ah stilhangen is helemaal van de gekke iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik dood![]()
Heb nog gelachen ik zei tegen oudste ik ga niet in de Pagode, want die vind ik dan weer wel eng,(hij deed het trouwens niet), zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Ja kutkind, ik praatte met mijn zoon, niet mee bemoeien danquote:
Daarom is LVO nu ook failliet. Omdat jullie niets hoefde te betalen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat ik daar toen de tijd nog zin voor had en we zo onbeschoft al aan de telefoon behandeld werden dat dat snel overwas. Zoals gezegd. Land van ooit was zoveel leuker. Kids zijn daar de baas
voor joris en de draak?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar dan toch nog naar De Efteling moet.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Maar dan mag ik toch wel zeggen dat ze flink wat mazzel hebben?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik dood![]()
Heb nog gelachen ik zei tegen oudste ik ga niet in de Pagode, want die vind ik dan weer wel eng,(hij deed het trouwens niet), zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Aaaah.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder: "wat is het verschil tussen een hoekschop en een corner?"___!
Dat had ik ergens op een kermis, toen heb ik echt mijn ogen dichtgedaan, me vastgeklemd en bijna zitten jankenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ah stilhangen is helemaal van de gekke idd
dat wil ik ook niet. zo op je kop ergen stil hangen.
lol jij was weer adrem en lief lees ik alweer
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
nah jij bent zo'n tiep die gauw als zijn favo team niet goed is wisselt naar het andere zeker
quote:
Je kunt objectief vaststellen dat de duitsers al een paar keer goed weggekomen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
nah jij bent zo'n tiep die gauw als zijn favo team niet goed is wisselt naar het andere zeker
Natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom is LVO nu ook failliet. Omdat jullie niets hoefde te betalen.
Slim wijf. Ik zie het ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder: "wat is het verschil tussen een hoekschop en een corner?"___!
Ja mijn moeder keek me aan en begon echt te gieren van de lach en ik dacht wat zei ik nou?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn van die dingen waar je helemaal niet over nadenktJe hoort jezelf het zeggen en dan denk je "Whut?
"
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
reuzenrad vind ik weer helemaal niet eng,quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik nou ook, achtbanen prima, maar vraag me niet mee te gaan in een reuzenrad, want ik sla al in paniek als ik een reuzenrad zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |