Lief.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie denken. En wat daarna komt, komt daarna.
Wat dat betreft kan het niet snel genoeg zaterdag zijn lijkt me...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik vanavond nog, als we er iets aan hadden kunnen doen hadden we allang gedaan
Ja dat begrijp ik. Maar ik hoop dat er nog vele momenten zullen zijn, je weet het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief.
We zullen de komende tijd vooral van moment tot moment denken.
Nou en of.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan het niet snel genoeg zaterdag zijn lijkt me...
Wie zijn we ?quote:
Niemand weet het, maar dan ga ik vanmiddag even bij haar langs en vertelt ze me als eerst dat ze heel veel van me houdt en blij is dat ik haar zusje ben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar ik hoop dat er nog vele momenten zullen zijn, je weet het niet.
Alex en Maximaquote:
Als we niet uitkijken worden we nog wereldkampioen ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef FANN het volgende:
Dit is best wel een rare maand, eerst Laysa, dan jouw zus Dees en dan nog Marije die moet bevallen.
quote:
Ik snap precies wat je bedoelt, heksje, tegen de operatie ziet ze niet op, maar wel tegen de bestralingen die ze 6 weken later gaat krijgen en daar gaan we haar gewoon heel erg bij steunen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Deisyy, alles is zo stom he, ben ook blij voor jullie als het zaterdag is, en dan moet je zusje werken aan haar herstel, en ik weet zeker dat jullie haar zo steunen dat dat ook haar genezingsproces goed doet.
( weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar je snapt me wel)
Dees je kunt het niet weten. Je zus doet er goed aan haar gevoelens duidelijk te delen. Maar jij weet het niet en zij weet het niet. Beleef deze momenten, dat is inderdaad het enige wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar dan ga ik vanmiddag even bij haar langs en vertelt ze me als eerst dat ze heel veel van me houdt en blij is dat ik haar zusje ben.
Terwijl we dat eigenlijk nooit tegen elkaar zeggen ook al is het wel zo.
Dat is eng.
knap van haar dat ze niet tegen de operatie opziet, moet je ook maar kunnen hoor, en die bestralingen ach als ze dat ook achter de rug heeft, ze lijkt me een knokker van wat jij vertelt hebt hier,en we duimen allemaal met jullie mee vrijdag en daarna, en ik weet ( weet ook zeg maar van Laysa) al ken je sommige niet in het echt, het helpt wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt, heksje, tegen de operatie ziet ze niet op, maar wel tegen de bestralingen die ze 6 weken later gaat krijgen en daar gaan we haar gewoon heel erg bij steunen.
Nee dat is niet eng, ik begrijp het wel dat doen wij ook nooit (al hou ik zielsveel van mijn broer en zus) Sterker nog ik roep liever dat ze een kut wijf is en een stomme boer (broer) maar de band is er zeker.. En het gevoel zal er ook zijn van jou kant. Dan hoef je eigenlijk niks te zeggen, dan is het goed. Ennuh.. Hoopquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar dan ga ik vanmiddag even bij haar langs en vertelt ze me als eerst dat ze heel veel van me houdt en blij is dat ik haar zusje ben.
Dat is eng.
Zo is dat ook Disana, het is echt een moeilijke tijd voor mijn zus en iedereen om haar heen, maar iedereen geniet van de momenten nu, vooral zij zelf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dees je kunt het niet weten. Je zus doet er goed aan haar gevoelens duidelijk te delen. Maar jij weet het niet en zij weet het niet. Beleef deze momenten, dat is inderdaad het enige wat je kunt doen.
Ik ben er van overtuigd dat al het medeleven van iedereen zeker helptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
knap van haar dat ze niet tegen de operatie opziet, moet je ook maar kunnen hoor, en die bestralingen ach als ze dat ook achter de rug heeft, ze lijkt me een knokker van wat jij vertelt hebt hier,en we duimen allemaal met jullie mee vrijdag en daarna, en ik weet ( weet ook zeg maar van Laysa) al ken je sommige niet in het echt, het helpt wel.
... doet levenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet eng, ik begrijp het wel dat doen wij ook nooit (al hou ik zielsveel van mijn broer en zus) Sterker nog ik roep liever dat ze een kut wijf is en een stomme boer (broer) maar de band is er zeker.. En het gevoel zal er ook zijn van jou kant. Dan hoef je eigenlijk niks te zeggen, dan is het goed. Ennuh.. Hoop
Deissy ik zal je vertellen, heb een zus van 55 en nooit echt een band gehad, nou de laatste jaren ivm, lag paar keer in het ziekenhuis, was ze er en nog, hoef maar te bellen en ze staat er en heeft menig keer gezegt dat ik haar kleine zusje ben waar ze veel van houd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook Disana, het is echt een moeilijke tijd voor mijn zus en iedereen om haar heen, maar iedereen geniet van de momenten nu, vooral zij zelf.
Het mooie is dat bij iedereen zijn gevoel weer meer naar buiten komt en dat doet haar zo goed. Dappere!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
En Deisyy gewoon alles tegen je zusje zeggen, al zeg je 100 keer dat je van haar houd enzo, je moet je gevoelens gewoon uiten, krop niks op want misschien durft zij ook wel niks te zeggen en omdat jij dan zegt bv ik hou van jou dat ze inene losbarst.
Zo is datquote:
Zo is dat ook Heksje, het belangrijkste is dat je weet dat ze er voor je is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deissy ik zal je vertellen, heb een zus van 55 en nooit echt een band gehad, nou de laatste jaren ivm, lag paar keer in het ziekenhuis, was ze er en nog, hoef maar te bellen en ze staat er en heeft menig keer gezegt dat ik haar kleine zusje ben waar ze veel van houd.
ik ben een koele kikker wat dat betreft maar heeft me zo goed gedaan dat zij de band aantrok zeg maar.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is niet eng, ik begrijp het wel dat doen wij ook nooit (al hou ik zielsveel van mijn broer en zus) Sterker nog ik roep liever dat ze een kut wijf is en een stomme boer (broer) maar de band is er zeker.. En het gevoel zal er ook zijn van jou kant. Dan hoef je eigenlijk niks te zeggen, dan is het goed. Ennuh.. Hoop
jou zusje mag ook heel erg blij wezen met jou, vergeet dat nooit, jullie zijn er voor haar en wat je net poste, dappere over je zusje, ja slaat op jou zusje, want wij kunnen ons eigenlijk niet voorstellen hoe je je voelt als je zo een diagnose te horen krijgt, maar ook jou zusje beurt jullie op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook Heksje, het belangrijkste is dat je weet dat ze er voor je is.
Wees jij maar blij met je zus en zij vooral met jou.
Slaap lekker Heksje, nog 5 nachtjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga afsluiten, allemaal nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker![]()
en Deissy en Disana ff extra knuffel vanavond.![]()
en als D-K nog ff komt lezen hier, hoop dat je een beetje slaapt in je gastenverblijf en tot morgen.
( als je nog wat nodig hebt wat ik mee moet nemen geef maar ff smsje)
nog ff Deisyy, nee 4 nachtjes tot zaterdag, daar stelt dat hele WK geen reet bij voor, het is maar een spelletje.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
Zo, na nog een paar biertjes ben ik over m'n chagrijn over het zeer slechte spel heen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DE FINALE!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt! Zondag!![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt helemaal, als ik bij haar ben geweest ben ik een stuk geruster.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jou zusje mag ook heel erg blij wezen met jou, vergeet dat nooit, jullie zijn er voor haar en wat je net poste, dappere over je zusje, ja slaat op jou zusje, want wij kunnen ons eigenlijk niet voorstellen hoe je je voelt als je zo een diagnose te horen krijgt, maar ook jou zusje beurt jullie op.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog ff Deisyy, nee 4 nachtjes tot zaterdag, daar stelt dat hele WK geen reet bij voor, het is maar een spelletje.
Godver wat ben je toch een bikkel eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Godver wat ben je toch een bikkel eigenlijk![]()
![]()
ik pak er ook net eentje ik werd er helemaal treurig van,
nou moet ik zeggen dat ik Laysa ook een bikkel vind en Marije trouwens ook die loopt godver
met die pokkehitte op alle dagen en die hoor je ook nooit klagen...
Nou Dees ik proost maar met je mee op de geloof, hoop en de liefde ...
[ afbeelding ]
Wie gaat er met zijn stomme harses zo'n armoe winkel als Zeeman overvallenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:31 schreef Soury het volgende:
Verdomme weer een helicopter boven mijn huis. Weer een Zeeman filiaal overvallen.. Ik word echt zwaar naar van die dingen en ga googelen op een raket die ik af kan vuren
Hoest met jou?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rare dag vandaag! Laysa en in het ziekenhuisen Nederland door!
Goed hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoest met jou?
Gaat het een beetje met de zenuwen enzo...
Moet wel een ongelovelijk spannende dag voor je geweest zijn !
Dat bikkel valt wel mee, vanmorgen overviel me ineens de gedachte dat ik haar morgenavond nog even gedag ga zeggen voor de operatie en werd ik overvallen door paniek, janken..... op de snelweg, want ik was onderweg naar mijn werkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Godver wat ben je toch een bikkel eigenlijk![]()
![]()
ik pak er ook net eentje ik werd er helemaal treurig van,
nou moet ik zeggen dat ik Laysa ook een bikkel vind en Marije trouwens ook die loopt godver
met die pokkehitte op alle dagen en die hoor je ook nooit klagen...
Nou Dees ik proost maar met je mee op de geloof, hoop en de liefde ...
[ afbeelding ]
Ik ben heeeeeeeeeeeel blij dat alles goed is gegaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed hoor!
Ja, ik vond het wel een spannende dag vandaag! Maar goed dat alles goed is gegaan! Je kaartje was er al toen we kwamen! Lief van je!
Vanmiddag Kinkerstraat.. Ik begreep er niks van. Copters in de lucht en ik zag minstens vier auto's (nee geen pliesie dingen) maar gewone burger auto's met zwaailichten over de overtoom razen. Denk dat dat meer heeft gekost dan de buitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie gaat er met zijn stomme harses zo'n armoe winkel als Zeeman overvallen![]()
![]()
Neem dan een bank ofzo...
Krom hè.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed hoor!
Ja, ik vond het wel een spannende dag vandaag! Maar goed dat alles goed is gegaan! Je kaartje was er al toen we kwamen! Lief van je!
Ahh.... ja zo'n paniekaanvalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bikkel valt wel mee, vanmorgen overviel me ineens de gedachte dat ik haar morgenavond nog even gedag ga zeggen voor de operatie en werd ik overvallen door paniek, janken..... op de snelweg, want ik was onderweg naar mijn werk![]()
Vanmiddag zei ze dat we vooral door moeten als de operatie niet goed mocht gaan en of we dat ook tegen haar man willen zeggen, voor de zekerheid want dat had ze zelf ook al tegen hem gezegd.
Zij is de bikkel
Copters in de lucht is goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanmiddag Kinkerstraat.. Ik begreep er niks van. Copters in de lucht en ik zag minstens vier auto's (nee geen pliesie dingen) maar gewone burger auto's met zwaailichten over de overtoom razen. Denk dat dat meer heeft gekost dan de buit
Die bikkel gaat het vet goed redden.. Met een vlot kort kapselquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bikkel valt wel mee, vanmorgen overviel me ineens de gedachte dat ik haar morgenavond nog even gedag ga zeggen voor de operatie en werd ik overvallen door paniek, janken..... op de snelweg, want ik was onderweg naar mijn werk![]()
Vanmiddag zei ze dat we vooral door moeten als de operatie niet goed mocht gaan en of we dat ook tegen haar man willen zeggen, voor de zekerheid want dat had ze zelf ook al tegen hem gezegd.
Zij is de bikkel
Sterkte meiske!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is de bikkel
Die komt er wel! Das een taaie! Zo niet dan schop ik dr wel onder dr reet!quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
En nu tijd voor bed![]()
En i.p.v. Stichting Korrelatie kan je altijd terecht op Fok!
Korrelatie poep aan je gaatie...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
En nu tijd voor bed![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
En nu tijd voor bed![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nos.nl/wk2010/audio/170156-radioverslag-31-robben.html
Dat wordt dus jouw vuurdoopquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:06 schreef Gert het volgende:
Maak 't uit! We staan in de FINALE!![]()
![]()
![]()
Aan alle voetbalminnende ex-rokerts: als je dát doorstaat zonder peuk, ben je er serieus vanaf.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wordt dus jouw vuurdoop![]()
Welterusten.
Toch aardig van zequote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef remlof het volgende:
Wát een wedstrijd! Het had gewoon 4-1 moeten worden, maar goed, wir treffen Deautschland im Finale
Hoop ik
Zulke dingen zou je eigenlijk vaker tegen elkaar moeten zeggen. En ja, kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar het is toch ook fijn dat je zulke dingen nu ook eens hardop durft te zeggen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is eng.
Das mooi ... Ik zou de klok wel es terug willen draaienquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zulke dingen zou je eigenlijk vaker tegen elkaar moeten zeggen. En ja, kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar het is toch ook fijn dat je zulke dingen nu ook eens hardop durft te zeggen?
Ik had het eigenlijk nog nooit tegen mijn ouders gezegd. Waarom niet? Omdat je het eigenlijk wel van elkaar weet denk ik. Maar de laatste keer dat ik mijn vader aan de telefoon had heb ik het zomaar wel gezegd. Hij bleef even heel stil en toen was het "en ik heel veel van jou!" Tja, en dan schiet deze emo-kip dus vol.
Dat dus.........daarom vind ik het ook mooi dat Dees haar zus het tegen haar zegt. Wat er precies aan de hand is heb ik even gemist, maar begrijp onderhand wel dat zus ernstig ziek is en een operatie moet ondergaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi ... Ik zou de klok wel es terug willen draaien
Wat voor sukkels overvallen er nou een Zeeman-filiaal, en dan ook nog een keer om 23.30 uur??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:31 schreef Soury het volgende:
Verdomme weer een helicopter boven mijn huis. Weer een Zeeman filiaal overvallen.. Ik word echt zwaar naar van die dingen en ga googelen op een raket die ik af kan vuren
nee haha ik denk dat Soury bedoelde, gisterenmiddag was de zeeman overvallen (mijn puberkind liep er net langs) en vanavond hingen er de hele avond helicopters in de lucht, was gisteravond bal volgens mij, wedstrijd was nog niet eens 5 min. begonnen of de brandweer moest hier al uitrukken met 3 wagens, hoppa politie hield waarschijnlijk open dag heb er veel gehoord sirene`s dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor sukkels overvallen er nou een Zeeman-filiaal, en dan ook nog een keer om 23.30 uur??
Echt, het kan niet anders dan dat ze die figuren snel te pakken hebben, want ze zijn overduidelijk te dom om te poepen hun eigen reet af te vegen.
Môgguh
is gewoon liefde van die mug zijn kant, zegt op een bijzondere wijze * goedemorgen Ian, wakker worden*quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, iets heeft mijn rug lek gepriktEn het enige dat ik hier kan vinden is een langpoot mug van 15 bij 15 cm wat betekent dat het een soort verkrachtings-scene was, mijn god, wat een huge motherfucker
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is gewoon liefde van die mug zijn kant, zegt op een bijzondere wijze * goedemorgen Ian, wakker worden*
Die beesten kunnen niet steken lovequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, iets heeft mijn rug lek gepriktEn het enige dat ik hier kan vinden is een langpoot mug van 15 bij 15 cm wat betekent dat het een soort verkrachtings-scene was, mijn god, wat een huge motherfucker
Ja, hier wordt het 'maar' 32 ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt maken
Anyway, zo maar even ijsthee inslaanHet gaat hier weer veel warmer worden, met als hoogtepunt een benauwde 39 (!!!!) graden dit weekend, maar dan zit ik toch lekker in Klundert, dus HA!
Ja, ik dacht al dat het wel "gezellig" zou worden in 020.... de beelden van het Museumplein zagen er nog leuk uit, maar dan kun je helaas verwachten dat niet leuk blijft, ondanks de overwinning.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee haha ik denk dat Soury bedoelde, gisterenmiddag was de zeeman overvallen (mijn puberkind liep er net langs) en vanavond hingen er de hele avond helicopters in de lucht, was gisteravond bal volgens mij, wedstrijd was nog niet eens 5 min. begonnen of de brandweer moest hier al uitrukken met 3 wagens, hoppa politie hield waarschijnlijk open dag heb er veel gehoord sirene`s dan.
Dan was hij gewapendquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die beesten kunnen niet steken love![]()
Ja, en in Klundert hebben ze een vijver, dubbel-HA!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt maken
Anyway, zo maar even ijsthee inslaanHet gaat hier weer veel warmer worden, met als hoogtepunt een benauwde 39 (!!!!) graden dit weekend, maar dan zit ik toch lekker in Klundert, dus HA!
Ik ga samen met de kat onder het bed liggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hier wordt het 'maar' 32 ofzo
Hehehequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en in Klundert hebben ze een vijver, dubbel-HA!
Wie drinkt er nou alcohol tijdens de finale?! Dan kan je toch niet gefocussed de Duitsers beledigenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hou m'n hart vast als er zondag 100.000 man komt kijken en ze verliezen.
Hitte, alcohol... Dan breekt de pleuris uit, let maar op
Gister was er al hondenbrigade en hordes pliesie in Gouda aanwezigquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
lees niks in de krant over relletjes, al horen we tegenwoordig nog weinig wat hier gebeurd, maar er gebeurd nog zat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat het wel "gezellig" zou worden in 020.... de beelden van het Museumplein zagen er nog leuk uit, maar dan kun je helaas verwachten dat niet leuk blijft, ondanks de overwinning.
Ja, dat zenden ze dan weer niet uit op ZDF hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, trouwens.
Mooi beelden gister tijdens 't interview van Jack van Gelder (sorry Gert) met de Jong en cd Vaart, en dat Sneijder er zo bij komt zitten.
In Klundert? 100.000 man??quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:03 schreef Deisyy het volgende:
daar werd uit blijdschap met bakstenen gegooid![]()
Het is een gracht. Onderdeel van de oude vesting. En in Klundert breekt de pleuris niet uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Klundert? 100.000 man??![]()
Past dat allemaal wel in de vijver??
Nou, vooralsnog ben ik vooral benieuwd of de dorpskroeg in S'veen zondag open is zodat men daar de wedstrijd kan kijken, dat zou wel een unicum zijn, volgens mij heb ik nog maar een keer eerder meegemaakt dat de kroeg op zondag open was, maar dat was niet met een eigenaar die uit het dorp zelf kwam.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees niks in de krant over relletjes, al horen we tegenwoordig nog weinig wat hier gebeurd, maar er gebeurd nog zat.
zoon is ook veilig thuis die was de stad in kijken in de kroeg met vrienden. maar slaapt nog dus misschien heeft hij nog *nieuwtjes* straks
inbefore flauwe gracht grapjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, eerste halve liter zit er in, jongens
Buuuhh gadverdamme wat een slijmbal, die Jackquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, trouwens.
Mooi beelden gister tijdens 't interview van Jack van Gelder (sorry Gert) met de Jong en cd Vaart, en dat Sneijder er zo bij komt zitten.
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie sexy van Bommels voor je topic.
Niets tegen van Bommel hè.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.
zo zat ik vroeger in de box enzo, dachten mijn ouders dat ik knipoogde hahaha toen ik 4 was is mijn oog maar eens rechtgezet in het WG door japannertjes.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 Jacks voor dat uploadicon jedoe!
Nou, dat heeft schijnbaar niet geholpen want van Bommel is echt cute as a buttonquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.
zo zat ik vroeger in de box enzo, dachten mijn ouders dat ik knipoogde hahaha toen ik 4 was is mijn oog maar eens rechtgezet in het WG door japannertjes.
Een webicon is een avatar die je niet naar de server van Fok! hebt zitten uploaden maar gewoon via een linkje hebt ingevuld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
ff een vraagje, is een webicon het zelfde als een avatar?
ik heb niks tegen bommel, alleen ik vind hem niet sexy sorryquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie sexy van Bommels voor je topic.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
4 Jacks voor dat uploadicon jedoe!
Zie je! ZIE JE! Ik wíst het wel. Vooral als 'ie loopt te kloten met de lijnrechters ofzeaux, geniale dude. no homoquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat heeft schijnbaar niet geholpen want van Bommel is echt cute as a button
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van julliequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een webicon is een avatar die je niet naar de server van Fok! hebt zitten uploaden maar gewoon via een linkje hebt ingevuld.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niks tegen bommel, alleen ik vind hem niet sexy sorry
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van jullie
Ja!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je! ZIE JE! Ik wíst het wel. Vooral als 'ie loopt te kloten met de lijnrechters ofzeaux, geniale dude. no homo
Je kan HIER even klikken en dan zie je automatisch of je een webicon hebt of niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van jullie
heb verdomme net een nieuwe van FANN gekregen die wil ik houden.![]()
De Duitsers hebben een hekel aan hem omdat hij met veel meer weg komt dan de rest omdat hij gewoon zo tof isquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
En hij steekt steeds z'n duim op en dan knipoogt ie
Hij is de leukstequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan HIER even klikken en dan zie je automatisch of je een webicon hebt of niet.
Echt!? Heb je geklikt!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha jij maakt me blij op de vroege morgenik netjes erop klikken hahaha heb je bommel weer
Ja, da's leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
Toch niet die teringlijer die Robben door midden probeerde te trappen!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
Ik vond zo'n Uruguaynees wel leuk gisteren. Lang haar, glanzend. Wel jong!
Daar voel ik toch niks van. Ik ga hem opzoeken. Daarna stalken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch niet die teringlijer die Robben door midden probeerde te trappen!?
Van het NL elftal bedoel ik natuurlijk want JIJ bent de leukstequote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, da's leuk!![]()
Sowieso thumbs up mensen!
Zo, dat zou toch stoer zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga vandaag toch maar eens proberen die kaarten te winnen voor de finale, bij 538.
Ja ik roep al die tijd al dat ik voor geen goud naar ZA zou gaan, maar voor de finale wil ik wel een uitzondering makenquote:
Vergeet Cocu nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:37 schreef Noek het volgende:
Van Marwijk en de Boer dragen goede pakken zeg. Tres cool!
Zien er slik uit.
quote:
quote:
Nu niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaa, ventje... Je inbox is vol.
Zolang je 't bier en de bitterballen verzorgt klaagt niemand heurquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
Verder kijk ik ook wel naar de partij zelf hoor.![]()
2 minuten ofzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Samen met Frank de Boer en Danny Hesp de assisteneten van ome Bert.
Pics?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, wat die met z'n haar heeft gedaan! WALCHELIJK!!
Doe jij ook al zuipen tijdens de wedstrijd!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zolang je 't bier en de bitterballen verzorgt klaagt niemand heur [ afbeelding ]
Neuh, alleen wat biertjes tegen de spanning. Gister in de kroeg stond iedereen de eindoverwinning al te vieren omdat ze dachten dat 't fluitsignaal (geel Bommel) het eindsignaal wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jij ook al zuipen tijdens de wedstrijd!?
Ja ik ook verdomme, sowieso een beetje van Bommel geel geven, ben je helemaal van de pot gerukt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, alleen wat biertjes tegen de spanning. Gister in de kroeg stond iedereen de eindoverwinning al te vieren omdat ze dachten dat 't fluitsignaal (geel Bommel) het eindsignaal was.
Wat ontzettend stoer is dat. Is ze daar ook gebleven of weer vluks terug naar huis?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:41 schreef CarOnline het volgende:
De Juf van de kinders had dus echt kaarten gewonnen, wat ongelovelijk vet.
Was er nog iemand in het hotel geweest die had 30 VIP kaarten over. Zaten ze dus in het VIP gedeelte met 18 Nederlanders en 1 Japanner tijdens NL-JAP![]()
Maar wat gaaf, een safari erbij en nog wat excursies. Er zat ook iemand bij en die had de reis ervoor óók al gewonnen
Ja maar, ja maar...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef Noek het volgende:
Mark heeft een slechte gezichtsdag.
[ afbeelding ]
Tink, je moet Mark als ava nemen.
Zolang je die met die lotto ballen maar neemt. Die is prachtigquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd kutzooi, want mijn webicon is groter dan 60x60![]()
Maar ik ga wel even klieren....
Terug naar huus he.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend stoer is dat. Is ze daar ook gebleven of weer vluks terug naar huis?
Jaaa hier ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, alleen wat biertjes tegen de spanning. Gister in de kroeg stond iedereen de eindoverwinning al te vieren omdat ze dachten dat 't fluitsignaal (geel Bommel) het eindsignaal was.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaa hier ookIedereen was naar buiten gestormd haha, staat er eentje in de deuropening van de kroeg te schreeuwen dat ze nog niet klaar zijn, dus toen moest er ineens 70 man door een kleine deuropening en dat ging niet. Iedereen vastgeklemd
En toen alsnog fluitsignaal en toen vielen we met z'n allen letterlijk terug naar buiten.
Ja zieje, tis best haalbaar, gewoon effe 102e beller worden na dat fluitjequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:41 schreef CarOnline het volgende:
De Juf van de kinders had dus echt kaarten gewonnen, wat ongelovelijk vet.
Was er nog iemand in het hotel geweest die had 30 VIP kaarten over. Zaten ze dus in het VIP gedeelte met 18 Nederlanders en 1 Japanner tijdens NL-JAP![]()
Maar wat gaaf, een safari erbij en nog wat excursies. Er zat ook iemand bij en die had de reis ervoor óók al gewonnen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Van Bommel vindt het ook grappig
[ afbeelding ]
Haha ja die fotoquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Van Bommel vindt het ook grappig
[ afbeelding ]
Dan maak ik vanavond toch precies dezelfde voor je maar dan met van Bommelquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...![]()
![]()
![]()
Auron is ook tof en deze heeft Mera voor me gemaakt![]()
Nou wil ik een Mark van Bommel ava, verdomme
Terrible Terrible!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Noekster, beukt van Bommel hier jouw langharige Uruguaynese verrassingkje weg?
Wie!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
Eerst Sander nog ook al zit die op de bank.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan maak ik vanavond toch precies dezelfde voor je maar dan met van Bommel
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Sander Boschker. Zo'n leuke man is dat!![]()
Hij mocht me zelfs even aanraken!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lololololol kijk van Bommel ook echt zo kijken van: wtf? serieus?!
quote:
4 gaye Jacks voor mijn post?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed topic! Deze Uruguaynees was het wel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh wacht, nou zit ik in WK op anti-van Bommel mensen te schelden, dit gaat minder goed werken dan hier
Als hij dát bij van Bommel had gedaan was ik 'm persoonlijk op gaan zoekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed topic! Deze Uruguaynees was het wel.
[ afbeelding ]
Oooh, ik voel het nu nog.![]()
![]()
Er is ook een WK versie van hequote:Op woensdag 7 juli 2010 10:05 schreef Noek het volgende:
Een mooi plaatje om het af te sluiten voor vandaag!
[..]
Told ya.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst eens even beter op Van Bommel gelet en Gert lijkt écht op hem!
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst eens even beter op Van Bommel gelet en Gert lijkt écht op hem!
Ja hallo, ik heb 'em sinds ik jou mee naar huis heb genomen niet meer gezienquote:
Weg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verrek, nu je het zegt![]()
Gert! Lekker ding!![]()
![]()
daar in de hoek staat toch Mera, en die man er naast is dus Gert, ziet er niet verkeerd uitquote:
Yep.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:
daar in de hoek staat toch Mera, en die man er naast is dus Gert, ziet er niet verkeerd uit
Gert is fakking lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar in de hoek staat toch Mera, en die man er naast is dus Gert, ziet er niet verkeerd uit
Wrom nie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is fakking lekker![]()
Ik heb veel betere feauteaux, maar die mag ik niet posten van hem
Nu jij nog, Pietje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs Gert wordt publiek bezit, waar moet 't geen met de oranjegekte.
Ja, ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou Gert, kom er maar in.
![]()
beetje rare woordspeling die niet als zodanig was bedoeld![]()
Dat soort foto's kun je ook maar beter niet op een openbaar forum zetten, nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Feauteaux van de meet, wou die niet hier op het forum hebben, geloof ik.
Ik bedoel de normale foto's.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat soort foto's kun je ook maar beter niet op een openbaar forum zetten, nee.
Ah, ok. Kan ik wel begrijpen eik. Hij was wrs bezopen en dat ziet er natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Feauteaux van de meet, wou die niet hier op het forum hebben, geloof ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik lijk nog 't meest op Christiano Ronaldo,
quote:
Ik gebruik al weken de nieuwe lay-out en zie dus al weken geen ava bij je.quote:
Zeik niet en reaguur erop door 't te fixen, heaumeaux.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaah, welke dildo vond het nodig dat al zo fix te doen!?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik gebruik al weken de nieuwe lay-out en zie dus al weken geen ava bij je.
Whaha!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeik niet en reaguur erop door 't te fixen, heaumeaux.
En het is pas woensdagquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat was meteen genoeg geenstijl voor de komende week.
En jij verwacht nu dat ik, nu we in de finale zitten, mijn holland-ava weghaal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
Maar Pietje, ik mis bij jou dat gezellige gifje ook wel, met dat boek met al die users...
Een beetje het grote boek van Sinterklaas, het was altijd een geruststelling dat ik erin stond
Ja want sommige users gebruiken een webicon van 1MB en die moet dan ook helemaal laden en dat is zwaar en weet ik veel.quote:
Inderdaad. Godver, ik kan hier niet mee omgaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij weet ik me nog te herinneren dat er een ongeschreven voorkeur voor webicons was want die hoefden tenminste niet op de toch al overbelaste FOK!server te worden geüpload....
Nee, maar kun je ze niet laten rouleren ofzo, gewoon omdat het roeleertquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij verwacht nu dat ik, nu we in de finale zitten, mijn holland-ava weghaal.
No way.
Ik zie er een smurf in. Boosaardige smurf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Die van Ian?? Das toch gewoon een vogelverschrikker?
Wel een evil-one, dat dan wel weer
Huilsmurf!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was godverdegodver zo tevreden met mijn fijne, puickende, kecke Oranje Auron.
Ja, ga maar lelijk doen, moet ik nog opletten wiens naam er boven jouw avatar staat ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie er een smurf in. Boosaardige smurf.
Ik zie 'm echt. Zelfs zijn smurfenwipneus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:10 schreef Leandra het volgende:
Ja, ga maar lelijk doen, moet ik nog opletten wiens naam er boven jouw avatar staat ook
Heeft hij gewoon meerdere avatars geüpload en krijg ik de gratis versie te zien en jij de full-abo versie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie 'm echt. Zelfs zijn smurfenwipneus.
Ik heb een jpeg van 3,4 kb en m'n voormalige webicon is een jpeg van 60x60 geworden van 3,2 kbquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als ze alleen nog upload icons willen gebruiken mogen ze de limiet wel verhogen tot minstens 120 kb. Bijna onmogelijk om een toffe jpg te maken van 30 kb.
We zien dezelfde, we zien er alleen iets anders in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:14 schreef Leandra het volgende:
Heeft hij gewoon meerdere avatars geüpload en krijg ik de gratis versie te zien en jij de full-abo versie?
quote:
Ja, maar dat is een simpel opgebouwd plaatje waar het niet erg van is als je kwaliteitsverlies hebt omdat er niet veel detail op staatquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een jpeg van 3,4 kb en m'n voormalige webicon is een jpeg van 60x60 geworden van 3,2 kb
Oh okay, je zag dus wel dat ik er een evil scarecrow in kon zien?? Want ik snapte die smurf echt nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zien dezelfde, we zien er alleen iets anders in.
Ik moet trouwens eens even kijken wat ik met de avatar van Soneal kan doen, dat is een onderdeel van een zelfgemaakte foto.... nog net niet in raw gemaakt denk ik, maar het origineel is enorm groot (en zwaar)quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een simpel opgebouwd plaatje waar het niet erg van is als je kwaliteitsverlies hebt omdat er niet veel detail op staatIk maak ze altijd zelf en dan is het een ander verhaal.
Ja, die scarecrow zag ik ook wel. Maar ik zag ook een Halloween pompoen. En een smurf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
Oh okay, je zag dus wel dat ik er een evil scarecrow in kon zien?? Want ik snapte die smurf echt niet
Ook in dat gifje van Gert die zonder toestemming geplaatst wordt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
In een gifje kan je een virus plaatsen waarbij de browser over je nek gaat. Als er dan geen FA online is begint iedereen te mekkeren.
nou vind ik Gert helemaal leukquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef beequeen het volgende:
Hij kan ook lekker dansen, heksje.![]()
[ afbeelding ]
En in de laatste minuut is besloten het nog maar 's te verhogen naar 50kb, want vooraf plannen in plaats van ter plekke rondkutten is voor homo's.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger mochten die upload icons zelfs maar 10kb zijn, dus we moeten nog blij zijn met die 30kb
Je ava staat er nog gewoonquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou vind ik Gert helemaal leukzo lekker soepeltjes in de heupen zie ik ook
Jup, alles in orde. Geen paniek. Iedereen rustig blijven. Ook omdat je dat gewoon zelf kan zien dat je ava er nog staat.quote:
Dan neem je die ook, je kunt meer dan één avatar uploaden en dan wissel je gewoon af en toe met welke je gebruiktquote:
Wat is er goande?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
Gert, als er nu wel een virus in dat gifje kan. Zorg dat het een goede is.
Beetje flauw vind ik het dat die zomaar geplaatst wordt. Ik zou dat zo niet tof vinden. Mensen maken zelf wel uit wat en wanneer ze iets van zichzelf laten zien.
Maar ik héb geen kwaad fluffy beestjequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan neem je die ook, je kunt meer dan één avatar uploaden en dan wissel je gewoon af en toe met welke je gebruikt
Gewoon lief aan Ian vragen, misschien heeft hij er nog een over, en anders gewoon die van hem nemen, doet ie zelf ook niet moeilijk overquote:
Dat is wel te hopen want van Bommel isquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat maar.![]()
Gert is leukerder dan van Bommel. Dat wel!
Mwa, er zelf voor kiezen om voor een camera te gaan staan is niet echt een bezwaar tegen plaatsing maken, denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
Gert, als er nu wel een virus in dat gifje kan. Zorg dat het een goede is.
Beetje flauw vind ik het dat die zomaar geplaatst wordt. Ik zou dat zo niet tof vinden. Mensen maken zelf wel uit wat en wanneer ze iets van zichzelf laten zien.
Nou, 80 Bommels voor deze post.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen want van Bommel is
Zal ik dat doen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon lief aan Ian vragen, misschien heeft hij er nog een over, en anders gewoon die van hem nemen, doet ie zelf ook niet moeilijk over![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook in dat gifje van Gert die zonder toestemming geplaatst wordt?
Al staat die in zijn fotoboek. Lekker belangrijk. Dan nog maak je het zelf wel uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, er zelf voor kiezen om voor een camera te gaan staan is niet echt een bezwaar tegen plaatsing maken, denk ik
misschien kun je op die sjaal onze namen voorbij laten komen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij verwacht nu dat ik, nu we in de finale zitten, mijn holland-ava weghaal.
No way.
Ah, there you are, my Bommel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Die digitale shit verdwijnt nooooooit meer!![]()
Nou ja, ik word niet totaal afgefikt, én: geen gaatjes.![]()
Was al bezig hè.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik dat doen?
Ian, heb jij nog een kwaad pluizig beestje voor mij ergens in een donker stoffig hoekje liggen?
Wehehehe, mensen zonder avaquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien kun je op die sjaal onze namen voorbij laten komen?
Kijk dan, Ian is gewoon lief, en geeft direct wat je vraagt, en dan ook nog in de juiste kleurquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, 80 Bommels voor deze post.
Ian, hit it!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, er zelf voor kiezen om voor een camera te gaan staan is niet echt een bezwaar tegen plaatsing maken, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |