Wie drinkt er nou alcohol tijdens de finale?! Dan kan je toch niet gefocussed de Duitsers beledigenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hou m'n hart vast als er zondag 100.000 man komt kijken en ze verliezen.
Hitte, alcohol... Dan breekt de pleuris uit, let maar op
Gister was er al hondenbrigade en hordes pliesie in Gouda aanwezigquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
lees niks in de krant over relletjes, al horen we tegenwoordig nog weinig wat hier gebeurd, maar er gebeurd nog zat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat het wel "gezellig" zou worden in 020.... de beelden van het Museumplein zagen er nog leuk uit, maar dan kun je helaas verwachten dat niet leuk blijft, ondanks de overwinning.
Ja, dat zenden ze dan weer niet uit op ZDF hèquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, trouwens.
Mooi beelden gister tijdens 't interview van Jack van Gelder (sorry Gert) met de Jong en cd Vaart, en dat Sneijder er zo bij komt zitten.
In Klundert? 100.000 man??quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:03 schreef Deisyy het volgende:
daar werd uit blijdschap met bakstenen gegooid![]()
Het is een gracht. Onderdeel van de oude vesting. En in Klundert breekt de pleuris niet uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Klundert? 100.000 man??![]()
Past dat allemaal wel in de vijver??
Nou, vooralsnog ben ik vooral benieuwd of de dorpskroeg in S'veen zondag open is zodat men daar de wedstrijd kan kijken, dat zou wel een unicum zijn, volgens mij heb ik nog maar een keer eerder meegemaakt dat de kroeg op zondag open was, maar dat was niet met een eigenaar die uit het dorp zelf kwam.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees niks in de krant over relletjes, al horen we tegenwoordig nog weinig wat hier gebeurd, maar er gebeurd nog zat.
zoon is ook veilig thuis die was de stad in kijken in de kroeg met vrienden. maar slaapt nog dus misschien heeft hij nog *nieuwtjes* straks
inbefore flauwe gracht grapjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, eerste halve liter zit er in, jongens
Buuuhh gadverdamme wat een slijmbal, die Jackquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, trouwens.
Mooi beelden gister tijdens 't interview van Jack van Gelder (sorry Gert) met de Jong en cd Vaart, en dat Sneijder er zo bij komt zitten.
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie sexy van Bommels voor je topic.
Niets tegen van Bommel hè.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is hier sexy aan??? heeft ie wat aan zijn ogen, oh zie het al, hij heeft een lui oog,.
zo zat ik vroeger in de box enzo, dachten mijn ouders dat ik knipoogde hahaha toen ik 4 was is mijn oog maar eens rechtgezet in het WG door japannertjes.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 Jacks voor dat uploadicon jedoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |