abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:14:19 #101
262414 Menchov
I feel good, No
pi_83798918
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, jij bent zo'n Nederland aan wie de ontzuiling voorbij is gegaan. De Doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg mentaliteit heb je daardoor nooit afgeschud. Jammer.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Mensen zijn verschillend en van polonaise lopen word je echt niet een beter mens
pi_83798933
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:11 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Een hele lange omslachtige niet treffende omschrijving van het woord NUCHTER....
Nuchter

'NEDERLAND IS KANSLOOS, DIE SPANJAARDEN MAKEN ZE AF!'

*nadat Nederland gewonnen heeft*

'ZIE JE NOU WEL, IK ZEI TOCH DAT ZE EEN KANS HADDEN? OLEEEEEEEEEEEE!!'
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:16:43 #103
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83799020
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Portugal hadden wij ook wel van gewonnen hoor.
Juist. Helemaal geen goed elftal, dankzij C. Ronaldo natuurlijk.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_83799101
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Portugal hadden wij ook wel van gewonnen hoor.
Net als op het vorige wk natuurlijk...
pi_83799111
Omdat Nederland veel beter is
Omdat wij nog elke wedstrijd hebben gescoord
3 x is scheepsrecht
Omdat Spanje al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Omdat Spanje alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden (Zwi, Hon, Chili, Para)
Omdat Spanje de eerste wedstrijd heeft verloren, en dat kan nooit goed gaan (De eerste en de laatste staat in hetzelfde boek)
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt. (Behalve tegen Paraguay dan)
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden. (Geweldig argument)
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is. (Uhm mee)
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint. (Vice versa)

Als Paraguay die pingel er gewoon had ingetrapt, dan lagen ze er gewoon uit.
pi_83799166
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?
pi_83799199
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nuchter

'NEDERLAND IS KANSLOOS, DIE SPANJAARDEN MAKEN ZE AF!'

*nadat Nederland gewonnen heeft*

'ZIE JE NOU WEL, IK ZEI TOCH DAT ZE EEN KANS HADDEN? OLEEEEEEEEEEEE!!'
Zo...jij bent goed met mensen inschatten....
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:21:49 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83799238
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ja, want als je ooit van Portugal verloor kun je er nooit meer van winnen, ook niet als ze vier jaar later een ploeg hebben die niet half zo goed is
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_83799252
Nederland is zeker niet kansloos. Spanje zal niet hetzelfde spel gaan spelen tegen Nederland als dat ze tegen Duitsland hebben gedaan. Tegen duitsland stond de laatste linie eigenlijk continue tegen de middenlijn aangeplakt. Ze speelden met ruimtes van wel 40 meter in hun rug, tegen Nederland gaan ze dat niet doen. Daarvoor hebben ze een simpele reden: Sneijder en Robben.Mocht Nederland in zo een aanval van Spanje de bal veroveren dan kan Robben met die enorme ruimtes erg gemakkelijk in stelling worden gebracht. Veel te riskant dus.
Daarom denk ik dat Spanje het vel deze keer wat breder gaat houden en ook de pressie verminderd op de 16 van Nederland. Hier liggen, met het feit dat Nederland prima tussen de linies kan voetballen (en dan voornamelijk Sneijder), zeker kansen.
Maar ja, een finale blijft een wedstrijd op zich zelf dus we zullen zien, zeker is dat we geen favoriet zijn.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:24:19 #110
102912 crv
Screwed up
pi_83799319
Löw kan de pot op

Mijn collega heeft de uitslag voor de pool doorgegeven en hij heeft Spanje als Winnaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:25:31 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_83799368
quote:
Ja ik hoop van wel dat ze wereld kampioen worden
pi_83799369
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
ah we hebben een Belg
pi_83799376
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah ja, we kijken natuurlijk altijd naar het verleden. Vandaar ook dat we in 94 en 98 verloren van Brazil, en in 2010 dus ook gedoemd waren te verliezen. Want tja, resultaten uit het verleden. Ow wacht, Uruguay hadden we ook alleen maar van verloren, dus het was niet meer dan logisch geweest dat we daar kansloos werden afgeslacht door die bergkonijnen. Hey maar vertel eens, wat hebben we tegen die ploegen gedaan?
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
pi_83799439
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

ik vind het weer typisch Nederlands. Figuren als jij zal je niet snel tegenkomen in andere landen. Ik durf bijvoorbeeld te wedden dat alle Paraguayanen dachten dat ze Spanje gingen pakken. IJdele hoop wellicht, maar de instelling is goed.
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
Iemand die kritisch is, is 'typisch Nederlands', maar tegelijk is de gemiddelde Nederlander allang niet nuchter meer? Klopt, die loopt voortdurend in de polonaise en is dus juist niet kritisch meer.

Jij intussen komt ouderwetsch Hollandscher over dan je lief zal zijn, nl als moralistische dominee die zijn kudde voorschrijft hoe zich te gedragen (verplicht optimistisch).
pi_83799456
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
Ik doe die uitspraak gebaseerd op het elftal wat ze nu hebben, en niet op resultaten gebaseerd op het verleden zoals iemand anders dat doet.
pi_83799481
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

ah we hebben een Belg
ah we hebben een mensenkenner
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:29:33 #117
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_83799529
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
Wij spelen niet slordig??? Wij vragen niet om een ass whoop???
Ik denk dat jij een beetje achterlijk bent. Sowieso staan vdv en boulahrouz net in de basis. Van Bommel speelt echt niet slecht en verdedigt zeer goed mee, en stekelelburg heeft een fantastisch wk gekeept en heeft ook één keer een blunder.
Volgens mij had Kahn ook zo'n blunder in de wk finale, en toch wereldkeeper van het jaar?
En van Persie speelt inderdaad als een natte krant, maar dat heeft mede te maken met sneijder en robben die niet naar hem passen
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_83799596
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander is allang niet meer nuchter. Je bent een fossiel. Een uitgestorven diersoort.
Uitgestorven??? kom eens met iets beters...

Heb je Rene van der Gijp gehoord, zeker ook geen voetbalkenner?
pi_83799634
O god, Rene van der Gijp zegt het, dus zal het wel zo zijn
Als je een beetje op had gelet had je gehoord dan van der Gijp wel degelijk kansen ziet voor Nederland.
pi_83799694
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Uitgestorven??? kom eens met iets beters...

Heb je Rene van der Gijp gehoord, zeker ook geen voetbalkenner?
Van der Gijp; mislukte voetballer en mislukte komiek. Wat een grap
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:33:28 #121
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83799703
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
Waarom Nederland geen kamioen wordt...

1. Omdat Spanje veel beter is
2. Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
3. Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
4. Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
5. Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
6. Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
7. Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
8. Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
9. Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.

Daarom word het 2-0 voor Spanje

kansloos nee, maar kansrijk ook nee..
1. Omdat Spanje veel beter is
Voetbaltechnisch bedoel je? Akkoord. Spanje is technisch beter. Mentaal is Nederland echter zeer sterk, en veel sterker dan ze normaal zijn.

2. Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
Dus Spanje wint ook niet. Ehm. Er komt een winnaar uit, denk ik.

3. Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Spanje, kregen die niet een pingel tegen, die werd gemisssst?
Mazzel nodig hebben tegen Papagaaienguay.....

Anyway, mazzel heb je nodig, het kan ook een teken zijn dat je te maken hebt met een echte kampioensploeg. Geldt voor alletwee dan

4. Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Spanje had Portugal, Paraguay, Duitsland
Nederland had Slowakije, Brazilië, Uruguay

Slowakije heeft Italie de bons gegeven, lepere ploeg dan je denkt, maar idd minder sterk dan Portugal. Voor de rest Brazil vs. Duitsland, Uruguay vs. Paraguay... beetje zelfde hoor.

5. Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Brazilië 1970
Ergo het kan wel en dat is bewezen.

6. Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Ze waren niet echt geweldig hoor, niet tegen Portugal, niet tegen Paraguay (kom op) en ook niet tegen Duitsland, dat vermoeid aandeed. De Duitsers hebben verloren van Spanje, Spanje heeft niet gewonnen van Duitsland.

7. Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Dat is gewauwel. Maar dan toch. Nederlandse mentaliteit is helemaal om, in het team, in de media, we roepen de hele tijd al dat we voor de cup gaan, en dat mentale verschil gaat zich uitbetalen, dat maakt het onderscheid.

8. Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
Oh, dat wist ik niet. Misschien heb je toch gelijk...

9. Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Daarbij ga jij er van uit dat hij jou overleeft. Dat is onwaarschijnlijk voor een oom. Ik denk dat jij hem voor de rest van zijn leven kan uitlachen. Hoewel ik niet hoop dat deze finale kwaad bloed gaat zetten,

Spanje en NL zouden liever respectvol naar elkaar blijven...

NL-Spa: 2-0
pi_83799759
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
O god, Rene van der Gijp zegt het, dus zal het wel zo zijn
Als je een beetje op had gelet had je gehoord dan van der Gijp wel degelijk kansen ziet voor Nederland.
alleen met elia op de vleugels, wat ik ook wel zou willen zien tegen die ramos maarja bertje is een kuyt liefhebber
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:37:37 #123
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83799867
het is maar goed dat Oranje zo ver verwijderd is van de media in NL, dan zakt ze de moed in de schoenen
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:40:00 #124
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83799965
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.

Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
4 of 5!? Spanje heeft totaal geen scorend vermogen, enkel Villa is doeltreffend, maar daar blijft het gewoon bij, Nederland heeft meedere spelers die kunnen, én belangrijker, hebben gescoord op dit WK. Spanje red in de laatste paar wedstrijden net aan 1 goal en dan gaat het nog met hangen en wurgen.

Ja ze hebben een geweldig middenveld en de verdediging is aardig, maar aanvallend schieten ze letterlijk te kort.

Nee, zo'n "walk over" wordt het echt niet. Ik geeft Spanje een grote kans, want ze hebben nou eenmaal dat middenveld, maar het wordt of 1- 0 voor Spanje of 2 -1 voor Nederland, maar hogere uitslagen? Dat kan je op je buik gaan schrijven, dat gaat Spanje in iedergeval niet redden.

4 of 5... Lachwekkend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Semisane op 08-07-2010 11:59:19 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_83800015
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.
pi_83800030
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En van Persie speelt inderdaad als een natte krant, maar dat heeft mede te maken met sneijder en robben die niet naar hem passen
Van Persie speelde heel behoorlijk tegen Uruguay. Sneijder en Robben niet, tenzij je van richting veranderde afstandschoten als goed spelen kwalificeert.

Maar NL zit nu eenmaal massaal in de "Van Persie is slecht en Sneijder is geweldig"-modus. Zelfs Rene van der Gijp, die nooit serieus is, zit met een strak gezicht instemmend te knikken als iemand bij VI Sneijder ons 'meesterbrein' noemt
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:44:34 #127
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_83800187
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik denk dat als er 1 iemand achterlijk is, dan jij daarvoor beter in aanmerking komt als ik.
Knap dat jij de opstelling al weet, hoe kun je nou weten wie er wel en niet speelt, heb je connecties met Bert?
Kahn blunderde, en Duitsland werd wereldkampioen??? Ohh nee, toch niet...
Fantastisch WK gekeept? 1 goede redding tegen Brazilie op het gekrulde schot van Kaka.
Die redding tegen Slowakije, was mazzel, want als die slowaak, de bal goed inschiet, is ook stekelenburg kansloos.
Wat een aandacht krijg je! Lekker he?!
FCT
pi_83800206
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:41 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

ja dat was nou net de redding van het toernooi, daarom zitten we er nog in.
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:45:38 #129
38549 dewd
100% pure
pi_83800234
Jesus wat een gezeik weer, als ze winnen zijn het helden en als ze verliezen nog steeds. Dan hebben ze alleen verloren van het beste team ter wereld. Alsof dat een schande is zeg.
pi_83800238
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ik geniet er met volle teugen van,
pi_83800259
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
Wat ben jij een enorme faler Jij mag niet eens juichen zondag.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:46:23 #132
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_83800275
Geen enkel team is bij voorhand al te sterk voor het andere team in een finale van het WK
pi_83800310
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ben jij een enorme faler Jij mag niet eens juichen zondag.
Ga zo door Koos
pi_83800363
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:47 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ga zo door Koos
Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:48:32 #135
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_83800376
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef mr-green het volgende:
Geen enkel team is bij voorhand al te sterk voor het andere team in een finale van het WK
Dit.

Dan wijs ik altijd maar naar Griekenland die opeens Europees kampioen werden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_83800432
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Users die van hun vaderland houden krijgen geen ban. Bovendien smeer ik 'em na het WK weer naar NWS en POL en hoef ik al die Oranjehaters niet meer tegen te komen.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.
pi_83800460
quote:

[..]

Jammer zeg...
Ik ben geen oranje hater, misschien moet je een cursusje begrijpelijk lezen gaan volgen. Heb je uberhaupt wel iets gelezen, KUN je wel lezen Koos Vogels???
pi_83800481
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben het niet vaak met je eens, maar Oranje verbroederd.
Dat blijkt
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:52:09 #139
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_83800523
quote:

[..]

De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:52:22 #140
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83800529
quote:

[..]

Weg met al die landverraders. Nederland heeft een goed team en staat terecht in de finale. Ja, ze hebben niet alleen maar gedomineerd, maar dat heeft Spanje zeker ook niet.

Nederland heeft een goede kans
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:53:09 #141
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83800554
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:52 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

De oranjehaters zijn ver in de minderheid en zijn vooral blij dat ze aandacht krijgen. Links laten liggen die hap.
Of rechts, maar dat ligt een beetje aan je politieke voorkeur natuurlijk.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_83800556
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Is de voorspelling van de inktvis al bekend? Daar kun je tenminste van op aan
Dat is een Duitse inktvis, die kan alleen het lot van het Duitse team goed aanvoelen
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_83800673
Dacht dat alleen Koos dyslectisch was, maar het schijnt een beetje te heersen in dit topic.
landverrader, oranje hater enz enz.
Ik hoop niet dat jullie mij bedoelen, anders ga ik me nog schuldig voelen
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:56:36 #144
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83800723
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef Mojave het volgende:

[..]

Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.

Kansloos.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:57:57 #145
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83800773
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:55 schreef magik7777 het volgende:
Dacht dat alleen Koos dyslectisch was, maar het schijnt een beetje te heersen in dit topic.
landverrader, oranje hater enz enz.
Ik hoop niet dat jullie mij bedoelen, anders ga ik me nog schuldig voelen
Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.
pi_83800808
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Perox het volgende:

[..]

Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.

Kansloos.
Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.
  donderdag 8 juli 2010 @ 11:59:38 #147
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83800855
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet gereageerd heb op je enorme lange post, ik moet tussendoor ook nog werken.
Oeps misschien ben ik ook wel wat ongeduldig...
pi_83800915
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ze hebben gelijk hoor, je behoort bij een WK finale plaats hoe dan ook voor je land te zijn, andere meningen komen op de brandstapel.
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:06:55 #149
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83801185
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
Maar waarom zie je het niet gebeuren? Spanje heeft niet een keer de indruk gewekt onverslaanbaar te zijn. Tegen Paraguay hadden ze zomaar kunnen verliezen, en tegen Duitsland domineerden ze wel, maar (alweer) dat vertaalde zich niet in doelpunten. Dan kun je ook zo tegen de gelijkmaker oplopen.
pi_83801197
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Uhuh. Je bent gewoon een smerige troll. Je zit heel NL af te zeiken alles wat Spanje doet is geweldig. Dat is wel even wat anders dan 'gewoon niet overtuigd zijn van de overwinning'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')