Ja ik roep al die tijd al dat ik voor geen goud naar ZA zou gaan, maar voor de finale wil ik wel een uitzondering makenquote:
Vergeet Cocu nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:37 schreef Noek het volgende:
Van Marwijk en de Boer dragen goede pakken zeg. Tres cool!
Zien er slik uit.
quote:
quote:
Nu niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaa, ventje... Je inbox is vol.
Zolang je 't bier en de bitterballen verzorgt klaagt niemand heurquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
Verder kijk ik ook wel naar de partij zelf hoor.![]()
2 minuten ofzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Samen met Frank de Boer en Danny Hesp de assisteneten van ome Bert.
Pics?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, wat die met z'n haar heeft gedaan! WALCHELIJK!!
Doe jij ook al zuipen tijdens de wedstrijd!?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zolang je 't bier en de bitterballen verzorgt klaagt niemand heur [ afbeelding ]
Neuh, alleen wat biertjes tegen de spanning. Gister in de kroeg stond iedereen de eindoverwinning al te vieren omdat ze dachten dat 't fluitsignaal (geel Bommel) het eindsignaal wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe jij ook al zuipen tijdens de wedstrijd!?
Ja ik ook verdomme, sowieso een beetje van Bommel geel geven, ben je helemaal van de pot gerukt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, alleen wat biertjes tegen de spanning. Gister in de kroeg stond iedereen de eindoverwinning al te vieren omdat ze dachten dat 't fluitsignaal (geel Bommel) het eindsignaal was.
Wat ontzettend stoer is dat. Is ze daar ook gebleven of weer vluks terug naar huis?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:41 schreef CarOnline het volgende:
De Juf van de kinders had dus echt kaarten gewonnen, wat ongelovelijk vet.
Was er nog iemand in het hotel geweest die had 30 VIP kaarten over. Zaten ze dus in het VIP gedeelte met 18 Nederlanders en 1 Japanner tijdens NL-JAP![]()
Maar wat gaaf, een safari erbij en nog wat excursies. Er zat ook iemand bij en die had de reis ervoor óók al gewonnen
Ja maar, ja maar...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef Noek het volgende:
Mark heeft een slechte gezichtsdag.
[ afbeelding ]
Tink, je moet Mark als ava nemen.
Zolang je die met die lotto ballen maar neemt. Die is prachtigquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd kutzooi, want mijn webicon is groter dan 60x60![]()
Maar ik ga wel even klieren....
Terug naar huus he.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend stoer is dat. Is ze daar ook gebleven of weer vluks terug naar huis?
Jaaa hier ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, alleen wat biertjes tegen de spanning. Gister in de kroeg stond iedereen de eindoverwinning al te vieren omdat ze dachten dat 't fluitsignaal (geel Bommel) het eindsignaal was.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaa hier ookIedereen was naar buiten gestormd haha, staat er eentje in de deuropening van de kroeg te schreeuwen dat ze nog niet klaar zijn, dus toen moest er ineens 70 man door een kleine deuropening en dat ging niet. Iedereen vastgeklemd
En toen alsnog fluitsignaal en toen vielen we met z'n allen letterlijk terug naar buiten.
Ja zieje, tis best haalbaar, gewoon effe 102e beller worden na dat fluitjequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:41 schreef CarOnline het volgende:
De Juf van de kinders had dus echt kaarten gewonnen, wat ongelovelijk vet.
Was er nog iemand in het hotel geweest die had 30 VIP kaarten over. Zaten ze dus in het VIP gedeelte met 18 Nederlanders en 1 Japanner tijdens NL-JAP![]()
Maar wat gaaf, een safari erbij en nog wat excursies. Er zat ook iemand bij en die had de reis ervoor óók al gewonnen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Van Bommel vindt het ook grappig
[ afbeelding ]
Haha ja die fotoquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Van Bommel vindt het ook grappig
[ afbeelding ]
Dan maak ik vanavond toch precies dezelfde voor je maar dan met van Bommelquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...![]()
![]()
![]()
Auron is ook tof en deze heeft Mera voor me gemaakt![]()
Nou wil ik een Mark van Bommel ava, verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |