Hij heft Spanje - Zwitserland zeker gemistquote:DURBAN - Joachim Löw weet het zeker. ,,Spanje wordt wereldkampioen'', zei de bondscoach van Duitsland na de nederlaag (0-1) tegen het Spaanse elftal in de halve finale van het WK. De Spanjaarden spelen zondagavond tegen Nederland om de wereldtitel.
,,Ze hebben echt een geweldige wedstrijd gespeeld'', keek Löw vooruit naar de eindstrijd in de Zuid-Afrikaanse hoofdstad Johannesburg.
Volgens Löw is Spanje al twee, drie jaar het beste elftal van de wereld. ,,Ik moet ze gewoon complimenteren. Ze hebben ons tot het uiterste gedreven. Wij zaten aan onze limiet'', aldus de bondscoach. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)voor-Nederland.dhtml
Ja want onze spelers zijn natuurlijk niet wat wereldklassequote:Op donderdag 8 juli 2010 05:33 schreef 19patje72 het volgende:
eikel van een vent, maar wel realistisch. En hij heeft ook gewoon gelijk. Kijk maar naar de klasse spelers in dat elftal. In elke linie wereldtoppers, die ook nog goed met elkaar kunnen samenspelen.
3-1 Spanje - Nederland
true, dat krijg je ervan als helft van je elftal bij elkaar spelen in barcelona. verder schrijf ik nederland niet af.quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:33 schreef 19patje72 het volgende:
eikel van een vent, maar wel realistisch. En hij heeft ook gewoon gelijk. Kijk maar naar de klasse spelers in dat elftal. In elke linie wereldtoppers, die ook nog goed met elkaar kunnen samenspelen.
3-1 Spanje - Nederland
quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
DURBAN - Joachim Löw weet het zeker. ,,Spanje wordt wereldkampioen'', zei de bondscoach van Duitsland
"Ik denk/geloof dat ze wereldkampioen worden"quote:„Kompliment an die Spanier. Ich glaube, dass sie Weltmeister werden, sie sind in den vergangenen zwei, drei Jahren die Besten gewesen.
http://www.welt.de/sport/(...)renzen-gebracht.html
En dáár zit nu net het verschil met de Oranje Leeuwen!!!quote:,,Ik moet ze gewoon complimenteren. Ze hebben ons tot het uiterste gedreven. Wij zaten aan onze limiet'', aldus de bondscoach. (ANP)
Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:33 schreef 19patje72 het volgende:
3-1 Spanje - Nederland
dat zeer zeker. Het is een fantastische prestatie wat ze gedaan hebben. Bert heeft een goed team neergezet dat niet voor een paar egootjes omvalt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
Omdat Pierre een zielige kut troll is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Waarom gelijk weer zo negatief met zijn allen eigenlijk?
Ik snap er ook geen hol van, we hebben alle kansquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Typisch Nederlands is dat, te Positief tegen een zwakkere tegenstander en te Negatief als we tegen een sterker team moeten. pffff.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:09 schreef Scorpie het volgende:
4-5? Omdat ze zo lekker scoren dit WK bedoel je?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.
Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
Waarom Nederland geen kamioen wordt...
Omdat Spanje veel beter is
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Daarom word het 2-0 voor Spanje
kansloos nee, maar kansrijk ook nee..
Inktvis heeft een succes ratio van 80% schijnbaar, en volgens mij voorspelt hij alleen uitslagen van die manschaft...quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Rewimo het volgende:
Is de voorspelling van de inktvis al bekend? Daar kun je tenminste van op aan
Hou toch op. Zelfs die Duitsers met hun slechtste wedstrijd van het WK verloren gisteren nipt met 1-0. Nederland heeft gewoon kans om te winnen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
Dit was 1 van Duitsland slechtste wedstrijden, de slechtste was in de poule.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hou toch op. Zelfs die Duitsers met hun slechtste wedstrijd van het WK verloren gisteren nipt met 1-0. Nederland heeft gewoon kans om te winnen.
Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dit was 1 van Duitsland slechtste wedstrijden, de slechtste was in de poule.
Maar Spanje DWONG de duitsers slecht te voetballen, en ze zullen dat tegen Nederland ook doen. Spanje won nipt, maar als ze iets trefzekerder waren geweest, was het gewoon 3-0 geweest.
Het is ook pijnlijker om de finale te verliezen, dan een kwart of achtste finale. Nederland heeft een gunstige loting gehad, als ze tegen Portugal, Duitsland, of Spanje hadden gemoeten waren ze al thuis geweest. Ja ze winnen van Brazilie, maar die Dunga is echt een waardeloze coach, en geen enkele Braziliaan (muv Maicon) haalde een fatsoenlijk nivo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is natuurlijk ook een beetje z'n eigen ass indekken van Low, hij kan moeilijk roepen dat NL Spanje wel even oprolt want waarom heeft hij dat dan niet gedaan.
En het is altijd toch net wat minder erg om in de halve finale van de uiteindelijke wereldkampioen te verliezen dan van een team wat de wedstrijd erna hard van de mat gaat
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballenHeb je niet gezien hoe verrekte slordig die Duitsers waren. Als jij zo gaat passen op het middenveld dan vraag je om moeilijkheden. En dan heb ik het nog niet eens over die gewaagde combinaties achterin. Nee, de Duitsers vroegen eigenlijk om een ass-whoop.
Van Bommel laat inderdaad enkele steekjes vallen. Boula en Vaart spelen niet. Bovendien is het zondag weer een aparte wedstrijd. Duitsland speelde vrijwel het hele toernooi leuk voetbal maar verzuimt gisteren een hoog niveau te halen. Mogelijk dat ons dat zondag wel lukt. Wie zal het zeggen, je moet jezelf op voorhand niet kansloos achten. Vind ik ook buitengewoon triest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
Wij spelen niet slordig??? Wij vragen niet om een ass whoop???
Nee, eerlijk gezegd niet. De Duitsers maakten gisteren een lamme indruk, speelden niet naar voren maar gingen hangen, probeerden te counteren zonder een aanspeelpunt. Nederland kan wat dat betreft naar voren spelen, durft druk te zetten en met van Bommel / de Jong op het middenveld heb je daar een verdedigend blok waar Xavi/Iniesta/Alonso niet zo makkelijk doorheen lopen als bij Schweinsteiger, die gisteren toch wel heel erg slecht speelde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Maar goed dat van Bommel zo lekker balvast is de laatste wedstrijden, en dat hij zo'n snelle (ahum) handelingssnelheid heeft. Boulahrouz met zijn mooie terugspeelballen flapdrol, van der Vaart waar ben je? Stekelenburg, die bal moet je hebben. van Persie wat nou spits??? Scoor eens, of doe IETS! Verdediging, wankelt iedere wedstrijd.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
Het is het oude riedeltje he; tegen Brazilie waren we ook kansloos, zouden we ook wel ff met 4-0 verliezen, etc etc etc.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Al die doemdenkers sowieso![]()
Echt te kansloos. Iedere wedstrijd is een krachtmeting op zich. Dat bleek gister wel bij de Duitsers. Dus mensen die nu al bij voorbaat Spanje kampioen kronen;
Omdat Spanje veel beter is = Zie Zwitserland
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft = Spanje wel dan![]()
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op) = Geluk dwing je af
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden = Mag het ook een keer
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan = tot nu toe dus wel
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden. = Sprookjesboeken?
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is. Noem eens tien sporten dan?
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint. En dat vind je toch lekker![]()
Haha, dat is wel weer kansloos .quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
"Ik denk/geloof dat ze wereldkampioen worden"
AD Faalkrant.
Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet. De Duitsers maakten gisteren een lamme indruk, speelden niet naar voren maar gingen hangen, probeerden te counteren zonder een aanspeelpunt. Nederland kan wat dat betreft naar voren spelen, durft druk te zetten en met van Bommel / de Jong op het middenveld heb je daar een verdedigend blok waar Xavi/Iniesta/Alonso niet zo makkelijk doorheen lopen als bij Schweinsteiger, die gisteren toch wel heel erg slecht speelde.
Maar goed, ik snap wel waarom je je indekt; als Nederland wint roep je in het cafe dat je het altijd al geweten hebt, als Nederland verliest verkondig je hier op het forum dat je het altijd al geweten hebt. Win/win situatie.
Je moet zeker in de tuin kijken . Dat je vrienden de deur dicht doen om van je gezeik af te zijn ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.
Nederlanders zijn arrogant, en denken iedere 2 jaar dat ze het EK/WK kunnen winnen. Feit is, dat het maar 1 keer gelukt is. Ik kijk voetbal nooit in de kroeg, ik wil het volgen, en dat valt in de kroeg niet mee. Ik nodig wat mensen uit, of word uitgenodigt (ja er zijn mensen die mijn mening wel waarderen, hoe moeilijk dat ook denkbaar is) Mocht Nederland winnen, dan zal ik achteraf ook eerlijk toegeven dat ik dat nooit gedacht zou hebben. En dat ik er helemaal naast zat. Ik voel mezelf niet te groot om een ander gelijk te geven.
Wat een arrogante kloteinktvis, zeg.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:51 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Inktvis heeft een succes ratio van 80% schijnbaar, en volgens mij voorspelt hij alleen uitslagen van die manschaft...
Prima dat je een mening hebt, maar waarom post je dan kansloze lijstjes als deze:quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dat zie je toch helemaal verkeerd, ik dek mezelf niet in, ik basseer het puur op het getoonde spel van beide ploegen. Ik riep voor het WK al, dat er een paar team waren waar Nederland van zou verliezen, en daar waren Duitsland, en Spanje er 2 van.
Nederlanders zijn arrogant, en denken iedere 2 jaar dat ze het EK/WK kunnen winnen. Feit is, dat het maar 1 keer gelukt is. Ik kijk voetbal nooit in de kroeg, ik wil het volgen, en dat valt in de kroeg niet mee. Ik nodig wat mensen uit, of word uitgenodigt (ja er zijn mensen die mijn mening wel waarderen, hoe moeilijk dat ook denkbaar is) Mocht Nederland winnen, dan zal ik achteraf ook eerlijk toegeven dat ik dat nooit gedacht zou hebben. En dat ik er helemaal naast zat. Ik voel mezelf niet te groot om een ander gelijk te geven.
Omdat Spanje veel beter is
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Als je iets negatief inziet, puur gebasseerd op dingen die je waarneemt (en een hoop andere mensen ook) en je gaat erover discuseren, dan is dat geen zeiken. Ik heb geen enkel ding genoemd dat niet waar is. Je kunt natuurlijk alles door een oranje bril zien, en iedere 2 jaar roepen dat oranje wereld- of europees kampioen word, en tja, eens krijg je gelijk. Misschien zondag wel, maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je moet zeker in de tuin kijken . Dat je vrienden de deur dicht doen om van je gezeik af te zijn ?
Of Spanje - Paraguay, Spanje - Portugal,quote:Op donderdag 8 juli 2010 05:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij heft Spanje - Zwitserland zeker gemist
Omdat dat mijn mening is....en dit is een forum, dat er in principe voor gemaakt is, om je mening te ventilerenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima dat je een mening hebt, maar waarom post je dan kansloze lijstjes als deze:
[..]
Van Bommel heeft wel een geweldige Kampfgeist. Als hij de bal verliest corrigeert hij het bijna altijd zelf. En de meeste duels wint hij vliegend. Bovendien speelt Nigel - Tank - de Jong zondag gewoon weer meequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Maar als wij zo spelen als tegen Uruguay zal het ons niet beter vergaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, Spanje dwong Duitsland om slecht te voetballenHeb je niet gezien hoe verrekte slordig die Duitsers waren. Als jij zo gaat passen op het middenveld dan vraag je om moeilijkheden. En dan heb ik het nog niet eens over die gewaagde combinaties achterin. Nee, de Duitsers vroegen eigenlijk om een ass-whoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |