Ondergewaardeerd forumquote:
Mijn dorp heeft een haven.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft ook een gracht, ik woon er tegenover.
Owh. Da's matigquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn best gedaan, als ik me goed herinner. Motorongeluk of zo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft een haven.![]()
En dat klinkt veel stoerder dan het is:
The Sex Pistols waren ook niet mooi in mijn hoofd. Maar ik heb dan ook nooit de allure van "kijk eens, we kunnen echt NIET spelen" gesnapt. Niet met baggerpunk en niet met matige grunge. Dat er vervolgens bands als bijv. The Clash uit kwamen (die wel konden spelen) maakt het dan nog een beetje goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ben ik paar jaar terug naar het optreden van The Sex Pistols op LL gewandeld (en na 2 nummers weer weggewandeld). Sommige dingen zijn mooier in je hoofd
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wederom heeft Amsterdam : all of the above.
Volgende week dinsdag Toto in De Waerdse Tempel in moederneukend Heerhugowaard.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week maandag fossilrock, Billy Idol in Paradiso.
Haven - check, Stadsgracht - check. Zwolle ook. You're point?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Den Haag: checkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook zat dingen waarvan ik blij ben dat wij het niet hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haven - check, Stadsgracht - check. Zwolle ook. You're point?
Of gewoon trotsquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook zat dingen waarvan ik blij ben dat wij het niet hebben.
Tevens toon je hiermee weer die Amsterdamse arrogantie.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook zat dingen waarvan ik blij ben dat wij het niet hebben.
Tevens toon je hiermee weer die Amsterdamse arrogantie.
Tour de France? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar popje, dat het jou niet boeit is net iets boeiender dan de tour de france.
No-one likes us, we don't care.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tour de France? Wat heeft dat ermee te maken?
Ok, ik ga weer aardig zijn.
Joh, dat je er nog op hapt.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het komt weer op zo'n Wij-hebben-alles-toontje over.
Veessen heeft ook een haven! Woohoo!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu is ineens alles met een haven een echte stad? Dus Rotterdam is meer stad dan Amsterdam?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu is ineens alles met een haven een echte stad? Dus Rotterdam is meer stad dan Amsterdam?
Of jij vat het zo en leest wat je wilt lezenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Tour de France ja, I know. Mij boeit het ook niet hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dat ongeveer het onboeiendste ter wereld is./
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beter een beetje arrogantie dan de eeuwige slachtofferrol, onzekerheid en twijfel waar mensen soms in hangen. Ik bedoel daar niet specifiek jou mee, ik noem slechts een tegenstelling.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan arrogantie, maar je hebt gelijk.
Jullie hebben vast geen dorpsgek!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk nou ff na. We HEBBEN ook gewoon alles, kan je lang of kort over lullen, het is gewoon zo. En elke keer weer zeggen dat het arrogant is komt elke keer weer zieliger over..
Van alle steden in Nederland komt Amsterdam het dichtst in de buurt, maar vergeleken met wereldsteden? Nee, niet echt. Vergeleken met het thuishonk van RZ moet je wel kunnen winnen, jaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Denk nou ff na. We HEBBEN ook gewoon alles
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beter een beetje arrogantie dan de eeuwige slachtofferrol, onzekerheid en twijfel waar mensen soms in hangen. Ik bedoel daar niet specifiek jou mee, ik noem slechts een tegenstelling.
Waar zetelt de regering ook alweer... ah kom op... kan iemand mij even helpen? Het ligt echt op het puntje van mijn tong!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk nou ff na. We HEBBEN ook gewoon alles, kan je lang of kort over lullen, het is gewoon zo. En elke keer weer zeggen dat het arrogant is komt elke keer weer zieliger over..
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van alle steden in Nederland komt Amsterdam het dichtst in de buurt, maar vergeleken met wereldsteden? Nee, niet echt. Vergeleken met het thuishonk van RZ moet je wel kunnen winnen, ja.
Amsterdam vergelijken met andere wereldsteden is zoiets als het succes van Guus Meeuwis vergelijken met Michael Jackson.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van alle steden in Nederland komt Amsterdam het dichtst in de buurt, maar vergeleken met wereldsteden? Nee, niet echt. Vergeleken met het thuishonk van RZ moet je wel kunnen winnen, ja.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoeveel draagt dat ook weer bij aan je stadsbeleving?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar zetelt de regering ook alweer...
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar zetelt de regering ook alweer... ah kom op... kan iemand mij even helpen? Het ligt echt op het puntje van mijn tong!
Ik hap meer op het feit omdat ik de Amsterdam discussie een beetje zat wordt af en toe.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, jij hapt wel, maar je weet wel waarom.
je bent een topchick.
Ik kan nog wel even een stuk of 50 dingen opnoemen die Amsterdam niet heeft. Dit was gewoon even het eerste wat in mij opkwam na de 'we hebben alles' opmerkingquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hoeveel draagt dat ook weer bij aan je stadsbeleving?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Amsterdam vergelijken met andere wereldsteden is zoiets als het succes van Guus Meeuwis vergelijken met Michael Jackson.
Nog één: een groot bevrijdingsfestivalquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niets iets hebben, daar heb je als inwoner echt helemaal niets aan. Meer last.
Het ging over de omvang.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is over de hele wereld bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |