precies, huldigen is voor winnen. niet voor bijna winnen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik als voetballer de finale zou verliezen, zou ik helemaal niet gehuldigd willen worden, maar een paar weken in mijn uppie bovenop de Tafelberg gaan zitten.
Zeeland is lekker, als je dit weer hebt helemaal.
Het was heerlijk, het hotel super, ik had geen themakamer maar gewoon comfort en was helemaal goed. Eten lekker en van alles voor de kinderen en ja het park is altijd leukquote:
Ik nog nooitquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak genoeg in de efteling geweest denk ik
O gaan dan hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Maar das dan ook écht de andere kant van het land voor mij(ik woon in 't noordelijkste puntje, zo ongeveer)
Okee, nou ik ga ergens tussen nu en midden novemberquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was heerlijk, het hotel super, ik had geen themakamer maar gewoon comfort en was helemaal goed. Eten lekker en van alles voor de kinderen en ja het park is altijd leuk
Doen, al zou ik niet te koud gaan met de achtbanenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee, nou ik ga ergens tussen nu en midden november
is dat nou de moeite waard ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was heerlijk, het hotel super, ik had geen themakamer maar gewoon comfort en was helemaal goed. Eten lekker en van alles voor de kinderen en ja het park is altijd leuk
dan moet je zeker gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Maar das dan ook écht de andere kant van het land voor mij(ik woon in 't noordelijkste puntje, zo ongeveer)
Duitsland weet waar hun prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Wat slecht eigenlijk dat ze op Duitsland gewoon het nieuws in de rust uitzonden
haha, nee inderdaad!.. ach aan het eind van de zomervakantie ga ik denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen, al zou ik niet te koud gaan met de achtbanen
Je zal toch wel iets leuk vinden? Python, vliegende hollander, vogelrok?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
is dat nou de moeite waard ?
ik vond eigenlijk alleen het oude sprookjesbos leuk en de rest geen reet aan
Ik ben dol op achtbanen en die zijn nu allemaal nieuw en snel enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Klinkt zeker heel gezellig, dan maakt het niet eens zoveel uit waar je bent.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, huldigen is voor winnen. niet voor bijna winnen.
yeah ik hoop ook dat t de hele zomer mooi blijft
hebben elk jaar een weekje+ met een vaste groep vrienden. gaan we altijd naar een park ergens in nl en dan beetje feestvieren enzo
doen we al heel lang. tegenwoordig wel wat rustiger enzo. aantal van ons hebben nu kinderen enzo. mar de traditie blijven we voortzetten.
altijd wel lachen
jij nog weg?
Ik durf wel te gokken dat ik vaker in de Efteling geweest ben dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Hoevaak?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf wel te gokken dat ik vaker in de Efteling geweest ben dan jullie allemaal bij elkaar
Inderdaad, die willen door de kou weleens vast lopenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen, al zou ik niet te koud gaan met de achtbanen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
"Schuppen Pieter jongen, 't is oe moeder nie!"
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die willen door de kou weleens vast lopen
Moet ergens tussen de 600 en 700 keer geweest zijnquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
![]()
Kinderen zijn onderweg naar huis, ze konden niet slapen bij oma, en wilden naar mij
Ik wordt altijd kotsmisselijk in die dingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op achtbanen en die zijn nu allemaal nieuw en snel enzo
Villa Voltaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ergens tussen de 600 en 700 keer geweest zijn
Dat verhaal en het interieur en alles.quote:
Die Joris en de draak is geweldig Deisquote:
Je bent eigenlijk een Laaf?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf wel te gokken dat ik vaker in de Efteling geweest ben dan jullie allemaal bij elkaar
k heb er 10 jaar gewerktquote:
Dan heb je er vast gewerktquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ergens tussen de 600 en 700 keer geweest zijn
nee precies, we komen meestal t park niet eens afquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt zeker heel gezellig, dan maakt het niet eens zoveel uit waar je bent.
Ik had nu eigenlijk aan het Gardameer moeten zitten, maar die vakantie heb ik vanwege omstandigheden vorige week geannuleerd
Das liefquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
![]()
Kinderen zijn onderweg naar huis, ze konden niet slapen bij oma, en wilden naar mij
zijn gewoon een stelletje uitzuigers daarquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k heb er 10 jaar gewerktEn ja, dan mag je gratis. En nee, daar heb je dan eigenlijk meestal geeneens zin in
hehehehehe, wel makkelijk zo dichtbij dan hequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
![]()
yupsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
als er na de 90 minuten nog niet gescoord is, dan gaan ze toch max. tot 120 minuten door, en als dan niet is gescoord penal's toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
villa volta is toch Walibi? (en dan is ie ook nog gesloten daar)
Die vond ik altijd eng,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Die muziek en de spanningquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat verhaal en het interieur en alles.
dat zei ik al vanaf t begin hequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie!!! Espana moet nu scoren!!
Ja maar ja, dat weet je van te voren. Anders ga je ook niet naar EuroDisneyquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
zijn gewoon een stelletje uitzuigers daar
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stel me dit nu voor onder een ritmisch beatbox-geluid en dat klinkt best strak.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie!!! Espana moet nu scoren!!
Aha...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is een achtbaanis inmiddels weer open
in de efteling een soort schommelschiphuis
Kun je er een paar vertellen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb me destijds wel helemaal kleurenblind gelachen met klanten met domme en/of grappige opmerkingen. Heb er zelfs een bloemlezing van gemaakt ooit
Villa Volta is super vet man. Alleen die muziek al.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Helaas wel ernstigquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nee precies, we komen meestal t park niet eens af
heel soms als er een golfbaan in de buurt is de laatste jaren wel
ah hopelijk niets ergs
vertel, vertelquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb me destijds wel helemaal kleurenblind gelachen met klanten met domme en/of grappige opmerkingen. Heb er zelfs een bloemlezing van gemaakt ooit
durf je niet over de kop ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe?
Gaat die over de kop?
Das een toffe, jouw baasquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
M'n baas zei trouwens vanochtend dat, als Nederland wint, we maandag pas om 10 uur op kantoor hoeven te komen.
Maar kunnen we winnen van dit Spanje? Ik moet zeggen dat ze me allebei nog niet zo weten te overtuigen vanavond. Ik moet ook zeggen dat ik meer naar m'n laptop kijk dan naar de tv.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
durf je niet over de kop ofzo?
bange poeperd
bedoel je dan in walibi, of in Efteling?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Villa Volta is super vet man. Alleen die muziek al.
Jawohl.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar kunnen we winnen van dit Spanje? Ik moet zeggen dat ze me allebei nog niet zo weten te overtuigen vanavond. Ik moet ook zeggen dat ik meer naar m'n laptop kijk dan naar de tv.
Ja, maar Duitsland zal straks wel één kansje krijgen, countertje en dan ligt ie in het netjequote:
In Walibi is La Via Volta, das een echte achtbaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Walibi is La Via Volta, das een echte achtbaan.
Wij wilden een trouwkaart maken in "sprookjesachtige stijl" helemaal verleed ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja, dat weet je van te voren. Anders ga je ook niet naar EuroDisney
neequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een beetje van de achtbanen gomi?
Nee maar wel supersnel, het is een race tussen die 2 karrenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe?
Gaat die over de kop?
wees maar bang hij gaat er nog wel in aan duitse kantquote:
Ganz.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dacht ik![]()
Echt wel dat ik over de kop durf, al is het bijna jankend van angst, ik moet en zal in achtbanenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
durf je niet over de kop ofzo?
bange poeperd
Ik stond in een friettent. Één van de beste ooit was wel deze:quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je er een paar vertellen?Ik heb Pardoes ooit eens geslagen trouwens, per ongeluk.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond in een friettent. Één van de beste ooit was wel deze:
Klant: "Hrmbl mbl"
Ik: "Wat zegt u?"
Klant: "FRI-KAN-DEL!"
Ik: "die vindt u in de AU-TO-MAAT!"
Meer: klik hier. Is wel van voor de Euro, dus er zitten ook wat grappen in die nu niet meer relevant zijn. Sorry
Ik haat dat soort mensen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond in een friettent. Één van de beste ooit was wel deze:
Klant: "Hrmbl mbl"
Ik: "Wat zegt u?"
Klant: "FRI-KAN-DEL!"
Ik: "die vindt u in de AU-TO-MAAT!"
Meer: klik hier. Is wel van voor de Euro, dus er zitten ook wat grappen in die nu niet meer relevant zijn. Sorry
60equote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef mirved het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream dik achter. Hoeveelste minuut is het op tv?
ach wel in meerdere hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja...
Ik faal dus in mijn 2 posts net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik heb liever niet over de kopquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt wel dat ik over de kop durf, al is het bijna jankend van angst, ik moet en zal in achtbanen
Verlenging nu, tweede helft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef mirved het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream dik achter. Hoeveelste minuut is het op tv?
Ja, kansloos idd. Had ik je van tevoren kunnen vertellenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
Wij wilden een trouwkaart maken in "sprookjesachtige stijl" helemaal verleed ook.
wij wilden de foto hiervoor in de efteling maken en dat dan natuurlijk ook vermelden.
Was me toch een partij moeilijk dien en gewoon vol entree betalen voor 4 personen terwijl wij enkel de foto's zouden nemen en weer weg gaan.
Dus is het land van Ooit geworden was gewoon gratis en zoveel leuker
Klein beetje, maar het zal niemand opgevallen zijn tijdens deze enerverende wedstrijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja...
Ik faal dus in mijn 2 posts net
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klein beetje, maar het zal niemand opgevallen zijn tijdens deze enerverende wedstrijd
D. eeeetjequote:
Ji was toch voor die Manschaftquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
Wat een schijtmazzel hebben die Dutisers eigenlijk
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik doodquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb liever niet over de kop
als t moet dan moet t, maar liever niet
die joris en de draak klinkt mij bv weer wel merg leuk. lekker snel en niet over de kop
Met Kloontjequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
Wij wilden een trouwkaart maken in "sprookjesachtige stijl" helemaal verleed ook.
wij wilden de foto hiervoor in de efteling maken en dat dan natuurlijk ook vermelden.
Was me toch een partij moeilijk dien en gewoon vol entree betalen voor 4 personen terwijl wij enkel de foto's zouden nemen en weer weg gaan.
Dus is het land van Ooit geworden was gewoon gratis en zoveel leuker
Het zijn Duitsers vriend. Dit kan zo de hele wedstrijd doorgaan en Duitsland countert dan straks één keer goed, en raak.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
D. eeeetjeSpanje gaat winnen, kwestie van tijd
Misschien dat ik dit jaar dan toch nog naar De Efteling moet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb liever niet over de kop
als t moet dan moet t, maar liever niet
die joris en de draak klinkt mij bv weer wel merg leuk. lekker snel en niet over de kop
Stoer wijf jijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik dood![]()
Heb nog gelachen ik zei tegen oudste ik ga niet in de Pagode, want die vind ik dan weer wel eng,(hij deed het trouwens niet), zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Omdat ik daar toen de tijd nog zin voor had en we zo onbeschoft al aan de telefoon behandeld werden dat dat snel overwas. Zoals gezegd. Land van ooit was zoveel leuker. Kids zijn daar de baasquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kansloos idd. Had ik je van tevoren kunnen vertellenEn ach, waarom zou je er niet een leuke dag Efteling van maken?
ah stilhangen is helemaal van de gekke iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik dood![]()
Heb nog gelachen ik zei tegen oudste ik ga niet in de Pagode, want die vind ik dan weer wel eng,(hij deed het trouwens niet), zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Ja kutkind, ik praatte met mijn zoon, niet mee bemoeien danquote:
Daarom is LVO nu ook failliet. Omdat jullie niets hoefde te betalen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat ik daar toen de tijd nog zin voor had en we zo onbeschoft al aan de telefoon behandeld werden dat dat snel overwas. Zoals gezegd. Land van ooit was zoveel leuker. Kids zijn daar de baas
voor joris en de draak?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar dan toch nog naar De Efteling moet.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Maar dan mag ik toch wel zeggen dat ze flink wat mazzel hebben?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Aaaah.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder: "wat is het verschil tussen een hoekschop en een corner?"___!
Dat had ik ergens op een kermis, toen heb ik echt mijn ogen dichtgedaan, me vastgeklemd en bijna zitten jankenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ah stilhangen is helemaal van de gekke idd
dat wil ik ook niet. zo op je kop ergen stil hangen.
lol jij was weer adrem en lief lees ik alweer
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
nah jij bent zo'n tiep die gauw als zijn favo team niet goed is wisselt naar het andere zeker
quote:
Je kunt objectief vaststellen dat de duitsers al een paar keer goed weggekomen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
nah jij bent zo'n tiep die gauw als zijn favo team niet goed is wisselt naar het andere zeker
Natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom is LVO nu ook failliet. Omdat jullie niets hoefde te betalen.
Slim wijf. Ik zie het ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Ja mijn moeder keek me aan en begon echt te gieren van de lach en ik dacht wat zei ik nou?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn van die dingen waar je helemaal niet over nadenktJe hoort jezelf het zeggen en dan denk je "Whut?
"
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
reuzenrad vind ik weer helemaal niet eng,quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik nou ook, achtbanen prima, maar vraag me niet mee te gaan in een reuzenrad, want ik sla al in paniek als ik een reuzenrad zie.
Wow chill is maar een grapje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
gewoon verkeerde marketing. ik wist er ook niet van tot we er ons in verdiepten en er kwamen. Het was een geweldig concept.
Overigens hebben wij hun achteraf gewoon een bijdrage gegeven voor het beschikbaar stellen.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben ooit in deze geweest. Was tof!
Maar dit was de gaafste tot nu toe:
Maar ik durf niet in een spookhuis.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt objectief vaststellen dat de duitsers al een paar keer goed weggekomen zijn
Ja mijn pool is ook wel gebaat bij nog wat gooltjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
Had ik nou maar niet op het laatste moment m'n poule veranderd naar 4-2
dat had ik dus ook op een kermisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik ergens op een kermis, toen heb ik echt mijn ogen dichtgedaan, me vastgeklemd en bijna zitten janken
Meer zo'n kom-bij-mij-op-schoot-zitten-en-misschien-voel-je-dan-iets-prikken oom.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
Die coach van Spanje, net alsof m'n jolige oom daar aan het coachen is. Hij heeft echt zo'n jolige-oom-kop.
Dank jequote:
Leuk idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeDoet me goed om mensen blij te maken
ah k. ik ging vroeger wel elk jaar. laatste tijd minder.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en gewoon omdat ik eigenlijk elk jaar wel naar De Efteling ga.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeDoet me goed om mensen blij te maken
Jawel joh.quote:
c_AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Neukt met een Spanjaard.quote:
Ah joh makkelijk. Mit Butter und mit Zuckerquote:
Van Duitsland wel dan.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:01 schreef Paul het volgende:
Duitsers maken de 1 2-1 in de laatste minuut
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee kijk bij mijn Spaanse familiewe zitten hier met , ff tellen , 27 mensen
Ja maar wel lachen hoorquote:
Ik wil je graag even naar het volgende topic doorverwijzenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Er mogen er maar 23 per team mee vuile valsspelertquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee kijk bij mijn Spaanse familiewe zitten hier met , ff tellen , 27 mensen
quote:
Ja, ze zijn niet allemaal even geweldig okeequote:
quote:
plus trainer en 3 assistentenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er mogen er maar 23 per team mee vuile valsspelert
barrel ook weer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep onze vrienden zitten hier ooken hopen op Spanje ook
Ik weet het, kan me ook voorstellen dat je af en toe zoiets hebt van pfffffffffffquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet allemaal even geweldig okeeEn soms ga je het ook een beetje opzoeken, beetje dollen met de mensen
Maar er werd ook gewoon onmeunig hard gewerkt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie confronteert Bild morgen even met al die grootspraak van ze?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef crv het volgende:
Ik moet iets bekennenGoed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hun schotel ligt dichter bij Z-Aquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan het toch dat ARD voorloopt op NED1?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Nederlanders die nu op weg zijn naar de grens?
De kranten hier zijn net zo erg bezig hoor!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef crv het volgende:
Ik moet iets bekennenMee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die betalen meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan het toch dat ARD voorloopt op NED1?
Dit is het allerbeste topic van allemaalquote:
en het is pakweg 500 km dichter bij zuid-afrikaquote:
Mooi. Hoe meer falende falers tegen ons, hoe beterquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en het is pakweg 500 km dichter bij zuid-afrika
Moet je weer poepen?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is het allerbeste topic van allemaal
Voor wie was jij ook alweer ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar das alleen maar omdat je voor duitsland bentquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
dit topic?
Ik ken wel betere in deze SC serie hoor
Ik wou het gewoon een keer zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
dit topic?
Ik ken wel betere in deze SC serie hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar das alleen maar omdat je voor duitsland bent
Ik ben in staat om zo de auto in te stappen en even over de grens te gaan kijken. Is maar 10 minuten rijden dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
Voor wie was jij ook alweer ?
Wilhem nog wel een keer posten
[ afbeelding ]
Voor de Duitsersquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
Voor wie was jij ook alweer ?
Wilhem nog wel een keer posten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in staat om zo de auto in te stappen en even over de grens te gaan kijken. Is maar 10 minuten rijden dus
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in staat om zo de auto in te stappen en even over de grens te gaan kijken. Is maar 10 minuten rijden dus
volgens mij ook niet iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Er is nog geen een kaart getrokken volgens mij toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Er is nog geen een kaart getrokken volgens mij toch?
dinges was ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de DuitsersEn nog steeds hoor
Wat dinges al zei: Zoals ze nu spelen heb ik ze graag zondag
Duitsland verloor ook van Servie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zullen de Argentijnen zich schamen zeg.
Met 4-0 eraf gerost werkelijk, door een ploeg die nu achter staat tegen een ploeg die verloor van ZwitserlandDan ben je niet blij.
Rustig aan neem een chillpillquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
GVD... nog 4 minuten voor 1 f*cking doelpunt
Schiet op!!!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Met 4-0 eraf gerost werkelijk, door een ploeg die nu achter staat tegen een ploeg die verloor van ZwitserlandDan ben je niet blij.
Hee weet je? Ik wil hem OOK wel nog een keer posten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zondag, als we gewonnen hebben,quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ah, dan woon je hier in de buurt dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
dinges was ik![]()
[WK SC #119] Wedstrijd is zaai.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
zondag, als we gewonnen hebben,
op een viaduct spuiten:
JETZT FAHREN SIE IN DAS LAND DES WELTMEISTER
des WeltmeisterS dan hequote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
op een viaduct spuiten:
Da's nog grappig genoeg om ff te gaan doen jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
op een viaduct spuiten:
Want alleen bij jou is er een grens?quote:
quote:
Oh okee, ik onthou niet elke post van iedereen preciesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
dinges was ik![]()
[WK SC #119] Wedstrijd is zaai.
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag die vlaggen die ze al in de maak hebben, die moet ik hebben
Je weet dat de grens met Duitsland best lang is?quote:
Welke.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag die vlaggen die ze al in de maak hebben, die moet ik hebben
hadden ze in 88 gedaan met europa danquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nog grappig genoeg om ff te gaan doen ja
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat de grens met Duitsland best lang is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |