Dit slaat natuurlijk nergens op. Mensen zijn verschillend en van polonaise lopen word je echt niet een beter mensquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, jij bent zo'n Nederland aan wie de ontzuiling voorbij is gegaan. De Doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg mentaliteit heb je daardoor nooit afgeschud. Jammer.
Nuchterquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Een hele lange omslachtige niet treffende omschrijving van het woord NUCHTER....
Juist. Helemaal geen goed elftal, dankzij C. Ronaldo natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Portugal hadden wij ook wel van gewonnen hoor.
Net als op het vorige wk natuurlijk...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Portugal hadden wij ook wel van gewonnen hoor.
Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Net als op het vorige wk natuurlijk...
Zo...jij bent goed met mensen inschatten....quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nuchter
'NEDERLAND IS KANSLOOS, DIE SPANJAARDEN MAKEN ZE AF!'
*nadat Nederland gewonnen heeft*
'ZIE JE NOU WEL, IK ZEI TOCH DAT ZE EEN KANS HADDEN? OLEEEEEEEEEEEE!!'
Ja, want als je ooit van Portugal verloor kun je er nooit meer van winnen, ook niet als ze vier jaar later een ploeg hebben die niet half zo goed isquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Net als op het vorige wk natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ah we hebben een Belgquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
ik vind het weer typisch Nederlands. Figuren als jij zal je niet snel tegenkomen in andere landen. Ik durf bijvoorbeeld te wedden dat alle Paraguayanen dachten dat ze Spanje gingen pakken. IJdele hoop wellicht, maar de instelling is goed.
Iemand die kritisch is, is 'typisch Nederlands', maar tegelijk is de gemiddelde Nederlander allang niet nuchter meer? Klopt, die loopt voortdurend in de polonaise en is dus juist niet kritisch meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
Ik doe die uitspraak gebaseerd op het elftal wat ze nu hebben, en niet op resultaten gebaseerd op het verleden zoals iemand anders dat doet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
Ik denk dat jij een beetje achterlijk bent. Sowieso staan vdv en boulahrouz net in de basis. Van Bommel speelt echt niet slecht en verdedigt zeer goed mee, en stekelelburg heeft een fantastisch wk gekeept en heeft ook één keer een blunder.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
Wij spelen niet slordig??? Wij vragen niet om een ass whoop???
Uitgestorven??? kom eens met iets beters...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
Van der Gijp; mislukte voetballer en mislukte komiek. Wat een grapquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Uitgestorven??? kom eens met iets beters...
Heb je Rene van der Gijp gehoord, zeker ook geen voetbalkenner?
1. Omdat Spanje veel beter isquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
Waarom Nederland geen kamioen wordt...
1. Omdat Spanje veel beter is
2. Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
3. Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
4. Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
5. Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
6. Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
7. Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
8. Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
9. Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Daarom word het 2-0 voor Spanje
kansloos nee, maar kansrijk ook nee..
alleen met elia op de vleugels, wat ik ook wel zou willen zien tegen die ramos maarja bertje is een kuyt liefhebberquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
O god, Rene van der Gijp zegt het, dus zal het wel zo zijn
Als je een beetje op had gelet had je gehoord dan van der Gijp wel degelijk kansen ziet voor Nederland.
4 of 5!?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.
Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
Van Persie speelde heel behoorlijk tegen Uruguay. Sneijder en Robben niet, tenzij je van richting veranderde afstandschoten als goed spelen kwalificeert.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En van Persie speelt inderdaad als een natte krant, maar dat heeft mede te maken met sneijder en robben die niet naar hem passen
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.
Ik geniet er met volle teugen van,quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!
Wat ben jij een enorme falerquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
Ga zo door Koosquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme falerJij mag niet eens juichen zondag.
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.quote:
Dit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef mr-green het volgende:
Geen enkel team is bij voorhand al te sterk voor het andere team in een finale van het WK
Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
Jammer zeg...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
Dat blijktquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.
De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of rechts, maar dat ligt een beetje aan je politieke voorkeur natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.
Dat is een Duitse inktvis, die kan alleen het lot van het Duitse team goed aanvoelenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Is de voorspelling van de inktvis al bekend? Daar kun je tenminste van op aan
Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!
Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef magik7777 het volgende:
Dacht dat alleen Koos dyslectisch was, maar het schijnt een beetje te heersen in dit topic.
landverrader, oranje hater enz enz.
Ik hoop niet dat jullie mij bedoelen, anders ga ik me nog schuldig voelen
Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.
Kansloos.
Oeps misschien ben ik ook wel wat ongeduldig...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.
Maar waarom zie je het niet gebeuren? Spanje heeft niet een keer de indruk gewekt onverslaanbaar te zijn. Tegen Paraguay hadden ze zomaar kunnen verliezen, en tegen Duitsland domineerden ze wel, maar (alweer) dat vertaalde zich niet in doelpunten. Dan kun je ook zo tegen de gelijkmaker oplopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
Uhuh. Je bent gewoon een smerige troll. Je zit heel NL af te zeiken alles wat Spanje doet is geweldig. Dat is wel even wat anders dan 'gewoon niet overtuigd zijn van de overwinning'quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |