Wow chill is maar een grapje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
gewoon verkeerde marketing. ik wist er ook niet van tot we er ons in verdiepten en er kwamen. Het was een geweldig concept.
Overigens hebben wij hun achteraf gewoon een bijdrage gegeven voor het beschikbaar stellen.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben ooit in deze geweest. Was tof!
Maar dit was de gaafste tot nu toe:
Maar ik durf niet in een spookhuis.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt objectief vaststellen dat de duitsers al een paar keer goed weggekomen zijn
Ja mijn pool is ook wel gebaat bij nog wat gooltjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
Had ik nou maar niet op het laatste moment m'n poule veranderd naar 4-2
dat had ik dus ook op een kermisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik ergens op een kermis, toen heb ik echt mijn ogen dichtgedaan, me vastgeklemd en bijna zitten janken
Meer zo'n kom-bij-mij-op-schoot-zitten-en-misschien-voel-je-dan-iets-prikken oom.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
Die coach van Spanje, net alsof m'n jolige oom daar aan het coachen is. Hij heeft echt zo'n jolige-oom-kop.
Dank jequote:
Leuk idd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeDoet me goed om mensen blij te maken
ah k. ik ging vroeger wel elk jaar. laatste tijd minder.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en gewoon omdat ik eigenlijk elk jaar wel naar De Efteling ga.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeDoet me goed om mensen blij te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |