Huilsmurf!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was godverdegodver zo tevreden met mijn fijne, puickende, kecke Oranje Auron.
Ja, ga maar lelijk doen, moet ik nog opletten wiens naam er boven jouw avatar staat ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie er een smurf in. Boosaardige smurf.
Ik zie 'm echt. Zelfs zijn smurfenwipneus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:10 schreef Leandra het volgende:
Ja, ga maar lelijk doen, moet ik nog opletten wiens naam er boven jouw avatar staat ook
Heeft hij gewoon meerdere avatars geüpload en krijg ik de gratis versie te zien en jij de full-abo versie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie 'm echt. Zelfs zijn smurfenwipneus.
Ik heb een jpeg van 3,4 kb en m'n voormalige webicon is een jpeg van 60x60 geworden van 3,2 kbquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als ze alleen nog upload icons willen gebruiken mogen ze de limiet wel verhogen tot minstens 120 kb. Bijna onmogelijk om een toffe jpg te maken van 30 kb.
We zien dezelfde, we zien er alleen iets anders in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:14 schreef Leandra het volgende:
Heeft hij gewoon meerdere avatars geüpload en krijg ik de gratis versie te zien en jij de full-abo versie?
quote:
Ja, maar dat is een simpel opgebouwd plaatje waar het niet erg van is als je kwaliteitsverlies hebt omdat er niet veel detail op staatquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een jpeg van 3,4 kb en m'n voormalige webicon is een jpeg van 60x60 geworden van 3,2 kb
Oh okay, je zag dus wel dat ik er een evil scarecrow in kon zien?? Want ik snapte die smurf echt nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zien dezelfde, we zien er alleen iets anders in.
Ik moet trouwens eens even kijken wat ik met de avatar van Soneal kan doen, dat is een onderdeel van een zelfgemaakte foto.... nog net niet in raw gemaakt denk ik, maar het origineel is enorm groot (en zwaar)quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een simpel opgebouwd plaatje waar het niet erg van is als je kwaliteitsverlies hebt omdat er niet veel detail op staatIk maak ze altijd zelf en dan is het een ander verhaal.
Ja, die scarecrow zag ik ook wel. Maar ik zag ook een Halloween pompoen. En een smurf.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
Oh okay, je zag dus wel dat ik er een evil scarecrow in kon zien?? Want ik snapte die smurf echt niet
Ook in dat gifje van Gert die zonder toestemming geplaatst wordt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
In een gifje kan je een virus plaatsen waarbij de browser over je nek gaat. Als er dan geen FA online is begint iedereen te mekkeren.
nou vind ik Gert helemaal leukquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef beequeen het volgende:
Hij kan ook lekker dansen, heksje.![]()
[ afbeelding ]
En in de laatste minuut is besloten het nog maar 's te verhogen naar 50kb, want vooraf plannen in plaats van ter plekke rondkutten is voor homo's.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger mochten die upload icons zelfs maar 10kb zijn, dus we moeten nog blij zijn met die 30kb
Je ava staat er nog gewoonquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou vind ik Gert helemaal leukzo lekker soepeltjes in de heupen zie ik ook
Jup, alles in orde. Geen paniek. Iedereen rustig blijven. Ook omdat je dat gewoon zelf kan zien dat je ava er nog staat.quote:
Dan neem je die ook, je kunt meer dan één avatar uploaden en dan wissel je gewoon af en toe met welke je gebruiktquote:
Wat is er goande?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
Gert, als er nu wel een virus in dat gifje kan. Zorg dat het een goede is.
Beetje flauw vind ik het dat die zomaar geplaatst wordt. Ik zou dat zo niet tof vinden. Mensen maken zelf wel uit wat en wanneer ze iets van zichzelf laten zien.
Maar ik héb geen kwaad fluffy beestjequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan neem je die ook, je kunt meer dan één avatar uploaden en dan wissel je gewoon af en toe met welke je gebruikt
Gewoon lief aan Ian vragen, misschien heeft hij er nog een over, en anders gewoon die van hem nemen, doet ie zelf ook niet moeilijk overquote:
Dat is wel te hopen want van Bommel isquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat maar.![]()
Gert is leukerder dan van Bommel. Dat wel!
Mwa, er zelf voor kiezen om voor een camera te gaan staan is niet echt een bezwaar tegen plaatsing maken, denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
Gert, als er nu wel een virus in dat gifje kan. Zorg dat het een goede is.
Beetje flauw vind ik het dat die zomaar geplaatst wordt. Ik zou dat zo niet tof vinden. Mensen maken zelf wel uit wat en wanneer ze iets van zichzelf laten zien.
Nou, 80 Bommels voor deze post.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen want van Bommel is
Zal ik dat doen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon lief aan Ian vragen, misschien heeft hij er nog een over, en anders gewoon die van hem nemen, doet ie zelf ook niet moeilijk over![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook in dat gifje van Gert die zonder toestemming geplaatst wordt?
Al staat die in zijn fotoboek. Lekker belangrijk. Dan nog maak je het zelf wel uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, er zelf voor kiezen om voor een camera te gaan staan is niet echt een bezwaar tegen plaatsing maken, denk ik
misschien kun je op die sjaal onze namen voorbij laten komen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En jij verwacht nu dat ik, nu we in de finale zitten, mijn holland-ava weghaal.
No way.
Ah, there you are, my Bommel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Die digitale shit verdwijnt nooooooit meer!![]()
Nou ja, ik word niet totaal afgefikt, én: geen gaatjes.![]()
Was al bezig hè.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik dat doen?
Ian, heb jij nog een kwaad pluizig beestje voor mij ergens in een donker stoffig hoekje liggen?
Wehehehe, mensen zonder avaquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien kun je op die sjaal onze namen voorbij laten komen?
Kijk dan, Ian is gewoon lief, en geeft direct wat je vraagt, en dan ook nog in de juiste kleurquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, 80 Bommels voor deze post.
Ian, hit it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |