Als synoniem voor de wallen met coffeeshops. Ik weet niet zeker of je daar nu zo trots op moet zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is over de hele wereld bekend.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat heb jij daar wezenlijk aan bijgedragen Heatwave aan wat Amsterdam te bieden heeft? Of loop je anders altijd een beetje te pochen met het resultaat van anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Wat is er nou mis met trots zijn op 'je' stad?
En Den Haag is gewoon de leukste stad van Nederland. En daarmee basta!
Op zich niets. Dat wil zeggen, dat ik het niet snap gaat je toch niet tegenhoudenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, laat ik dan dan 'verkondigen dat je ergens blij mee bent' noemenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich niets. Dat wil zeggen, dat ik het niet snap gaat je toch niet tegenhouden. Vul voor stad bijv. ook voetbalteam in.
Zo ben ik ook heel blij met mijn bed en die ga ik zo weer eens van dichtbij bewonderenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik dan dan 'verkondigen dat je ergens blij mee bent' noemen
Als je gewoon voor Amsterdam als stad kiets krijg je er gratis de leukste club bij.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich niets. Dat wil zeggen, dat ik het niet snap gaat je toch niet tegenhouden. Vul voor stad bijv. ook voetbalteam in.
De Nederlands elftaldiscussie hebben we een topic geleden al gevoerd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Litpho het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo ben ik ook heel blij met mijn bed en die ga ik zo weer eens van dichtbij bewonderen
Helemaal niks, ik ben zwaar urbanistisch!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga eens even een nachtje goed slapen. Morgennacht wordt em denk ik niet. Kort, bezopen en vol euforie.
Slaap lekker mensen en Amsterdammers!trustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, te weinig slaap gehad vannachtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis er tijd voor, met je "die bed".
Dat snap ik weer wel. Ik zou ook blij zijn met Den Haag.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik dan dan 'verkondigen dat je ergens blij mee bent' noemen
quote:
Nu kan ik wel met Berend Botje aankomen, maar dat lijkt me beter van niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik ben zwaar urbanistisch!
Ik ben een Zwollenaar,
een echte Zwollenaar.
Ik doe niet vaak zo raar,
in 't volle openbaar.
Onder de Peperbus,
is 't leven glad en knus.
Bekijk m'n vingers maar,
ik ben een Zwollenaar!
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
Tering, schijfdefragmentatie duurt al sinds 4 uur ofzo.
En als die klaar is merk je dr geen fuck vanquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
Tering, schijfdefragmentatie duurt al sinds 4 uur ofzo.
Echt wel. Mits je PC intussen 20 jaar oud is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als die klaar is merk je dr geen fuck van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |