Wat een nerd. Hij heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt.quote:
thanksquote:
Ga jij nu tips geven?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een nerd. Hij heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt.![]()
Je werd zeker overladen met complimentjes enzo?![]()
Hij had gewoon i.p.v. daarvan een kleine ´belediging´ moeten maken, iets van ´hey, je haar zat vorige keer veel leuker´ of ´wat een rare nagellak heb je´.
Daardoor voelt de vrouw zich onzekerder en denkt ´help, als zelfs hij me al niet moet´, waardoor jij weer meer in hem gaat zien.
Volgende keer beter.
Jij hebt helemaal geen verstand van zulke dingen, hadden we al besloten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat een nerd. Hij heeft het gewoon helemaal verkeerd aangepakt.![]()
Je werd zeker overladen met complimentjes enzo?![]()
Hij had gewoon i.p.v. daarvan een kleine ´belediging´ moeten maken, iets van ´hey, je haar zat vorige keer veel leuker´ of ´wat een rare nagellak heb je´.
Daardoor voelt de vrouw zich onzekerder en denkt ´help, als zelfs hij me al niet moet´, waardoor jij weer meer in hem gaat zien.
Volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ja. De eerste 5 minuten zijn geen probleem.
Nee, maar, opzich heb ik daar wel een punt toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:daarna komen dus dit soort problemen
nee,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar, opzich heb ik daar wel een punt toch?
Hele tijd complimentjes geven is toch niet handig? Tuurlijk kan ik wel een half uur lang gaan zeggen wat voor een mooie lange haren ze wel niet heeft, dat ze lekker ruikt, mooie ogen heeft etc.Is het echt zo simpel dan?
Hij deed dat niet hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar, opzich heb ik daar wel een punt toch?
Hele tijd complimentjes geven is toch niet handig? Tuurlijk kan ik wel een half uur lang gaan zeggen wat voor een mooie lange haren ze wel niet heeft, dat ze lekker ruikt, mooie ogen heeft etc.Is het echt zo simpel dan?
Duidelijk, de X Factor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen verstand van zulke dingen, hadden we al besloten.
En FYI: hij heeft het prima aangepakt allemaal, ik weet nog steeds niet goed wat er 'mis' was.
Ja, wie weet is dat het wel. Ik miste de itch, de kriebel, etc etc.quote:
Nieuw onderwerp, hows life buiten je date?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, wie weet is dat het wel. Ik miste de itch, de kriebel, etc etc.
Nou goed, genoeg over die ene date. Movin' on now!
Zeer goed! Ik heb lekker vakantie dus alle tijd van de wereld, niets te klagen verderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:30 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp, hows life buiten je date?
Vakantie! Hoe lang heb je vakantie? Ik heb alleen vrijdag een half dagje en maandag vrijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zeer goed! Ik heb lekker vakantie dus alle tijd van de wereld, niets te klagen verder
Bij jou?
Hoe was je date, L-E?quote:
Hello, dearquote:
Strand, zwembad, winkelen, zulke dingetjes, niets bijzonder verder. Ik heb nu nog een week vakantie, heb er al 1,5 week op zitten. Teim fleis, enzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:38 schreef Gwydion het volgende:
[..]
Vakantie! Hoe lang heb je vakantie? Ik heb alleen vrijdag een half dagje en maandag vrijMaar ik heb ook helemaal niks te klagen
Ga je nog wat doen, dagje(s) weg oid?
Dan moet je wat eten..quote:
Gezondheidszorg: woongroep voor psychiatrie/psychogeriatriequote:
Why?quote:
Neequote:
quote:
Even compleet offtopic.quote:
Hmmzzz...that's too bad....or not, depending on your point of view....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I'm just not that into him, blijkbaar.
Omdat je met ons dit topic vol moet spammenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Even compleet offtopic.
Vroeger toen ik nog een kleine vosss was dacht ik serieus dat dhy daarom was.
Waarom --> daarom
Why --> dhy
ohquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmzzz...that's too bad....or not, depending on your point of view....
[..]
Omdat je met ons dit topic vol moet spammen
Je hebt iig mooi weer (gehad)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Strand, zwembad, winkelen, zulke dingetjes, niets bijzonder verder. Ik heb nu nog een week vakantie, heb er al 1,5 week op zitten. Teim fleis, enzo.
Niet zo beteuterd kijkenquote:
maar ik verveel mequote:
awwquote:
Heb je nou honger of verveel je je of allebei?quote:
ik kan ook gooische vrouwen gaan kijken natuurlijkquote:
OMFGquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan ook gooische vrouwen gaan kijken natuurlijk
Trustequote:
allebeiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je nou honger of verveel je je of allebei?
Slaap lekkerquote:
drama entertaint altijd welquote:
Wil je een spelletje spelen? Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allebei
ik kan niks fatsoenlijks eten, heb fokking zin in een pizza en verveel me de pleuris
Daar ben ik me maar al te goed van op de hoogtequote:
laat me raden.. je ziet nu een dikke knoepert van een pizza voor je neus?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je een spelletje spelen? Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |