Dan ben je neutraal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef Jane het volgende:
God, ik weet gewoon niet meer voor wie ik moet zijn.
Voor mijn Spaanse vrienden, voor Spanje.
Maar voor het Nederlands elftal heb ik liever Duitsland, zoals ze op dit moment spelen.
Vergeet niet dat Duitsers Duitsers blijven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef -0- het volgende:
Dit gaat Nederland Spanje worden als het zo doorgaat
MRSA opgelopen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh ja, voor de geīnteresseerden. Die antibiotica heeft niets geholpen.˛
Mijn bijbal doet moeilijk.quote:
Het is idd niet ondenkbaar dat ze er in de laatste minuut van de blessuretijd er 1 in schieten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Duitsers Duitsers blijven.
Ook al heeft die gelijk, Aad de Mos zegt het dus ik interpreteer het als totale onzin...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat denken jullie over wat Aad de mos zei? De scheidsrechtersbaas is Spaans, dus corruptie als Spanje in de finale komt?
Dus die SOA tast nog steeds je hersens aan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
25-7 = 5quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Wat denken jullie over wat Aad de mos zei? De scheidsrechtersbaas is Spaans, dus corruptie als Spanje in de finale komt?
Tuurlijk man, kom je je kaartje even ophalen hier ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]Dan zou ik idd ook geen nee zeggen! Toevallig nog een gratis plekje over
!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom jij hier nog kunt posten is me een raadsel.quote:
Ja maar Gio is gewoon baasquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij scoort doorgaans vanaf eigen helft.
Alonso heeft echt veel overzicht !quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij scoort doorgaans vanaf eigen helft.
Is al het hele WK zo, pauper praat op internet is coolquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef NorthernStar het volgende:
In een live topic van een halve finale WK
[..]
[..]
Waarom jij hier nog kunt posten is me een raadsel.
Ik verlies ook liever van Spanje in de finale. Niet wéér Duitsland, het trauma...the horrorquote:
Hij trollt al jaren het halve forum vol. Om een of andere reden laat de crew hem begaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is al het hele WK zo, pauper praat op internet is cool
Het is eigenlijk toch lachwekkend en te zot voor woorden dat zelfs de Duitsers Hollandser spelen dan wij?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom jij hier nog kunt posten is me een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |