Nou, dat heeft schijnbaar niet geholpen want van Bommel is echt cute as a buttonquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.
zo zat ik vroeger in de box enzo, dachten mijn ouders dat ik knipoogde hahaha toen ik 4 was is mijn oog maar eens rechtgezet in het WG door japannertjes.
Een webicon is een avatar die je niet naar de server van Fok! hebt zitten uploaden maar gewoon via een linkje hebt ingevuld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
ff een vraagje, is een webicon het zelfde als een avatar?
ik heb niks tegen bommel, alleen ik vind hem niet sexy sorryquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie sexy van Bommels voor je topic.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 Jacks voor dat uploadicon jedoe!
Zie je! ZIE JE! Ik wíst het wel. Vooral als 'ie loopt te kloten met de lijnrechters ofzeaux, geniale dude. no homoquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat heeft schijnbaar niet geholpen want van Bommel is echt cute as a button
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van julliequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een webicon is een avatar die je niet naar de server van Fok! hebt zitten uploaden maar gewoon via een linkje hebt ingevuld.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb niks tegen bommel, alleen ik vind hem niet sexy sorry
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van jullie
Ja!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je! ZIE JE! Ik wíst het wel. Vooral als 'ie loopt te kloten met de lijnrechters ofzeaux, geniale dude. no homo
Je kan HIER even klikken en dan zie je automatisch of je een webicon hebt of niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik allemaal niet hoor, nou als ze het invoeren en ik heb geen plaatje meer dan roep ik wel de hulp in van 1 van jullie
heb verdomme net een nieuwe van FANN gekregen die wil ik houden.![]()
De Duitsers hebben een hekel aan hem omdat hij met veel meer weg komt dan de rest omdat hij gewoon zo tof isquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
En hij steekt steeds z'n duim op en dan knipoogt ie
Hij is de leukstequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan HIER even klikken en dan zie je automatisch of je een webicon hebt of niet.
Echt!? Heb je geklikt!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha jij maakt me blij op de vroege morgenik netjes erop klikken hahaha heb je bommel weer
Ja, da's leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
Toch niet die teringlijer die Robben door midden probeerde te trappen!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
Ik vond zo'n Uruguaynees wel leuk gisteren. Lang haar, glanzend. Wel jong!
Daar voel ik toch niks van. Ik ga hem opzoeken. Daarna stalken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch niet die teringlijer die Robben door midden probeerde te trappen!?
Van het NL elftal bedoel ik natuurlijk want JIJ bent de leukstequote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, da's leuk!![]()
Sowieso thumbs up mensen!
Zo, dat zou toch stoer zijn!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ga vandaag toch maar eens proberen die kaarten te winnen voor de finale, bij 538.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |