5000 euroquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Dit was nog vrij dus daar hebben we geboekt : [ afbeelding ]
We wilden eerst met zijn4en gaan, maar dat vond mijn vader te duur
Ik hoop het ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
chocolade letters, kleurtjes overal.
50 vliegtickets
30 finaletickets
hoop voor jou dat je niet opgelicht wordt
saai zelfs...quote:
In ieder geval genoeg 'positieve' verhalen te vinden over dat bedrijf met een beetje googlenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
chocolade letters, kleurtjes overal.
50 vliegtickets
30 finaletickets
hoop voor jou dat je niet opgelicht wordt
Als je het krijgt zeg je toch geen neequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
5000 euroJe bent toch niet gek? Wordt gewoon Amsterdam!
WTF Je gaat gewoon voor de tweede keer heen en weer vliegen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet
Maar we hebben er al vaker geboekt voor Nederland-Japan, zonder problemen, dus ik heb er vertrouwen in
Die is zijn Seinfeld DVD box aan het klaren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waar is Torres trouwens?
Ja bij de NOS zijn ze allemaal Ajax en Barca geilquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ik bespeur een voorliefde voor Barcelona bij de commentator
uhh wtf.. Waar galen jullie al dat geld vandaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet
Maar we hebben er al vaker geboekt voor Nederland-Japan, zonder problemen, dus ik heb er vertrouwen in
Op de bankquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waar is Torres trouwens?
Dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef LuckyLuQ het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Als je het krijgt zeg je toch geen nee?
Jij niet alleen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef LuckyLuQ het volgende:
Door n kaart of omdat ie moe is?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef -0- het volgende:
[..]
WTF Je gaat gewoon voor de tweede keer heen en weer vliegen?
hij is gewoon niet opgesteldquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Door n kaart of omdat ie moe is?
Staking...?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Hij zag er wel een beetje moe uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
dan zullen ze wel snel scorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef Zanarq het volgende:
Duitsland wordt redelijk onder druk gezet!
Dan ben je neutraal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef Jane het volgende:
God, ik weet gewoon niet meer voor wie ik moet zijn.
Voor mijn Spaanse vrienden, voor Spanje.
Maar voor het Nederlands elftal heb ik liever Duitsland, zoals ze op dit moment spelen.
Vergeet niet dat Duitsers Duitsers blijven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef -0- het volgende:
Dit gaat Nederland Spanje worden als het zo doorgaat
MRSA opgelopen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh ja, voor de geīnteresseerden. Die antibiotica heeft niets geholpen.˛
Mijn bijbal doet moeilijk.quote:
Het is idd niet ondenkbaar dat ze er in de laatste minuut van de blessuretijd er 1 in schieten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsers Duitsers blijven.
Ook al heeft die gelijk, Aad de Mos zegt het dus ik interpreteer het als totale onzin...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat denken jullie over wat Aad de mos zei? De scheidsrechtersbaas is Spaans, dus corruptie als Spanje in de finale komt?
Dus die SOA tast nog steeds je hersens aan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
25-7 = 5quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat denken jullie over wat Aad de mos zei? De scheidsrechtersbaas is Spaans, dus corruptie als Spanje in de finale komt?
Tuurlijk man, kom je je kaartje even ophalen hier ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]Dan zou ik idd ook geen nee zeggen! Toevallig nog een gratis plekje over
!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom jij hier nog kunt posten is me een raadsel.quote:
Ja maar Gio is gewoon baasquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij scoort doorgaans vanaf eigen helft.
Alonso heeft echt veel overzicht !quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij scoort doorgaans vanaf eigen helft.
Is al het hele WK zo, pauper praat op internet is coolquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef NorthernStar het volgende:
In een live topic van een halve finale WK
[..]
[..]
Waarom jij hier nog kunt posten is me een raadsel.
Ik verlies ook liever van Spanje in de finale. Niet wéér Duitsland, het trauma...the horrorquote:
Hij trollt al jaren het halve forum vol. Om een of andere reden laat de crew hem begaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is al het hele WK zo, pauper praat op internet is cool
Het is eigenlijk toch lachwekkend en te zot voor woorden dat zelfs de Duitsers Hollandser spelen dan wij?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom jij hier nog kunt posten is me een raadsel.
Het is gewoon de mooiste finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
zo, op de bank met een vodkaatje.. vooralsnog kunnen we beter Duitsland tegen ons krijgen
Zal ik oranje tompoucen meenemen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:00 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Tuurlijk man, kom je je kaartje even ophalen hier ?
Daar geilt ie op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
De commentator weet wel opvallend veel over de lengtes van de Barcelona spelers...
Volgens mij weet hij nog veel meer....quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
De commentator weet wel opvallend veel over de lengtes van de Barcelona spelers...
Hij heeft bij allemaal zijn arm metershoog erin gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lol, dan valt Wesley ook niet zo op als ukkie zijnde bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef chufi het volgende:
Qua lengte kunnen we beter tegen Spanje spelen die zijn ongeveer net zo groot als de onze
Ik ken nu wel de lengte van elke speler in het veldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat heeft ie van welse Gijp.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tenzij er iets gebeurd, dan issie meteen stil :Squote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken nu wel de lengte van elke speler in het veld
FShoudt echt nooit z'n mond even...
bvoorbeeldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan valt Wesley ook niet zo op als ukkie zijnde bedoel je?
alsof je deze wedstrijd met de finale kan vergelijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Nederland is wereldkampioen als ik dit zo bekijk.
Ik denk serieus dat Uruguay er tegen deze beide ploegen al minstens 2 gescoord had.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze zijn beide te pakken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan je niet met de finale vergelijken. Nederland speelde zelf ook niet geweldig hoor!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Als Duitsland - Spanje in de halve finale van het WK niet te vergelijken is, weet ik niet welke wedstrijd wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof je deze wedstrijd met de finale kan vergelijken
je kan geen enkele wedstrijd vergelijken met de finale hoe goed/slecht een land ook speeltquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als Duitsland - Spanje in de halve finale van het WK niet te vergelijken is, weet ik niet welke wedstrijd wel.
Volgens mij thuisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:11 schreef wdn het volgende:
Spelen we als thuis of uit Zondag?
Thuis dan spelen we in oranje+zwart.
Uit tegen Duitsland in oranje+oranje.
Uit tegen Spanje dan spelen we in wit+oranje(?).
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:11 schreef wdn het volgende:
Spelen we als thuis of uit Zondag?
Thuis dan spelen we in oranje+zwart.
Uit tegen Duitsland in oranje+oranje.
Uit tegen Spanje dan spelen we in wit+oranje(?).
Mag ik je aan SPA-PAR herinneren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Jaaaaa idd een slijtageslag met verlenging! Zou toch meaui zijn. Vind het nog een zaadpartij tot nu toe
Tuurlijk wel, we rollen deze beider teams zonder problemen op. Ik zeg je, we zijn wereldkampioen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan geen enkele wedstrijd vergelijken met de finale hoe goed/slecht een land ook speelt
we gaan natuurlijk gewoon winnen ja, maar dat baseer ik niet op eerder gespeelde wedstrijden maar gewoon omdat we gaan winnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, we rollen deze beider teams zonder problemen op. Ik zeg je, we zijn wereldkampioen!
Nou, als het maar lang genoeg 0-0 blijft, komt de frustratie vanzelf natuurlijk.quote:
Alleen een beetje jammer dat ze nog maar 1 goede kans hebben gehad, schiet niet op zo, we halen de 120 minuten en strafschoppen zo wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:13 schreef Ludacriss het volgende:
Duitsland verdedigd goed hoor!
quote:
Wat zei ik je? Ja dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het gisteren gehad over de spindelmethode en de school van Maslov mbt het verdedigen. Als je een exponent wilt zien die het tegenovergestelde doet, kijk dan naar Puyol.˛
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn mama zegt dat het verlenging gaat worden
't zal toch moetenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Ze verdedigen allebei goed. En als er 2 goed verdedigen, wint er niemand ....
Een factor die mee kan spelen is de spanning van het behalen van de winst. Volgens mij zag je dat gisteren ook, ineens realiseren de spelers zich dat ze bij de huidige voorsprong in de finale staan. Dat zie je ook weer in finale denk ik, ineens realiseert de partij op voorsprong dat ze virtueel WK zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als Duitsland - Spanje in de halve finale van het WK niet te vergelijken is, weet ik niet welke wedstrijd wel.
wordt nog een lange zit .. oeiiiii...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Ze verdedigen allebei goed. En als er 2 goed verdedigen, wint er niemand ....
Is je mama een octopus?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Nitrouz het volgende:
- goals zodat 1 van de 2 moet aanvallen en dan aan het einde van de 90' een gelijkpelletje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Nitrouz het volgende:
Dat zie je het hele toernooi al. Spanje heeft 6 goals gemaakt in 5 wedstrijden. Nederland en Duitsland hebben al 12/13 goals gemaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Xanne het volgende:
Spanje combineert lekker maar creeert nog niet veel echte kansen tot nog toe ...
We spelen dan toch thuis??quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uit
dus ook daarin is Duitsland beter als tegenstander.Oranje
dat had ik ook al uitgezocht!
Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan en ben nu met moeite aan het kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Warrick21 het volgende:
Ik krijg zo'n slaap door deze wedstrijd. Echt doodsaai. Het is niet eens als paraguay tegen ghana. Wat ook eigenlijk gelijk op ging.
Ja, die Spanjanen spelen alsof ze een trui aan het breien zijn. Ik vind het niet eens mooi dat ellenlange gebrei. Die gasten willen de bal echt over de doellijn lopen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef Warrick21 het volgende:
Ik krijg zo'n slaap door deze wedstrijd. Echt doodsaai. Het is niet eens als paraguay tegen ghana. Wat ook eigenlijk gelijk op ging.
Voltooid: Geschwalbt, klinkt op de 1 of andere manier een beetje vunzig...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
'ich schwalb, er schwalbt, wir schwalben'
We zien je dus de 2e helft niet meer terug.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Paul het volgende:
Als nu die Guus Meeuwis reclame komt gooi ik m'n tv door het raam
Waar woon je, ik vang wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Paul het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Paul het volgende:
Die komt eraanquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Paul het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Even zappen naar de ARD maar.
Die gaat zingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef StarGazer het volgende:
Even luisteren wat Seedorf te melden heeft
Die is ergquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef Paul het volgende:
ALS VERRASSING VOOR OMA HAHAHAHA EN DAN KOMT GUUS EN DANquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gooi je nu je laptop/computer uit het raam?
Ja klopt, ik had ook al eerder gezegd dat Spanje moeilijk scoort, misschien had ik nu iets beter verwacht omdat Torres nu op de bank zit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zie je het hele toernooi al. Spanje heeft 6 goals gemaakt in 5 wedstrijden. Nederland en Duitsland hebben al 12/13 goals gemaakt.
Die van de appiequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gooi je nu je laptop/computer uit het raam?
Tv he, niet z'n pcquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
We zien je dus de 2e helft niet meer terug.
Voor de zekerheid maar even opgezocht:quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
argh, jaik vroeg mn lief die op de kalender stond te kijken of we uit of thuis zouden spelen. Hij kijken, hij 'uit', maar hij dacht dat ik het over de halve finale had
thuis dus
Hoe kom je daarbij? Als je het speelschema ziet zijn we gewoon de eerste..quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uit
dus ook daarin is Duitsland beter als tegenstander.Oranje
dat had ik ook al uitgezocht!
En het mooie is dat hij het lef heeft om kritiek te geven op keepers als Buffon en Gomes.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef Nitrouz het volgende:
Waterreus?Een niet zo'n succesvolle keeper
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef Nitrouz het volgende:
Waterreus?Een niet zo'n succesvolle keeper
Dat was inderdaad een hoogtepuntquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef kahaarin het volgende:
Ik had wel iets verwacht over die vent die op het veld kwam rennen.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
Als Guus Meeuwis in het volgende reclameblok zit snij ik m'n piemol eraf
Even quotenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
Ja, het mijne dan he. Niet het jouwe. Die kunnen er niet meer uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
Ik quote even meequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
Van wie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als je het speelschema ziet zijn we gewoon de eerste..
edit: oh spuit 11
Sneu gezien het feit dat we het over de halve finale hebben maar goed, het is wel zo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het mijne dan he. Niet het jouwe. Die kunnen er niet meer uit
Hoezo pechquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met een beetje pech niet meer van Paul.
Dat soort hoge voorzetten van de zijkant zijn ook niet echt nuttig als je alleen wat dwergen voor de goal hebt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef tha_one het volgende:
Rene van de Gijp had toch wel gelijk, wat is die Sergio Ramos een waardeloze toevoeging als aanvallende back. Je ziet ook gewoon dat Iniesta en Xavi hem geen bal meer mee geven.
Dat gun ik niemand...quote:
Naoh Huus!quote:
Actie was tot 1 juli volgens mijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand...
Trouwens, was mij niet eens opgevallen maar wederhelft merkte op dat de NEM nu niet meer adverteert met een jaar gratis stroom als oranje wint.
Proost! (Rose hier, Chileense!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
Zo biertje erbij, nu nog van de pot genieten
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef Xanne het volgende:
Mocht de 2e helft ook geen doelpunt geven dan hoop ik dat beide teams zich allebei helemaal compleet kapot en leeg moeten spelen tot en met de verlenging inclusief penalties!
Ik hoop dat je genoeg bier hebtquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
Zo biertje erbij, nu nog van de pot genieten
Het bleek uit eindelijk een kans spel te zijn en voor tot maar 450 euroquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand...
Trouwens, was mij niet eens opgevallen maar wederhelft merkte op dat de NEM nu niet meer adverteert met een jaar gratis stroom als oranje wint.
Water?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik drink, want dat is echt te triest voor woordenProost!
fristi FTWquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik drink, want dat is echt te triest voor woordenProost!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
70-68 in pingelsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef Xanne het volgende:
Mocht de 2e helft ook geen doelpunt geven dan hoop ik dat beide teams zich allebei helemaal compleet kapot en leeg moeten spelen tot en met de verlenging inclusief penalties!
Tssk, belachelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Het bleek uit eindelijk een kans spel te zijn en voor tot maar 450 euro
Ik vind de Spanjaarden nog steeds sterker eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef fioooon het volgende:
Duitsers zijn in de 2e helft beter geworden. De Coach heeft ze duidelijk wat verteld.
Spanje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |