Ligt er maar net aan hoe je er tegen aan kijkt de 1e goal was niet de fout van Stekelenburg want hij zag de bal niet aankomen en Heitinga moet niet bukken, dat was zijn fout hij had hem moeten koppen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dus 1 redding maakt je meteen een fantastische keeper op dit WK? En maakt de fouten tegen Uruguay goed?
Gedraag je eigen eens volwassen, (als dat niet teveel is gevraagd) Ik schat Spanje hoger in als Nederland, en hoop desondanks dat Nederland wint.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh. Je bent gewoon een smerige troll. Je zit heel NL af te zeiken alles wat Spanje doet is geweldig. Dat is wel even wat anders dan 'gewoon niet overtuigd zijn van de overwinning'
Hij kan (nog) niet tippen aan van der Sar...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef CptChaos het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je er tegen aan kijkt de 1e goal was niet de fout van Stekelenburg want hij zag de bal niet aankomen en Heitinga moet niet bukken, dat was zijn fout hij had hem moeten koppen.
En de tweede goal kun je over discussieren of het een inschattingsfout was en of dat hij de bal ook te laat zag aankomen door de wir war van spelers die voor hem stonden.
Maar de redding tegen Slowakije dan dat waren er ook 2 of 3 wat in mijn mening hem gewoon een goede keeper maakt en een waardig vervanger voor van der Sar.
Hoe durf jij iemand te beschuldigen van het niet onderbouwen van een argument als jezelf met zo'n achterlijk lijstje komt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nee, door te zeggen " wij hadden ook gewonnen van Portugal " , doe je een goed onderbouwde uitspraak.
Liever niet, Nederland moet er een hard wedstrijd van maken, Zuid-Europese en Zuid-Amerikaanse landen hebben toch de naam daar niet goed mee om te kunnen gaan omdat het er stikt van de gladde mannetjes met een ego van hier tot China. Provoceren en opjutten, dat zijn een paar van de vele kwaliteiten van het Nederlandse team, daar moeten ze gebruik van maken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef magik7777 het volgende:
Spanje en NL zouden liever respectvol naar elkaar blijven...
Nou, is niet veel durven aan hoor. ik onderbouw het tenminste.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:30 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Hoe durf jij iemand te beschuldigen van het niet onderbouwen van een argument als jezelf met zo'n achterlijk lijstje komt.
Wees eens eerlijk: hoe vaak heb jij dit WK al geroepen dat Nederland eruit zou vliegen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:34 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nou, is niet veel durven aan hoor. ik onderbouw het tenminste.
Nederland had natuurlijk ook van Duitsland gewonnen, zoals dat zo vaak gebeurt.
Je insteek deugt niet. Je beziet de sterke punten van Spanje, en concludeert daaruit dat Spanje gaat winnen. Als je eerlijk bent weeg je de zwakke punten van Spanje ook mee, en dan concludeer je dat Nederland ook best kan winnen. Het is absoluut geen uitgemaakte zaak zoals jij het wel doet voorkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:26 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Gedraag je eigen eens volwassen, (als dat niet teveel is gevraagd) Ik schat Spanje hoger in als Nederland, en hoop desondanks dat Nederland wint.
Ik heb heel Nederland niet afgezeken.
Er word me tig keer gevraagd waarom ik denk dat Spanje wint, en ik probeer dat te onderbouwen. Word moe van kortzichtige mensen als jij.
Ik heb in mijn eerste post gezegd kansloos nee, kansrijk nee...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je insteek deugt niet. Je beziet de sterke punten van Spanje, en concludeert daaruit dat Spanje gaat winnen. Als je eerlijk bent weeg je de zwakke punten van Spanje ook mee, en dan concludeer je dat Nederland ook best kan winnen. Het is absoluut geen uitgemaakte zaak zoals jij het wel doet voorkomen.
Gelukkig denken de meeste mensen niet zoals jijquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
1 keer, tegen Brazilie, en toen hadden ze er ook makkelijk uit kunnen vliegen. Ik heb de volgende dag ook erkend dat ik erlangs zat. Viel ook weinig aan te ontkennen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: hoe vaak heb jij dit WK al geroepen dat Nederland eruit zou vliegen?
Dat moet wel want het is volgens mij het eerste WK topic waar je actief bent. Tot wat is het? gister/vandaag lulde je alleen maar over darts en tennis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:45 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik geniet er met volle teugen van,
Ach, dat roepen die realisten al sinds onze match tegen Denemarken. En elke keer werd onze uitschakeling weer vooruit geschoven. Slowakije ging ons pakken, we zouden dat land immers onderschatten. Tegen Brazil maakten we al helemaal geen schijn van kans. En Uruguay, ook dat ging em niet worden omdat onze speler te arrogant zijn. En nu gaat het gezeur door.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef kingmob het volgende:
We staan inmiddels in de finale en we hebben nog steeds van die zogenaamde 'realisten' hier. Wat is fok toch een bijzonder forum...
Zo zo, heb je me ff doorgelicht? dan heb je toch ook gezien dat ik het 1 en ander had gezegd over Argentinie...Daar zat ik er zeker ook mee naast?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:46 schreef crv het volgende:
[..]
Dat moet wel want het is volgens mij het eerste WK topic waar je actief bent. Tot wat is het? gister/vandaag lulde je alleen maar over darts en tennis.
Sinds 1994 roep ik dat om de vier jaar. Met uitzondering van 2002.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef magik7777 het volgende:
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij al geroepen dat Nederland wereld kampioen word?
Ik weet niet wat jij zoal volgt, maar alleen tegen Brazilië maakte men zich enigszins zorgen. En terecht gezien de eerste helft. Ik zie genoeg kansen voor Nederland aanstaande zondag, maar Spanje wordt wereldwijd toch wel gezien als favoriet. En wanneer je de ploegen vergelijkt is dat niet zo gek...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat roepen die realisten al sinds onze match tegen Denemarken. En elke keer werd onze uitschakeling weer vooruit geschoven. Slowakije ging ons pakken, we zouden dat land immers onderschatten. Tegen Brazil maakten we al helemaal geen schijn van kans. En Uruguay, ook dat ging em niet worden omdat onze speler te arrogant zijn. En nu gaat het gezeur door.
Ik heb het over de extreme azijnpissers.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij zoal volgt, maar alleen tegen Brazilië maakte men zich enigszins zorgen. En terecht gezien de eerste helft. Ik zie genoeg kansen voor Nederland aanstaande zondag, maar Spanje wordt wereldwijd toch wel gezien als favoriet. En wanneer je de ploegen vergelijkt is dat niet zo gek...
Volgens mij ben jij stiekem gewoon rechts Koos, wat een heerlijke mentaliteitquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds 1994 roep ik dat om de vier jaar. Met uitzondering van 2002.
En hoe vaak heb je gelijk gekregen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds 1994 roep ik dat om de vier jaar. Met uitzondering van 2002.
Ik hoef ook maar een keer gelijk te krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je gelijk gekregen?
En in 2002 werd er geroepen ALS Nederland mee had gedaan, dan hadden we de titel gepakt, want het nivo was zo slecht....
Ze speelden gewoon een laffe 4-5-1 tegen de Duitsers waarmee ze het complete spel wilden stilleggen en op een momentje zaten te wachten om de pot te beslissen. De Duitsers waren vervolgens te laf en niet leep genoeg om er eentje in te prikken - ze verdienden ook wel een penalty in de blessure tijd van de eerste helft. Iemand van achteren aantikken, ook onbedoeld, is gewoon een penalty.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:53 schreef steeze het volgende:
Die Spanjaarden worden groter gemaakt dan ze zijn.
Nederland is zeker niet kansloos.
Maakt niet uit! Op de brandstapel met je!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn land, misschien moet je ff alle posts eens lezen, ik ben voor Nederland, zie het alleen niet gebeuren dat ze winnen. Is nogal een verschil.
Zeg ik ergens dat je er ook weer naast zitquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:48 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Zo zo, heb je me ff doorgelicht? dan heb je toch ook gezien dat ik het 1 en ander had gezegd over Argentinie...Daar zat ik er zeker ook mee naast?
Of dat zal gebeuren, is natuurlijk nog maar de vraag. ik hoop ECHT dat je gelijk hebt, maar vrees van niet, maar schijnbaar is dat een zonde in dit oranje land...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar een keer gelijk te krijgen.
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Op de brandstapel met je!Wie zegt dat we nu rationeel moeten zijn verdomme!
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagen
reageren in een topic staat toch vrij, en als ik word aangevallen, verdedig ik mezelf. Ik heb me zeker wel bemoeid met het WK. Fok is groot, maar niet het enige forum waarop ik post. Ik bemoei me enkel met topics waar ik iets mee heb, en het gevoel heb dat ik mijn mening wil delen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat je er ook weer naast zit![]()
Mijn punt enkel is dat je je het hele wk nergens mee bemoeit en nu ineens uit je schulpje kruipt
Of post je onder meerdere accounts ?
Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:57 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ze speelden gewoon een laffe 4-5-1 tegen de Duitsers waarmee ze het complete spel wilden stilleggen en op een momentje zaten te wachten om de pot te beslissen. De Duitsers waren vervolgens te laf en niet leep genoeg om er eentje in te prikken - ze verdienden ook wel een penalty in de blessure tijd van de eerste helft. Iemand van achteren aantikken, ook onbedoeld, is gewoon een penalty.
Spanje wordt groter gemaakt dan dat ze zijn - Paraguay en Zwitserland hebben aangetoond dat Spanje geen gigant is. We gaan winnen! ;D
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Of dat zal gebeuren, is natuurlijk nog maar de vraag. ik hoop ECHT dat je gelijk hebt, maar vrees van niet, maar schijnbaar is dat een zonde in dit oranje land...
Als ik last krijg van Oranjekoorts dan worden mijn rechtse eigenschappen versterktquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem gewoon rechts Koos, wat een heerlijke mentaliteit
Yeah baby, you'd dig it the most.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagen
Totaal geen enkele garantie, niet met hun gebrek aan scorend vermogen, dat brak hun op tegen de Zwitsers en kan hun opbreken tegen de Nederlanders, als die er 2 in pompen, dan komt Spanje toch echt nooit niet meer langzij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.
Wijs niet. De zelfverklaarde wijze heren hadden ook niet verwacht dat NL de finale zou halen. Ik ga dus voor pessimistischquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......
lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.
Je bent gewoon een Belgquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef magik7777 het volgende:
[..]
1 keer, tegen Brazilie, en toen hadden ze er ook makkelijk uit kunnen vliegen. Ik heb de volgende dag ook erkend dat ik erlangs zat. Viel ook weinig aan te ontkennen.
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij al geroepen dat Nederland wereld kampioen word?
Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkiequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.
nu natuurlijk veel minder. al die poespas eromheen. heb in frankrijk gewoond, had ik het net zo goed naar me zin met allemaal buitenlandse vrienden en een russische chick als vriendindus nee, last van zo'n overdreven chauvinistisch oranje gevoel heb ik gelukkig allang niet meer.
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkie
Heeft ie vaker last van in andere subfora.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogen
Maar ik zat er blijkbaar naast en jij nu ook (ik klop mezelf graag op de borst).quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |