abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83793938
quote:
DURBAN - Joachim Löw weet het zeker. ,,Spanje wordt wereldkampioen'', zei de bondscoach van Duitsland na de nederlaag (0-1) tegen het Spaanse elftal in de halve finale van het WK. De Spanjaarden spelen zondagavond tegen Nederland om de wereldtitel.
,,Ze hebben echt een geweldige wedstrijd gespeeld'', keek Löw vooruit naar de eindstrijd in de Zuid-Afrikaanse hoofdstad Johannesburg.

Volgens Löw is Spanje al twee, drie jaar het beste elftal van de wereld. ,,Ik moet ze gewoon complimenteren. Ze hebben ons tot het uiterste gedreven. Wij zaten aan onze limiet'', aldus de bondscoach. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)voor-Nederland.dhtml
Hij heft Spanje - Zwitserland zeker gemist
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 8 juli 2010 @ 05:30:06 #2
309293 hedphylem
ecoutez we komen hard zo hard
pi_83793944
onzin, bertje eet geen snot dus je kunt duitsland niet met nederland vergelijken.
pi_83793949
eikel van een vent, maar wel realistisch. En hij heeft ook gewoon gelijk. Kijk maar naar de klasse spelers in dat elftal. In elke linie wereldtoppers, die ook nog goed met elkaar kunnen samenspelen.

3-1 Spanje - Nederland
pi_83793951
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 05:33 schreef 19patje72 het volgende:
eikel van een vent, maar wel realistisch. En hij heeft ook gewoon gelijk. Kijk maar naar de klasse spelers in dat elftal. In elke linie wereldtoppers, die ook nog goed met elkaar kunnen samenspelen.

3-1 Spanje - Nederland
Ja want onze spelers zijn natuurlijk niet wat wereldklasse
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  donderdag 8 juli 2010 @ 05:37:16 #6
309293 hedphylem
pi_83793952
quote:

3-1 Spanje - Nederland
true, dat krijg je ervan als helft van je elftal bij elkaar spelen in barcelona. verder schrijf ik nederland niet af.
  † In Memoriam † donderdag 8 juli 2010 @ 06:02:05 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_83793967
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 05:21 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

DURBAN - Joachim Löw weet het zeker. ,,Spanje wordt wereldkampioen'', zei de bondscoach van Duitsland
quote:
„Kompliment an die Spanier. Ich glaube, dass sie Weltmeister werden, sie sind in den vergangenen zwei, drei Jahren die Besten gewesen.

http://www.welt.de/sport/(...)renzen-gebracht.html
"Ik denk/geloof dat ze wereldkampioen worden"

AD Faalkrant.
  donderdag 8 juli 2010 @ 06:42:02 #8
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_83794033
quote:
,,Ik moet ze gewoon complimenteren. Ze hebben ons tot het uiterste gedreven. Wij zaten aan onze limiet'', aldus de bondscoach. (ANP)
En dáár zit nu net het verschil met de Oranje Leeuwen!!!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  donderdag 8 juli 2010 @ 07:05:06 #9
208890 June.
Seriously?
pi_83794096
Ach, ik vind het wel mooi als iedereen ons onderschat. Als dan hetzelfde gebeurd tegen Brazilie; dan ben ik daar wel tevreden mee
Shine bright like a diamond.
pi_83794152
quote:

3-1 Spanje - Nederland
Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.

Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
pi_83794474
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
dat zeer zeker. Het is een fantastische prestatie wat ze gedaan hebben. Bert heeft een goed team neergezet dat niet voor een paar egootjes omvalt.
Het spel is niet altijd even denderend, en idd flink wat geluk. Doet echter niks af aan de prestatie en daarom is het zeer terecht ook dat ze gehuldigd gaan worden als verliezend finalist.
pi_83794500
Waarom gelijk weer zo negatief met zijn allen eigenlijk?
  donderdag 8 juli 2010 @ 08:10:25 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_83794510
Tja, hij zal beter slapen als hij laten kan zeggen dat ze verloren hebben van de wereldkampioen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juli 2010 @ 08:11:06 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_83794518
Ach ja, Brazilië was ook te sterk voor ons. Mwah.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_83794523
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Omdat Pierre een zielige kut troll is.
  donderdag 8 juli 2010 @ 08:11:48 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_83794527
quote:
Ik snap er ook geen hol van, we hebben alle kans
pi_83794531
quote:
Typisch Nederlands is dat, te Positief tegen een zwakkere tegenstander en te Negatief als we tegen een sterker team moeten. pffff.
pi_83794548
We worden gewoon kampioen, waarom?

Omdat spanje moeilijk scoort...
Omdat Sneijder's pass vanaf het middenveld terug op de keeper van richting veranderd en zo in de goal van Spanje verdwijnt...
Omdat het dit toernooi meezit...
Omdat Nederland die ene perfecte (of goede) wedstrijd nog moet spelen...
Omdat we toch wel kansen krijgen en nooit kansloos zijn...
Omdat!

2-1 Nederland
pi_83794563
quote:

[..]

Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.

4-5? Omdat ze zo lekker scoren dit WK bedoel je?

We zijn weer underdog en moeten nog pieken dit wk. Daarbij presteert oranje alijd goed tegen sterke tegenstanders.

Wordt gewoon top wedstrijd.
  donderdag 8 juli 2010 @ 08:26:40 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_83794708
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
Waarom Nederland geen kamioen wordt...

Omdat Spanje veel beter is
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.

Daarom word het 2-0 voor Spanje

kansloos nee, maar kansrijk ook nee..

Kansloos dit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_83794951
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Kansloos dit.
Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juli 2010 @ 08:47:08 #22
13151 crew  Rewimo
pi_83794993
Is de voorspelling van de inktvis al bekend? Daar kun je tenminste van op aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_83795071
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Inktvis heeft een succes ratio van 80% schijnbaar, en volgens mij voorspelt hij alleen uitslagen van die manschaft...
pi_83795109
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Hou toch op. Zelfs die Duitsers met hun slechtste wedstrijd van het WK verloren gisteren nipt met 1-0. Nederland heeft gewoon kans om te winnen.
pi_83795146
Het is natuurlijk ook een beetje z'n eigen ass indekken van Low, hij kan moeilijk roepen dat NL Spanje wel even oprolt want waarom heeft hij dat dan niet gedaan.

En het is altijd toch net wat minder erg om in de halve finale van de uiteindelijke wereldkampioen te verliezen dan van een team wat de wedstrijd erna hard van de mat gaat
pi_83795201
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hou toch op. Zelfs die Duitsers met hun slechtste wedstrijd van het WK verloren gisteren nipt met 1-0. Nederland heeft gewoon kans om te winnen.
Dit was 1 van Duitsland slechtste wedstrijden, de slechtste was in de poule.
Maar Spanje DWONG de duitsers slecht te voetballen, en ze zullen dat tegen Nederland ook doen. Spanje won nipt, maar als ze iets trefzekerder waren geweest, was het gewoon 3-0 geweest.
pi_83795238
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:57 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Dit was 1 van Duitsland slechtste wedstrijden, de slechtste was in de poule.
Maar Spanje DWONG de duitsers slecht te voetballen, en ze zullen dat tegen Nederland ook doen. Spanje won nipt, maar als ze iets trefzekerder waren geweest, was het gewoon 3-0 geweest.
Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballen Heb je niet gezien hoe verrekte slordig die Duitsers waren. Als jij zo gaat passen op het middenveld dan vraag je om moeilijkheden. En dan heb ik het nog niet eens over die gewaagde combinaties achterin. Nee, de Duitsers vroegen eigenlijk om een ass-whoop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83795266
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is natuurlijk ook een beetje z'n eigen ass indekken van Low, hij kan moeilijk roepen dat NL Spanje wel even oprolt want waarom heeft hij dat dan niet gedaan.

En het is altijd toch net wat minder erg om in de halve finale van de uiteindelijke wereldkampioen te verliezen dan van een team wat de wedstrijd erna hard van de mat gaat
Het is ook pijnlijker om de finale te verliezen, dan een kwart of achtste finale. Nederland heeft een gunstige loting gehad, als ze tegen Portugal, Duitsland, of Spanje hadden gemoeten waren ze al thuis geweest. Ja ze winnen van Brazilie, maar die Dunga is echt een waardeloze coach, en geen enkele Braziliaan (muv Maicon) haalde een fatsoenlijk nivo.
pi_83795350
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballen Heb je niet gezien hoe verrekte slordig die Duitsers waren. Als jij zo gaat passen op het middenveld dan vraag je om moeilijkheden. En dan heb ik het nog niet eens over die gewaagde combinaties achterin. Nee, de Duitsers vroegen eigenlijk om een ass-whoop.
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
Wij spelen niet slordig??? Wij vragen niet om een ass whoop???
pi_83795420
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
Van Bommel laat inderdaad enkele steekjes vallen. Boula en Vaart spelen niet. Bovendien is het zondag weer een aparte wedstrijd. Duitsland speelde vrijwel het hele toernooi leuk voetbal maar verzuimt gisteren een hoog niveau te halen. Mogelijk dat ons dat zondag wel lukt. Wie zal het zeggen, je moet jezelf op voorhand niet kansloos achten. Vind ik ook buitengewoon triest.
pi_83795434
Ik denk dat hij gelijk heeft...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_83795448
quote:

[..]

Nee, eerlijk gezegd niet. De Duitsers maakten gisteren een lamme indruk, speelden niet naar voren maar gingen hangen, probeerden te counteren zonder een aanspeelpunt. Nederland kan wat dat betreft naar voren spelen, durft druk te zetten en met van Bommel / de Jong op het middenveld heb je daar een verdedigend blok waar Xavi/Iniesta/Alonso niet zo makkelijk doorheen lopen als bij Schweinsteiger, die gisteren toch wel heel erg slecht speelde.

Maar goed, ik snap wel waarom je je indekt; als Nederland wint roep je in het cafe dat je het altijd al geweten hebt, als Nederland verliest verkondig je hier op het forum dat je het altijd al geweten hebt. Win/win situatie.
pi_83795450
Al die doemdenkers sowieso

Echt te kansloos. Iedere wedstrijd is een krachtmeting op zich. Dat bleek gister wel bij de Duitsers. Dus mensen die nu al bij voorbaat Spanje kampioen kronen;
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:12:56 #34
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_83795509
quote:

[..]

Zou goed kunnen zijn, ja. Je opsomming van redenen waarom Nederland gaat verliezen is kansloos.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_83795572
Spanje heeft dit hele WK 1 wedstrijd gewonnen met meer dan 1 punt verschil
En dat was tegen Honduras.

Löw kan nu natuurlijk niet zeggen dat ze kut hebben gespeeld, maar dat hebben ze wel. Het hele WK speelt Duitsland prachtig aanvallend voetbal en dan doen ze dit tegen Spanje

Maar goed, laat ze ons maar lekker onderschatten
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_83795573
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Al die doemdenkers sowieso

Echt te kansloos. Iedere wedstrijd is een krachtmeting op zich. Dat bleek gister wel bij de Duitsers. Dus mensen die nu al bij voorbaat Spanje kampioen kronen;
Het is het oude riedeltje he; tegen Brazilie waren we ook kansloos, zouden we ook wel ff met 4-0 verliezen, etc etc etc.
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:19:45 #37
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83795663
quote:

Omdat Spanje veel beter is = Zie Zwitserland
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft = Spanje wel dan
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op) = Geluk dwing je af
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden = Mag het ook een keer
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan = tot nu toe dus wel
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden. = Sprookjesboeken?
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is. Noem eens tien sporten dan?
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint. En dat vind je toch lekker

pi_83795702
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 06:02 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

"Ik denk/geloof dat ze wereldkampioen worden"

AD Faalkrant.
Haha, dat is wel weer kansloos .

Nederland is de underdog, natuurlijk. Waarom gaan we dan toch winnen?
Omdat het kan.
pi_83795787
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, eerlijk gezegd niet. De Duitsers maakten gisteren een lamme indruk, speelden niet naar voren maar gingen hangen, probeerden te counteren zonder een aanspeelpunt. Nederland kan wat dat betreft naar voren spelen, durft druk te zetten en met van Bommel / de Jong op het middenveld heb je daar een verdedigend blok waar Xavi/Iniesta/Alonso niet zo makkelijk doorheen lopen als bij Schweinsteiger, die gisteren toch wel heel erg slecht speelde.

Maar goed, ik snap wel waarom je je indekt; als Nederland wint roep je in het cafe dat je het altijd al geweten hebt, als Nederland verliest verkondig je hier op het forum dat je het altijd al geweten hebt. Win/win situatie.
Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.
Nederlanders zijn arrogant, en denken iedere 2 jaar dat ze het EK/WK kunnen winnen. Feit is, dat het maar 1 keer gelukt is. Ik kijk voetbal nooit in de kroeg, ik wil het volgen, en dat valt in de kroeg niet mee. Ik nodig wat mensen uit, of word uitgenodigt (ja er zijn mensen die mijn mening wel waarderen, hoe moeilijk dat ook denkbaar is) Mocht Nederland winnen, dan zal ik achteraf ook eerlijk toegeven dat ik dat nooit gedacht zou hebben. En dat ik er helemaal naast zat. Ik voel mezelf niet te groot om een ander gelijk te geven.
pi_83795908
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.
Nederlanders zijn arrogant, en denken iedere 2 jaar dat ze het EK/WK kunnen winnen. Feit is, dat het maar 1 keer gelukt is. Ik kijk voetbal nooit in de kroeg, ik wil het volgen, en dat valt in de kroeg niet mee. Ik nodig wat mensen uit, of word uitgenodigt (ja er zijn mensen die mijn mening wel waarderen, hoe moeilijk dat ook denkbaar is) Mocht Nederland winnen, dan zal ik achteraf ook eerlijk toegeven dat ik dat nooit gedacht zou hebben. En dat ik er helemaal naast zat. Ik voel mezelf niet te groot om een ander gelijk te geven.
Je moet zeker in de tuin kijken . Dat je vrienden de deur dicht doen om van je gezeik af te zijn ?
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:35:26 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_83796052
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:51 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Inktvis heeft een succes ratio van 80% schijnbaar, en volgens mij voorspelt hij alleen uitslagen van die manschaft...
Wat een arrogante kloteinktvis, zeg.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_83796097
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Prima dat je een mening hebt, maar waarom post je dan kansloze lijstjes als deze:
quote:

Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.

pi_83796137
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:30 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Je moet zeker in de tuin kijken . Dat je vrienden de deur dicht doen om van je gezeik af te zijn ?
Als je iets negatief inziet, puur gebasseerd op dingen die je waarneemt (en een hoop andere mensen ook) en je gaat erover discuseren, dan is dat geen zeiken. Ik heb geen enkel ding genoemd dat niet waar is. Je kunt natuurlijk alles door een oranje bril zien, en iedere 2 jaar roepen dat oranje wereld- of europees kampioen word, en tja, eens krijg je gelijk. Misschien zondag wel, maar ik denk het niet.

Ik heb trouwens geen tuin, maar een balkon.
pi_83796309
Octopus heeft voor Nederland gekozen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juli 2010 @ 09:47:33 #46
13151 crew  Rewimo
pi_83796404
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Michhas het volgende:
Octopus heeft voor Nederland gekozen
Nederland wordt wereldkampioen!!!

pi_83796412
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 05:21 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hij heft Spanje - Zwitserland zeker gemist
Of Spanje - Paraguay, Spanje - Portugal,
Ik denk echt niet dat we kansloos zijn Zondag
pi_83796420
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima dat je een mening hebt, maar waarom post je dan kansloze lijstjes als deze:
[..]
Omdat dat mijn mening is....en dit is een forum, dat er in principe voor gemaakt is, om je mening te ventileren
Er staan ook feiten tussen (zoals Nederland nog nooit een WK finale gewonnen) dan word er gezegd Spanje ook niet, maar Nederland stond er al 2 keer, met betere kansen als komende zondag, en toen werden ze het ook niet.

Maar je kunt je mening ook baseren op octopus Paul, die voorspelt dat Nederland gaat winnen, dus trek de champagne maar open...
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:48:43 #49
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83796426
quote:

[..]

Van Bommel heeft wel een geweldige Kampfgeist. Als hij de bal verliest corrigeert hij het bijna altijd zelf. En de meeste duels wint hij vliegend. Bovendien speelt Nigel - Tank - de Jong zondag gewoon weer mee . Die Spanjaarden komen er gewoon niet door, kom maar op met die 75% balbezit van Spanje, Nederland wint op z'n Duits
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:50:19 #50
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83796470
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar als wij zo spelen als tegen Uruguay zal het ons niet beter vergaan
Intelligent, but fucked up.
pi_83796589
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:47 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Of Spanje - Paraguay, Spanje - Portugal,
Ik denk echt niet dat we kansloos zijn Zondag
Nee, niet gemist, de hele wedstrijd gezien.

Heb je ook rusland nederland gezien (eerste poulewedstrijd ek 88)
Weet je hoe vaak de uiteindelijke wereld- of europeeskampioen, het toernooi slecht begon? Ik zie bij Spanje een stijgende lijn, bij Nederland niet.
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:56:31 #52
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83796642
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:54 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Nee, niet gemist, de hele wedstrijd gezien.

Heb je ook rusland nederland gezien (eerste poulewedstrijd ek 88)
Weet je hoe vaak de uiteindelijke wereld- of europeeskampioen, het toernooi slecht begon? Ik zie bij Spanje een stijgende lijn, bij Nederland niet.
Ach kom nou, Spanje-Paraguay was dramatisch. Spanje speelde tegen Duitsland wel goed, alleen: ze scoorden niet... Met de bal prachtig rondtikken win je het WK niet, je moet scoren. En daarin is Nederland dit WK veel beter gebleken, ook tegen goede tegenstanders.
pi_83796674
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:48 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Van Bommel heeft wel een geweldige Kampfgeist. Als hij de bal verliest corrigeert hij het bijna altijd zelf. En de meeste duels wint hij vliegend. Bovendien speelt Nigel - Tank - de Jong zondag gewoon weer mee . Die Spanjaarden komen er gewoon niet door, kom maar op met die 75% balbezit van Spanje, Nederland wint op z'n Duits
van Bommel een geweldige kampfgeist? als de scheids had opgelet, had van Bommel rood moeten hebben in de halve finale. En had hij de finale niet eens mee mogen doen. Hij heeft zoch dit toernooi goed gedragen tot de wedstrijd met Brazilie, en de halve finale.
Ik denk dat van Bommel snelheid te kort komt, en dat Nederland de strijd op het middenveld gaat verliezen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juli 2010 @ 09:59:33 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83796723
quote:

Spanje wel dan?
quote:
Spanje niet dan?
quote:
Tja Zwitserland uit... altijd lastig
pi_83796747
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:57 schreef magik7777 het volgende:

[..]

van Bommel een geweldige kampfgeist? als de scheids had opgelet, had van Bommel rood moeten hebben in de halve finale. En had hij de finale niet eens mee mogen doen. Hij heeft zoch dit toernooi goed gedragen tot de wedstrijd met Brazilie, en de halve finale.
Ik denk dat van Bommel snelheid te kort komt, en dat Nederland de strijd op het middenveld gaat verliezen.
Dan zou je net zo goed kunnen zegen dat David Villa voor meerdere wedstrijden geschorst had moeten worden na die belachelijke overtreding die hij maakte tijdens de poulefase
pi_83796810
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ach kom nou, Spanje-Paraguay was dramatisch. Spanje speelde tegen Duitsland wel goed, alleen: ze scoorden niet... Met de bal prachtig rondtikken win je het WK niet, je moet scoren. En daarin is Nederland dit WK veel beter gebleken, ook tegen goede tegenstanders.
Nederland scoort aan de lopende band ja, hoeveel doelpunten (en dan zonder de 2 eigen doelpunten meegerekent?) mazzalgoal tegen Japan (fout keeper), eigen doelpunt Denemarken, eigen doelpunt brazilie, (ook al krijgt sneijder die op zijn naam)
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:03:38 #57
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83796812
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:57 schreef magik7777 het volgende:

[..]

van Bommel een geweldige kampfgeist? als de scheids had opgelet, had van Bommel rood moeten hebben in de halve finale.
Ik heb die 'overtreding' ook gezien, en het was echt geen rood, gewoon een beetje bruusk inkomen.
quote:
En had hij de finale niet eens mee mogen doen. Hij heeft zoch dit toernooi goed gedragen tot de wedstrijd met Brazilie, en de halve finale.
Van Bommel is niet de snelste, maar hij heeft een heleboel andere goede punten. Het is natuurlijk ook geen toeval dat hij zowel met Bayern als met Oranje de finale haalt, en dat hij al eens de CL heeft gewonnen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juli 2010 @ 10:06:16 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83796872
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:03 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Nederland scoort aan de lopende band ja, hoeveel doelpunten (en dan zonder de 2 eigen doelpunten meegerekent?) mazzalgoal tegen Japan (fout keeper), eigen doelpunt Denemarken, eigen doelpunt brazilie, (ook al krijgt sneijder die op zijn naam)
Gewoon 12. Want ook al die doelpunten tellen en ook al die doelpunten vallen niet als een verdediging niet onder druk staat.
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:06:53 #59
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83796891
quote:

[..]

Jij noemt het mazzeldoelpunten, ik noem dat afdwingen. Als je op doel schiet, kan de bal van richting veranderd worden, en er zo inrollen. De Spanjaarden schieten vooral niet of ver naast het doel, tsja, dan gaat de bal er ook niet in.
pi_83796923
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Spanje wel dan?
[..]

Spanje niet dan?
[..]

Tja Zwitserland uit... altijd lastig
Spanje stond nog nooit in de finale, Nederland verloor er al 2.
Spanje heeft net iets minder eigen doelpunten mee, dan Nederland, spanje deed alles op eigen kracht. en had geen hulp van de tegenstander nodig om te winnen. (zoals nederland tegen japan, denemarken en brazilie)
Spanje heeft gewonnen van Duitsland en Portugal,
Nederland van Brazilie, dat BIJZONDER zwak speelde, en toch in de eerste helft 3-0 had moeten voorstaan.
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:08:55 #61
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83796948
quote:

[..]

Als wij scoren ligt aan de tegenstander, als de tegenstander scoort ligt het aan de tegenstander
pi_83796965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:03 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik heb die 'overtreding' ook gezien, en het was echt geen rood, gewoon een beetje bruusk inkomen.
[..]

Van Bommel is niet de snelste, maar hij heeft een heleboel andere goede punten. Het is natuurlijk ook geen toeval dat hij zowel met Bayern als met Oranje de finale haalt, en dat hij al eens de CL heeft gewonnen.
CL gewonnen, op de bank bij barca, omdat het spaanse voetbal te snel gaat.
Enne, dat was echt wel rood hoor..gestrekt been op het scheenbeen van de tegenstander, nadat de bal allang weg was...
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:09:56 #63
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_83796972
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Sachertorte het volgende:
Spanje speelde tegen Duitsland wel goed, alleen: ze scoorden niet... Met de bal prachtig rondtikken win je het WK niet, je moet scoren. En daarin is Nederland dit WK veel beter gebleken, ook tegen goede tegenstanders.
Precies. En daarbij vond ik Duitsland zwak gisteren. Kan deels een verdienste van de Spanjaarden zijn natuurlijk, maar toch. Ik vond ze zelfs met 10 man tegen Servië sterker ogen dan deze wedstrijd.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juli 2010 @ 10:10:08 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83796979
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Precies, dus je argument dat nederland nog nooit een final won geldt ook voor spanje
quote:
Spanje heeft net iets minder eigen doelpunten mee, dan Nederland, spanje deed alles op eigen kracht. en had geen hulp van de tegenstander nodig om te winnen. (zoals nederland tegen japan, denemarken en brazilie)
Nederland van Brazilie, dat BIJZONDER zwak speelde, en toch in de eerste helft 3-0 had moeten voorstaan.
Wederom, eigen goals vallen niet als de verdediging onder druk stond. En ja Spanje speelt behoorlijk. Maar kunnen ook verliezen van Zwitserland
pi_83797024
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:08 schreef magik7777 het volgende:

[..]

En toch heeft Spanje ook een hoop mazzel gehad.
Toen ze tegen zwitserland speelde en achter stonde kregen ze opeens zeeën van extra tijd om zo nog de gelijkmaker te kunnen maken.
Het doelpunt tegen portugal was buitenspel en had afgekeurd kunnen worden en paraguay maakte een doelpunt tegen maar dat werd onterecht afgekeurd.
pi_83797036
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jij noemt het mazzeldoelpunten, ik noem dat afdwingen. Als je op doel schiet, kan de bal van richting veranderd worden, en er zo inrollen. De Spanjaarden schieten vooral niet of ver naast het doel, tsja, dan gaat de bal er ook niet in.
Dan is het ook knap dat Uruguay, twee keer fantastisch scoort tegen Nederland. Dat hebben ze ook afgedwongen, en was geen keepersfout, en geen verdedigingsfout??? Als dat Uruguay al lukt, dan zal dat Spanje zeker lukken.
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:14:35 #67
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83797119
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Hoeveel Spaanse ploegen stonden er dit jaar in de CL finale?
quote:
Enne, dat was echt wel rood hoor..gestrekt been op het scheenbeen van de tegenstander, nadat de bal allang weg was...
Dan verschillen onze meningen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:14:46 #68
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_83797123
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef magik7777 het volgende:

Dan is het ook knap dat Uruguay, twee keer fantastisch scoort tegen Nederland.
Dat is ook zo. Beweert hier iemand van niet?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:17:21 #69
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83797203
quote:

[..]

Dan is het ook knap dat Uruguay, twee keer fantastisch scoort tegen Nederland. Dat hebben ze ook afgedwongen, en was geen keepersfout, en geen verdedigingsfout??? Als dat Uruguay al lukt, dan zal dat Spanje zeker lukken.
Hoezo? Uruguay had een prima team, met een heel goede Forlan in de spits. En Spanje heeft bitter weinig doelpunten gemaakt, ook tegen bv een 'erkende grootmacht' ( ) als Zwitserland .
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:19:26 #70
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83797250
Dat zegt hij omdat Duitsland in euforie was met kranten die een finale tegen Nederland al helemaal zagen gebeuren. Hij vind Duitsland ook beter dan Nederland, dus moet Spanje wel winnen omdat Spanje van Duitsland gewonnen heeft. Wat mankeerde bij Duitsland was die vechtersmentaliteit die Nederland nu wel heeft, het niet opgeven als je achter staat tegen een goed team.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_83797441
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:17 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Hoezo? Uruguay had een prima team, met een heel goede Forlan in de spits. En Spanje heeft bitter weinig doelpunten gemaakt, ook tegen bv een 'erkende grootmacht' ( ) als Zwitserland .
Je schat Uruguay HOGER in dan Spanje??? Noem eens wat ECHT goede spelers van Uruguay op.
pi_83797485
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:14 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Hoeveel Spaanse ploegen stonden er dit jaar in de CL finale?
[..]

Dan verschillen onze meningen.
Hoeveel Nederlandse ploegen stonden er in de CL finale? Misschien dit jaar geen spaanse, maar vorig jaar wel.
pi_83797488
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:26 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Je schat Uruguay HOGER in dan Spanje??? Noem eens wat ECHT goede spelers van Uruguay op.
Alsof het op zo'n WK alleen om individuele kracht draait. Lijkt me dat JUIST dit WK wel toonbeeld was van hoe sterspelers kunnen falen en minder bekende spelers in een goed team een heel eind kunnen komen
pi_83797546
Natuurlijk is Spanje veel beter dan Nederland. Punt is dat ze erg veel moeite hebben met scoren, terwijl bij NL zelfs ieder mislukt schot het doel in zeilt. Sommigen hier schijnen dat een kwaliteit van NL te vinden. Ik niet, maar feit is dat je er zomaar wereldkampioen mee kunt worden.

NL heeft op 1 of andere manier de wind enorm mee dit toernooi. Alles lukt, zelfs als het mislukt.
pi_83797721
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:30 schreef Scribent het volgende:
Natuurlijk is Spanje veel beter dan Nederland. Punt is dat ze erg veel moeite hebben met scoren, terwijl bij NL zelfs ieder mislukt schot het doel in zeilt. Sommigen hier schijnen dat een kwaliteit van NL te vinden. Ik niet, maar feit is dat je er zomaar wereldkampioen mee kunt worden.

NL heeft op 1 of andere manier de wind enorm mee dit toernooi. Alles lukt, zelfs als het mislukt.
Zoals al zo vaker gezegd, het is ook gewoon een manier van afdwingen dat verdedigers fouten maken. En het is ook niet zo heel gek als sommige teams met 7 man in hun eigen strafschopgebied staan dat een bal dan nog een verdediger raakt.

En boeiend, geluk heb je nodig om zo'n toernooi te winnen. Kan me echt niet bommen als we op deze manier wereldkampioen worden. Helemaal eens met dat we eens niet zo moeten zeiken. Wat willen we nou, prachtig voetbal maar er dan altijd op een lullige manier in de kwartfinale uitvliegen, of eens een keer wat zakelijker spelen en op dit soort kansjes hopen en de finale halen. En wellicht de finale winnen
pi_83797776
En het leuke van deze hele discussie is, dat ik gewoon hoop dat Nederland wint, maar dat hoop ik al zolang ik leef. Maar daardoor word je automatisch pessimistischer, en realistischer, en ga je dingen minder door de oranje bril zien. Ik sta echt wel te juichen en te springen als ze scoren zondag, maar of het gebeurt betwijfel ik echt...
pi_83797817
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:40 schreef magik7777 het volgende:
En het leuke van deze hele discussie is, dat ik gewoon hoop dat Nederland wint, maar dat hoop ik al zolang ik leef. Maar daardoor word je automatisch pessimistischer, en realistischer, en ga je dingen minder door de oranje bril zien. Ik sta echt wel te juichen en te springen als ze scoren zondag, maar of het gebeurt betwijfel ik echt...
Zo klopt ie.
pi_83797838
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar als wij zo spelen als tegen Uruguay zal het ons niet beter vergaan
Klopt, maar onze beste wedstrijd moet nog komen
pi_83797849
quote:
Ah de welbekende mooi weer supporter. Kankeren als het niet goed gaat, maar als ze dan winnen wel meefeesten
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:43:36 #80
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83797866
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:26 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Spanje voetbalt beter, maar de voorhoede van Uruguay was een stuk gevaarlijker.
pi_83797912
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zoals al zo vaker gezegd, het is ook gewoon een manier van afdwingen dat verdedigers fouten maken. En het is ook niet zo heel gek als sommige teams met 7 man in hun eigen strafschopgebied staan dat een bal dan nog een verdediger raakt.
Dat maken we onszelf wijs ja. Maar Brazilië stond helemaal niet onder druk toen Melo die bal er in kopte. En Sneijder schiet door zijn gebrek aan overzicht trouwens altijd tegen mede- of tegenstanders op in de kleine ruimte. Verschil is dat ze er nu opeens in vliegen. Geweldig hoor, maar goed voetbal is wat anders.
quote:
En boeiend, geluk heb je nodig om zo'n toernooi te winnen. Kan me echt niet bommen als we op deze manier wereldkampioen worden. Helemaal eens met dat we eens niet zo moeten zeiken. Wat willen we nou, prachtig voetbal maar er dan altijd op een lullige manier in de kwartfinale uitvliegen, of eens een keer wat zakelijker spelen en op dit soort kansjes hopen en de finale halen.
Zakelijkheid en goed voetbal sluiten elkaar echt niet uit. Zoals NL speelt dwingen ze niks af en moeten ze blijven hopen op meevallers. Het kan echt geen kwaad beter te gaan voetballen, want dan vergroot je alleen maar de kans op meevallers. Dat zie je ook aan Spanje.
pi_83797999
quote:
Ah, je bent een hypocriet. Heel goed.
pi_83798053
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:45 schreef Scribent het volgende:
Zakelijkheid en goed voetbal sluiten elkaar echt niet uit. Zoals NL speelt dwingen ze niks af en moeten ze blijven hopen op meevallers. Het kan echt geen kwaad beter te gaan voetballen, want dan vergroot je alleen maar de kans op meevallers. Dat zie je ook aan Spanje.
Want? Alsof Spanje zo trefzeker is? Die 3 doelpunten die ze in de hele knockout fase hebben gemaakt waren ook niet allemaal het resultaat van geweldige opbouw hoor. Gister zelfs uit een dood spelmoment terwijl het middenveld en de opbouw van de Spanjaarden zo geroemd word.

Moraal van het verhaal; natuurlijk zou het leuk zijn als het allemaal wat mooier ging bij NL, maar we spelen al toernooien lang mooi voetbal en het brengt ons niks. Dan maar een keer zo, die wereldtitel telt er niet minder om hoor.
pi_83798115
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah de welbekende mooi weer supporter. Kankeren als het niet goed gaat, maar als ze dan winnen wel meefeesten
Meefeesten? ik juich gewoon als ze winnen. maar ga echt niet de straat op. Kankeren doe ik zowiezo niet, vind dat een smerig woord. Ik heb kritiek, zowel positief als negatief. maar zal altijd mijn kritiek onderbouwen, ik schreeuw het niet van de daken als ik gelijk heb, maar zal het altijd toegeven als ik het NIET bij het rechte eind heb.

Mooi weer supporter??? ik noem het realist...
Ik ben benieuwd hoe je jezelf noemt, en hoe je gereageert zou hebben als Brazilie, met 3-0 had gewonnen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:54:50 #85
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83798201
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:28 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Hoeveel Nederlandse ploegen stonden er in de CL finale?
Dat zegt niks, gezien zo'n beetje al onze spelers in het buitenland voetballen, de Nl competitie is nu eenmaal een Mickey Mouse competitie.
quote:
Misschien dit jaar geen spaanse, maar vorig jaar wel.
Ik wil maar zeggen dat de Spanjaarden niet onverslaanbaar zijn.
pi_83798292
quote:

[..]

Als Zwitserland kan winnen, ja dan kan Nederland dat ook.
pi_83798301
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah, je bent een hypocriet. Heel goed.
Vraag me af, of je de betekenis van hypocriet uberhaupt wel weet?
Hypocriet is jezelf anders voordoen als dat je bent. Ik ben gewoon eerlijk, en zeg mijn mening. Dat je tere oranje hartje daar niet tegen kan, kan ik niks aan doen. Kritiek is soms moeilijk te verteren, zeker als het om iets nationalistisch gaat. Want samen staan we sterk, en met zijn allen achter oranje enz enz. Probleem is alleen, dat dat zo in ieder land is, en het dus totaal geen meerwaarde heeft.
Maar ik neem aan dat jij de dinsdag al vrij hebt genomen, om de voetballers te onthalen?
pi_83798445
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:58 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Hypocriet is jezelf anders voordoen als dat je bent. Ik ben gewoon eerlijk, en zeg mijn mening. Dat je tere oranje hartje daar niet tegen kan, kan ik niks aan doen. Kritiek is soms moeilijk te verteren, zeker als het om iets nationalistisch gaat. Want samen staan we sterk, en met zijn allen achter oranje enz enz. Probleem is alleen, dat dat zo in ieder land is, en het dus totaal geen meerwaarde heeft.
Maar ik neem aan dat jij de dinsdag al vrij hebt genomen, om de voetballers te onthalen?
Uiteraard heb jij recht op je eigen mening. Echter, ik vind het weer typisch Nederlands. Figuren als jij zal je niet snel tegenkomen in andere landen. Ik durf bijvoorbeeld te wedden dat alle Paraguayanen dachten dat ze Spanje gingen pakken. IJdele hoop wellicht, maar de instelling is goed.
pi_83798538
quote:

[..]

Kritiek hebben mag, maar jouw lijstje afdoen als feiten is wel heel erg sneu.
quote:
Nederland

Japan
Kameroen
Denemarken
Slowakije
Brazilie
Uruguay

Spanje

Zwitserland
Honduras
Chili
Portugal
Paraguay
Duitsland

Dan zie ik zoveel verschil nog niet.
pi_83798542
quote:

[..]

Hypocriet is inderdaad jezelf op een forum voordoen als criticaster maar vervoglens bij winst vooraan staan in de polonaise. Mij zal je daar dan ook niet op betrappen; ik spreek gewoon uit dat ik denk dat Nederland wint, zodat ik mijzelf gewoon recht aan kan kijken in de spiegel.
pi_83798647
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hypocriet is inderdaad jezelf op een forum voordoen als criticaster maar vervoglens bij winst vooraan staan in de polonaise. Mij zal je daar dan ook niet op betrappen; ik spreek gewoon uit dat ik denk dat Nederland wint, zodat ik mijzelf gewoon recht aan kan kijken in de spiegel.
Ik doe mezelf niet anders voor als dat ik ben. En juist daardoor kan ik mezelf recht aankijken in de spiegel. Mij zul je nooit zien in een polonayse, zelfs niet bij WK winst.
pi_83798679
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Als Zwitserland kan winnen, ja dan kan Nederland dat ook.
Spanje begon die wedstrijd op versnelling één en Zwitserland begon met tien verdedigers en één doelman.
pi_83798700
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want? Alsof Spanje zo trefzeker is? Die 3 doelpunten die ze in de hele knockout fase hebben gemaakt waren ook niet allemaal het resultaat van geweldige opbouw hoor. Gister zelfs uit een dood spelmoment terwijl het middenveld en de opbouw van de Spanjaarden zo geroemd word.
Spanje is totaal niet trefzeker, daarom geef ik NL ook een goeie kans zondag. Maar je vergroot natuurlijk wel de mogelijkheden op een doelpunt als je veel de aanval zoekt.
quote:
Moraal van het verhaal; natuurlijk zou het leuk zijn als het allemaal wat mooier ging bij NL, maar we spelen al toernooien lang mooi voetbal en het brengt ons niks. Dan maar een keer zo, die wereldtitel telt er niet minder om hoor.
Dat is dus het grote misverstand, dat goed voetbal en succes elkaar in de weg zouden zitten. Als je goed voetbalt, kun je zelf wat afdwingen en ben je niet afhankelijk van meevallers. Maar als die meevallers er dan ook nog zijn, dan kun je wereldkampioen worden. Zie WK '98: NL kon domineren, tegen een heel sterk Argentinië en Brazilië. Tegen de 1 win je dankzij, tegen de ander verlies je ondanks.

Maar deze ploeg is maar matig staat om iets af te dwingen en is dus volkomen afhankelijk van eigen doelpunten en van richting veranderde schoten. Dat heeft weinig met een keuze te maken, maar is gewoon onmacht. Als het een keer niet meezit, is er gelijk ook helemaal niks meer.

Al moet ik zeggen dat ze tegen Uruguay wel weer redelijk voetbalden en daardoor ook meer afdwongen.
pi_83798758
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:07 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik doe mezelf niet anders voor als dat ik ben. En juist daardoor kan ik mezelf recht aankijken in de spiegel. Mij zul je nooit zien in een polonayse, zelfs niet bij WK winst.
Aha, jij bent zo'n Nederland aan wie de ontzuiling voorbij is gegaan. De Doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg mentaliteit heb je daardoor nooit afgeschud. Jammer.
pi_83798789
Nederland

Japan
Kameroen
Denemarken
Slowakije
Brazilie
Uruguay

Spanje

Zwitserland
Honduras
Chili
Portugal
Paraguay
Duitsland

Jij ziet niet veel verschil... ik wel, Nederland had alleen Brazilie tegen als topland.
Spanje had Duitsland (van wie iedereen overtuigd was, dat het het beste team was op dit WK, en Portugal (waar Nederland al heel lang niet van heeft gewonnen op een groot toernooi)
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:11:02 #96
262414 Menchov
I feel good, No
pi_83798801
Spanje is in alle linies voetballend een stuk sterker dan Nederland. Je hoeft geen kenner te zijn om dat te zien. Van Bommel en De Jong zullen het ontzettend zwaar krijgen zondag en een rode kaart lijkt me voor 1 van de 2 zeer waarschijnlijk.

Veel mensen zijn hier niet objectief, logisch ook, want dit is een Nederlands forum. Zondag zal het allemaal wel duidelijk worden, Spanje is simpelweg een klasse beter dan de overige teams op dit toernooi.
pi_83798837
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, jij bent zo'n Nederland aan wie de ontzuiling voorbij is gegaan. De Doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg mentaliteit heb je daardoor nooit afgeschud. Jammer.
Een hele lange omslachtige niet treffende omschrijving van het woord NUCHTER....
pi_83798855
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:10 schreef magik7777 het volgende:
Nederland

Japan
Kameroen
Denemarken
Slowakije
Brazilie
Uruguay

Spanje

Zwitserland
Honduras
Chili
Portugal
Paraguay
Duitsland

Jij ziet niet veel verschil... ik wel, Nederland had alleen Brazilie tegen als topland.
Spanje had Duitsland (van wie iedereen overtuigd was, dat het het beste team was op dit WK, en Portugal (waar Nederland al heel lang niet van heeft gewonnen op een groot toernooi)
Denemarken is boven Portugal geeindigd. En we hadden ook al lang niet van Brazilie gewonnen.
pi_83798856
Portugal hadden wij ook wel van gewonnen hoor.
pi_83798890
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Een hele lange omslachtige niet treffende omschrijving van het woord NUCHTER....
De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:14:19 #101
262414 Menchov
I feel good, No
pi_83798918
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk nergens op. Mensen zijn verschillend en van polonaise lopen word je echt niet een beter mens
pi_83798933
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Nuchter

'NEDERLAND IS KANSLOOS, DIE SPANJAARDEN MAKEN ZE AF!'

*nadat Nederland gewonnen heeft*

'ZIE JE NOU WEL, IK ZEI TOCH DAT ZE EEN KANS HADDEN? OLEEEEEEEEEEEE!!'
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:16:43 #103
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83799020
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Juist. Helemaal geen goed elftal, dankzij C. Ronaldo natuurlijk.
pi_83799101
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Net als op het vorige wk natuurlijk...
pi_83799111
Omdat Nederland veel beter is
Omdat wij nog elke wedstrijd hebben gescoord
3 x is scheepsrecht
Omdat Spanje al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Omdat Spanje alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden (Zwi, Hon, Chili, Para)
Omdat Spanje de eerste wedstrijd heeft verloren, en dat kan nooit goed gaan (De eerste en de laatste staat in hetzelfde boek)
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt. (Behalve tegen Paraguay dan)
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden. (Geweldig argument)
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is. (Uhm mee)
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint. (Vice versa)

Als Paraguay die pingel er gewoon had ingetrapt, dan lagen ze er gewoon uit.
pi_83799166
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?
pi_83799199
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nuchter

'NEDERLAND IS KANSLOOS, DIE SPANJAARDEN MAKEN ZE AF!'

*nadat Nederland gewonnen heeft*

'ZIE JE NOU WEL, IK ZEI TOCH DAT ZE EEN KANS HADDEN? OLEEEEEEEEEEEE!!'
Zo...jij bent goed met mensen inschatten....
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:21:49 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83799238
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ja, want als je ooit van Portugal verloor kun je er nooit meer van winnen, ook niet als ze vier jaar later een ploeg hebben die niet half zo goed is
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_83799252
Nederland is zeker niet kansloos. Spanje zal niet hetzelfde spel gaan spelen tegen Nederland als dat ze tegen Duitsland hebben gedaan. Tegen duitsland stond de laatste linie eigenlijk continue tegen de middenlijn aangeplakt. Ze speelden met ruimtes van wel 40 meter in hun rug, tegen Nederland gaan ze dat niet doen. Daarvoor hebben ze een simpele reden: Sneijder en Robben.Mocht Nederland in zo een aanval van Spanje de bal veroveren dan kan Robben met die enorme ruimtes erg gemakkelijk in stelling worden gebracht. Veel te riskant dus.
Daarom denk ik dat Spanje het vel deze keer wat breder gaat houden en ook de pressie verminderd op de 16 van Nederland. Hier liggen, met het feit dat Nederland prima tussen de linies kan voetballen (en dan voornamelijk Sneijder), zeker kansen.
Maar ja, een finale blijft een wedstrijd op zich zelf dus we zullen zien, zeker is dat we geen favoriet zijn.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:24:19 #110
102912 crv
Screwed up
pi_83799319
Löw kan de pot op

Mijn collega heeft de uitslag voor de pool doorgegeven en hij heeft Spanje als Winnaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:25:31 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_83799368
quote:
Ja ik hoop van wel dat ze wereld kampioen worden
pi_83799369
quote:

[..]

ah we hebben een Belg
pi_83799376
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
pi_83799439
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

ik vind het weer typisch Nederlands. Figuren als jij zal je niet snel tegenkomen in andere landen. Ik durf bijvoorbeeld te wedden dat alle Paraguayanen dachten dat ze Spanje gingen pakken. IJdele hoop wellicht, maar de instelling is goed.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
Iemand die kritisch is, is 'typisch Nederlands', maar tegelijk is de gemiddelde Nederlander allang niet nuchter meer? Klopt, die loopt voortdurend in de polonaise en is dus juist niet kritisch meer.

Jij intussen komt ouderwetsch Hollandscher over dan je lief zal zijn, nl als moralistische dominee die zijn kudde voorschrijft hoe zich te gedragen (verplicht optimistisch).
pi_83799456
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
Ik doe die uitspraak gebaseerd op het elftal wat ze nu hebben, en niet op resultaten gebaseerd op het verleden zoals iemand anders dat doet.
pi_83799481
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

ah we hebben een Belg
ah we hebben een mensenkenner
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:29:33 #117
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_83799529
quote:

[..]

Ik denk dat jij een beetje achterlijk bent. Sowieso staan vdv en boulahrouz net in de basis. Van Bommel speelt echt niet slecht en verdedigt zeer goed mee, en stekelelburg heeft een fantastisch wk gekeept en heeft ook één keer een blunder.
Volgens mij had Kahn ook zo'n blunder in de wk finale, en toch wereldkeeper van het jaar?
En van Persie speelt inderdaad als een natte krant, maar dat heeft mede te maken met sneijder en robben die niet naar hem passen
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_83799596
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uitgestorven??? kom eens met iets beters...

Heb je Rene van der Gijp gehoord, zeker ook geen voetbalkenner?
pi_83799634
O god, Rene van der Gijp zegt het, dus zal het wel zo zijn
Als je een beetje op had gelet had je gehoord dan van der Gijp wel degelijk kansen ziet voor Nederland.
pi_83799694
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Uitgestorven??? kom eens met iets beters...

Heb je Rene van der Gijp gehoord, zeker ook geen voetbalkenner?
Van der Gijp; mislukte voetballer en mislukte komiek. Wat een grap
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:33:28 #121
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83799703
quote:

1. Omdat Spanje veel beter is
2. Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
3. Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
4. Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
5. Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
6. Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
7. Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
8. Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
9. Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.

Voetbaltechnisch bedoel je? Akkoord. Spanje is technisch beter. Mentaal is Nederland echter zeer sterk, en veel sterker dan ze normaal zijn.

Dus Spanje wint ook niet. Ehm. Er komt een winnaar uit, denk ik.

Spanje, kregen die niet een pingel tegen, die werd gemisssst?
Mazzel nodig hebben tegen Papagaaienguay.....

Anyway, mazzel heb je nodig, het kan ook een teken zijn dat je te maken hebt met een echte kampioensploeg. Geldt voor alletwee dan

4. Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Spanje had Portugal, Paraguay, Duitsland
Nederland had Slowakije, Brazilië, Uruguay

Slowakije heeft Italie de bons gegeven, lepere ploeg dan je denkt, maar idd minder sterk dan Portugal. Voor de rest Brazil vs. Duitsland, Uruguay vs. Paraguay... beetje zelfde hoor.

5. Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Brazilië 1970
Ergo het kan wel en dat is bewezen.

6. Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Ze waren niet echt geweldig hoor, niet tegen Portugal, niet tegen Paraguay (kom op) en ook niet tegen Duitsland, dat vermoeid aandeed. De Duitsers hebben verloren van Spanje, Spanje heeft niet gewonnen van Duitsland.

7. Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Dat is gewauwel. Maar dan toch. Nederlandse mentaliteit is helemaal om, in het team, in de media, we roepen de hele tijd al dat we voor de cup gaan, en dat mentale verschil gaat zich uitbetalen, dat maakt het onderscheid.

Oh, dat wist ik niet. Misschien heb je toch gelijk...

9. Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Daarbij ga jij er van uit dat hij jou overleeft. Dat is onwaarschijnlijk voor een oom. Ik denk dat jij hem voor de rest van zijn leven kan uitlachen. Hoewel ik niet hoop dat deze finale kwaad bloed gaat zetten,

Spanje en NL zouden liever respectvol naar elkaar blijven...

NL-Spa: 2-0
pi_83799759
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
O god, Rene van der Gijp zegt het, dus zal het wel zo zijn
Als je een beetje op had gelet had je gehoord dan van der Gijp wel degelijk kansen ziet voor Nederland.
alleen met elia op de vleugels, wat ik ook wel zou willen zien tegen die ramos maarja bertje is een kuyt liefhebber
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:37:37 #123
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83799867
het is maar goed dat Oranje zo ver verwijderd is van de media in NL, dan zakt ze de moed in de schoenen
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:40:00 #124
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83799965
quote:

[..]

4 of 5!? Spanje heeft totaal geen scorend vermogen, enkel Villa is doeltreffend, maar daar blijft het gewoon bij, Nederland heeft meedere spelers die kunnen, én belangrijker, hebben gescoord op dit WK. Spanje red in de laatste paar wedstrijden net aan 1 goal en dan gaat het nog met hangen en wurgen.

Ja ze hebben een geweldig middenveld en de verdediging is aardig, maar aanvallend schieten ze letterlijk te kort.

Nee, zo'n "walk over" wordt het echt niet. Ik geeft Spanje een grote kans, want ze hebben nou eenmaal dat middenveld, maar het wordt of 1- 0 voor Spanje of 2 -1 voor Nederland, maar hogere uitslagen? Dat kan je op je buik gaan schrijven, dat gaat Spanje in iedergeval niet redden.

4 of 5... Lachwekkend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 08-07-2010 11:59:19 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_83800015
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.
pi_83800030
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En van Persie speelt inderdaad als een natte krant, maar dat heeft mede te maken met sneijder en robben die niet naar hem passen
Van Persie speelde heel behoorlijk tegen Uruguay. Sneijder en Robben niet, tenzij je van richting veranderde afstandschoten als goed spelen kwalificeert.

Maar NL zit nu eenmaal massaal in de "Van Persie is slecht en Sneijder is geweldig"-modus. Zelfs Rene van der Gijp, die nooit serieus is, zit met een strak gezicht instemmend te knikken als iemand bij VI Sneijder ons 'meesterbrein' noemt
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:44:34 #127
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_83800187
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!
FCT
pi_83800206
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:45:38 #129
38549 dewd
100% pure
pi_83800234
Jesus wat een gezeik weer, als ze winnen zijn het helden en als ze verliezen nog steeds. Dan hebben ze alleen verloren van het beste team ter wereld. Alsof dat een schande is zeg.
pi_83800238
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ik geniet er met volle teugen van,
pi_83800259
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
Wat ben jij een enorme faler Jij mag niet eens juichen zondag.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:46:23 #132
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_83800275
Geen enkel team is bij voorhand al te sterk voor het andere team in een finale van het WK
pi_83800310
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ben jij een enorme faler Jij mag niet eens juichen zondag.
Ga zo door Koos
pi_83800363
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:47 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ga zo door Koos
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:48:32 #135
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_83800376
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef mr-green het volgende:
Geen enkel team is bij voorhand al te sterk voor het andere team in een finale van het WK
Dit.

Dan wijs ik altijd maar naar Griekenland die opeens Europees kampioen werden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_83800432
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.
pi_83800460
quote:

[..]

Jammer zeg...
Ik ben geen oranje hater, misschien moet je een cursusje begrijpelijk lezen gaan volgen. Heb je uberhaupt wel iets gelezen, KUN je wel lezen Koos Vogels???
pi_83800481
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.
Dat blijkt
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:52:09 #139
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83800523
quote:

[..]

De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:52:22 #140
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83800529
quote:

[..]

Weg met al die landverraders. Nederland heeft een goed team en staat terecht in de finale. Ja, ze hebben niet alleen maar gedomineerd, maar dat heeft Spanje zeker ook niet.

Nederland heeft een goede kans
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:53:09 #141
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83800554
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:52 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.
Of rechts, maar dat ligt een beetje aan je politieke voorkeur natuurlijk.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_83800556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Dat is een Duitse inktvis, die kan alleen het lot van het Duitse team goed aanvoelen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_83800673
Dacht dat alleen Koos dyslectisch was, maar het schijnt een beetje te heersen in dit topic.
landverrader, oranje hater enz enz.
Ik hoop niet dat jullie mij bedoelen, anders ga ik me nog schuldig voelen
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:56:36 #144
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83800723
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:

[..]

Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.

Kansloos.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:57:57 #145
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83800773
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef magik7777 het volgende:
Dacht dat alleen Koos dyslectisch was, maar het schijnt een beetje te heersen in dit topic.
landverrader, oranje hater enz enz.
Ik hoop niet dat jullie mij bedoelen, anders ga ik me nog schuldig voelen
Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.
pi_83800808
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Perox het volgende:

[..]

Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.

Kansloos.
Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:59:38 #147
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83800855
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.
Oeps misschien ben ik ook wel wat ongeduldig...
pi_83800915
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:06:55 #149
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83801185
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
Maar waarom zie je het niet gebeuren? Spanje heeft niet een keer de indruk gewekt onverslaanbaar te zijn. Tegen Paraguay hadden ze zomaar kunnen verliezen, en tegen Duitsland domineerden ze wel, maar (alweer) dat vertaalde zich niet in doelpunten. Dan kun je ook zo tegen de gelijkmaker oplopen.
pi_83801197
quote:

[..]

Uhuh. Je bent gewoon een smerige troll. Je zit heel NL af te zeiken alles wat Spanje doet is geweldig. Dat is wel even wat anders dan 'gewoon niet overtuigd zijn van de overwinning'
pi_83801459
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je er tegen aan kijkt de 1e goal was niet de fout van Stekelenburg want hij zag de bal niet aankomen en Heitinga moet niet bukken, dat was zijn fout hij had hem moeten koppen.

En de tweede goal kun je over discussieren of het een inschattingsfout was en of dat hij de bal ook te laat zag aankomen door de wir war van spelers die voor hem stonden.

Maar de redding tegen Slowakije dan dat waren er ook 2 of 3 wat in mijn mening hem gewoon een goede keeper maakt en een waardig vervanger voor van der Sar.
pi_83801951
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Uhuh. Je bent gewoon een smerige troll. Je zit heel NL af te zeiken alles wat Spanje doet is geweldig. Dat is wel even wat anders dan 'gewoon niet overtuigd zijn van de overwinning'
Gedraag je eigen eens volwassen, (als dat niet teveel is gevraagd) Ik schat Spanje hoger in als Nederland, en hoop desondanks dat Nederland wint.
Ik heb heel Nederland niet afgezeken.
Er word me tig keer gevraagd waarom ik denk dat Spanje wint, en ik probeer dat te onderbouwen. Word moe van kortzichtige mensen als jij.
pi_83801985
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef CptChaos het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je er tegen aan kijkt de 1e goal was niet de fout van Stekelenburg want hij zag de bal niet aankomen en Heitinga moet niet bukken, dat was zijn fout hij had hem moeten koppen.

En de tweede goal kun je over discussieren of het een inschattingsfout was en of dat hij de bal ook te laat zag aankomen door de wir war van spelers die voor hem stonden.

Maar de redding tegen Slowakije dan dat waren er ook 2 of 3 wat in mijn mening hem gewoon een goede keeper maakt en een waardig vervanger voor van der Sar.
Hij kan (nog) niet tippen aan van der Sar...
pi_83802090
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Hoe durf jij iemand te beschuldigen van het niet onderbouwen van een argument als jezelf met zo'n achterlijk lijstje komt.
pi_83802149
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef magik7777 het volgende:
Spanje en NL zouden liever respectvol naar elkaar blijven...
Liever niet, Nederland moet er een hard wedstrijd van maken, Zuid-Europese en Zuid-Amerikaanse landen hebben toch de naam daar niet goed mee om te kunnen gaan omdat het er stikt van de gladde mannetjes met een ego van hier tot China. Provoceren en opjutten, dat zijn een paar van de vele kwaliteiten van het Nederlandse team, daar moeten ze gebruik van maken.
pi_83802157
duitsland
kansloos elftal is dat zeg!

en low is gewoon een viespeuk
pi_83802225
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:30 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Hoe durf jij iemand te beschuldigen van het niet onderbouwen van een argument als jezelf met zo'n achterlijk lijstje komt.
Nou, is niet veel durven aan hoor. ik onderbouw het tenminste.
Nederland had natuurlijk ook van Duitsland gewonnen, zoals dat zo vaak gebeurt.
pi_83802292
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:34 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Nou, is niet veel durven aan hoor. ik onderbouw het tenminste.
Nederland had natuurlijk ook van Duitsland gewonnen, zoals dat zo vaak gebeurt.
Wees eens eerlijk: hoe vaak heb jij dit WK al geroepen dat Nederland eruit zou vliegen?
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:39:34 #159
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83802427
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:26 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Gedraag je eigen eens volwassen, (als dat niet teveel is gevraagd) Ik schat Spanje hoger in als Nederland, en hoop desondanks dat Nederland wint.
Ik heb heel Nederland niet afgezeken.
Er word me tig keer gevraagd waarom ik denk dat Spanje wint, en ik probeer dat te onderbouwen. Word moe van kortzichtige mensen als jij.
Je insteek deugt niet. Je beziet de sterke punten van Spanje, en concludeert daaruit dat Spanje gaat winnen. Als je eerlijk bent weeg je de zwakke punten van Spanje ook mee, en dan concludeer je dat Nederland ook best kan winnen. Het is absoluut geen uitgemaakte zaak zoals jij het wel doet voorkomen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:43:41 #160
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_83802576
We staan inmiddels in de finale en we hebben nog steeds van die zogenaamde 'realisten' hier. Wat is fok toch een bijzonder forum...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_83802577
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:39 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je insteek deugt niet. Je beziet de sterke punten van Spanje, en concludeert daaruit dat Spanje gaat winnen. Als je eerlijk bent weeg je de zwakke punten van Spanje ook mee, en dan concludeer je dat Nederland ook best kan winnen. Het is absoluut geen uitgemaakte zaak zoals jij het wel doet voorkomen.
Ik heb in mijn eerste post gezegd kansloos nee, kansrijk nee...
Waarom ik alleen de sterke punten noem, is omdat mijn eerste post een reactie was op iemand die alleen de sterke punten van Nederland noemde, en daardoor zei dat Nederland ging winnen. Mijn post was gewoon een reactie daarop. Ik krijg een berg kritiek over me heen (vind ik niet erg) en hij niet... Dus dan klopt mijn insteek niet...
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:45:03 #162
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_83802631
quote:

[..]

Gelukkig denken de meeste mensen niet zoals jij
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_83802643
Makkie.... 3-0 nederland.
pi_83802651
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk: hoe vaak heb jij dit WK al geroepen dat Nederland eruit zou vliegen?
1 keer, tegen Brazilie, en toen hadden ze er ook makkelijk uit kunnen vliegen. Ik heb de volgende dag ook erkend dat ik erlangs zat. Viel ook weinig aan te ontkennen.

Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij al geroepen dat Nederland wereld kampioen word?
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:46:16 #165
102912 crv
Screwed up
pi_83802669
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:45 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik geniet er met volle teugen van,
Dat moet wel want het is volgens mij het eerste WK topic waar je actief bent. Tot wat is het? gister/vandaag lulde je alleen maar over darts en tennis.
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
pi_83802717
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef kingmob het volgende:
We staan inmiddels in de finale en we hebben nog steeds van die zogenaamde 'realisten' hier. Wat is fok toch een bijzonder forum...
Ach, dat roepen die realisten al sinds onze match tegen Denemarken. En elke keer werd onze uitschakeling weer vooruit geschoven. Slowakije ging ons pakken, we zouden dat land immers onderschatten. Tegen Brazil maakten we al helemaal geen schijn van kans. En Uruguay, ook dat ging em niet worden omdat onze speler te arrogant zijn. En nu gaat het gezeur door.
pi_83802738
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:46 schreef crv het volgende:

[..]

Dat moet wel want het is volgens mij het eerste WK topic waar je actief bent. Tot wat is het? gister/vandaag lulde je alleen maar over darts en tennis.
Zo zo, heb je me ff doorgelicht? dan heb je toch ook gezien dat ik het 1 en ander had gezegd over Argentinie...Daar zat ik er zeker ook mee naast?
pi_83802754
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef magik7777 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij al geroepen dat Nederland wereld kampioen word?
Sinds 1994 roep ik dat om de vier jaar. Met uitzondering van 2002.
pi_83802790
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, dat roepen die realisten al sinds onze match tegen Denemarken. En elke keer werd onze uitschakeling weer vooruit geschoven. Slowakije ging ons pakken, we zouden dat land immers onderschatten. Tegen Brazil maakten we al helemaal geen schijn van kans. En Uruguay, ook dat ging em niet worden omdat onze speler te arrogant zijn. En nu gaat het gezeur door.
Ik weet niet wat jij zoal volgt, maar alleen tegen Brazilië maakte men zich enigszins zorgen. En terecht gezien de eerste helft. Ik zie genoeg kansen voor Nederland aanstaande zondag, maar Spanje wordt wereldwijd toch wel gezien als favoriet. En wanneer je de ploegen vergelijkt is dat niet zo gek...
pi_83802820
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:50 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij zoal volgt, maar alleen tegen Brazilië maakte men zich enigszins zorgen. En terecht gezien de eerste helft. Ik zie genoeg kansen voor Nederland aanstaande zondag, maar Spanje wordt wereldwijd toch wel gezien als favoriet. En wanneer je de ploegen vergelijkt is dat niet zo gek...
Ik heb het over de extreme azijnpissers.
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:51:54 #171
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83802832
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij stiekem gewoon rechts Koos, wat een heerlijke mentaliteit
pi_83802850
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En hoe vaak heb je gelijk gekregen?
En in 2002 werd er geroepen ALS Nederland mee had gedaan, dan hadden we de titel gepakt, want het nivo was zo slecht....
pi_83802895
Die Spanjaarden worden groter gemaakt dan ze zijn.

Nederland is zeker niet kansloos.
Multis Periculis Supersum
pi_83802974
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:

[..]

En hoe vaak heb je gelijk gekregen?
En in 2002 werd er geroepen ALS Nederland mee had gedaan, dan hadden we de titel gepakt, want het nivo was zo slecht....
Ik hoef ook maar een keer gelijk te krijgen.
pi_83803039
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:53 schreef steeze het volgende:
Die Spanjaarden worden groter gemaakt dan ze zijn.

Nederland is zeker niet kansloos.
Ze speelden gewoon een laffe 4-5-1 tegen de Duitsers waarmee ze het complete spel wilden stilleggen en op een momentje zaten te wachten om de pot te beslissen. De Duitsers waren vervolgens te laf en niet leep genoeg om er eentje in te prikken - ze verdienden ook wel een penalty in de blessure tijd van de eerste helft. Iemand van achteren aantikken, ook onbedoeld, is gewoon een penalty.

Spanje wordt groter gemaakt dan dat ze zijn - Paraguay en Zwitserland hebben aangetoond dat Spanje geen gigant is. We gaan winnen! ;D
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:59:20 #176
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83803087
quote:

[..]

Maakt niet uit! Op de brandstapel met je! Wie zegt dat we nu rationeel moeten zijn verdomme!
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:59:30 #177
102912 crv
Screwed up
pi_83803091
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:48 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Zo zo, heb je me ff doorgelicht? dan heb je toch ook gezien dat ik het 1 en ander had gezegd over Argentinie...Daar zat ik er zeker ook mee naast?
Zeg ik ergens dat je er ook weer naast zit

Mijn punt enkel is dat je je het hele wk nergens mee bemoeit en nu ineens uit je schulpje kruipt
Of post je onder meerdere accounts ?
pi_83803117
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik hoef ook maar een keer gelijk te krijgen.
Of dat zal gebeuren, is natuurlijk nog maar de vraag. ik hoop ECHT dat je gelijk hebt, maar vrees van niet, maar schijnbaar is dat een zonde in dit oranje land...
pi_83803133
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:59 schreef Semisane het volgende:

[..]

Maakt niet uit! Op de brandstapel met je! Wie zegt dat we nu rationeel moeten zijn verdomme!
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagen
pi_83803159
Ik vind het alleen maar prima dat NL de underdog is zondag. Ga zo door Löw
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:01:48 #181
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83803162
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

pi_83803211
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:59 schreef crv het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat je er ook weer naast zit

Mijn punt enkel is dat je je het hele wk nergens mee bemoeit en nu ineens uit je schulpje kruipt
Of post je onder meerdere accounts ?
reageren in een topic staat toch vrij, en als ik word aangevallen, verdedig ik mezelf. Ik heb me zeker wel bemoeid met het WK. Fok is groot, maar niet het enige forum waarop ik post. Ik bemoei me enkel met topics waar ik iets mee heb, en het gevoel heb dat ik mijn mening wil delen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:05:22 #183
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83803270
Overigens vind ik dat magik7777 het absoluut belabberde scorend vermogen van de Spanjaarden schromelijk onderschat.

Als Nederland Spanje weet te ontregelen als de Zwitsers of Paraguanen dat hebben gedaan dan gaat Nederland, waar veel meer spelers met scorend vermogen rondlopen dan Spanje, gewoon winnen.

Spanje is gewoon te verslaan, dit heeft Paraguay tot op zekere hoogte laten zien en Zwitserland heeft het bewijs geleverd.

En echt als de Nederlandse ploeg wint op z'n Zwitsers, zal het me echt aan me kont kunnen roesten.
pi_83803282
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:57 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ze speelden gewoon een laffe 4-5-1 tegen de Duitsers waarmee ze het complete spel wilden stilleggen en op een momentje zaten te wachten om de pot te beslissen. De Duitsers waren vervolgens te laf en niet leep genoeg om er eentje in te prikken - ze verdienden ook wel een penalty in de blessure tijd van de eerste helft. Iemand van achteren aantikken, ook onbedoeld, is gewoon een penalty.

Spanje wordt groter gemaakt dan dat ze zijn - Paraguay en Zwitserland hebben aangetoond dat Spanje geen gigant is. We gaan winnen! ;D
Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.
pi_83803289
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Of dat zal gebeuren, is natuurlijk nog maar de vraag. ik hoop ECHT dat je gelijk hebt, maar vrees van niet, maar schijnbaar is dat een zonde in dit oranje land...
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.
pi_83803327
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:51 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij stiekem gewoon rechts Koos, wat een heerlijke mentaliteit
Als ik last krijg van Oranjekoorts dan worden mijn rechtse eigenschappen versterkt
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:10:23 #187
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83803441
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Yeah baby, you'd dig it the most.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:12:15 #188
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83803500
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.
Totaal geen enkele garantie, niet met hun gebrek aan scorend vermogen, dat brak hun op tegen de Zwitsers en kan hun opbreken tegen de Nederlanders, als die er 2 in pompen, dan komt Spanje toch echt nooit niet meer langzij.
pi_83803575
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
pi_83803673
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
Wijs niet. De zelfverklaarde wijze heren hadden ook niet verwacht dat NL de finale zou halen. Ik ga dus voor pessimistisch
pi_83803735
Dat zal na de finale pas blijken, misschien ben ik wel een realist...
pi_83803743
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:

[..]

mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......
pi_83803826
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......
Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.
pi_83803965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.
lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.

nu natuurlijk veel minder. al die poespas eromheen. heb in frankrijk gewoond, had ik het net zo goed naar me zin met allemaal buitenlandse vrienden en een russische chick als vriendin dus nee, last van zo'n overdreven chauvinistisch oranje gevoel heb ik gelukkig allang niet meer.
pi_83804058
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef magik7777 het volgende:

[..]

1 keer, tegen Brazilie, en toen hadden ze er ook makkelijk uit kunnen vliegen. Ik heb de volgende dag ook erkend dat ik erlangs zat. Viel ook weinig aan te ontkennen.

Je bent gewoon een Belg
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_83804134
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:24 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Je bent gewoon een Belg
noord brabant is geen Belgie, en het is maar goed, dat jij geen spel- stijlfouten maakt.
pi_83804178
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.

nu natuurlijk veel minder. al die poespas eromheen. heb in frankrijk gewoond, had ik het net zo goed naar me zin met allemaal buitenlandse vrienden en een russische chick als vriendin dus nee, last van zo'n overdreven chauvinistisch oranje gevoel heb ik gelukkig allang niet meer.
Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkie
pi_83804255
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkie
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogen
pi_83804319
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Heeft ie vaker last van in andere subfora.
pi_83804375
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Maar ik zat er blijkbaar naast en jij nu ook (ik klop mezelf graag op de borst).
pi_83804395
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Heeft ie vaker last van in andere subfora.
ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forum
pi_83804445
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forum
Dat zal het zijn
pi_83804532
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal het zijn
ik sluit het zeker niet uit!
pi_83804611

Alleen met zo'n goal zou het ze lukken
pi_83804715
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.
Geluk blabla, Spanje op eigen kracht .
Spanje heeft ook geen sterke tegenstanders gehad.
Portugal speelde een waardeloos WK.
Duitsland verzuimde.
Oostenrijk won zelfs en tegen Chili,Honduras speelde Spanje goed maar kwam het niet uit de verf.
Paraguay had zelfs kunnen winnen!
De enige die tot nu van Oranje konden winnen was Brazilie.
Narf!
pi_83804771
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:38 schreef Sickert het volgende:

[..]

Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.
Geluk blabla, Spanje op eigen kracht .
Spanje heeft ook geen sterke tegenstanders gehad.
Portugal speelde een waardeloos WK.
Duitsland verzuimde.
Oostenrijk won zelfs en tegen Chili,Honduras speelde Spanje goed maar kwam het niet uit de verf.
Paraguay had zelfs kunnen winnen!
De enige die tot nu van Oranje konden winnen was Brazilie.
2 fouten in jouw bericht
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:42:03 #207
300256 CarolusV
Plus Ultra
pi_83804835
Komen er nu iedere wedstrijden weer nieuwe trollen? Zijn eindelijk de Portugezen, Duitsers en Braziliaanse NSB'ers stil, beginnen nu weer de Spanjaarden.
pi_83804925
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

2 fouten in jouw bericht
Ja klopt idd Ik post vanaf mn telefoon. En zit buiten in de zon zonnesteekje denk ik..
Ach Nederland is niet zo kansloos zoals de meeste willen doen geloven.
Narf!
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:47:52 #209
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83805077
Ja ja Barcalona (Carles Puyol, Gerard Pique, Sergio Busquets, Xavi, Andres Iniesta, Pedro en David Villa ) tegen Nederland wordt spannend zondag
pi_83805511
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:42 schreef CarolusV het volgende:
Komen er nu iedere wedstrijden weer nieuwe trollen? Zijn eindelijk de Portugezen, Duitsers en Braziliaanse NSB'ers stil, beginnen nu weer de Spanjaarden.
Het zijn telkens dezelfde, alleen in een nieuw jasje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:00:51 #211
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83805604
KOM OP ZEG! Alsof Spanje zo ontiegelijk goed is, nee.

Ze spelen leuk combinatiespel, maar dat lukt niet bij Nederland, dat Duitsland gaten in linies laat en aanvallend gericht is verliezen ze. Maar Duitsland heeft ook zo z'n kansen gehad, al waren ze echt slecht aan het spelen. Ze lieten de Spanjaarden hun spel spelen, ja dan snap ik dat je verliest. Elke pass balverlies. Spanje wint alleen maar met mazzel goaltjes, zo overtuigend waren ze niet dit toernooi, alleen maar 1-0 net.

Bovendien speelt Nederland heel anders dan Duitsland, niet te vergelijken. Leuk dat Nederland wordt onderschat, want dan wordt het nog leuk. Anyway, een prachtige wedstrijd zondag! HOLLAND!!!! REVENGE OF THE 80years WAR!!!!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_83805731
quote:

Hoezo post je niet gewoon onder je eigen account?
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:08:42 #213
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_83805970
Magik777 is zeker Michielos ofzo, kut kloon. Spanje heeft ook nooit de beker gepakt flikker.
pi_83806066
Magic777 == Michielos, that makes sense ja.
pi_83806120
Al even in het FB topic gevraagd of ze er ff naar willen kijken. Net zo'n ranzige troll als PierreBetfair.

Prima om voor een ander land te zijn, maar dit is gewoon zeiken om het zeiken, en ook nog eens iedere keer net weer fan worden van een ander land. Waar Nederland dan 'toevallig' tegen speelt.
pi_83806171
quote:

[..]

5?
Dus wij zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter dan Zwitserland, Chili, Honduras, Paraguay, Portugal en Duitsland?
pi_83806203
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:13 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

5?
Dus wij zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter dan Zwitserland, Chili, Honduras, Paraguay, Portugal en Duitsland?
Pierre heeft ze al langere tijd niet meer allemaal op een rijtje.
pi_83806231
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Al even in het FB topic gevraagd of ze er ff naar willen kijken. Net zo'n ranzige troll als PierreBetfair.

Prima om voor een ander land te zijn, maar dit is gewoon zeiken om het zeiken, en ook nog eens iedere keer net weer fan worden van een ander land. Waar Nederland dan 'toevallig' tegen speelt.
En dan mij een ban proberen aan te smeren
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:16:03 #219
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_83806266
Pierre is een kuttrol
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:16:58 #220
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83806307
quote:

[..]

Lol, ja zo kan je praten over elk team. Als Nederland een beetje zorgvuldig omgaat met z'n kansen tikken ze er ook 5 in

Maar volgens mij is het hele WK al Spanje die met mazzel goaltjes 1-0 erin tikt, dus ik weet niet. Je praat jezelf tegen.

HOLLAND!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_83806349
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan mij een ban proberen aan te smeren
schande! al dit soort figuren brengen tenminste een beetje sjeu op dit anders net zo saaie als ssz forum!

al blijf je natuurlijk wel een beetje een koosjehomovogels!
pi_83806535
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

schande! al dit soort figuren brengen tenminste een beetje sjeu op dit anders net zo saaie als ssz forum!

al blijf je natuurlijk wel een beetje een koosjehomovogels!
Uiteraard, en jij blijft een Haagse tokkie
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juli 2010 @ 14:27:50 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83806781
quote:
De spanjaarden moeten nu nog van Duitsland winnen

Toen we tegen Brazilië moesten aantreden, was ik veel minder positief dan nu. Ik denk namelijk dat we van dit Spanje moeten kunnen winnen.
Jogi denkt van niet. Die gedachte kwam in hem op toen hij gestyled werd door zijn persoonlijke visagist voor de persconferentie gisteravond. Om de ontstellende zwakte van zijn eigen Mannschaft in de halve finale te maskeren, sprak hij over een “superieur Spanje” en stelde hij nu al vast dat Nederland volstrekt kansloos is aanstaande zondag.

On-Duits
Welnu, zoals de persoonlijke stylist van Jogi liegt als hij zegt “Zo zit je haar goed voor de wedstrijd, je bent de knapste trainer van de wereld” (zonder die vaststelling durft Jogi het veld niet op), zo liegt Jogi tegen de wereldpers als hij dit verkondigt. Spanje was helemaal niet van een andere planeet, maar het was Duitsland dat onthutsend zwak was gisteravond. Verlamd door de angst. Niemand durfde iets te ondernemen. De voormalige revelatie Özil zwalkte rond en keek uit zijn ogen als een crackjunk die al een etmaal droogstaat. Podolski schudde al vanaf de aftrap meewarig zijn hoofd. Lahm begon al vanaf de rust zijn traantjes weg te vegen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was allemaal erg on-Duits. De enige waar nog pit in zat, was de mutant (half mens, half zwijn – en inderdaad, what’s in a name) Schweinsteiger.

Want het frivole, kinderlijk naïeve driehoekjesgepingel rondom de middencirkel van de Spanjaarden ten spijt, de voormalige Franco-adepten waren in feite op weinig momenten écht gevaarlijk. Kijk maar naar de ijskoude feiten: in de eerste helft weliswaar veel dreiging maar niet meer dan een halve uitgespeelde kans. In de tweede helft een in potentie uitgespeelde kans (verprutst door de zelfzuchtigheid van Pedro) en vier schoten uit de tweede lijn. De enige treffer viel uit een corner en werd gemaakt door verdediger Puyol.

Onzekere wijven
Spanje heeft het hele toernooi al moeite met scoren. De falende Torres kon niet meer op het vertrouwen van Del Bosque rekenen en zijn vervanger Pedro is zo eager om de nieuwe eerste keuze te worden dat hij teveel voor eigen succes gaat. Dan valt er voor het beleid van Van Marwijk – onvoorwaardelijk vasthouden aan Van Persie – meer te zeggen. Dat geeft vertrouwen en vertrouwen maakt sterk. En Van Persie speelt ook elke wedstrijd beter. Voetballers en vrouwen hebben met elkaar gemeen dat ze veel bevestiging nodig hebben. Anders worden ze onzeker. Welnu, Torres en Pedro zijn feitelijk twee onzekere wijven. “Houdt hij wel van me?”, denken ze elk moment van de dag. Die twee raken dus geen bal meer.

En dan nog even terug naar dat vervelende getik rondom de middencirkel. Frank Snoeks, die met de week meer gaat lijken op Evert ten Napel, vond het gisteravond allemaal prachtig. “Kijk toch eens naar die circulatie, het is net een machine!” Leuk, een beetje in hoog tempo de bal rondspelen op het middenveld. Maar wat koop je ervoor? Zodra die balletdansertjes te dicht bij onze verdedigende middenvelders De Jong (niet voor niets de best verdienende speler van Oranje) en Van Bommel in de buurt komen voor een aanname en een actie, liggen ze op de grond en zijn ze de bal kwijt. Dat Nederlandse duo alleen al is meer Duits dan de hele Mannschaft.

Vies
Dus laat Spanje maar lekker rondtikken, net als wij in 1974. Wij hebben achterin de allerbeste balafpakkers van dit toernooi. En een verdediging die bijna niet te kloppen is. Als Spanje moeite heeft met scoren tegen landen als Zwitserland, Chili, Honduras of Paraguay, dan wordt dat tegen ons ook lastig. Het tekent meteen de sterkte van dit Nederland. Dus laat de angst er niet insluipen. En belangrijker nog: laat de Spanjaarden maar denken dat ze er al zijn. Laat de hele wereld het maar denken. Laat de Spanjaarden het spel maar maken op het middenveld. Wij krijgen voorin altijd onze momenten. Uit het niets. Heel vies en heel Duits.

Ach, eigenlijk komt het hier allemaal op neer. In Spanje denken ze dat ze van Duitsland hebben gewonnen. Fout. Spanje moet zondag pas tegen Duitsland aantreden. Wij zijn namelijk het nieuwe Duitsland. Een land dat slechter speelt dan jij maar wel van je wint. Wij zijn Internazionale en Spanje is Barcelona. Laat ze maar janken zondag. “Voetbal is zo gemeen! Zo oneerlijk!”

2026
Tja, Spanje… Mooi land, lekker eten, fijne mensen. Ik kom er graag. Heel graag zelfs. Maar goed, laten we eindigen met de harde feiten. Spanje was de laatste fascistenstaat van Europa. Het wordt tevens het laatste topvoetballand dat ooit de wereldtitel gaat pakken. Ik gok in 2026. Met Mark van Bommel als bondscoach
pi_83806944
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef tralalala het volgende:

[..]

Hoezo post je niet gewoon onder je eigen account?
Uhhh, ik weet niet waar je het over hebt....
pi_83806971
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Magic777 == Michielos, that makes sense ja.
uhhh nee, ik ben gewoon mezelf hoor...sorry
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:32:59 #226
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_83807012
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Vertoon dan niet zo achterlijk trollgedrag.
pi_83807050
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:

Sodeju zeg, je kortzichtigheid overstijgt ECHT alles. Ik ben gewoon voor Nederland. Heb een hekel aan spanjaarden (en dus ook mijn oom)
Ik snap niet waar je deze onzin vandaan haalt.
pi_83807125
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bron:
http://www.riddersvanhetv(...)an-duitsland-winnen/

pi_83807159
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Vertoon dan niet zo achterlijk trollgedrag.
Luister, er was eerst een post met waarom Nederland van Spanje zou winnen, ik reageer daarop met een post, waarom Nederland NIET van Spanje zou winnen. Vreemd genoeg kon daar niemand tegen, en mag je je mening of visie niet geven.
Ik heb al talloze keren gezegd dat ik HOOP echt HOOP dat NL wint. Maar er is een wezenlijk verschil tussen hopen en denken. Sorry.
pi_83807194
Uit dat artikel van Swetsenegger:
quote:
de voormalige Franco-adepten
pi_83807214
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:36 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Luister, er was eerst een post met waarom Nederland van Spanje zou winnen, ik reageer daarop met een post, waarom Nederland NIET van Spanje zou winnen. Vreemd genoeg kon daar niemand tegen, en mag je je mening of visie niet geven.
Ik heb al talloze keren gezegd dat ik HOOP echt HOOP dat NL wint. Maar er is een wezenlijk verschil tussen hopen en denken. Sorry.
ik denk niet dat spanje wint van nederland.
maar ik vrees het wel.....
pi_83807323
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ik denk niet dat spanje wint van nederland.
maar ik vrees het wel.....
Wat voegt het toe om dat in zoveel topics te herhalen?
pi_83807508
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat voegt het toe om dat in zoveel topics te herhalen?
ja
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:44:40 #234
309293 hedphylem
pi_83807545
quote:

[..]
Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.

ja, maar zorgvuldigheid hebben ze niet bij spanje, zie de andere wedstrijden van spanje, 7 goals uit 6 wedstrijden, met Villa als eindpunt. nederland heeft 12 goals uit 6 wedstrijden en we hoeven ook niet op een speler te rekenen die goals maakt.

zeggen dat wat we tot nu hebben gezien het maximale is wat nederland kan is onjuist, nederland speelt van slecht tot redelijk, als nederland een goede dag heeft en spanje een normale dag wint nederland, als ze allebij op de zelfde niveau zitten gaat het juist close worden. neem nou maar een oranje avatar.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:08:12 #235
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83808624
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Perox het volgende:

[..]

Kansloos.
Toch wel dit dus.
pi_83808700
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Perox het volgende:

[..]

Toch wel dit dus.
Als ik me niet vergis, had ik allang op jouw bericht gereageerd...

edit: maar die is dus verwijderd, en dat terwijl ik niks verkeerds had gezegd...
pi_83808895
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Als je al jezelf bent, dan heb je met je opvattingen weinig kaas gegeten van dit spelende WK.
Je 1e opmerking slaat al als een tang op een varken:
quote:
Als je het WK echt goed hebt gevolgd, -en het is je al verschillende keren hier in dit topic aangegeven- dan had je kunnen weten dat Spanje helemaal niet zo goed speelt als jij het wil laten overkomen.
Maar je blijft vasthouden aan je negatieve opvatting over nederland, en daarom komen je reacties erg trollerig over.
pi_83808975
Waar iedereen het vandaan haalt dat Spanje NL even oprolt is me een raadsel. Spanje speelt goed voetbal maar scoort ook wel erg moeilijk. Slechts 7 goals in 6 wedstrijden. Dat is voor zo'n aanvallend ingestelde ploeg eigenlijk wel héél erg magertjes. Ze zijn dan ook nog eens héél erg afhankelijk van Villa. Ik geef het Nederlands elftal dan ook een hele goede kans want Nederland scoort namelijk ALTIJD een goal, ongeach hoe belabberd ze spelen.
pi_83809500
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Als je al jezelf bent, dan heb je met je opvattingen weinig kaas gegeten van dit spelende WK.
Je 1e opmerking slaat al als een tang op een varken:
[..]

Als je het WK echt goed hebt gevolgd, -en het is je al verschillende keren hier in dit topic aangegeven- dan had je kunnen weten dat Spanje helemaal niet zo goed speelt als jij het wil laten overkomen.
Maar je blijft vasthouden aan je negatieve opvatting over nederland, en daarom komen je reacties erg trollerig over.
gaat al deze ophef, over DIE opmerking? Ik heb al talloze malen gezegd hoe ik erover denk, maar als mensen kortzichtig zijn (en blijven) en allen die opmerking willen lezen... tja, dan weet ik het ook niet meer.
pi_83809532
Voetbaltechnisch bedoel je? Akkoord. Spanje is technisch beter. Mentaal is Nederland echter zeer sterk, en veel sterker dan ze normaal zijn.

klopt, maar Spanje heeft met dit team al aangetoond prijzen te kunnen pakken

Dus Spanje wint ook niet. Ehm. Er komt een winnaar uit, denk ik.

Nederland heeft de schijn tegen, alleen maar Wk finales te verliezen, tuurlijk heeft Spanje, er nog nooit gestaan, maar dus ook nooit verloren

Spanje, kregen die niet een pingel tegen, die werd gemisssst?
Mazzel nodig hebben tegen Papagaaienguay.....
Anyway, mazzel heb je nodig, het kan ook een teken zijn dat je te maken hebt met een echte kampioensploeg. Geldt voor alletwee dan

Inderdaad, geluk heb je nodig, maar Nederland is een land dat meer om pech bekend staat, dan om geluk met wk eindstrijden

Spanje had Portugal, Paraguay, Duitsland
Nederland had Slowakije, Brazilië, Uruguay

Nederland had Brazilie, en Brazilie viel het hele toernooi al tegen, dessalniettemin, werd Nederland de 1e helft weggespeeld. Spanje trof Duitsland, dat door velen gezien werd als het beste land op het WK

Brazilië 1970
Ergo het kan wel en dat is bewezen.

Klopt, maar dat is 40 jaar geleden, ik zie bij Spanje meer een stijgende lijn, dan bij Nederland

Ze waren niet echt geweldig hoor, niet tegen Portugal, niet tegen Paraguay (kom op) en ook niet tegen Duitsland, dat vermoeid aandeed. De Duitsers hebben verloren van Spanje, Spanje heeft niet gewonnen van Duitsland.

Verschillen we over van mening, ze winnen van Portugal, en van Duitsland, wanneer is Nederland voor het laatst gelukt op een groot toernooi?

Dat is gewauwel. Maar dan toch. Nederlandse mentaliteit is helemaal om, in het team, in de media, we roepen de hele tijd al dat we voor de cup gaan, en dat mentale verschil gaat zich uitbetalen, dat maakt het onderscheid.

Tuurlijk is dat gewauwel, maar wel iets wat harde cijfers zijn, 2 keer finale, 2 keer verloren. Nederland zat er in het verleden dicht bij (78 en 74) maar werd het net niet...

Oh, dat wist ik niet. Misschien heb je toch gelijk...

Het 1 kan het ander positief beinvloeden, Spanje doet het de laatste jaren goed in de sport (allonso in de F1, Contador in de tour, Nadal nr. 1 v.d. wereld, Spanje EK 2008)

Daarbij ga jij er van uit dat hij jou overleeft. Dat is onwaarschijnlijk voor een oom. Ik denk dat jij hem voor de rest van zijn leven kan uitlachen. Hoewel ik niet hoop dat deze finale kwaad bloed gaat zetten,

k had inderdaad beter kunnen zeggen, dat hij mij ZIJN hele leven blijft pesten.
pi_83809567
Alleen al om jouw gezeik hoop ik dat we zondag die beker pakken, magik777
pi_83809776
Ik hoop ook dat ze die beker pakken, en ik ben mans genoeg om na die finale een ander zijn/haar gelijk te geven.
pi_83809802
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef magik7777 het volgende:
Ik hoop ook dat ze die beker pakken, en ik ben mans genoeg om na die finale een ander zijn/haar gelijk te geven.
je zult weinig keus hebben pik, dat heeft helemaal niks te maken met mans genoeg zijn
pi_83809926
Ik zou dat topic kunnen mijden, en Spanje zou ook gewoon kunnen winnen.
pi_83809979
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef magik7777 het volgende:
Ja inderdaad, niemand zit te wachten op je negatief gezeik.
pi_83810006
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef magik7777 het volgende:
alsof iemand dat zou merken
pi_83810015
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja inderdaad, niemand zit te wachten op je negatief gezeik.
Get a life oranje kneus
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:01 #248
38549 dewd
100% pure
pi_83810030
Enige waar ik bang voor ben is als Spanje inenen nu wel zijn vorm te pakken heeft en makkelijker scoort. Als je dat combineert met Nederlands slecht spel dan kan dat echt erg worden.

Maar ik kan het verhaaltje ook omdraaien, als Nederland eventjes speelt zoals ze op het EK Italie en Frankrijk oprolde dan kan geen enkel team tegen ze op.
pi_83810060
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:43 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Get a life oranje kneus
Dude, we zijn hier gewoon al een feestje aan het bouwen en jij komt er als chagerijnige zeikerd de sfeer verpesten.
Open je eigen chagerijnige topic als je zo nodig je boodschap kwijt moet, okay?
pi_83810066
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef dewd het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is als Spanje inenen nu wel zijn vorm te pakken heeft en makkelijker scoort. Als je dat combineert met Nederlands slecht spel dan kan dat echt erg worden.

Maar ik kan het verhaaltje ook omdraaien, als Nederland eventjes speelt zoals ze op het EK Italie en Frankrijk oprolde dan kan geen enkel team tegen ze op.
ja maar dat hadden ze dan nu, na 6 wedstrijden (!) wel al hebben moeten laten zien.......
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:47:52 #251
309293 hedphylem
pi_83810155
beide maken kans, maar met als argument dat nederland geen kans maakt omdat een ander team in 1974 en 1978 ook niet hebben gewonnen is natuurlijk doorzichtig.
pi_83810179
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Redux het volgende:

[..]

Dude, we zijn hier gewoon al een feestje aan het bouwen en jij komt er als chagerijnige zeikerd de sfeer verpesten.
Open je eigen chagerijnige topic als je zo nodig je boodschap kwijt moet, okay?
Ik verpest niks, ben je verplicht mijn posts te lezen? Ach weet je zak er lekker in, vanaf nu hoop ik dus wel dat Spanje wint, al is het maar om jou te jennen.
Dit topic heet immers " Löw: Spanje te sterk voor Nederland " je weet dat je hier dit soort posts kunt verwachten, en als je tere oranje hartje daar niet tegen kan, of als jij jouw feestvreugde er door laat verpesten, dan ben je zelf niet zo overtuigd van je eigen.
pi_83810203
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:48 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik verpest niks, ben je verplicht mijn posts te lezen? Ach weet je zak er lekker in, vanaf nu hoop ik dus wel dat Spanje wint, al is het maar om jou te jennen.
Dit topic heet immers " Löw: Spanje te sterk voor Nederland " je weet dat je hier dit soort posts kunt verwachten, en als je tere oranje hartje daar niet tegen kan, of als jij jouw feestvreugde er door laat verpesten, dan ben je zelf niet zo overtuigd van je eigen.
pi_83810213
Vamos Espana....
pi_83810223
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:48 schreef magik7777 het volgende:

[..]

WK topic voor chagerijnigen en pessimisten
alsjeblieft, en nu ophoepelen
pi_83810246
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:49 schreef magik7777 het volgende:
Vamos Espana....
un dos tres van bassie en adriaan is meer van toepassing in dit topic
pi_83810388
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:49 schreef Redux het volgende:

[..]

WK topic voor chagerijnigen en pessimisten
alsjeblieft, en nu ophoepelen [ afbeelding ]
Misschien moet je dit topic opheffen... wiseguy... of de titel aanpassen, ik hoop dat je die oranje bril zondag weer afzet, en weer met beide benen op de grond staat.
pi_83810452
En haal er ff een spellingscontrole overheen...
pi_83810613
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:49 schreef magik7777 het volgende:
Vamos Espana....
Val jij even door de mand
pi_83810643
Jammer dat die schlagerzanger te laf was om zelf te voetballen tegen Spanje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:05:11 #261
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83810819
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef dewd het volgende:
Wie gaat er scoren dan?

Xavi? Die gast weet hoe die de bal moet rondspelen, maar hoe een doel er uit ziet? Neuh, wellicht ooit op een foto gezien, maar dat is het meest dichtbij dat hij er in de buurt komt.

Iniesta? Hij heeft het doel iff ooit in het echt mogen aanschouwen en toen snel weer naar het middenveld gegaan.

Torres dan...nou ja laat ook maar.

Villa? Toegeven die kan het, maar niet meer dan 1 per wedstrijd natuurlijk, anders zou zijn lipsikje te veel in de war raken.

Ramos dan, hij kan lekker heen en weer rennen, maar 6 meter naast is volgens mij zijn beste poging geweest.

Puyol...die is nog steeds onderste boven van het feit dat hij het erin kreeg.

Nee, die Spanje combineerd alsof het niets kost, maar scored als of ze er een maandloon voor moeten inleveren.

Ze winnen 1 - 0 of verliezen met 1 - 2 en ik hoop dus op dat laatste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')