Buitenechtelijke relaties is traditie in het koningklijk huisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met Maxima, hoop niet dat de jongens al onder de dousche staan
Dat is de meest debiele actie... Er zit ijzerdraad in. Daar laat je je kind echt niet mee spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet die beessies straks weer terugbrengen heh...![]()
daar mogen de arme negerkindertjes straks mee spelen![]()
http://www.telegraaf.nl/a(...)landen__.html?p=11,1
stuur ze dan een paar kilo rijst denk ik dan, maar jah... wie ben ik?
Maxima is een beetje stout geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met Maxima, hoop niet dat de jongens al onder de dousche staan
Maar niet domquote:
De evt. oogst krijgen ze zeker nietquote:
ook dat nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de meest debiele actie... Er zit ijzerdraad in. Daar laat je je kind echt niet mee spelen
Ja hoor moeten ze nu nog in een potje pissenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef HiDiHo het volgende:
En nu maar hopen dat ze door de dopingcontrole komen![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor moeten ze nu nog in een potje pissen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Laten ze blij zijn dat het Alex is en niet prins Friso
Zoooooooooooo dom zijn ze nietquote:
De titel is een beetje overdreven, maar zo zie je maar weer, zelfs stoeien met een leeuw in gevangenschap kan pijn doenquote:
Titel is juist goed, want je blijft in spanningquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De titel is een beetje overdreven, maar zo zie je maar weer, zelfs stoeien met een leeuw in gevangenschap kan pijn doen
Bij mij weten wordt er geen dope gebruikt, maar dat dachten ze ook altijd bij de tour de francequote:
Mijn held Pluisje was al aardig aan de coke hoor toen hij nog een balletje trapte.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij weten wordt er geen dope gebruikt, maar dat dachten ze ook altijd bij de tour de france
ik vind alles goed vanavondquote:
Nou ik vond het maar een kutdag, nog even en ik mag naar bedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind alles goed vanavondben gelukkig vandaag.
Laysa haar stem weer gehoord, alles ging goed, vanavond mooie voetbalavond was een rare vreemde dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |