De titel is een beetje overdreven, maar zo zie je maar weer, zelfs stoeien met een leeuw in gevangenschap kan pijn doenquote:

Titel is juist goed, want je blijft in spanningquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De titel is een beetje overdreven, maar zo zie je maar weer, zelfs stoeien met een leeuw in gevangenschap kan pijn doen

Bij mij weten wordt er geen dope gebruikt, maar dat dachten ze ook altijd bij de tour de francequote:

Mijn held Pluisje was al aardig aan de coke hoor toen hij nog een balletje trapte.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten wordt er geen dope gebruikt, maar dat dachten ze ook altijd bij de tour de france

ik vind alles goed vanavondquote:

Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind alles goed vanavondben gelukkig vandaag.
Laysa haar stem weer gehoord, alles ging goed, vanavond mooie voetbalavond was een rare vreemde dag.

ja had je kutdag vandaag Disanaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bed

IIk ga ervan uit dat de cllubs zelf nu ook controlerenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mijn held Pluisje was al aardig aan de coke hoor toen hij nog een balletje trapte.

Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?quote:

Ja, of de politie houd open dag, hoor in de verte alleen maar sirene`s tussen het vuurwerk door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is er carnaval in de stad of zo

Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbijquote:

niets is zeker, dat zag je maar aan Youri van Gelder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
IIk ga ervan uit dat de cllubs zelf nu ook controleren

Waarom was het voor jou een kutdag?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bed

kelere... aan de ene kant denk ik domkop ga die kooi dan uit !quote:

je krijgt ff knuffel van mequote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach je kent dat wel, zo'n dag. Hij is alweer bijna voorbij![]()
Liep er hier iemand met vuurwerk door de straat, hop, meteen alle katten onder de stoelen

Zeg dat wel, tot op het eind staat die reporter nog lacherig en stoer te doen. Maar als die oppasser niet rustig was gebleven en niet had geweten hoe te handelen, dan was dat knulletje leeuwenvoer geweest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?

Maar hij is wel de enige bij die dokter die gebeten is door een leeuwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het meer dom dan eng. Wat denken die mannen nou? Dat ze zo'n schattig filmpje kunnen maken als met die uitgezette leeuw?

volgens mij had de schat niet eens door dat ie ECHT in gevaar wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, tot op het eind staat die reporter nog lacherig en stoer te doen. Maar als die oppasser niet rustig was gebleven en niet had geweten hoe te handelen, dan was dat knulletje leeuwenvoer geweest.

Gewoon, dingen des levensquote:

Ja, dat is dan wel weer stoerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar hij is wel de enige bij die dokter die gebeten is door een leeuw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |