Het is gewoon de mooiste finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
zo, op de bank met een vodkaatje.. vooralsnog kunnen we beter Duitsland tegen ons krijgen
Zal ik oranje tompoucen meenemen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:00 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Tuurlijk man, kom je je kaartje even ophalen hier ?
Daar geilt ie op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
De commentator weet wel opvallend veel over de lengtes van de Barcelona spelers...
Volgens mij weet hij nog veel meer....quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
De commentator weet wel opvallend veel over de lengtes van de Barcelona spelers...
Hij heeft bij allemaal zijn arm metershoog erin gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lol, dan valt Wesley ook niet zo op als ukkie zijnde bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef chufi het volgende:
Qua lengte kunnen we beter tegen Spanje spelen die zijn ongeveer net zo groot als de onze
Ik ken nu wel de lengte van elke speler in het veldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat heeft ie van welse Gijp.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tenzij er iets gebeurd, dan issie meteen stil :Squote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken nu wel de lengte van elke speler in het veld
FShoudt echt nooit z'n mond even...
bvoorbeeldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan valt Wesley ook niet zo op als ukkie zijnde bedoel je?
alsof je deze wedstrijd met de finale kan vergelijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Nederland is wereldkampioen als ik dit zo bekijk.
Ik denk serieus dat Uruguay er tegen deze beide ploegen al minstens 2 gescoord had.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Nederland is wereldkampioen als ik dit zo bekijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |