quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagen
reageren in een topic staat toch vrij, en als ik word aangevallen, verdedig ik mezelf. Ik heb me zeker wel bemoeid met het WK. Fok is groot, maar niet het enige forum waarop ik post. Ik bemoei me enkel met topics waar ik iets mee heb, en het gevoel heb dat ik mijn mening wil delen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat je er ook weer naast zit![]()
Mijn punt enkel is dat je je het hele wk nergens mee bemoeit en nu ineens uit je schulpje kruipt
Of post je onder meerdere accounts ?
Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:57 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ze speelden gewoon een laffe 4-5-1 tegen de Duitsers waarmee ze het complete spel wilden stilleggen en op een momentje zaten te wachten om de pot te beslissen. De Duitsers waren vervolgens te laf en niet leep genoeg om er eentje in te prikken - ze verdienden ook wel een penalty in de blessure tijd van de eerste helft. Iemand van achteren aantikken, ook onbedoeld, is gewoon een penalty.
Spanje wordt groter gemaakt dan dat ze zijn - Paraguay en Zwitserland hebben aangetoond dat Spanje geen gigant is. We gaan winnen! ;D
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Of dat zal gebeuren, is natuurlijk nog maar de vraag. ik hoop ECHT dat je gelijk hebt, maar vrees van niet, maar schijnbaar is dat een zonde in dit oranje land...
Als ik last krijg van Oranjekoorts dan worden mijn rechtse eigenschappen versterktquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij stiekem gewoon rechts Koos, wat een heerlijke mentaliteit
Yeah baby, you'd dig it the most.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel zijn is voor mietjes gedurende deze prachtige dagen
Totaal geen enkele garantie, niet met hun gebrek aan scorend vermogen, dat brak hun op tegen de Zwitsers en kan hun opbreken tegen de Nederlanders, als die er 2 in pompen, dan komt Spanje toch echt nooit niet meer langzij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Spanje is regerend Europees kampioen, en speelt al jaren mooi en goed voetbal.
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat we met zn allen in een roes zitten. We willen niet horen dat we gaan verliezen. Als dat gebeurt dan zien we dat zondag wel. Tot die tijd hebben we het volste vertouwen in de kansen van onze jongens en zingen we zondag uit volle borst het Wilhelmus.
Wijs niet. De zelfverklaarde wijze heren hadden ook niet verwacht dat NL de finale zou halen. Ik ga dus voor pessimistischquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Vroegah, zeg maar rond 1990, had ik ook die oranjeroes. Misschien ben k wel door schade en schande wijs geworden, of pessimistisch...
Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens! als kind had ik het veel meer! nu ben ik wel zenuwachtig maar meer uit voetbaloogpunt dan uit een nationaal saamhorigheidsgevoel.....teveel walgelijke nederlanders meegemaakt denk ik, op straat enzo......
lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, als je in Den Haag opgroeit. Dat is vragen om een kutjeugd.
Je bent gewoon een Belgquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:45 schreef magik7777 het volgende:
[..]
1 keer, tegen Brazilie, en toen hadden ze er ook makkelijk uit kunnen vliegen. Ik heb de volgende dag ook erkend dat ik erlangs zat. Viel ook weinig aan te ontkennen.
Zeg eens eerlijk, hoe vaak heb jij al geroepen dat Nederland wereld kampioen word?
Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkiequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
lezen, pik, juiist als kind had ik dat oranje gevoel wel.
nu natuurlijk veel minder. al die poespas eromheen. heb in frankrijk gewoond, had ik het net zo goed naar me zin met allemaal buitenlandse vrienden en een russische chick als vriendindus nee, last van zo'n overdreven chauvinistisch oranje gevoel heb ik gelukkig allang niet meer.
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet? Iemand met de naam HaagsPietje had ik eigenlijk direct weg willen zetten als doorsnee Oranje-tokkie
Heeft ie vaker last van in andere subfora.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogen
Maar ik zat er blijkbaar naast en jij nu ook (ik klop mezelf graag op de borst).quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, zegt meer over jouw bekrompen denkvermogen
ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forumquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Heeft ie vaker last van in andere subfora.
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach, misschien ligt het ook wel aan mij. dat ik gewoon qua intelligentie boven het gemiddelde niveau zit op dit forum
Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:09 schreef magik7777 het volgende:
[..]
CL gewonnen, op de bank bij barca, omdat het spaanse voetbal te snel gaat.
2 fouten in jouw berichtquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vandaar dat NL in de finale staat? Wat een onzin allemaal hier.
Geluk blabla, Spanje op eigen kracht.
Spanje heeft ook geen sterke tegenstanders gehad.
Portugal speelde een waardeloos WK.
Duitsland verzuimde.
Oostenrijk won zelfs en tegen Chili,Honduras speelde Spanje goed maar kwam het niet uit de verf.
Paraguay had zelfs kunnen winnen!
De enige die tot nu van Oranje konden winnen was Brazilie.
Ja klopt iddquote:
Het zijn telkens dezelfde, alleen in een nieuw jasje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:42 schreef CarolusV het volgende:
Komen er nu iedere wedstrijden weer nieuwe trollen? Zijn eindelijk de Portugezen, Duitsers en Braziliaanse NSB'ers stil, beginnen nu weer de Spanjaarden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |