abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83804395
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Heeft ie vaker last van in andere subfora.
ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forum
pi_83804445
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forum
Dat zal het zijn
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83804532
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal het zijn
ik sluit het zeker niet uit!
pi_83804611

Alleen met zo'n goal zou het ze lukken
pi_83804715
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef magik7777 het volgende:

[..]

CL gewonnen, op de bank bij barca, omdat het spaanse voetbal te snel gaat.
Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.
Geluk blabla, Spanje op eigen kracht .
Spanje heeft ook geen sterke tegenstanders gehad.
Portugal speelde een waardeloos WK.
Duitsland verzuimde.
Oostenrijk won zelfs en tegen Chili,Honduras speelde Spanje goed maar kwam het niet uit de verf.
Paraguay had zelfs kunnen winnen!
De enige die tot nu van Oranje konden winnen was Brazilie.
Narf!
pi_83804771
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:38 schreef Sickert het volgende:

[..]

Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.
Geluk blabla, Spanje op eigen kracht .
Spanje heeft ook geen sterke tegenstanders gehad.
Portugal speelde een waardeloos WK.
Duitsland verzuimde.
Oostenrijk won zelfs en tegen Chili,Honduras speelde Spanje goed maar kwam het niet uit de verf.
Paraguay had zelfs kunnen winnen!
De enige die tot nu van Oranje konden winnen was Brazilie.
2 fouten in jouw bericht
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:42:03 #207
300256 CarolusV
Plus Ultra
pi_83804835
Komen er nu iedere wedstrijden weer nieuwe trollen? Zijn eindelijk de Portugezen, Duitsers en Braziliaanse NSB'ers stil, beginnen nu weer de Spanjaarden.
pi_83804925
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

2 fouten in jouw bericht
Ja klopt idd Ik post vanaf mn telefoon. En zit buiten in de zon zonnesteekje denk ik..
Ach Nederland is niet zo kansloos zoals de meeste willen doen geloven.
Narf!
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:47:52 #209
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83805077
Ja ja Barcalona (Carles Puyol, Gerard Pique, Sergio Busquets, Xavi, Andres Iniesta, Pedro en David Villa ) tegen Nederland wordt spannend zondag
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_83805511
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:42 schreef CarolusV het volgende:
Komen er nu iedere wedstrijden weer nieuwe trollen? Zijn eindelijk de Portugezen, Duitsers en Braziliaanse NSB'ers stil, beginnen nu weer de Spanjaarden.
Het zijn telkens dezelfde, alleen in een nieuw jasje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:00:51 #211
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83805604
KOM OP ZEG! Alsof Spanje zo ontiegelijk goed is, nee.

Ze spelen leuk combinatiespel, maar dat lukt niet bij Nederland, dat Duitsland gaten in linies laat en aanvallend gericht is verliezen ze. Maar Duitsland heeft ook zo z'n kansen gehad, al waren ze echt slecht aan het spelen. Ze lieten de Spanjaarden hun spel spelen, ja dan snap ik dat je verliest. Elke pass balverlies. Spanje wint alleen maar met mazzel goaltjes, zo overtuigend waren ze niet dit toernooi, alleen maar 1-0 net.

Bovendien speelt Nederland heel anders dan Duitsland, niet te vergelijken. Leuk dat Nederland wordt onderschat, want dan wordt het nog leuk. Anyway, een prachtige wedstrijd zondag! HOLLAND!!!! REVENGE OF THE 80years WAR!!!!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_83805731
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:24 schreef magik7777 het volgende:
Waarom Nederland geen kamioen wordt...

Omdat Spanje veel beter is
Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.

Daarom word het 2-0 voor Spanje

kansloos nee, maar kansrijk ook nee..
Hoezo post je niet gewoon onder je eigen account?
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:08:42 #213
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_83805970
Magik777 is zeker Michielos ofzo, kut kloon. Spanje heeft ook nooit de beker gepakt flikker.
pi_83806066
Magic777 == Michielos, that makes sense ja.
pi_83806120
Al even in het FB topic gevraagd of ze er ff naar willen kijken. Net zo'n ranzige troll als PierreBetfair.

Prima om voor een ander land te zijn, maar dit is gewoon zeiken om het zeiken, en ook nog eens iedere keer net weer fan worden van een ander land. Waar Nederland dan 'toevallig' tegen speelt.
pi_83806171
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 07:19 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.

Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
5?
Dus wij zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter dan Zwitserland, Chili, Honduras, Paraguay, Portugal en Duitsland?
pi_83806203
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:13 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

5?
Dus wij zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter dan Zwitserland, Chili, Honduras, Paraguay, Portugal en Duitsland?
Pierre heeft ze al langere tijd niet meer allemaal op een rijtje.
pi_83806231
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Al even in het FB topic gevraagd of ze er ff naar willen kijken. Net zo'n ranzige troll als PierreBetfair.

Prima om voor een ander land te zijn, maar dit is gewoon zeiken om het zeiken, en ook nog eens iedere keer net weer fan worden van een ander land. Waar Nederland dan 'toevallig' tegen speelt.
En dan mij een ban proberen aan te smeren
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:16:03 #219
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_83806266
Pierre is een kuttrol
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:16:58 #220
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83806307
quote:

[..]

Minimaal. Een mazzelgoal scoort NL altijd wel dit WK, zal tegen Spanje waarschijnlijk niet anders zijn. Eigen doelpunt of schot dat van richting wordt veranderd oid. Verder zal het eenrichtingsverkeer zijn richting doel van Stekelenburg. Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.

Anyweez, Bertje heeft het maximale uit dit team gehaald, dat er het nodige geluk bij kwam kijken mag de pret niet drukken.
Lol, ja zo kan je praten over elk team. Als Nederland een beetje zorgvuldig omgaat met z'n kansen tikken ze er ook 5 in

Maar volgens mij is het hele WK al Spanje die met mazzel goaltjes 1-0 erin tikt, dus ik weet niet. Je praat jezelf tegen.

HOLLAND!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_83806349
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan mij een ban proberen aan te smeren
schande! al dit soort figuren brengen tenminste een beetje sjeu op dit anders net zo saaie als ssz forum!

al blijf je natuurlijk wel een beetje een koosjehomovogels!
pi_83806535
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:17 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

schande! al dit soort figuren brengen tenminste een beetje sjeu op dit anders net zo saaie als ssz forum!

al blijf je natuurlijk wel een beetje een koosjehomovogels!
Uiteraard, en jij blijft een Haagse tokkie
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juli 2010 @ 14:27:50 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_83806781
quote:
De spanjaarden moeten nu nog van Duitsland winnen

Toen we tegen Brazilië moesten aantreden, was ik veel minder positief dan nu. Ik denk namelijk dat we van dit Spanje moeten kunnen winnen.
Jogi denkt van niet. Die gedachte kwam in hem op toen hij gestyled werd door zijn persoonlijke visagist voor de persconferentie gisteravond. Om de ontstellende zwakte van zijn eigen Mannschaft in de halve finale te maskeren, sprak hij over een “superieur Spanje” en stelde hij nu al vast dat Nederland volstrekt kansloos is aanstaande zondag.

On-Duits
Welnu, zoals de persoonlijke stylist van Jogi liegt als hij zegt “Zo zit je haar goed voor de wedstrijd, je bent de knapste trainer van de wereld” (zonder die vaststelling durft Jogi het veld niet op), zo liegt Jogi tegen de wereldpers als hij dit verkondigt. Spanje was helemaal niet van een andere planeet, maar het was Duitsland dat onthutsend zwak was gisteravond. Verlamd door de angst. Niemand durfde iets te ondernemen. De voormalige revelatie Özil zwalkte rond en keek uit zijn ogen als een crackjunk die al een etmaal droogstaat. Podolski schudde al vanaf de aftrap meewarig zijn hoofd. Lahm begon al vanaf de rust zijn traantjes weg te vegen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was allemaal erg on-Duits. De enige waar nog pit in zat, was de mutant (half mens, half zwijn – en inderdaad, what’s in a name) Schweinsteiger.

Want het frivole, kinderlijk naïeve driehoekjesgepingel rondom de middencirkel van de Spanjaarden ten spijt, de voormalige Franco-adepten waren in feite op weinig momenten écht gevaarlijk. Kijk maar naar de ijskoude feiten: in de eerste helft weliswaar veel dreiging maar niet meer dan een halve uitgespeelde kans. In de tweede helft een in potentie uitgespeelde kans (verprutst door de zelfzuchtigheid van Pedro) en vier schoten uit de tweede lijn. De enige treffer viel uit een corner en werd gemaakt door verdediger Puyol.

Onzekere wijven
Spanje heeft het hele toernooi al moeite met scoren. De falende Torres kon niet meer op het vertrouwen van Del Bosque rekenen en zijn vervanger Pedro is zo eager om de nieuwe eerste keuze te worden dat hij teveel voor eigen succes gaat. Dan valt er voor het beleid van Van Marwijk – onvoorwaardelijk vasthouden aan Van Persie – meer te zeggen. Dat geeft vertrouwen en vertrouwen maakt sterk. En Van Persie speelt ook elke wedstrijd beter. Voetballers en vrouwen hebben met elkaar gemeen dat ze veel bevestiging nodig hebben. Anders worden ze onzeker. Welnu, Torres en Pedro zijn feitelijk twee onzekere wijven. “Houdt hij wel van me?”, denken ze elk moment van de dag. Die twee raken dus geen bal meer.

En dan nog even terug naar dat vervelende getik rondom de middencirkel. Frank Snoeks, die met de week meer gaat lijken op Evert ten Napel, vond het gisteravond allemaal prachtig. “Kijk toch eens naar die circulatie, het is net een machine!” Leuk, een beetje in hoog tempo de bal rondspelen op het middenveld. Maar wat koop je ervoor? Zodra die balletdansertjes te dicht bij onze verdedigende middenvelders De Jong (niet voor niets de best verdienende speler van Oranje) en Van Bommel in de buurt komen voor een aanname en een actie, liggen ze op de grond en zijn ze de bal kwijt. Dat Nederlandse duo alleen al is meer Duits dan de hele Mannschaft.

Vies
Dus laat Spanje maar lekker rondtikken, net als wij in 1974. Wij hebben achterin de allerbeste balafpakkers van dit toernooi. En een verdediging die bijna niet te kloppen is. Als Spanje moeite heeft met scoren tegen landen als Zwitserland, Chili, Honduras of Paraguay, dan wordt dat tegen ons ook lastig. Het tekent meteen de sterkte van dit Nederland. Dus laat de angst er niet insluipen. En belangrijker nog: laat de Spanjaarden maar denken dat ze er al zijn. Laat de hele wereld het maar denken. Laat de Spanjaarden het spel maar maken op het middenveld. Wij krijgen voorin altijd onze momenten. Uit het niets. Heel vies en heel Duits.

Ach, eigenlijk komt het hier allemaal op neer. In Spanje denken ze dat ze van Duitsland hebben gewonnen. Fout. Spanje moet zondag pas tegen Duitsland aantreden. Wij zijn namelijk het nieuwe Duitsland. Een land dat slechter speelt dan jij maar wel van je wint. Wij zijn Internazionale en Spanje is Barcelona. Laat ze maar janken zondag. “Voetbal is zo gemeen! Zo oneerlijk!”

2026
Tja, Spanje… Mooi land, lekker eten, fijne mensen. Ik kom er graag. Heel graag zelfs. Maar goed, laten we eindigen met de harde feiten. Spanje was de laatste fascistenstaat van Europa. Het wordt tevens het laatste topvoetballand dat ooit de wereldtitel gaat pakken. Ik gok in 2026. Met Mark van Bommel als bondscoach
pi_83806944
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef tralalala het volgende:

[..]

Hoezo post je niet gewoon onder je eigen account?
Uhhh, ik weet niet waar je het over hebt....
pi_83806971
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Magic777 == Michielos, that makes sense ja.
uhhh nee, ik ben gewoon mezelf hoor...sorry
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:32:59 #226
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_83807012
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Vertoon dan niet zo achterlijk trollgedrag.
pi_83807050
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:

Sodeju zeg, je kortzichtigheid overstijgt ECHT alles. Ik ben gewoon voor Nederland. Heb een hekel aan spanjaarden (en dus ook mijn oom)
Ik snap niet waar je deze onzin vandaan haalt.
pi_83807125
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bron:
http://www.riddersvanhetv(...)an-duitsland-winnen/

pi_83807159
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:32 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Vertoon dan niet zo achterlijk trollgedrag.
Luister, er was eerst een post met waarom Nederland van Spanje zou winnen, ik reageer daarop met een post, waarom Nederland NIET van Spanje zou winnen. Vreemd genoeg kon daar niemand tegen, en mag je je mening of visie niet geven.
Ik heb al talloze keren gezegd dat ik HOOP echt HOOP dat NL wint. Maar er is een wezenlijk verschil tussen hopen en denken. Sorry.
pi_83807194
Uit dat artikel van Swetsenegger:
quote:
de voormalige Franco-adepten
pi_83807214
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:36 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Luister, er was eerst een post met waarom Nederland van Spanje zou winnen, ik reageer daarop met een post, waarom Nederland NIET van Spanje zou winnen. Vreemd genoeg kon daar niemand tegen, en mag je je mening of visie niet geven.
Ik heb al talloze keren gezegd dat ik HOOP echt HOOP dat NL wint. Maar er is een wezenlijk verschil tussen hopen en denken. Sorry.
ik denk niet dat spanje wint van nederland.
maar ik vrees het wel.....
pi_83807323
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

ik denk niet dat spanje wint van nederland.
maar ik vrees het wel.....
Wat voegt het toe om dat in zoveel topics te herhalen?
pi_83807508
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat voegt het toe om dat in zoveel topics te herhalen?
ja
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:44:40 #234
309293 hedphylem
ecoutez we komen hard zo hard
pi_83807545
quote:

[..]
Als Spanje een beetje zorgvuldig met de kansen omgaat schuiven ze er zo 4 of 5 binnen.

ja, maar zorgvuldigheid hebben ze niet bij spanje, zie de andere wedstrijden van spanje, 7 goals uit 6 wedstrijden, met Villa als eindpunt. nederland heeft 12 goals uit 6 wedstrijden en we hoeven ook niet op een speler te rekenen die goals maakt.

zeggen dat wat we tot nu hebben gezien het maximale is wat nederland kan is onjuist, nederland speelt van slecht tot redelijk, als nederland een goede dag heeft en spanje een normale dag wint nederland, als ze allebij op de zelfde niveau zitten gaat het juist close worden. neem nou maar een oranje avatar.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:08:12 #235
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83808624
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Perox het volgende:

[..]

Typisch geval van FOK! neptrolling. Zogenaamd serieus posten, maar dan vervolgens alleen reageren op de onzinnige replies en niet op de inhoudelijke reacties. Kom je lekker ver mee.

Kansloos.
Toch wel dit dus.
pi_83808700
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Perox het volgende:

[..]

Toch wel dit dus.
Als ik me niet vergis, had ik allang op jouw bericht gereageerd...

edit: maar die is dus verwijderd, en dat terwijl ik niks verkeerds had gezegd...
pi_83808895
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:31 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Als je al jezelf bent, dan heb je met je opvattingen weinig kaas gegeten van dit spelende WK.
Je 1e opmerking slaat al als een tang op een varken:
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:44 schreef magik7777 het volgende:
Als er iets kansloos is, is Nederland het komende zondag.
Als je het WK echt goed hebt gevolgd, -en het is je al verschillende keren hier in dit topic aangegeven- dan had je kunnen weten dat Spanje helemaal niet zo goed speelt als jij het wil laten overkomen.
Maar je blijft vasthouden aan je negatieve opvatting over nederland, en daarom komen je reacties erg trollerig over.
pi_83808975
Waar iedereen het vandaan haalt dat Spanje NL even oprolt is me een raadsel. Spanje speelt goed voetbal maar scoort ook wel erg moeilijk. Slechts 7 goals in 6 wedstrijden. Dat is voor zo'n aanvallend ingestelde ploeg eigenlijk wel héél erg magertjes. Ze zijn dan ook nog eens héél erg afhankelijk van Villa. Ik geef het Nederlands elftal dan ook een hele goede kans want Nederland scoort namelijk ALTIJD een goal, ongeach hoe belabberd ze spelen.
pi_83809500
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Als je al jezelf bent, dan heb je met je opvattingen weinig kaas gegeten van dit spelende WK.
Je 1e opmerking slaat al als een tang op een varken:
[..]

Als je het WK echt goed hebt gevolgd, -en het is je al verschillende keren hier in dit topic aangegeven- dan had je kunnen weten dat Spanje helemaal niet zo goed speelt als jij het wil laten overkomen.
Maar je blijft vasthouden aan je negatieve opvatting over nederland, en daarom komen je reacties erg trollerig over.
gaat al deze ophef, over DIE opmerking? Ik heb al talloze malen gezegd hoe ik erover denk, maar als mensen kortzichtig zijn (en blijven) en allen die opmerking willen lezen... tja, dan weet ik het ook niet meer.
pi_83809532
1. Omdat Spanje veel beter is
Voetbaltechnisch bedoel je? Akkoord. Spanje is technisch beter. Mentaal is Nederland echter zeer sterk, en veel sterker dan ze normaal zijn.

klopt, maar Spanje heeft met dit team al aangetoond prijzen te kunnen pakken

2. Omdat Nederland nog nooit een WK finale gewonnen heeft
Dus Spanje wint ook niet. Ehm. Er komt een winnaar uit, denk ik.

Nederland heeft de schijn tegen, alleen maar Wk finales te verliezen, tuurlijk heeft Spanje, er nog nooit gestaan, maar dus ook nooit verloren

3. Omdat Nederland al veel geluk heeft gehad (het houd ooit op)
Spanje, kregen die niet een pingel tegen, die werd gemisssst?
Mazzel nodig hebben tegen Papagaaienguay.....
Anyway, mazzel heb je nodig, het kan ook een teken zijn dat je te maken hebt met een echte kampioensploeg. Geldt voor alletwee dan

Inderdaad, geluk heb je nodig, maar Nederland is een land dat meer om pech bekend staat, dan om geluk met wk eindstrijden

4. Omdat Nederland alleen in de finale staat omdat ze een "makkelijke" loting hadden
Spanje had Portugal, Paraguay, Duitsland
Nederland had Slowakije, Brazilië, Uruguay

Nederland had Brazilie, en Brazilie viel het hele toernooi al tegen, dessalniettemin, werd Nederland de 1e helft weggespeeld. Spanje trof Duitsland, dat door velen gezien werd als het beste land op het WK

5. Omdat Nederland tot nu toe alle wedstrijden heeft gewonnen tijdens dit WK, en dat kan nooit goed gaan
Brazilië 1970
Ergo het kan wel en dat is bewezen.

Klopt, maar dat is 40 jaar geleden, ik zie bij Spanje meer een stijgende lijn, dan bij Nederland

6. Omdat Spanje al wel een wedstrijd heeft verloren, en sindsdien elke wedstrijd beter wordt.
Ze waren niet echt geweldig hoor, niet tegen Portugal, niet tegen Paraguay (kom op) en ook niet tegen Duitsland, dat vermoeid aandeed. De Duitsers hebben verloren van Spanje, Spanje heeft niet gewonnen van Duitsland.

Verschillen we over van mening, ze winnen van Portugal, en van Duitsland, wanneer is Nederland voor het laatst gelukt op een groot toernooi?

7. Omdat het in de boeken geschreven staat dat Nederland NOOIT wereldkampioen zal worden.
Dat is gewauwel. Maar dan toch. Nederlandse mentaliteit is helemaal om, in het team, in de media, we roepen de hele tijd al dat we voor de cup gaan, en dat mentale verschil gaat zich uitbetalen, dat maakt het onderscheid.

Tuurlijk is dat gewauwel, maar wel iets wat harde cijfers zijn, 2 keer finale, 2 keer verloren. Nederland zat er in het verleden dicht bij (78 en 74) maar werd het net niet...

8. Omdat Spanje het beste sportland ter wereld is.
Oh, dat wist ik niet. Misschien heb je toch gelijk...

Het 1 kan het ander positief beinvloeden, Spanje doet het de laatste jaren goed in de sport (allonso in de F1, Contador in de tour, Nadal nr. 1 v.d. wereld, Spanje EK 2008)

9. Omdat mijn oom spaans is, en mij de rest van mijn leven ermee kan pesten als Spanje wint.
Daarbij ga jij er van uit dat hij jou overleeft. Dat is onwaarschijnlijk voor een oom. Ik denk dat jij hem voor de rest van zijn leven kan uitlachen. Hoewel ik niet hoop dat deze finale kwaad bloed gaat zetten,

k had inderdaad beter kunnen zeggen, dat hij mij ZIJN hele leven blijft pesten.
pi_83809567
Alleen al om jouw gezeik hoop ik dat we zondag die beker pakken, magik777
pi_83809776
Ik hoop ook dat ze die beker pakken, en ik ben mans genoeg om na die finale een ander zijn/haar gelijk te geven.
pi_83809802
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef magik7777 het volgende:
Ik hoop ook dat ze die beker pakken, en ik ben mans genoeg om na die finale een ander zijn/haar gelijk te geven.
je zult weinig keus hebben pik, dat heeft helemaal niks te maken met mans genoeg zijn
pi_83809926
Ik zou dat topic kunnen mijden, en Spanje zou ook gewoon kunnen winnen.
pi_83809979
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef magik7777 het volgende:
Ja inderdaad, niemand zit te wachten op je negatief gezeik.
pi_83810006
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:41 schreef magik7777 het volgende:
alsof iemand dat zou merken
pi_83810015
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:42 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja inderdaad, niemand zit te wachten op je negatief gezeik.
Get a life oranje kneus
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:44:01 #248
38549 dewd
100% pure
pi_83810030
Enige waar ik bang voor ben is als Spanje inenen nu wel zijn vorm te pakken heeft en makkelijker scoort. Als je dat combineert met Nederlands slecht spel dan kan dat echt erg worden.

Maar ik kan het verhaaltje ook omdraaien, als Nederland eventjes speelt zoals ze op het EK Italie en Frankrijk oprolde dan kan geen enkel team tegen ze op.
pi_83810060
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:43 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Get a life oranje kneus
Dude, we zijn hier gewoon al een feestje aan het bouwen en jij komt er als chagerijnige zeikerd de sfeer verpesten.
Open je eigen chagerijnige topic als je zo nodig je boodschap kwijt moet, okay?
pi_83810066
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef dewd het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is als Spanje inenen nu wel zijn vorm te pakken heeft en makkelijker scoort. Als je dat combineert met Nederlands slecht spel dan kan dat echt erg worden.

Maar ik kan het verhaaltje ook omdraaien, als Nederland eventjes speelt zoals ze op het EK Italie en Frankrijk oprolde dan kan geen enkel team tegen ze op.
ja maar dat hadden ze dan nu, na 6 wedstrijden (!) wel al hebben moeten laten zien.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')