5000 euroquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Dit was nog vrij dus daar hebben we geboekt : [ afbeelding ]
We wilden eerst met zijn4en gaan, maar dat vond mijn vader te duur
Ik hoop het ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
chocolade letters, kleurtjes overal.
50 vliegtickets
30 finaletickets
hoop voor jou dat je niet opgelicht wordt
saai zelfs...quote:
In ieder geval genoeg 'positieve' verhalen te vinden over dat bedrijf met een beetje googlenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
chocolade letters, kleurtjes overal.
50 vliegtickets
30 finaletickets
hoop voor jou dat je niet opgelicht wordt
Als je het krijgt zeg je toch geen neequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
5000 euroJe bent toch niet gek? Wordt gewoon Amsterdam!
WTF Je gaat gewoon voor de tweede keer heen en weer vliegen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet
Maar we hebben er al vaker geboekt voor Nederland-Japan, zonder problemen, dus ik heb er vertrouwen in
Die is zijn Seinfeld DVD box aan het klaren.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waar is Torres trouwens?
Ja bij de NOS zijn ze allemaal Ajax en Barca geilquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ik bespeur een voorliefde voor Barcelona bij de commentator
uhh wtf.. Waar galen jullie al dat geld vandaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet
Maar we hebben er al vaker geboekt voor Nederland-Japan, zonder problemen, dus ik heb er vertrouwen in
Op de bankquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:51 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waar is Torres trouwens?
Dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef LuckyLuQ het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Als je het krijgt zeg je toch geen nee?
Jij niet alleen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef LuckyLuQ het volgende:
Door n kaart of omdat ie moe is?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:52 schreef -0- het volgende:
[..]
WTF Je gaat gewoon voor de tweede keer heen en weer vliegen?
hij is gewoon niet opgesteldquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Door n kaart of omdat ie moe is?
Staking...?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Hij zag er wel een beetje moe uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:54 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
dan zullen ze wel snel scorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:56 schreef Zanarq het volgende:
Duitsland wordt redelijk onder druk gezet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |