nee haha ik denk dat Soury bedoelde, gisterenmiddag was de zeeman overvallen (mijn puberkind liep er net langs) en vanavond hingen er de hele avond helicopters in de lucht, was gisteravond bal volgens mij, wedstrijd was nog niet eens 5 min. begonnen of de brandweer moest hier al uitrukken met 3 wagens, hoppa politie hield waarschijnlijk open dag heb er veel gehoord sirene`s dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor sukkels overvallen er nou een Zeeman-filiaal, en dan ook nog een keer om 23.30 uur??
Echt, het kan niet anders dan dat ze die figuren snel te pakken hebben, want ze zijn overduidelijk te dom om te poepen hun eigen reet af te vegen.
Môgguh
is gewoon liefde van die mug zijn kant, zegt op een bijzondere wijze * goedemorgen Ian, wakker worden*quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, iets heeft mijn rug lek gepriktEn het enige dat ik hier kan vinden is een langpoot mug van 15 bij 15 cm wat betekent dat het een soort verkrachtings-scene was, mijn god, wat een huge motherfucker
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is gewoon liefde van die mug zijn kant, zegt op een bijzondere wijze * goedemorgen Ian, wakker worden*
Die beesten kunnen niet steken lovequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, iets heeft mijn rug lek gepriktEn het enige dat ik hier kan vinden is een langpoot mug van 15 bij 15 cm wat betekent dat het een soort verkrachtings-scene was, mijn god, wat een huge motherfucker
Ja, hier wordt het 'maar' 32 ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt maken
Anyway, zo maar even ijsthee inslaanHet gaat hier weer veel warmer worden, met als hoogtepunt een benauwde 39 (!!!!) graden dit weekend, maar dan zit ik toch lekker in Klundert, dus HA!
Ja, ik dacht al dat het wel "gezellig" zou worden in 020.... de beelden van het Museumplein zagen er nog leuk uit, maar dan kun je helaas verwachten dat niet leuk blijft, ondanks de overwinning.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee haha ik denk dat Soury bedoelde, gisterenmiddag was de zeeman overvallen (mijn puberkind liep er net langs) en vanavond hingen er de hele avond helicopters in de lucht, was gisteravond bal volgens mij, wedstrijd was nog niet eens 5 min. begonnen of de brandweer moest hier al uitrukken met 3 wagens, hoppa politie hield waarschijnlijk open dag heb er veel gehoord sirene`s dan.
Dan was hij gewapendquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die beesten kunnen niet steken love![]()
Ja, en in Klundert hebben ze een vijver, dubbel-HA!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt maken
Anyway, zo maar even ijsthee inslaanHet gaat hier weer veel warmer worden, met als hoogtepunt een benauwde 39 (!!!!) graden dit weekend, maar dan zit ik toch lekker in Klundert, dus HA!
Ik ga samen met de kat onder het bed liggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hier wordt het 'maar' 32 ofzo
Hehehequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en in Klundert hebben ze een vijver, dubbel-HA!
Wie drinkt er nou alcohol tijdens de finale?! Dan kan je toch niet gefocussed de Duitsers beledigenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hou m'n hart vast als er zondag 100.000 man komt kijken en ze verliezen.
Hitte, alcohol... Dan breekt de pleuris uit, let maar op
Gister was er al hondenbrigade en hordes pliesie in Gouda aanwezigquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
lees niks in de krant over relletjes, al horen we tegenwoordig nog weinig wat hier gebeurd, maar er gebeurd nog zat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat het wel "gezellig" zou worden in 020.... de beelden van het Museumplein zagen er nog leuk uit, maar dan kun je helaas verwachten dat niet leuk blijft, ondanks de overwinning.
Ja, dat zenden ze dan weer niet uit op ZDF hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, trouwens.
Mooi beelden gister tijdens 't interview van Jack van Gelder (sorry Gert) met de Jong en cd Vaart, en dat Sneijder er zo bij komt zitten.
In Klundert? 100.000 man??quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:03 schreef Deisyy het volgende:
daar werd uit blijdschap met bakstenen gegooid![]()
Het is een gracht. Onderdeel van de oude vesting. En in Klundert breekt de pleuris niet uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Klundert? 100.000 man??![]()
Past dat allemaal wel in de vijver??
Nou, vooralsnog ben ik vooral benieuwd of de dorpskroeg in S'veen zondag open is zodat men daar de wedstrijd kan kijken, dat zou wel een unicum zijn, volgens mij heb ik nog maar een keer eerder meegemaakt dat de kroeg op zondag open was, maar dat was niet met een eigenaar die uit het dorp zelf kwam.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees niks in de krant over relletjes, al horen we tegenwoordig nog weinig wat hier gebeurd, maar er gebeurd nog zat.
zoon is ook veilig thuis die was de stad in kijken in de kroeg met vrienden. maar slaapt nog dus misschien heeft hij nog *nieuwtjes* straks
inbefore flauwe gracht grapjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, eerste halve liter zit er in, jongens
Buuuhh gadverdamme wat een slijmbal, die Jackquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, trouwens.
Mooi beelden gister tijdens 't interview van Jack van Gelder (sorry Gert) met de Jong en cd Vaart, en dat Sneijder er zo bij komt zitten.
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie sexy van Bommels voor je topic.
Niets tegen van Bommel hè.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.
zo zat ik vroeger in de box enzo, dachten mijn ouders dat ik knipoogde hahaha toen ik 4 was is mijn oog maar eens rechtgezet in het WG door japannertjes.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 Jacks voor dat uploadicon jedoe!
Nou, dat heeft schijnbaar niet geholpen want van Bommel is echt cute as a buttonquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.
zo zat ik vroeger in de box enzo, dachten mijn ouders dat ik knipoogde hahaha toen ik 4 was is mijn oog maar eens rechtgezet in het WG door japannertjes.
Een webicon is een avatar die je niet naar de server van Fok! hebt zitten uploaden maar gewoon via een linkje hebt ingevuld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
ff een vraagje, is een webicon het zelfde als een avatar?
ik heb niks tegen bommel, alleen ik vind hem niet sexy sorryquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie sexy van Bommels voor je topic.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 Jacks voor dat uploadicon jedoe!
Zie je! ZIE JE! Ik wíst het wel. Vooral als 'ie loopt te kloten met de lijnrechters ofzeaux, geniale dude. no homoquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat heeft schijnbaar niet geholpen want van Bommel is echt cute as a button
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van julliequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een webicon is een avatar die je niet naar de server van Fok! hebt zitten uploaden maar gewoon via een linkje hebt ingevuld.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niks tegen bommel, alleen ik vind hem niet sexy sorry
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van jullie
Ja!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je! ZIE JE! Ik wíst het wel. Vooral als 'ie loopt te kloten met de lijnrechters ofzeaux, geniale dude. no homo
Je kan HIER even klikken en dan zie je automatisch of je een webicon hebt of niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van jullie
heb verdomme net een nieuwe van FANN gekregen die wil ik houden.![]()
De Duitsers hebben een hekel aan hem omdat hij met veel meer weg komt dan de rest omdat hij gewoon zo tof isquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
En hij steekt steeds z'n duim op en dan knipoogt ie
Hij is de leukstequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan HIER even klikken en dan zie je automatisch of je een webicon hebt of niet.
Echt!? Heb je geklikt!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha jij maakt me blij op de vroege morgenik netjes erop klikken hahaha heb je bommel weer
Ja, da's leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
Toch niet die teringlijer die Robben door midden probeerde te trappen!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
Ik vond zo'n Uruguaynees wel leuk gisteren. Lang haar, glanzend. Wel jong!
Daar voel ik toch niks van. Ik ga hem opzoeken. Daarna stalken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch niet die teringlijer die Robben door midden probeerde te trappen!?
Van het NL elftal bedoel ik natuurlijk want JIJ bent de leukstequote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, da's leuk!![]()
Sowieso thumbs up mensen!
Zo, dat zou toch stoer zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga vandaag toch maar eens proberen die kaarten te winnen voor de finale, bij 538.
Ja ik roep al die tijd al dat ik voor geen goud naar ZA zou gaan, maar voor de finale wil ik wel een uitzondering makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |