abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:47:52 #251
309293 hedphylem
ecoutez we komen hard zo hard
pi_83810155
beide maken kans, maar met als argument dat nederland geen kans maakt omdat een ander team in 1974 en 1978 ook niet hebben gewonnen is natuurlijk doorzichtig.
pi_83810179
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef Redux het volgende:

[..]

Dude, we zijn hier gewoon al een feestje aan het bouwen en jij komt er als chagerijnige zeikerd de sfeer verpesten.
Open je eigen chagerijnige topic als je zo nodig je boodschap kwijt moet, okay?
Ik verpest niks, ben je verplicht mijn posts te lezen? Ach weet je zak er lekker in, vanaf nu hoop ik dus wel dat Spanje wint, al is het maar om jou te jennen.
Dit topic heet immers " Löw: Spanje te sterk voor Nederland " je weet dat je hier dit soort posts kunt verwachten, en als je tere oranje hartje daar niet tegen kan, of als jij jouw feestvreugde er door laat verpesten, dan ben je zelf niet zo overtuigd van je eigen.
pi_83810203
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:48 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Ik verpest niks, ben je verplicht mijn posts te lezen? Ach weet je zak er lekker in, vanaf nu hoop ik dus wel dat Spanje wint, al is het maar om jou te jennen.
Dit topic heet immers " Löw: Spanje te sterk voor Nederland " je weet dat je hier dit soort posts kunt verwachten, en als je tere oranje hartje daar niet tegen kan, of als jij jouw feestvreugde er door laat verpesten, dan ben je zelf niet zo overtuigd van je eigen.
pi_83810213
Vamos Espana....
pi_83810223
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:48 schreef magik7777 het volgende:

[..]

WK topic voor chagerijnigen en pessimisten
alsjeblieft, en nu ophoepelen
pi_83810246
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:49 schreef magik7777 het volgende:
Vamos Espana....
un dos tres van bassie en adriaan is meer van toepassing in dit topic
pi_83810388
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:49 schreef Redux het volgende:

[..]

WK topic voor chagerijnigen en pessimisten
alsjeblieft, en nu ophoepelen [ afbeelding ]
Misschien moet je dit topic opheffen... wiseguy... of de titel aanpassen, ik hoop dat je die oranje bril zondag weer afzet, en weer met beide benen op de grond staat.
pi_83810452
En haal er ff een spellingscontrole overheen...
pi_83810613
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:49 schreef magik7777 het volgende:
Vamos Espana....
Val jij even door de mand
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_83810643
Jammer dat die schlagerzanger te laf was om zelf te voetballen tegen Spanje.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:05:11 #261
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_83810819
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:44 schreef dewd het volgende:
Enige waar ik bang voor ben is als Spanje inenen nu wel zijn vorm te pakken heeft en makkelijker scoort. Als je dat combineert met Nederlands slecht spel dan kan dat echt erg worden.
Wie gaat er scoren dan?

Xavi? Die gast weet hoe die de bal moet rondspelen, maar hoe een doel er uit ziet? Neuh, wellicht ooit op een foto gezien, maar dat is het meest dichtbij dat hij er in de buurt komt.

Iniesta? Hij heeft het doel iff ooit in het echt mogen aanschouwen en toen snel weer naar het middenveld gegaan.

Torres dan...nou ja laat ook maar.

Villa? Toegeven die kan het, maar niet meer dan 1 per wedstrijd natuurlijk, anders zou zijn lipsikje te veel in de war raken.

Ramos dan, hij kan lekker heen en weer rennen, maar 6 meter naast is volgens mij zijn beste poging geweest.

Puyol...die is nog steeds onderste boven van het feit dat hij het erin kreeg.

Nee, die Spanje combineerd alsof het niets kost, maar scored als of ze er een maandloon voor moeten inleveren.

Ze winnen 1 - 0 of verliezen met 1 - 2 en ik hoop dus op dat laatste.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')