quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het mijne dan he. Niet het jouwe. Die kunnen er niet meer uit
Hoezo pechquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met een beetje pech niet meer van Paul.
Dat soort hoge voorzetten van de zijkant zijn ook niet echt nuttig als je alleen wat dwergen voor de goal hebt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:26 schreef tha_one het volgende:
Rene van de Gijp had toch wel gelijk, wat is die Sergio Ramos een waardeloze toevoeging als aanvallende back. Je ziet ook gewoon dat Iniesta en Xavi hem geen bal meer mee geven.
Dat gun ik niemand...quote:
Naoh Huus!quote:
Actie was tot 1 juli volgens mijquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand...
Trouwens, was mij niet eens opgevallen maar wederhelft merkte op dat de NEM nu niet meer adverteert met een jaar gratis stroom als oranje wint.
Proost! (Rose hier, Chileense!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
Zo biertje erbij, nu nog van de pot genieten
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef Xanne het volgende:
Mocht de 2e helft ook geen doelpunt geven dan hoop ik dat beide teams zich allebei helemaal compleet kapot en leeg moeten spelen tot en met de verlenging inclusief penalties!
Ik hoop dat je genoeg bier hebtquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Drassss het volgende:
Zo biertje erbij, nu nog van de pot genieten
Het bleek uit eindelijk een kans spel te zijn en voor tot maar 450 euroquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat gun ik niemand...
Trouwens, was mij niet eens opgevallen maar wederhelft merkte op dat de NEM nu niet meer adverteert met een jaar gratis stroom als oranje wint.
Water?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik drink, want dat is echt te triest voor woordenProost!
fristi FTWquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat ik drink, want dat is echt te triest voor woordenProost!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
70-68 in pingelsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef Xanne het volgende:
Mocht de 2e helft ook geen doelpunt geven dan hoop ik dat beide teams zich allebei helemaal compleet kapot en leeg moeten spelen tot en met de verlenging inclusief penalties!
Tssk, belachelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:33 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Het bleek uit eindelijk een kans spel te zijn en voor tot maar 450 euro
Ik vind de Spanjaarden nog steeds sterker eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef fioooon het volgende:
Duitsers zijn in de 2e helft beter geworden. De Coach heeft ze duidelijk wat verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |