quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
![]()
Kinderen zijn onderweg naar huis, ze konden niet slapen bij oma, en wilden naar mij
yupsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
als er na de 90 minuten nog niet gescoord is, dan gaan ze toch max. tot 120 minuten door, en als dan niet is gescoord penal's toch?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
villa volta is toch Walibi? (en dan is ie ook nog gesloten daar)
Die vond ik altijd eng,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Die muziek en de spanningquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat verhaal en het interieur en alles.
dat zei ik al vanaf t begin hequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie!!! Espana moet nu scoren!!
Ja maar ja, dat weet je van te voren. Anders ga je ook niet naar EuroDisneyquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
zijn gewoon een stelletje uitzuigers daar
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stel me dit nu voor onder een ritmisch beatbox-geluid en dat klinkt best strak.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie!!! Espana moet nu scoren!!
Aha...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is een achtbaanis inmiddels weer open
in de efteling een soort schommelschiphuis
Kun je er een paar vertellen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb me destijds wel helemaal kleurenblind gelachen met klanten met domme en/of grappige opmerkingen. Heb er zelfs een bloemlezing van gemaakt ooit
Villa Volta is super vet man. Alleen die muziek al.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Helaas wel ernstigquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nee precies, we komen meestal t park niet eens af
heel soms als er een golfbaan in de buurt is de laatste jaren wel
ah hopelijk niets ergs
vertel, vertelquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb me destijds wel helemaal kleurenblind gelachen met klanten met domme en/of grappige opmerkingen. Heb er zelfs een bloemlezing van gemaakt ooit
durf je niet over de kop ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe?
Gaat die over de kop?
Das een toffe, jouw baasquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
M'n baas zei trouwens vanochtend dat, als Nederland wint, we maandag pas om 10 uur op kantoor hoeven te komen.
Maar kunnen we winnen van dit Spanje? Ik moet zeggen dat ze me allebei nog niet zo weten te overtuigen vanavond. Ik moet ook zeggen dat ik meer naar m'n laptop kijk dan naar de tv.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
durf je niet over de kop ofzo?
bange poeperd
bedoel je dan in walibi, of in Efteling?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Villa Volta is super vet man. Alleen die muziek al.
Jawohl.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar kunnen we winnen van dit Spanje? Ik moet zeggen dat ze me allebei nog niet zo weten te overtuigen vanavond. Ik moet ook zeggen dat ik meer naar m'n laptop kijk dan naar de tv.
Ja, maar Duitsland zal straks wel één kansje krijgen, countertje en dan ligt ie in het netjequote:
In Walibi is La Via Volta, das een echte achtbaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Walibi is La Via Volta, das een echte achtbaan.
Wij wilden een trouwkaart maken in "sprookjesachtige stijl" helemaal verleed ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja, dat weet je van te voren. Anders ga je ook niet naar EuroDisney
neequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ben jij ook een beetje van de achtbanen gomi?
Nee maar wel supersnel, het is een race tussen die 2 karrenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe?
Gaat die over de kop?
wees maar bang hij gaat er nog wel in aan duitse kantquote:
Ganz.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dacht ik![]()
Echt wel dat ik over de kop durf, al is het bijna jankend van angst, ik moet en zal in achtbanenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
durf je niet over de kop ofzo?
bange poeperd
Ik stond in een friettent. Één van de beste ooit was wel deze:quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je er een paar vertellen?Ik heb Pardoes ooit eens geslagen trouwens, per ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |