precies, huldigen is voor winnen. niet voor bijna winnen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik als voetballer de finale zou verliezen, zou ik helemaal niet gehuldigd willen worden, maar een paar weken in mijn uppie bovenop de Tafelberg gaan zitten.
Zeeland is lekker, als je dit weer hebt helemaal.
Het was heerlijk, het hotel super, ik had geen themakamer maar gewoon comfort en was helemaal goed. Eten lekker en van alles voor de kinderen en ja het park is altijd leukquote:
Ik nog nooitquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben wel vaak genoeg in de efteling geweest denk ik
O gaan dan hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Maar das dan ook écht de andere kant van het land voor mij(ik woon in 't noordelijkste puntje, zo ongeveer)
Okee, nou ik ga ergens tussen nu en midden novemberquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was heerlijk, het hotel super, ik had geen themakamer maar gewoon comfort en was helemaal goed. Eten lekker en van alles voor de kinderen en ja het park is altijd leuk
Doen, al zou ik niet te koud gaan met de achtbanenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Okee, nou ik ga ergens tussen nu en midden november
is dat nou de moeite waard ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was heerlijk, het hotel super, ik had geen themakamer maar gewoon comfort en was helemaal goed. Eten lekker en van alles voor de kinderen en ja het park is altijd leuk
dan moet je zeker gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Maar das dan ook écht de andere kant van het land voor mij(ik woon in 't noordelijkste puntje, zo ongeveer)
Duitsland weet waar hun prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Wat slecht eigenlijk dat ze op Duitsland gewoon het nieuws in de rust uitzonden
haha, nee inderdaad!.. ach aan het eind van de zomervakantie ga ik denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen, al zou ik niet te koud gaan met de achtbanen
Je zal toch wel iets leuk vinden? Python, vliegende hollander, vogelrok?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
is dat nou de moeite waard ?
ik vond eigenlijk alleen het oude sprookjesbos leuk en de rest geen reet aan
Ik ben dol op achtbanen en die zijn nu allemaal nieuw en snel enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
is dat nou de moeite waard ?
ik vond eigenlijk alleen het oude sprookjesbos leuk en de rest geen reet aan
Klinkt zeker heel gezellig, dan maakt het niet eens zoveel uit waar je bent.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, huldigen is voor winnen. niet voor bijna winnen.
yeah ik hoop ook dat t de hele zomer mooi blijft
hebben elk jaar een weekje+ met een vaste groep vrienden. gaan we altijd naar een park ergens in nl en dan beetje feestvieren enzo
doen we al heel lang. tegenwoordig wel wat rustiger enzo. aantal van ons hebben nu kinderen enzo. mar de traditie blijven we voortzetten.
altijd wel lachen
jij nog weg?
Ik durf wel te gokken dat ik vaker in de Efteling geweest ben dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Hoevaak?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf wel te gokken dat ik vaker in de Efteling geweest ben dan jullie allemaal bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |