Inderdaad, die willen door de kou weleens vast lopenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen, al zou ik niet te koud gaan met de achtbanen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
"Schuppen Pieter jongen, 't is oe moeder nie!"
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die willen door de kou weleens vast lopen
Moet ergens tussen de 600 en 700 keer geweest zijnquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
![]()
Kinderen zijn onderweg naar huis, ze konden niet slapen bij oma, en wilden naar mij
Ik wordt altijd kotsmisselijk in die dingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op achtbanen en die zijn nu allemaal nieuw en snel enzo
Villa Voltaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
is dat nou de moeite waard ?
ik vond eigenlijk alleen het oude sprookjesbos leuk en de rest geen reet aan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ergens tussen de 600 en 700 keer geweest zijn
Dat verhaal en het interieur en alles.quote:
Die Joris en de draak is geweldig Deisquote:
Je bent eigenlijk een Laaf?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf wel te gokken dat ik vaker in de Efteling geweest ben dan jullie allemaal bij elkaar
k heb er 10 jaar gewerktquote:
Dan heb je er vast gewerktquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ergens tussen de 600 en 700 keer geweest zijn
nee precies, we komen meestal t park niet eens afquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt zeker heel gezellig, dan maakt het niet eens zoveel uit waar je bent.
Ik had nu eigenlijk aan het Gardameer moeten zitten, maar die vakantie heb ik vanwege omstandigheden vorige week geannuleerd
Das liefquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
![]()
Kinderen zijn onderweg naar huis, ze konden niet slapen bij oma, en wilden naar mij
zijn gewoon een stelletje uitzuigers daarquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k heb er 10 jaar gewerktEn ja, dan mag je gratis. En nee, daar heb je dan eigenlijk meestal geeneens zin in
hehehehehe, wel makkelijk zo dichtbij dan hequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef Kally het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |