Het is gewoon de mooiste finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
zo, op de bank met een vodkaatje.. vooralsnog kunnen we beter Duitsland tegen ons krijgen
Zal ik oranje tompoucen meenemen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:00 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Tuurlijk man, kom je je kaartje even ophalen hier ?
Daar geilt ie op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
De commentator weet wel opvallend veel over de lengtes van de Barcelona spelers...
Volgens mij weet hij nog veel meer....quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
De commentator weet wel opvallend veel over de lengtes van de Barcelona spelers...
Hij heeft bij allemaal zijn arm metershoog erin gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lol, dan valt Wesley ook niet zo op als ukkie zijnde bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef chufi het volgende:
Qua lengte kunnen we beter tegen Spanje spelen die zijn ongeveer net zo groot als de onze
Ik ken nu wel de lengte van elke speler in het veldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat heeft ie van welse Gijp.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tenzij er iets gebeurd, dan issie meteen stil :Squote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ken nu wel de lengte van elke speler in het veld
FShoudt echt nooit z'n mond even...
bvoorbeeldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan valt Wesley ook niet zo op als ukkie zijnde bedoel je?
alsof je deze wedstrijd met de finale kan vergelijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Nederland is wereldkampioen als ik dit zo bekijk.
Ik denk serieus dat Uruguay er tegen deze beide ploegen al minstens 2 gescoord had.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze zijn beide te pakken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan je niet met de finale vergelijken. Nederland speelde zelf ook niet geweldig hoor!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Als Duitsland - Spanje in de halve finale van het WK niet te vergelijken is, weet ik niet welke wedstrijd wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof je deze wedstrijd met de finale kan vergelijken
je kan geen enkele wedstrijd vergelijken met de finale hoe goed/slecht een land ook speeltquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als Duitsland - Spanje in de halve finale van het WK niet te vergelijken is, weet ik niet welke wedstrijd wel.
Volgens mij thuisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:11 schreef wdn het volgende:
Spelen we als thuis of uit Zondag?
Thuis dan spelen we in oranje+zwart.
Uit tegen Duitsland in oranje+oranje.
Uit tegen Spanje dan spelen we in wit+oranje(?).
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:11 schreef wdn het volgende:
Spelen we als thuis of uit Zondag?
Thuis dan spelen we in oranje+zwart.
Uit tegen Duitsland in oranje+oranje.
Uit tegen Spanje dan spelen we in wit+oranje(?).
Mag ik je aan SPA-PAR herinneren?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Jaaaaa idd een slijtageslag met verlenging! Zou toch meaui zijn. Vind het nog een zaadpartij tot nu toe
Tuurlijk wel, we rollen deze beider teams zonder problemen op. Ik zeg je, we zijn wereldkampioen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan geen enkele wedstrijd vergelijken met de finale hoe goed/slecht een land ook speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |