Ik bedoel de normale foto's.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat soort foto's kun je ook maar beter niet op een openbaar forum zetten, nee.
Ah, ok. Kan ik wel begrijpen eik. Hij was wrs bezopen en dat ziet er natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Feauteaux van de meet, wou die niet hier op het forum hebben, geloof ik.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik lijk nog 't meest op Christiano Ronaldo,
quote:
Ik gebruik al weken de nieuwe lay-out en zie dus al weken geen ava bij je.quote:
Zeik niet en reaguur erop door 't te fixen, heaumeaux.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaah, welke dildo vond het nodig dat al zo fix te doen!?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik gebruik al weken de nieuwe lay-out en zie dus al weken geen ava bij je.
Whaha!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeik niet en reaguur erop door 't te fixen, heaumeaux.
En het is pas woensdagquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat was meteen genoeg geenstijl voor de komende week.
En jij verwacht nu dat ik, nu we in de finale zitten, mijn holland-ava weghaal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
Maar Pietje, ik mis bij jou dat gezellige gifje ook wel, met dat boek met al die users...
Een beetje het grote boek van Sinterklaas, het was altijd een geruststelling dat ik erin stond
Ja want sommige users gebruiken een webicon van 1MB en die moet dan ook helemaal laden en dat is zwaar en weet ik veel.quote:
Inderdaad. Godver, ik kan hier niet mee omgaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:00 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij weet ik me nog te herinneren dat er een ongeschreven voorkeur voor webicons was want die hoefden tenminste niet op de toch al overbelaste FOK!server te worden geüpload....
Nee, maar kun je ze niet laten rouleren ofzo, gewoon omdat het roeleertquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij verwacht nu dat ik, nu we in de finale zitten, mijn holland-ava weghaal.
No way.
Ik zie er een smurf in. Boosaardige smurf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Die van Ian?? Das toch gewoon een vogelverschrikker?
Wel een evil-one, dat dan wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |