Korrelatie poep aan je gaatie...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
En nu tijd voor bed![]()
En i.p.v. Stichting Korrelatie kan je altijd terecht op Fok!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
En nu tijd voor bed![]()
En i.p.v. Stichting Korrelatie kan je altijd terecht op Fok!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nos.nl/wk2010/audio/170156-radioverslag-31-robben.html
Dat wordt dus jouw vuurdoopquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:06 schreef Gert het volgende:
Maak 't uit! We staan in de FINALE!![]()
![]()
![]()
Aan alle voetbalminnende ex-rokerts: als je dát doorstaat zonder peuk, ben je er serieus vanaf.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wordt dus jouw vuurdoop![]()
Welterusten.
Toch aardig van zequote:Op woensdag 7 juli 2010 00:41 schreef remlof het volgende:
Wát een wedstrijd! Het had gewoon 4-1 moeten worden, maar goed, wir treffen Deautschland im Finale
Hoop ik
Zulke dingen zou je eigenlijk vaker tegen elkaar moeten zeggen. En ja, kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar het is toch ook fijn dat je zulke dingen nu ook eens hardop durft te zeggen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar dan ga ik vanmiddag even bij haar langs en vertelt ze me als eerst dat ze heel veel van me houdt en blij is dat ik haar zusje ben.
Terwijl we dat eigenlijk nooit tegen elkaar zeggen ook al is het wel zo.
Dat is eng.
Das mooi ... Ik zou de klok wel es terug willen draaienquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zulke dingen zou je eigenlijk vaker tegen elkaar moeten zeggen. En ja, kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar het is toch ook fijn dat je zulke dingen nu ook eens hardop durft te zeggen?
Ik had het eigenlijk nog nooit tegen mijn ouders gezegd. Waarom niet? Omdat je het eigenlijk wel van elkaar weet denk ik. Maar de laatste keer dat ik mijn vader aan de telefoon had heb ik het zomaar wel gezegd. Hij bleef even heel stil en toen was het "en ik heel veel van jou!" Tja, en dan schiet deze emo-kip dus vol.
Dat dus.........daarom vind ik het ook mooi dat Dees haar zus het tegen haar zegt. Wat er precies aan de hand is heb ik even gemist, maar begrijp onderhand wel dat zus ernstig ziek is en een operatie moet ondergaan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi ... Ik zou de klok wel es terug willen draaien
Wat voor sukkels overvallen er nou een Zeeman-filiaal, en dan ook nog een keer om 23.30 uur??quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:31 schreef Soury het volgende:
Verdomme weer een helicopter boven mijn huis. Weer een Zeeman filiaal overvallen.. Ik word echt zwaar naar van die dingen en ga googelen op een raket die ik af kan vuren
nee haha ik denk dat Soury bedoelde, gisterenmiddag was de zeeman overvallen (mijn puberkind liep er net langs) en vanavond hingen er de hele avond helicopters in de lucht, was gisteravond bal volgens mij, wedstrijd was nog niet eens 5 min. begonnen of de brandweer moest hier al uitrukken met 3 wagens, hoppa politie hield waarschijnlijk open dag heb er veel gehoord sirene`s dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor sukkels overvallen er nou een Zeeman-filiaal, en dan ook nog een keer om 23.30 uur??
Echt, het kan niet anders dan dat ze die figuren snel te pakken hebben, want ze zijn overduidelijk te dom om te poepen hun eigen reet af te vegen.
Môgguh
is gewoon liefde van die mug zijn kant, zegt op een bijzondere wijze * goedemorgen Ian, wakker worden*quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, iets heeft mijn rug lek gepriktEn het enige dat ik hier kan vinden is een langpoot mug van 15 bij 15 cm wat betekent dat het een soort verkrachtings-scene was, mijn god, wat een huge motherfucker
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is gewoon liefde van die mug zijn kant, zegt op een bijzondere wijze * goedemorgen Ian, wakker worden*
Die beesten kunnen niet steken lovequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Argh, iets heeft mijn rug lek gepriktEn het enige dat ik hier kan vinden is een langpoot mug van 15 bij 15 cm wat betekent dat het een soort verkrachtings-scene was, mijn god, wat een huge motherfucker
Ja, hier wordt het 'maar' 32 ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt maken
Anyway, zo maar even ijsthee inslaanHet gaat hier weer veel warmer worden, met als hoogtepunt een benauwde 39 (!!!!) graden dit weekend, maar dan zit ik toch lekker in Klundert, dus HA!
Ja, ik dacht al dat het wel "gezellig" zou worden in 020.... de beelden van het Museumplein zagen er nog leuk uit, maar dan kun je helaas verwachten dat niet leuk blijft, ondanks de overwinning.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee haha ik denk dat Soury bedoelde, gisterenmiddag was de zeeman overvallen (mijn puberkind liep er net langs) en vanavond hingen er de hele avond helicopters in de lucht, was gisteravond bal volgens mij, wedstrijd was nog niet eens 5 min. begonnen of de brandweer moest hier al uitrukken met 3 wagens, hoppa politie hield waarschijnlijk open dag heb er veel gehoord sirene`s dan.
Dan was hij gewapendquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die beesten kunnen niet steken love![]()
Ja, en in Klundert hebben ze een vijver, dubbel-HA!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat Meer me elke ochtend met een stiletto wakker komt maken
Anyway, zo maar even ijsthee inslaanHet gaat hier weer veel warmer worden, met als hoogtepunt een benauwde 39 (!!!!) graden dit weekend, maar dan zit ik toch lekker in Klundert, dus HA!
Ik ga samen met de kat onder het bed liggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hier wordt het 'maar' 32 ofzo
Hehehequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en in Klundert hebben ze een vijver, dubbel-HA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |