Als synoniem voor de wallen met coffeeshops. Ik weet niet zeker of je daar nu zo trots op moet zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is over de hele wereld bekend.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat heb jij daar wezenlijk aan bijgedragen Heatwave aan wat Amsterdam te bieden heeft? Of loop je anders altijd een beetje te pochen met het resultaat van anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Wat is er nou mis met trots zijn op 'je' stad?
En Den Haag is gewoon de leukste stad van Nederland. En daarmee basta!
Op zich niets. Dat wil zeggen, dat ik het niet snap gaat je toch niet tegenhoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, laat ik dan dan 'verkondigen dat je ergens blij mee bent' noemenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich niets. Dat wil zeggen, dat ik het niet snap gaat je toch niet tegenhouden. Vul voor stad bijv. ook voetbalteam in.
Zo ben ik ook heel blij met mijn bed en die ga ik zo weer eens van dichtbij bewonderenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik dan dan 'verkondigen dat je ergens blij mee bent' noemen
Als je gewoon voor Amsterdam als stad kiets krijg je er gratis de leukste club bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich niets. Dat wil zeggen, dat ik het niet snap gaat je toch niet tegenhouden. Vul voor stad bijv. ook voetbalteam in.
De Nederlands elftaldiscussie hebben we een topic geleden al gevoerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo ben ik ook heel blij met mijn bed en die ga ik zo weer eens van dichtbij bewonderen
Helemaal niks, ik ben zwaar urbanistisch!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga eens even een nachtje goed slapen. Morgennacht wordt em denk ik niet. Kort, bezopen en vol euforie.
Slaap lekker mensen en Amsterdammers!trustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, te weinig slaap gehad vannachtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis er tijd voor, met je "die bed".
Dat snap ik weer wel. Ik zou ook blij zijn met Den Haag.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik dan dan 'verkondigen dat je ergens blij mee bent' noemen
quote:
Nu kan ik wel met Berend Botje aankomen, maar dat lijkt me beter van niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik ben zwaar urbanistisch!
Ik ben een Zwollenaar,
een echte Zwollenaar.
Ik doe niet vaak zo raar,
in 't volle openbaar.
Onder de Peperbus,
is 't leven glad en knus.
Bekijk m'n vingers maar,
ik ben een Zwollenaar!
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
Tering, schijfdefragmentatie duurt al sinds 4 uur ofzo.
En als die klaar is merk je dr geen fuck vanquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
Echt wel. Mits je PC intussen 20 jaar oud is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als die klaar is merk je dr geen fuck van
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Slapen en dan een weekje naar dat klote dorp dat Heatwave Amsterdam noemt!
Maakt dat zoveel verschil dan? Zit alleen maar op fok!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gek als je je PC gebruikt in de tussentijd.
Nah ja, wist zo gauw niets anders. Dinges is de laatste tijd vrij traag.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als die klaar is merk je dr geen fuck van
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 19 minuten opstarttijd of 18 en 45 seconde?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echt wel. Mits je PC intussen 20 jaar oud is.
Slechts een jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echt wel. Mits je PC intussen 20 jaar oud is.
Toen was het het verschil tussen vijf en drie. Dat merk je. Als je niet defragmenteerde kon je langer koffie drinken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk je echt dat je het verschil zal merken tussen 19 minuten opstarttijd of 18 en 45 seconde?
Vergeet de bom niet! Dan kan jet het opblazen!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Maar morgen eerst naar Hengeloooo
Lang leve, Brabant!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je daar een bom voor nodig?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet de bom niet! Dan kan jet het opblazen!
Leve de Hertog!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lang leve, Brabant!
Lang leve, de Brabantse Leeuw!
Op Zaterdag zijn de winkels open en op Maandag zeker weer.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
Bah, vd week mijn bureaulamp gesloopt (uiteraard op een zaterdag zodat je geen nieuwe meer kunt halen). Het is nu veel te donker in mijn kamer.
Het gebeurde zaterdagavond toen ik naar mijn bed ging, zondag waren de winkels toevallig open maar niet de winkels waar ik een bureaulamp kon halen. Gister had ik geen zin.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op Zaterdag zijn de winkels open en op Maandag zeker weer.
En als je nou naar Amsterdam gaat had je zelfs op Zondag boodschappen kunnen doen.
mijn pc defragmenteert elke keer als ik hem opstartquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
ik laat mijn broek zakken en begin te helicopteren....dan waait alles wel om.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je hard blazen? Zodat alles omvalt?
Daar heb ik het geduld niet voor.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mijn pc defragmenteert elke keer als ik hem opstart
Er hangt nog een drol uit je gat?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik laat mijn broek zakken en begin te helicopteren....dan waait alles wel om.
Alleen als ik in Amsterdam ben...ik schijt op Amsterdamquote:
Noem je ArTiC nu een nijlpaard?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef CherryLips het volgende:
ik heb ineens een mental picture met kakkende nijlpaarden enzo.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
iddquote:
Dat is heul geen Nijlpaardquote:
Ik denk niet dat je opvalt tussen de andere zwervers.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als ik in Amsterdam ben...ik schijt op Amsterdam
heeft een nijlpaard benen of poten?quote:
Het loopt goed af in je boek !quote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef -Engel- het volgende:
Anway ik ga mijn boekje verder lezen.... dag mensen... droom maar lekker enzo![]()
![]()
Als een paard benen heeft dan een nijlpaard zeker. Zo een gewoon knol zie je overal in 1000 soorten en maten en daar is niks speciaals aan. Een nijlpaard isquote:
Nijlpaarden zijn de dodelijkste dieren op aarde toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een paard benen heeft dan een nijlpaard zeker. Zo een gewoon knol zie je overal in 1000 soorten en maten en daar is niks speciaals aan. Een nijlpaard isEn hij kan mensen doden!
welk dorp?quote:
Volgens mij heb ik inderdaad ook gehoord dat ze verantwoordelijk zijn voor de meeste dodenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn de dodelijkste dieren op aarde toch?
Als zelfs Berend Botje vlucht dan weet je dat je echt in een kutdorp woontquote:
Ik ken het niet uit mijn hoofd maar gaat hij niet juist naar Zuid laren?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als zelfs Berend Botje vlucht dan weet je dat je echt in een kutdorp woont
ja maar toen hij er bijna was bedacht ie zich en is hij naar amerika gevlucht.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken het niet uit mijn hoofd maar gaat hij niet juist naar Zuid laren?
Verstandig. Maar hoe kom je dan ook op het idee om naar Zuid laren te gaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar toen hij er bijna was bedacht ie zich en is hij naar amerika gevlucht.
Hij hoorde dat er flink viel te batsen...bleek een hoax te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verstandig. Maar hoe kom je dan ook op het idee om naar Zuid laren te gaan?
Zou Berend hebben bedacht dat dat vast het zuidelijke gedeelte van Laren was? Want Laren is nog best tof wonen.
quote:Er doen verschillende verhalen de ronde over de persoon die model heeft gestaan voor Berend Botje:
- De edelman Lodewijk van Heiden (1773-1850) telg uit de familie Van Heiden Reinestein, die de havezate Laarwoud te Zuidlaren bewoonde, en de enige Nederlandse zeeheld afkomstig uit Drenthe. Hij bracht lange tijd door in dienst van de Russische tsaar. In 1827 versloeg hij, als een van de geallieerde "drie admiraals", de Ottomaans-Egyptische vloot in de Slag bij Navarino (de laatste grote zeeslag met houten zeilschepen) welke het einde van de Griekse Onafhankelijkheidsoorlog inluidde. De Grieken noemden hem als bevrijder liefkozend bébé (vader), wat mogelijk verbasterd werd tot Berend Botje. In 1832 keerde hij als held in Zuidlaren terug, kon daar niet aarden, vertrok naar Amerika en daarna naar Letland en kwam nooit weer terug.
- Een boertje uit Borger, die lang geleden met zijn scheepje over de Hunze naar Zuidlaren voer. Hij kwam op de Zuidlaardermarkt terecht en ging nooit weerom.
- Een schipper uit Gasselternijveen die een buitenechtelijke relatie in Zuidlaren onderhield. De weg van Gasselternijveen naar Zuidlaren liep via een kanaal en daarna via de Hunze ("De weg was recht, de weg was krom"). De naam Botje heeft betrekking op 's mans geslachtsdeel. Nadat hij deze bijnaam had verworven klinkt het aannemelijk dat hij naar Amerika is vertrokken.
- Bommen Berend, de bijnaam van de bisschop van Münster, die in 1672 de stad Groningen met bommen bestookte.
- Berend Drenth (bijnaam Berend Botje), een rijke reder uit Groningen die zijn wrakke schepen de Oostzee opstuurde om later, als de schepen waren vergaan, het verzekeringsgeld op te strijken. Niet deze Berend Drenth, maar de bemanning kwam nooit weerom
Hij zag een naakte RZ?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij hoorde dat er flink viel te batsen...bleek een hoax te zijn.
Je moet het natuurlijk wel goed schrijven. Het is niet Zuid Laren, het is Zuidlaren.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verstandig. Maar hoe kom je dan ook op het idee om naar Zuid laren te gaan?
Zou Berend hebben bedacht dat dat vast het zuidelijke gedeelte van Laren was? Want Laren is nog best tof wonen.
En hier heb je Laren.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel goed schrijven. Het is niet Zuid Laren, het is Zuidlaren.
Zo heb je hier in de buurt ook Midlaren en Noordlaren. Je had Westlaren maar dat is tegenwoordig een wijk in Zuidlaren.
En een hersentumor.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:27 schreef ArTiC het volgende:
en als je van Laren naar Zuid Laren loopt heb je Blaren
Nee, dat is niet zo ver.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:27 schreef ArTiC het volgende:
en als je van Laren naar Zuid Laren loopt heb je Blaren
het ziet eruit als zuid laren csquote:Op maandag 5 juli 2010 23:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoop dat er morgen na de wedstrijd weer dit soort taferelen voor mijn stamkroeg plaats vinden:
[ afbeelding ]
Wij hebben geen CS. Het was heel vroeger een hotel:"De Koppelpaarden"waar de paarden van de paardetram werden gewisseld.quote:
Hola Boskabouterquote:
dsaarom ziet het er dus uit als een stationquote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij hebben geen CS. Het was heel vroeger een hotel:"De Koppelpaarden"waar de paarden van de paardetram werden gewisseld.
quote:
das groter dan ikquote:
Maar zoveel bier wordt er op geen enkel station gedronken.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dsaarom ziet het er dus uit als een station
OKee, ja er zijn genoeg vrouwen (en ook mannen) die kleiner zijn natuurlijk. Maar desalnietemin vind ik 1.75 klein, zeker voor een Nederlandse man.quote:
gemiddeldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ja er zijn genoeg vrouwen (en ook mannen) die kleiner zijn natuurlijk. Maar desalnietemin vind ik 1.75 klein, zeker voor een Nederlandse man.
t was niet leuk?quote:
OKee, misschien ook wel want een kleiding stuk van de maat S past mij niet. Zit meestal tussen M en L in. En ik heb een normaal postuur, dus....quote:
Dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Pff.. het was wel gezellig, maar hij vindt mij duizend keer leuker dan ik hem. Voelde me daar zooo ongemakkelijk onder. Kan de arme jongen weinig aan doen.
hmm das wel bummer..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Pff.. het was wel gezellig, maar hij vindt mij duizend keer leuker dan ik hem. Voelde me daar zooo ongemakkelijk onder. Kan de arme jongen weinig aan doen.
Je bent gewoon gemiddeldquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, misschien ook wel want een kleiding stuk van de maat S past mij niet. Zit meestal tussen M en L in. En ik heb een normaal postuur, dus....
wat heb je hem gezegt dan?quote:
Oh, zo bedoel je. Ik heb niets gezegd, we hebben gewoon een gezellige avond gehad en wat mij betreft laten we het daarbij, dat heb ik niet uitgesproken. Als hij de signalen niet heeft opgepikt en erover begint, dan zal ik hem het een en ander vertellen. (Stiekem hoop ik dat ik daar onderuit kom..quote:
dan hoop ik met je mee, want als er iets kut is, dan is het dat welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ik heb niets gezegd, we hebben gewoon een gezellige avond gehad en wat mij betreft laten we het daarbij, dat heb ik niet uitgesproken. Als hij de signalen niet heeft opgepikt en erover begint, dan zal ik hem het een en ander vertellen. (Stiekem hoop ik dat ik daar onderuit kom..)
Toch jammer. Was dit de date met Panama-man?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:20 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je. Ik heb niets gezegd, we hebben gewoon een gezellige avond gehad en wat mij betreft laten we het daarbij, dat heb ik niet uitgesproken. Als hij de signalen niet heeft opgepikt en erover begint, dan zal ik hem het een en ander vertellen. (Stiekem hoop ik dat ik daar onderuit kom..)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch jammer. Was dit de date met Panama-man?
Ik vraag het me ook af. Alles aan hem stond me zooo tegen, en dat is natuurlijk onzin want een week geleden was hij écht leuk. Je zou denken dat dat niet binnen een week anders is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:34 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik mij dan afvraag: Is er dan eerst wel een klik en later niet meer? Of merk je tijdens de date pas dat het toch anders is dan je dacht of hoopte?
ik weet wat het is!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Alles aan hem stond me zooo tegen, en dat is natuurlijk onzin want een week geleden was hij écht leuk. Je zou denken dat dat niet binnen een week anders is.
Nu was je nuchter en toen niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af. Alles aan hem stond me zooo tegen, en dat is natuurlijk onzin want een week geleden was hij écht leuk. Je zou denken dat dat niet binnen een week anders is.
Balen van je datequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:50 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken, toen ook niet.
Daar kom ik net vandaan! Was in Hotel Arena.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:51 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Altijd! Kom je gezellig naar het bruisende Amsterdam?
quote:
Je had een date in hotel arena?! Of mis ik de helftquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan! Was in Hotel Arena.
Hoiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BRABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en van je hela hola doe der nog maar 1, doe der nog maar 1
idd...vies woord...vrouwquote:
Nee hoor, heb je goed samen gevat!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:54 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Je had een date in hotel arena?! Of mis ik de helft
Mijn horloge welquote:
quote:
quote:
Oh, ik kan wel lezen ;-) Maar bij H-A dacht ik niet meteen aan een leuke date omgeving, maar heej, ik ben er dan ook nog nooit geweestquote:
Is wel leuk hoor, ze hebben een mooi terras en je kan ook binnen loungen, prima omgeving voor een date.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:59 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Oh, ik kan wel lezen ;-) Maar bij H-A dacht ik niet meteen aan een leuke date omgeving, maar heej, ik ben er dan ook nog nooit geweest
Jammer dat het geen succes was en je na afloop niet samen het Oosterpark in kon duiken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Is wel leuk hoor, ze hebben een mooi terras en je kan ook binnen loungen, prima omgeving voor een date.
Check! Nou jah, idd jammer van je date! Op naar de volgendequote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Is wel leuk hoor, ze hebben een mooi terras en je kan ook binnen loungen, prima omgeving voor een date.
Hij had het vast wel gewild.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Jammer dat het geen succes was en je na afloop niet samen het Oosterpark in kon duiken.
Ja, NEXT!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:11 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Check! Nou jah, idd jammer van je date! Op naar de volgende
nee, ben ziek thuis, dus kan uitslapen wat ik wilquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:12 schreef Gwydion het volgende:
[..]
't is nog te vroeg om te slapen!?
of moet je heeeeeeeel vroeg op?
Ah, jij lost mij afquote:
Slaap lekker articquote:
*haakt af*quote:
Jij ook straksquote:
Wat een nerd. Hij heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt.quote:
thanksquote:
Ga jij nu tips geven?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een nerd. Hij heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt.![]()
Je werd zeker overladen met complimentjes enzo?![]()
Hij had gewoon i.p.v. daarvan een kleine ´belediging´ moeten maken, iets van ´hey, je haar zat vorige keer veel leuker´ of ´wat een rare nagellak heb je´.
Daardoor voelt de vrouw zich onzekerder en denkt ´help, als zelfs hij me al niet moet´, waardoor jij weer meer in hem gaat zien.
Volgende keer beter.
Jij hebt helemaal geen verstand van zulke dingen, hadden we al besloten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een nerd. Hij heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt.![]()
Je werd zeker overladen met complimentjes enzo?![]()
Hij had gewoon i.p.v. daarvan een kleine ´belediging´ moeten maken, iets van ´hey, je haar zat vorige keer veel leuker´ of ´wat een rare nagellak heb je´.
Daardoor voelt de vrouw zich onzekerder en denkt ´help, als zelfs hij me al niet moet´, waardoor jij weer meer in hem gaat zien.
Volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ja. De eerste 5 minuten zijn geen probleem.
Nee, maar, opzich heb ik daar wel een punt toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:daarna komen dus dit soort problemen
nee,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar, opzich heb ik daar wel een punt toch?
Hele tijd complimentjes geven is toch niet handig? Tuurlijk kan ik wel een half uur lang gaan zeggen wat voor een mooie lange haren ze wel niet heeft, dat ze lekker ruikt, mooie ogen heeft etc.Is het echt zo simpel dan?
Hij deed dat niet hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar, opzich heb ik daar wel een punt toch?
Hele tijd complimentjes geven is toch niet handig? Tuurlijk kan ik wel een half uur lang gaan zeggen wat voor een mooie lange haren ze wel niet heeft, dat ze lekker ruikt, mooie ogen heeft etc.Is het echt zo simpel dan?
Duidelijk, de X Factor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen verstand van zulke dingen, hadden we al besloten.
En FYI: hij heeft het prima aangepakt allemaal, ik weet nog steeds niet goed wat er 'mis' was.
Ja, wie weet is dat het wel. Ik miste de itch, de kriebel, etc etc.quote:
Nieuw onderwerp, hows life buiten je date?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, wie weet is dat het wel. Ik miste de itch, de kriebel, etc etc.
Nou goed, genoeg over die ene date. Movin' on now!
Zeer goed! Ik heb lekker vakantie dus alle tijd van de wereld, niets te klagen verderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:30 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp, hows life buiten je date?
Vakantie! Hoe lang heb je vakantie? Ik heb alleen vrijdag een half dagje en maandag vrijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zeer goed! Ik heb lekker vakantie dus alle tijd van de wereld, niets te klagen verder
Bij jou?
Hoe was je date, L-E?quote:
Hello, dearquote:
Strand, zwembad, winkelen, zulke dingetjes, niets bijzonder verder. Ik heb nu nog een week vakantie, heb er al 1,5 week op zitten. Teim fleis, enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:38 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Vakantie! Hoe lang heb je vakantie? Ik heb alleen vrijdag een half dagje en maandag vrijMaar ik heb ook helemaal niks te klagen
Ga je nog wat doen, dagje(s) weg oid?
Dan moet je wat eten..quote:
Gezondheidszorg: woongroep voor psychiatrie/psychogeriatriequote:
Why?quote:
Neequote:
quote:
Even compleet offtopic.quote:
Hmmzzz...that's too bad....or not, depending on your point of view....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I'm just not that into him, blijkbaar.
Omdat je met ons dit topic vol moet spammenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Even compleet offtopic.
Vroeger toen ik nog een kleine vosss was dacht ik serieus dat dhy daarom was.
Waarom --> daarom
Why --> dhy
ohquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmzzz...that's too bad....or not, depending on your point of view....
[..]
Omdat je met ons dit topic vol moet spammen
Je hebt iig mooi weer (gehad)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Strand, zwembad, winkelen, zulke dingetjes, niets bijzonder verder. Ik heb nu nog een week vakantie, heb er al 1,5 week op zitten. Teim fleis, enzo.
Niet zo beteuterd kijkenquote:
maar ik verveel mequote:
awwquote:
Heb je nou honger of verveel je je of allebei?quote:
ik kan ook gooische vrouwen gaan kijken natuurlijkquote:
OMFGquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan ook gooische vrouwen gaan kijken natuurlijk
Trustequote:
allebeiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je nou honger of verveel je je of allebei?
Slaap lekkerquote:
drama entertaint altijd welquote:
Wil je een spelletje spelen? Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allebei
ik kan niks fatsoenlijks eten, heb fokking zin in een pizza en verveel me de pleuris
Daar ben ik me maar al te goed van op de hoogtequote:
laat me raden.. je ziet nu een dikke knoepert van een pizza voor je neus?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je een spelletje spelen? Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?
dank je Gwyd, slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:58 schreef Gwydion het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer arbeiten... Beterschap GvE
waarom gun je het me dan niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik me maar al te goed van op de hoogte
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
laat me raden.. je ziet nu een dikke knoepert van een pizza voor je neus?
Truste kerelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:58 schreef Gwydion het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen weer arbeiten... Beterschap GvE
Ik gun jou alles lieverd.quote:
Als je zin hebt in die pizza, bel er dan gewoon 1quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allebei
ik kan niks fatsoenlijks eten, heb fokking zin in een pizza en verveel me de pleuris
voor leedvermaak van jezelf he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik gun jou alles lieverd.Daarom post ik ook hier
nee, dat kan mn buik niet aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je zin hebt in die pizza, bel er dan gewoon 1
Ik deel graag.quote:
Ben je nu nog steeds ziek?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat kan mn buik niet aan
ik leef al sinds donderdag op beschuitjes en crackers en 2 kleine bordjes tomatensoep
deel het dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik deel graag.Zowel mijn leed als mijn vermaak
jaquote:
Damn...das wel lang voor een buikgriepje....naar de dokter geweest?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deel het dan?
[..]
ja
ik heb er genoeg van
woensdag ga ik hoe dan ook weer aan het werk
nou, kotsen is het probleem niet..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:09 schreef vosss het volgende:
Als je woensdag hoe dan ook weer aan het werk gaat, dan kan je ook nu hoe dan ook gewoon een pizza bellen.
Desnoods kots je hem uit
Ik denk dat je er gewoon helemaal geen zin in hebt
kan een week durenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn...das wel lang voor een buikgriepje....naar de dokter geweest?![]()
En ik had toch al gedeeld? Met mijn gejank over Franse en Zweedse meisjes?
Oke, gelukkigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, kotsen is het probleem niet..
die verdraaide krampen daarintegen wel..
[..]
kan een week duren![]()
wordt al wel iets minder hoor![]()
ja, maar ik verveel mij nog steeds
ben je niet gevallen ofzo toevallig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, gelukkig![]()
Sorry, maar ik date te weinig om jouw concentratiespanne te kunnen halen
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden honger heeft moet pizza etenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, kotsen is het probleem niet..
die verdraaide krampen daarintegen wel..
Euhm....neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben je niet gevallen ofzo toevallig?
ja. beschuitje. proostquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden honger heeft moet pizza eten
geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....neeIs dat echt jouw gevoel voor humor, arme Barbusse te zien lijden?
Thanks, ik zit aan de wijn en aan een ik durf het bijna niet te zeggen maar het is wel zo pizzabroodjequote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen beter vermaak dan leedvermaak
en ik kan me heel goed dingen voorstellen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks, ik zit aan de wijn en aan een ik durf het bijna niet te zeggen maar het is wel zo pizzabroodje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks, ik zit aan de wijn en aan een ik durf het bijna niet te zeggen maar het is wel zo pizzabroodje
moge je over een schelp struikelen op dat mooie strand van jequote:
Zeg heuj, ik constateer alleen maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moge je over een schelp struikelen op dat mooie strand van je
en alle mooie dames je uitlachen
ik ga wel gewoon boek lezen
Ik ben helemaal niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk!quote:
je bent heul niet aardig tegen me vandaagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg heuj, ik constateer alleen maarNiet zo doen tegen mij, ik ben aardig voor je.
JA.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk!
Had je liever dat ik gelogen had tegen je over mijn pizzabroodje?
Truste liefiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent heul niet aardig tegen me vandaag
daarom ga ik je verlaten ..
veel plezier met Voss, de rest van de nacht
slaap lekker ook![]()
![]()
Als onze relatie nu al gebouwd is op leugens dan weet ik niet of ik er verder nog wel zin in heb hoorquote:
Ach...vrouwen...lezen alleen maar wat ze willen lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk!
Had je liever dat ik gelogen had tegen je over mijn pizzabroodje?
Nespressoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik moet echt een koffie machien hebben in mn badkamertje.. damn, k kan niet wakker worden.
mogguh Q. Held!
Mogguh Godtje
Snuite! Mede-held!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik moet echt een koffie machien hebben in mn badkamertje.. damn, k kan niet wakker worden.
mogguh Q. Held!
Mogguh Godtje
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:27 schreef stbabylon het volgende:
We moeten nog de hele dag! Nog 13 uur!!!!
Ik quote haar even:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Lily! Q.! is echt heul leuk!
en what happened? (ben te lui om terug te zoeken, en ik vertrek nu naar werk, dus een antwoord zal ik er vast ook nooit op lezen, maar ik ben nieuwsgierig!)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:09 schreef Lily-Ella het volgende:
Je weet dat de wedstrijd pas om 20:30 is hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:39 schreef stbabylon het volgende:
We moeten vanmiddag wel weer om 14:00 weg om de files voor te zijn toch?
Hij wel met wat geluk ze baas nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat de wedstrijd pas om 20:30 is hè?
Ja, dat weet ik. Ook dat ik met de trein ga. Maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet dat de wedstrijd pas om 20:30 is hè?
ALLES MAAKT UIT!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ook dat ik met de trein ga. Maakt dat wat uit?
't zit in je bloedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef RealZeus het volgende:
Waarom ben ik zo belachelijk vroeg wakker?
Het is toch niet vroegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik ken dat niet eens. Ik doe niet aan slechte muziek.quote:
Zenuwen. Ik ken het.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:03 schreef RealZeus het volgende:
Broekiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ken dat niet eens. Ik doe niet aan slechte muziek.
Hij zei broekiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
BroekieDoor deze kwam ik wel weer op een goed nummer.
![]()
Oh dat ken je wel. Tenminste nog een beetje cultuur in je donder.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij zei broekie.
Mel & Kim, geweldig ja!
Het onderscheid tussen de werkende en de luie mensquote:
Dat krijg je als je de laatste tien jaar grotendeels 's avonds en 's nachts gewerkt hebt.quote:
Nergens voor. Maar misschien ben ik onbewust een beetje veel met de wedstrijd van vanavond bezig.quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nergens voor. Maar misschien ben ik onbewust een beetje veel met de wedstrijd van vanavond bezig.
China in your hand, ik heb me jarenlang afgevraagd waarom je een land als China in je hand zou houden en op welke manier dat dan metaforisch bedoeld was. Man, nachten van wakker gelegen zelfs.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat ken je wel. Tenminste nog een beetje cultuur in je donder.
Dan nog twee om het af te leren
Zo kan je weer slapen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:10 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
China in your hand, ik heb me jarenlang afgevraagd waarom je een land als China in je hand zou houden en op welke manier dat dan metaforisch bedoeld was. Man, nachten van wakker gelegen zelfs.
quote:he song's lyrics refer to the novel Frankenstein and its author Mary Shelley. This is more readily heard on the longer album version of the song, as the re-recorded single edit omits most of the more obvious references to the book. The song's title was more unclear however and when quizzed, co-writer Ron Rogers was unsure of to what it referred. Lyric writer Carol Decker explained that it is the effect that if you hold a china cup to a light, you can see your hand through it - therefore 'china in your hand' means something that is transparent.[1]
Het is 8 uur geweest, als ik nu ga slapen dan slaap ik door tot morgen en dan voel ik me helemaal klotequote:
Ik had zelf ook al ontdekt dat ze met China porselein bedoelden. Maar bedankt hequote:
Jaren 80quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat ken je wel. Tenminste nog een beetje cultuur in je donder.
Dan nog twee om het af te leren
Tip: wekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 8 uur geweest, als ik nu ga slapen dan slaap ik door tot morgen en dan voel ik me helemaal klote
Waarschijnlijk ook pas vanochtend aangezien je slecht hebt geslapen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik had zelf ook al ontdekt dat ze met China porselein bedoelden. Maar bedankt he.
Dat had niets met het liedje te makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook pas vanochtend aangezien je slecht hebt geslapen.
Weet je het zeker? Het zou nog een trauma kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat had niets met het liedje te maken
We gaan het anders noemen, "gezellig samen picknicken" ofzo.quote:
Hotel Arena Qquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
We gaan het anders noemen, "gezellig samen picknicken" ofzo.Wat heb je met Panaman eigenlijk gedaan?
Dat kan ook, maar ik zie wel hoe lang ik overeind blijfquote:
Jij valt tijdens Nederland - Uruguay in slaap?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik zie wel hoe lang ik overeind blijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |