een ander land te zijn, maar dit is gewoon zeiken om het zeiken, en ook nog eens iedere keer net weer fan worden van een ander land. Waar Nederland dan 'toevallig' tegen speelt.
Luister, er was eerst een post met waarom Nederland van Spanje zou winnen, ik reageer daarop met een post, waarom Nederland NIET van Spanje zou winnen. Vreemd genoeg kon daar niemand tegen, en mag je je mening of visie niet geven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Vertoon dan niet zo achterlijk trollgedrag.
ik denk niet dat spanje wint van nederland.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:36 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Luister, er was eerst een post met waarom Nederland van Spanje zou winnen, ik reageer daarop met een post, waarom Nederland NIET van Spanje zou winnen. Vreemd genoeg kon daar niemand tegen, en mag je je mening of visie niet geven.
Ik heb al talloze keren gezegd dat ik HOOP echt HOOP dat NL wint. Maar er is een wezenlijk verschil tussen hopen en denken. Sorry.
Wat voegt het toe om dat in zoveel topics te herhalen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik denk niet dat spanje wint van nederland.
maar ik vrees het wel.....
jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om dat in zoveel topics te herhalen?
ja, maar zorgvuldigheid hebben ze niet bij spanje, zie de andere wedstrijden van spanje, 7 goals uit 6 wedstrijden, met Villa als eindpunt. nederland heeft 12 goals uit 6 wedstrijden en we hoeven ook niet op een speler te rekenen die goals maakt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.
Toch wel dit dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.
Kansloos.
Als ik me niet vergis, had ik allang op jouw bericht gereageerd...quote:
Als je al jezelf bent, dan heb je met je opvattingen weinig kaas gegeten van dit spelende WK.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef magik7777 het volgende:
[..]
uhhh nee, ik ben gewoon mezelf hoor...sorry
Als je het WK echt goed hebt gevolgd, -en het is je al verschillende keren hier in dit topic aangegeven- dan had je kunnen weten dat Spanje helemaal niet zo goed speelt als jij het wil laten overkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
gaat al deze ophef, over DIE opmerking? Ik heb al talloze malen gezegd hoe ik erover denk, maar als mensen kortzichtig zijn (en blijven) en allen die opmerking willen lezen... tja, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Als je al jezelf bent, dan heb je met je opvattingen weinig kaas gegeten van dit spelende WK.
Je 1e opmerking slaat al als een tang op een varken:
[..]
Als je het WK echt goed hebt gevolgd, -en het is je al verschillende keren hier in dit topic aangegeven- dan had je kunnen weten dat Spanje helemaal niet zo goed speelt als jij het wil laten overkomen.
Maar je blijft vasthouden aan je negatieve opvatting over nederland, en daarom komen je reacties erg trollerig over.
je zult weinig keus hebben pik, dat heeft helemaal niks te maken met mans genoeg zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef magik7777 het volgende:
Ik hoop ook dat ze die beker pakken, en ik ben mans genoeg om na die finale een ander zijn/haar gelijk te geven.
Ja inderdaad, niemand zit te wachten op je negatief gezeik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef magik7777 het volgende:
Ik zou dat topic kunnen mijden, en Spanje zou ook gewoon kunnen winnen.
alsof iemand dat zou merkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef magik7777 het volgende:
Ik zou dat topic kunnen mijden, en Spanje zou ook gewoon kunnen winnen.
Get a life oranje kneusquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja inderdaad, niemand zit te wachten op je negatief gezeik.
Dude, we zijn hier gewoon al een feestje aan het bouwen en jij komt er als chagerijnige zeikerd de sfeer verpesten.quote:
ja maar dat hadden ze dan nu, na 6 wedstrijden (!) wel al hebben moeten laten zien.......quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef dewd het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is als Spanje inenen nu wel zijn vorm te pakken heeft en makkelijker scoort. Als je dat combineert met Nederlands slecht spel dan kan dat echt erg worden.
Maar ik kan het verhaaltje ook omdraaien, als Nederland eventjes speelt zoals ze op het EK Italie en Frankrijk oprolde dan kan geen enkel team tegen ze op.
Ik verpest niks, ben je verplicht mijn posts te lezen? Ach weet je zak er lekker in, vanaf nu hoop ik dus wel dat Spanje wint, al is het maar om jou te jennen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Dude, we zijn hier gewoon al een feestje aan het bouwen en jij komt er als chagerijnige zeikerd de sfeer verpesten.
Open je eigen chagerijnige topic als je zo nodig je boodschap kwijt moet, okay?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:48 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik verpest niks, ben je verplicht mijn posts te lezen? Ach weet je zak er lekker in, vanaf nu hoop ik dus wel dat Spanje wint, al is het maar om jou te jennen.
Dit topic heet immers " Löw: Spanje te sterk voor Nederland " je weet dat je hier dit soort posts kunt verwachten, en als je tere oranje hartje daar niet tegen kan, of als jij jouw feestvreugde er door laat verpesten, dan ben je zelf niet zo overtuigd van je eigen.
WK topic voor chagerijnigen en pessimistenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:48 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik verpest niks, ben je verplicht mijn posts te lezen? Ach weet je zak er lekker in, vanaf nu hoop ik dus wel dat Spanje wint, al is het maar om jou te jennen.
Dit topic heet immers " Löw: Spanje te sterk voor Nederland " je weet dat je hier dit soort posts kunt verwachten, en als je tere oranje hartje daar niet tegen kan, of als jij jouw feestvreugde er door laat verpesten, dan ben je zelf niet zo overtuigd van je eigen.
Misschien moet je dit topic opheffen... wiseguy... of de titel aanpassen, ik hoop dat je die oranje bril zondag weer afzet, en weer met beide benen op de grond staat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:49 schreef Redux het volgende:
[..]
WK topic voor chagerijnigen en pessimisten
alsjeblieft, en nu ophoepelen [ afbeelding ]
Val jij even door de mandquote:
Wie gaat er scoren dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef dewd het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is als Spanje inenen nu wel zijn vorm te pakken heeft en makkelijker scoort. Als je dat combineert met Nederlands slecht spel dan kan dat echt erg worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |