ja had je kutdag vandaag Disanaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bed
IIk ga ervan uit dat de cllubs zelf nu ook controlerenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn held Pluisje was al aardig aan de coke hoor toen hij nog een balletje trapte.
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?quote:
Ja, of de politie houd open dag, hoor in de verte alleen maar sirene`s tussen het vuurwerk door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is er carnaval in de stad of zo
Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbijquote:
niets is zeker, dat zag je maar aan Youri van Gelder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
IIk ga ervan uit dat de cllubs zelf nu ook controleren
Waarom was het voor jou een kutdag?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bed
kelere... aan de ene kant denk ik domkop ga die kooi dan uit !quote:
je krijgt ff knuffel van mequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbij![]()
Liep er hier iemand met vuurwerk door de straat, hop, meteen alle katten onder de stoelen
Zeg dat wel, tot op het eind staat die reporter nog lacherig en stoer te doen. Maar als die oppasser niet rustig was gebleven en niet had geweten hoe te handelen, dan was dat knulletje leeuwenvoer geweest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?
Maar hij is wel de enige bij die dokter die gebeten is door een leeuwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?
volgens mij had de schat niet eens door dat ie ECHT in gevaar wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, tot op het eind staat die reporter nog lacherig en stoer te doen. Maar als die oppasser niet rustig was gebleven en niet had geweten hoe te handelen, dan was dat knulletje leeuwenvoer geweest.
Gewoon, dingen des levensquote:
Ja, dat is dan wel weer stoerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij is wel de enige bij die dokter die gebeten is door een leeuw![]()
Ja, dat ken ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbij![]()
Daarom, zou lullig zijn als ze nu gedisqualificeert wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niets is zeker, dat zag je maar aan Youri van Gelder.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, dingen des levens![]()
Wanneer houden de fans trouwens op met die vuvuzela's? Er zit hier zo'n roedel verspreid over de buurt naar elkaar te loeien.
Nou en of ie in gevaar was.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij had de schat niet eens door dat ie ECHT in gevaar was![]()
maar dat was ie ECHT WEL !!!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.![]()
Ben wel blij dat we gewonnen hebben.![]()
doe maar nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of ie in gevaar was.
Even zoeken naar dat filmpje van die vader is die voor de ogen van zijn gezin wordt verscheurd?
ik heb vanavond voor het eerst steeds op mijn oranje Vuvuzela geblazen, en er blies steeds iemand terug hahahaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen al die vuvuzela's ontploffen.
Ik moet ook niet aan zondag denken
Dees, zondag gaan we gewoon hier met z'n tweeën zitten mopperenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen al die vuvuzela's ontploffen.
Ik moet ook niet aan zondag denken
Klopt ik heb geen hormoon meer overquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo dacht dat jullie al een beetje te oud waren om die dagen te hebben
Raar hèquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.![]()
Ben wel blij dat we gewonnen hebben.![]()
Ik ben niet van ijsjes, but do enjoy.![]()
Er waren er een paar die dat beter niet hadden kunnen doen. Robben stond overigens overtuigend te playback-en.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
viel het jullie ook op, dat het merendeel van de voetballershet volkslied meezongen.
Blijf maar jezelf ff Meer kan je niet doen...quote:
Ja dat bedoel ik, dat is hier dus ook aan de gang. Hebben we satellieten en mobieltjes, gaan mensen via de toeter met elkaar communicerenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb vanavond voor het eerst steeds op mijn oranje Vuvuzela geblazen, en er blies steeds iemand terug hahaha
Heb ik een paar uur geleden op euronieuws gezien maar toen moest dat beest een doos openmaken,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoorde net een verhaaltje van mijn zus, die beweert dat er in Duitsland een octopus is die de wedstrijden voorspelt.
Hij gaat in het schaaltje liggen van de club waarvan hij denkt dat die wint.
Voor zondag heeft hij ook al voorspeld, en daar zijn de Duitsers niet blij mee, want hij ging in het schaaltje van Nederland liggen.
Tot nu toe heeft hij alles goed voorspeld.
Als het niet waar is, ik heb het ook maar gehoord.
Vrijdag is de grote dag en aan daarna wil ik nog even niet denken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dees, zondag gaan we gewoon hier met z'n tweeën zitten mopperen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik een paar uur geleden op euronieuws gezien maar toen moest dat beest een doos openmaken,
Duitsland of Spanje...
en hij maakte de doos open van Spanje..
was echt op TV geen trucage volgens mij
Dat zei ik vanavond nog, als we er iets aan hadden kunnen doen hadden we allang gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf maar jezelf ff Meer kan je niet doen...
Ik zal aan jullie denken. En wat daarna komt, komt daarna.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrijdag is de grote dag en aan daarna wil ik nog even niet denken.
Maar als ik wil mopperen doen we het samen
neh...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of ie in gevaar was.
Even zoeken naar dat filmpje van die vader is die voor de ogen van zijn gezin wordt verscheurd?
Spanje is ook goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik een paar uur geleden op euronieuws gezien maar toen moest dat beest een doos openmaken,
Duitsland of Spanje...
en hij maakte de doos open van Spanje..
was echt op TV geen trucage volgens mij
Lang leven de oestrogeenquote:
Doe ik.quote:[b]Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef liesje1979 het volgende:[/b
Als je zondag je oranje lippestift maar op doet
slaap lekker BQquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe ik.![]()
En nu mijn mand in.
Don't let the bedbugs bite you.
De zeeman??? je venzint het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
Weer een helicopter hier over me, vanmiddag was de Zeeman in de kinkerstraat overvallen. Hoe verzin je hetIk word gek van dat ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |