quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond in een friettent. Één van de beste ooit was wel deze:
Klant: "Hrmbl mbl"
Ik: "Wat zegt u?"
Klant: "FRI-KAN-DEL!"
Ik: "die vindt u in de AU-TO-MAAT!"
Meer: klik hier. Is wel van voor de Euro, dus er zitten ook wat grappen in die nu niet meer relevant zijn. Sorry
Ik haat dat soort mensen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond in een friettent. Één van de beste ooit was wel deze:
Klant: "Hrmbl mbl"
Ik: "Wat zegt u?"
Klant: "FRI-KAN-DEL!"
Ik: "die vindt u in de AU-TO-MAAT!"
Meer: klik hier. Is wel van voor de Euro, dus er zitten ook wat grappen in die nu niet meer relevant zijn. Sorry
60equote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef mirved het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream dik achter. Hoeveelste minuut is het op tv?
ach wel in meerdere hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja...
Ik faal dus in mijn 2 posts net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik heb liever niet over de kopquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt wel dat ik over de kop durf, al is het bijna jankend van angst, ik moet en zal in achtbanen
Verlenging nu, tweede helft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef mirved het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream dik achter. Hoeveelste minuut is het op tv?
Ja, kansloos idd. Had ik je van tevoren kunnen vertellenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
Wij wilden een trouwkaart maken in "sprookjesachtige stijl" helemaal verleed ook.
wij wilden de foto hiervoor in de efteling maken en dat dan natuurlijk ook vermelden.
Was me toch een partij moeilijk dien en gewoon vol entree betalen voor 4 personen terwijl wij enkel de foto's zouden nemen en weer weg gaan.
Dus is het land van Ooit geworden was gewoon gratis en zoveel leuker
Klein beetje, maar het zal niemand opgevallen zijn tijdens deze enerverende wedstrijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja...
Ik faal dus in mijn 2 posts net
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klein beetje, maar het zal niemand opgevallen zijn tijdens deze enerverende wedstrijd
D. eeeetjequote:
Ji was toch voor die Manschaftquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
Wat een schijtmazzel hebben die Dutisers eigenlijk
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik doodquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb liever niet over de kop
als t moet dan moet t, maar liever niet
die joris en de draak klinkt mij bv weer wel merg leuk. lekker snel en niet over de kop
Met Kloontjequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
Wij wilden een trouwkaart maken in "sprookjesachtige stijl" helemaal verleed ook.
wij wilden de foto hiervoor in de efteling maken en dat dan natuurlijk ook vermelden.
Was me toch een partij moeilijk dien en gewoon vol entree betalen voor 4 personen terwijl wij enkel de foto's zouden nemen en weer weg gaan.
Dus is het land van Ooit geworden was gewoon gratis en zoveel leuker
Het zijn Duitsers vriend. Dit kan zo de hele wedstrijd doorgaan en Duitsland countert dan straks één keer goed, en raak.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
D. eeeetjeSpanje gaat winnen, kwestie van tijd
Misschien dat ik dit jaar dan toch nog naar De Efteling moet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb liever niet over de kop
als t moet dan moet t, maar liever niet
die joris en de draak klinkt mij bv weer wel merg leuk. lekker snel en niet over de kop
Stoer wijf jijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik dood![]()
Heb nog gelachen ik zei tegen oudste ik ga niet in de Pagode, want die vind ik dan weer wel eng,(hij deed het trouwens niet), zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Omdat ik daar toen de tijd nog zin voor had en we zo onbeschoft al aan de telefoon behandeld werden dat dat snel overwas. Zoals gezegd. Land van ooit was zoveel leuker. Kids zijn daar de baasquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kansloos idd. Had ik je van tevoren kunnen vertellenEn ach, waarom zou je er niet een leuke dag Efteling van maken?
ah stilhangen is helemaal van de gekke iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Over de kop in achtbanen kan ik wel ondanks mijn hoogtevrees, dat gaat te snel, maar ik moet ook niet stilhangen ofzo dan ga ik dood![]()
Heb nog gelachen ik zei tegen oudste ik ga niet in de Pagode, want die vind ik dan weer wel eng,(hij deed het trouwens niet), zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Ja kutkind, ik praatte met mijn zoon, niet mee bemoeien danquote:
Daarom is LVO nu ook failliet. Omdat jullie niets hoefde te betalen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat ik daar toen de tijd nog zin voor had en we zo onbeschoft al aan de telefoon behandeld werden dat dat snel overwas. Zoals gezegd. Land van ooit was zoveel leuker. Kids zijn daar de baas
voor joris en de draak?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar dan toch nog naar De Efteling moet.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Maar dan mag ik toch wel zeggen dat ze flink wat mazzel hebben?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:50 schreef Kally het volgende:
zegt er zo'n knul van jaar of 16 stoer tegen zijn vriend, je bent raar als je daar niet in durft man, ik meteen je bent raar als je lelijk bent, weg was tie
Aaaah.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder: "wat is het verschil tussen een hoekschop en een corner?"___!
Dat had ik ergens op een kermis, toen heb ik echt mijn ogen dichtgedaan, me vastgeklemd en bijna zitten jankenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ah stilhangen is helemaal van de gekke idd
dat wil ik ook niet. zo op je kop ergen stil hangen.
lol jij was weer adrem en lief lees ik alweer
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
nah jij bent zo'n tiep die gauw als zijn favo team niet goed is wisselt naar het andere zeker
quote:
Je kunt objectief vaststellen dat de duitsers al een paar keer goed weggekomen zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
nah jij bent zo'n tiep die gauw als zijn favo team niet goed is wisselt naar het andere zeker
Natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom is LVO nu ook failliet. Omdat jullie niets hoefde te betalen.
Slim wijf. Ik zie het ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder: "wat is het verschil tussen een hoekschop en een corner?"___!
Ja mijn moeder keek me aan en begon echt te gieren van de lach en ik dacht wat zei ik nou?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn van die dingen waar je helemaal niet over nadenktJe hoort jezelf het zeggen en dan denk je "Whut?
"
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
reuzenrad vind ik weer helemaal niet eng,quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik nou ook, achtbanen prima, maar vraag me niet mee te gaan in een reuzenrad, want ik sla al in paniek als ik een reuzenrad zie.
Wow chill is maar een grapje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
gewoon verkeerde marketing. ik wist er ook niet van tot we er ons in verdiepten en er kwamen. Het was een geweldig concept.
Overigens hebben wij hun achteraf gewoon een bijdrage gegeven voor het beschikbaar stellen.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben ooit in deze geweest. Was tof!
Maar dit was de gaafste tot nu toe:
Maar ik durf niet in een spookhuis.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt objectief vaststellen dat de duitsers al een paar keer goed weggekomen zijn
Ja mijn pool is ook wel gebaat bij nog wat gooltjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
Had ik nou maar niet op het laatste moment m'n poule veranderd naar 4-2
dat had ik dus ook op een kermisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik ergens op een kermis, toen heb ik echt mijn ogen dichtgedaan, me vastgeklemd en bijna zitten janken
Meer zo'n kom-bij-mij-op-schoot-zitten-en-misschien-voel-je-dan-iets-prikken oom.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
Die coach van Spanje, net alsof m'n jolige oom daar aan het coachen is. Hij heeft echt zo'n jolige-oom-kop.
Dank jequote:
Leuk idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeDoet me goed om mensen blij te maken
ah k. ik ging vroeger wel elk jaar. laatste tijd minder.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en gewoon omdat ik eigenlijk elk jaar wel naar De Efteling ga.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeDoet me goed om mensen blij te maken
Jawel joh.quote:
c_AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Neukt met een Spanjaard.quote:
Ah joh makkelijk. Mit Butter und mit Zuckerquote:
Van Duitsland wel dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |