morgenavond begraaf k mijzelf in een grafkelder..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stilte voor de storm met betrekking tot morgenavond....
Het gaat niet fout. Neem dat nou maar gewoon van Japser aan.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
morgenavond begraaf k mijzelf in een grafkelder..
als het fout gaat wil ik er niet bijzijn
MissMSX heeft tot op heden nog geen vrouwen dodelijk verwond als ze het waagden om hun waardering over mij uit te spreken hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
dat ik je niet adoreer heeft puur te maken met het feit dat je een getrouwd man bent
Jij kan voorspellen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat niet fout. Neem dat nou maar gewoon van Japser aan.
Inderdaad.... NL wintquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij toch ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ik je niet adoreer heeft puur te maken met het feit dat je een getrouwd man bent
Tijdelijk welquote:
Het gaat grandioos foutquote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat denk jijquote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX heeft tot op heden nog geen vrouwen dodelijk verwond als ze het waagden om hun waardering over mij uit te spreken hoor.
de rest zijn er wel met wat bulten en schrammen van afgekomen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX heeft tot op heden nog geen vrouwen dodelijk verwond als ze het waagden om hun waardering over mij uit te spreken hoor.
Ik ga met je meeduimen!quote:
leg uit?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
En ik heb mail terug van dat meisje.
Terug bij af
Of je reageert nietquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef FreelanceMessias het volgende:
En ik heb mail terug van dat meisje.
Terug bij af
Wat missende lichaamsdelen, maar dat kun je wel omschrijven als schrammenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de rest zijn er wel met wat bulten en schrammen van afgekomen?
Gezelligquote:
Denk missende ledematen. Dat zit meer in de richting.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef -Engel- het volgende:
de rest zijn er wel met wat bulten en schrammen van afgekomen?
It's just a fleshwoundquote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Wat missende lichaamsdelen, maar dat kun je wel omschrijven als schrammen
euhm. oke. Doeiquote:
Dus als ik een catfight wil.... moet ik gewoon Air versieren.....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat missende lichaamsdelen, maar dat kun je wel omschrijven als schrammen
Precies, mijn ideequote:
Ik zou het geen catfight noemen. Noem het een afrekeningquote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als ik een catfight wil.... moet ik gewoon Air versieren.....
Kewl![]()
![]()
Dank, daar was ik dan weer te lui voor.quote:
Had je het gelezen?quote:
Mannen die het begrepen hebbenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het geen catfight noemen. Noem het een afrekening
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank, daar was ik dan weer te lui voor.
Dat je je gaat begraven in een schuilkelder?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank, daar was ik dan weer te lui voor.
A match made in heaven!quote:
Ik zou het niet 'mad' noemen, maar 'koele bloede'quote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You so cute when youse try to be mad.
Nee, dat mijn flirtstagiair blijft als vrijwilligerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat je je gaat begraven in een schuilkelder?
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mannen Vrouwen die het begrepen hebben
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het niet 'mad' noemen, maar 'koele bloede'
Ow! arme jongenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat mijn flirtstagiair blijft als vrijwilliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik geloof niet in de hemelquote:
Je kent me te goedquote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
insane, angry, scary, all the things you are not.
Waarom? Omdat ik mij toevallig niet interesseer voor voetbal in tegenstelling tot de gemiddelde eenheidsworst? Dát is pas een reden om op een uitlachlijstje te komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef stbabylon het volgende:
* stbabylon zet AirwiN ook op het uitlachlijstje
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het geen catfight noemen. Noem het een afrekening
Was de eerste arm niet 'tis but a scratch'....quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow! arme jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is juist kei leuk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Om maar eens te beginnen met al die zelfmoordterroristen. Dat is best een aanzienlijk aantal.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef HeatWave het volgende:
Als ze matches maken in de hemel zal het wel volzitten met criminelen he?>
Wie zegt er dat ik geen Italiaans bloed in mijn aderen heb?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen als we bij de italiaanse tak van de famiglia zijn ja
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar eens te beginnen met al die zelfmoordterroristen. Dat is best een aanzienlijk aantal.
Nee, morgen nadat we wel hebben gewonnen, dan kan ik alle non-believers uitlachen. Heeft niks met interesse te maken (wat jij blijkbaar wel hebt, als je er een mening over hebtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik mij toevallig niet interesseer voor voetbal in tegenstelling tot de gemiddelde eenheidsworst? Dát is pas een reden om op een uitlachlijstje te komen.
Dat heet dan toch Hel?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das het almere van de hemel denk ik.
Ik!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Wie zegt er dat ik geen Italiaans bloed in mijn aderen heb?
ik zeg dat ik het niet heb... maar bepaalde mensen in mijn fam. welquote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik geen Italiaans bloed in mijn aderen heb?
Weet je dat heel zeker?quote:
quote:
Ik begin nou al weer de kriebels te krijgen voor morgen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, morgen nadat we wel hebben gewonnen, dan kan ik alle non-believers uitlachen. Heeft niks met interesse te maken (wat jij blijkbaar wel hebt, als je er een mening over hebt)
Uit Sicilie?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zeg dat ik het niet heb... maar bepaalde mensen in mijn fam. wel
Hoezo 'als'? Luister je niet naar Japser?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik begin nou al weer de kriebels te krijgen voor morgen.
Dat wordt nog wat als Nederland de finale haalt.
Bestaan die?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel dat aan de mensen die hun hele jeugd er over hebben gedaan een leuke partner te vinden en daar vrijwillig zijn gaan wonen.
Vrijwillig daar gaan wonen?quote:
Ik heb een mening over voetbal, dat vind ik kut. En of het dan om het Nederlands elftal, Ajax of het E-team van Schubbekutteveen gaat, is niet belangrijk. Het interesseert mij gewoon niet. Vanuit dat perspectief bezien wil ik zo min mogelijk lastig gevallen worden met het fenomeen voetbal en alle bijbehorende randverschijnselen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef stbabylon het volgende:
Nee, morgen nadat we wel hebben gewonnen, dan kan ik alle non-believers uitlachen. Heeft niks met interesse te maken (wat jij blijkbaar wel hebt, als je er een mening over hebt)
voor jou wel, voor hem niet.quote:
Ik gok zelf eerder daging roedjak, maar dat is een groot familiegeheimquote:Op maandag 5 juli 2010 21:53 schreef HeatWave het volgende:
Bij MissMSX zit er hooguit wasabi in dr bloed.
quote:
Dat klinkt al logischerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat moeten ze zeggen van de witnessprotectiondeal
w / equote:Op maandag 5 juli 2010 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een mening over voetbal, dat vind ik kut. En of het dan om het Nederlands elftal, Ajax of het E-team van Schubbekutteveen gaat, is niet belangrijk. Het interesseert mij gewoon niet. Vanuit dat perspectief bezien wil ik zo min mogelijk lastig gevallen worden met het fenomeen voetbal en alle bijbehorende randverschijnselen.
Dat staat dus compleet los van mijn mening van de prestaties van het Nederlands elftal want, zoals je terecht opmerkt, heb ik daar geen enkel verstand van.
Ik zoek wel een leuk huisje in Den Haagquote:Op maandag 5 juli 2010 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaas, er zijn duizenden die het doen, en vinden dat ze het goed voorelkaar hebben. Tuurlijk heb je een leuk huisje, maar dat is het dan ook.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]e
Je wil dat ze verliezen, dat noem ik interesse. En 12+ miljoen mensen gaan morgenavond een feestje vieren
Als ze net zo goed voetballen als jij argumenteert dan blijf ik goede hoop houden!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef stbabylon het volgende:
e
Je wil dat ze verliezen, dat noem ik interesse. En 12+ miljoen mensen gaan morgenavond een feestje vieren
Den haag is ook kut!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zoek wel een leuk huisje in Den Haag
ehmquote:Op maandag 5 juli 2010 21:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
voor jou wel, voor hem niet.
Hij sterft een langzame pijnlijke dood
En jij bent overigens niet uitgenodigtquote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze net zo goed voetballen als jij argumenteert dan blijf ik goede hoop houden!
Hahaha, of het is gewoon om te stangenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, als iets je niet boeit ageer je er niet zo tegen.
Waarom vind je dat?quote:
Dan nog mag hij niet op het feestje komenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, of het is gewoon om te stangen
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, of het is gewoon om te stangen
Heb er gewoond, en kon er mijn draai niet vinden.. dus ik vind het kut..quote:
Ik vermaak mij wel met GvE in de schuilkelder!quote:
Ze hebben tenminste wel een buitenscherm morgenavondquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb er gewoond, en kon er mijn draai niet vinden.. dus ik vind het kut..De stad heeft niet zoveel charme als utrecht
![]()
maar al met al komt het doordat ik mijn draai niet kon vinden
Nee, ik houd graag een slag om de arm. Zeker nu De Jong en Van der Wiel niet mee spelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo 'als'? Luister je niet naar Japser?
Utrecht charme? Het heeft een aardige binnenstad, maar verder is het niks meer dan een openluchtmuseum voor 50 jaar vinexlocaties.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb er gewoond, en kon er mijn draai niet vinden.. dus ik vind het kut..De stad heeft niet zoveel charme als utrecht
![]()
Lul.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste wel een buitenscherm morgenavond
(deze post, puur ende alleen om Q nog wat extra te stangen)
Ik zie hem nu huilend een hoekje inkruipenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog mag hij niet op het feestje komen
In Oost zijn ook leuke wijken. Het beste aan Utrecht is natuurlijk de ligging.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Utrecht charme? Het heeft een aardige binnenstad, maar verder is het niks meer dan een openluchtmuseum voor 50 jaar vinexlocaties.
Ik wel toch....quote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij bent overigens niet uitgenodigt
Tranen van vreugde he!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie hem nu huilend een hoekje inkruipen
Ga hem troostenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hoor je bij het hele kleine percentage mensen die morgen niet wil kijken. Stond vrijdag of zaterdag nog iets dat 65% ging kijken buiten het werk, 20% op het werk en van de overgebleven 15% wilde 9% wel, maar kon niet. En bij die laatste 6% zitten dus ook de babiesquote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga morgen ook geen voerbal kijken. Geen behoefte aan. Maar ik gun het iedereen die kijken wil wel.
ge-wel-dig.. en utrecht heeft een aantrekkingskracht op woest aantrekkelijke mannen die op hun beurt weer woest aantrekkelijke vrouwen verzamelenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
In Oost zijn ook leuke wijken. Het beste aan Utrecht is natuurlijk de ligging.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, ik twijfel over mijn reactie op deze postquote:Op maandag 5 juli 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan meent ie zijn desinteresse niet en zit ie gewoon met zijn shirtje aan voor de buis morgen.
Mijn vader gaat ook niet kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hoor je bij het hele kleine percentage mensen die morgen niet wil kijken.
Goed zo!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijke mannen met wijkende haarlijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ge-wel-dig.. en utrecht heeft een aantrekkingskracht op woest aantrekkelijke mannen die op hun beurt weer woest aantrekkelijke vrouwen verzamelen
Tuurlijk jij wel!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wel toch....
Of moet ik daarvoor eerst mijn oranje jurkje aan doen?
Dat weet ik. Ik vind voetbal gewoon niet leuk om te kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hoor je bij het hele kleine percentage mensen die morgen niet wil kijken. Stond vrijdag of zaterdag nog iets dat 65% ging kijken buiten het werk, 20% op het werk en van de overgebleven 15% wilde 9% wel, maar kon niet. En bij die laatste 6% zitten dus ook de babies
Ik heb nooit in Utrecht gewoond, maar wat ik ervan gezien heb vind ik dat juist niets. En den haag juist heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
maar al met al komt het doordat ik mijn draai niet kon vinden
Je zit dus overal even ver vandaan. Ik heb een hoop dingen dichtbij en voor een aantal dingen moet ik af en toe wat verder reizen. Stukken beter.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:02 schreef Q. het volgende:
Nou ja, Sicilie is natuurlijk wel het ergste. Voor de rest ben ik niet zo bang. Ik ken een Joegoslaaf, dus kom maar opquote:Op maandag 5 juli 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee.... niet dat dat veel uitmaakt.... bootje, treintje etc
WTF is woest aantrekkelijk?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ge-wel-dig.. en utrecht heeft een aantrekkingskracht op woest aantrekkelijke mannen die op hun beurt weer woest aantrekkelijke vrouwen verzamelen
even een flinke zwengel aan kleine tijn geven..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vind voetbal gewoon niet leuk om te kijken.Ik doe liever iets anders.
Ik was bijna Hagenees geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Utrecht gewoond, maar wat ik ervan gezien heb vind ik dat juist niets. En den haag juist heerlijk
quote:
quote:
Om te beginnen heeft Den Haag geen stadsgracht. Persoonlijk vind ik dat een enorme invloed op de charme en aantrekkingskracht van een stad. Waarom heeft Den Haag dat eigenlijk niet...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nooit in Utrecht gewoond, maar wat ik ervan gezien heb vind ik dat juist niets. En den haag juist heerlijk
Dat houd ik geen 90 minuten volquote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
even een flinke zwengel aan kleine tijn geven..
Ik zie je nu al een jaar of twee hier rondposten. Hoeveel heb je er al verzameld?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was bijna Hagenees geweestGelukkig ben ik Dordtenaar geworden
gelukkig? dat is echt... nou ja... nog 100x liever in den haag dan dordt..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
pff.... we lijken wel een stel mannen ......quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, Sicilie is natuurlijk wel het ergste. Voor de rest ben ik niet zo bang. Ik ken een Joegoslaaf, dus kom maar op
quote:
Ken je de meesterlijke opmerking 'woest aantrekkelijk' niet? Zo aantrekkelijk dat je die persoon per direct mee wil sleuren naar je grot (apartement/huis/zolderkamertje)quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WTF is woest aantrekkelijk?
een vrouw uit de oertijd?
Gelukkig!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft Den Haag wel. Het heet alleen een singel.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
Om te beginnen heeft Den Haag geen stadsgracht. Persoonlijk vind ik dat een enorme invloed op de charme en aantrekkingskracht van een stad. Waarom heeft Den Haag dat eigenlijk niet...
Dat begrijp ik dan echt weer niet. Ik vind Dordt zooooooooooooo vreselijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enschede blijft ver weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit dus overal even ver vandaan. Ik heb een hoop dingen dichtbij en voor een aantal dingen moet ik af en toe wat verder reizen. Stukken beter.
Je wordt geen x-enaar. Je wordt er geboren en dan ben je het. Import zal nooit een x-enaar worden. NOOIT!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een stad....quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om te beginnen heeft Den Haag geen stadsgracht. Persoonlijk vind ik dat een enorme invloed op de charme en aantrekkingskracht van een stad. Waarom heeft Den Haag dat eigenlijk niet...
Den Haag heeft wel degelijk een stadgrachtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
mwah, een aantal... ik denk dat ik het daarmee netjes verwoord..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je nu al een jaar of twee hier rondposten. Hoeveel heb je er al verzameld?
Aan de haren. Na haar/hem buiten westen te hebben geslagen met je knuppel.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken je de meesterlijke opmerking 'woest aantrekkelijk' niet? Zo aantrekkelijk dat je die persoon per direct mee wil sleuren naar je grot (apartement/huis/zolderkamertje)
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das : ik was bijna miljonair geworden, maar gelukkig vond ik dit lege bierflesje met statiegeld op straat.
Dordt is gewoon een mooie stadquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gelukkig? dat is echt... nou ja... nog 100x liever in den haag dan dordt..
Een singel is een straatquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft Den Haag wel. Het heet alleen een singel.
Derhalve dus geen valide reden om in Utrecht te gaan wonen.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een stad....
of heeft het wel stadsrechten??
quote:Den Haag is een bijzonder geval, soms wordt deze stad beschreven (alhoewel meer folkloristisch bedoeld) als het grootste dorp van Europa, omdat officieel nooit stadsrechten zouden zijn verkregen. Correct is dat niet want Den Haag kreeg stadsrechten in 1806 van koning Lodewijk Napoleon hetgeen werd bekrachtigd in 1811 door keizer Napoleon Bonaparte.
Ik heb Air nog nooit verlegen gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pff.... we lijken wel een stel mannen ......
zullen we vriendinnetjes zijn?![]()
Dan kunnen we Air samen plagen en verlegen maken
Ik ben in Dordt geboren dus ik ben Dordtenaarquote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je wordt geen x-enaar. Je wordt er geboren en dan ben je het. Import zal nooit een x-enaar worden. NOOIT!
Nep-stadsrechten, nog snel even ingevoerd omdat Napoleon niet in een dorp mocht slapen. Zo kun je ook Lutjebroek een stad maken, omdat Obama blijft pitten. Dat telt niet echt.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:
quote:Een singelgracht, singel of vest(e) is een water rond een binnenstad, een overblijfsel van de verdedigingsgracht van een vestingstad. Een singel heeft, in tegenstelling tot grachten in binnensteden, doorgaans geen gemetselde kademuren, maar schuin aflopende walkanten.
De naastgelegen weg heet ook vaak singel. Het achtervoegsel -singel wordt ook wel toegepast voor soortgelijke wateren verder buiten het centrum. De spelling cingel komt ook voor.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haagse_grachtengordel
Het heeft nooit in een keer stadrechten in zijn geheel gekregen, maar heeft in de loop der jaren wel alle rechten verzameld.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nep-stadsrechten, nog snel even ingevoerd omdat Napoleon niet in een dorp mocht slapen. Zo kun je ook Lutjebroek een stad maken, omdat Obama blijft pitten. Dat telt niet echt.
Ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben in Dordt geboren dus ik ben Dordtenaar
Spuit elfquote:
Een gracht is geen stadsgrachtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haagse_grachtengordel
Dan moet het wel heel erg zijn als jij een kans laat schieten om je mening over Den Haag te uiten.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Godtje het volgende:
![]()
Met de minuut ben je treuriger aan het worden.
Dat klinkt wel heel traumatischquote:
Jij heb gelukkig kunnen vluchtenquote:
... ja dat heb ik wel ... maar toch oertijd gedragquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken je de meesterlijke opmerking 'woest aantrekkelijk' niet? Zo aantrekkelijk dat je die persoon per direct mee wil sleuren naar je grot (apartement/huis/zolderkamertje)
Ik heb niet veel tegen Den Haag. Ik vind het centrum best aardig. Alleen de nachten in Den Haag vind ik niet geweldig. Meer een overdag stad maar dat is mijn eigen stad ook. Wij hebben alleen een makkelijke uitwijk naar de grote broer die er beter in is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg zijn als jij een kans laat schieten om je mening over Den Haag te uiten.
Ik doe mee (met anderen) met het Den Haag afzeiken, pak het grootste pijnpuntje, en ik ben treurig? Doe ik gemeen tegen je vriendjes en moet je in de bres springen? Wat liefquote:Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Met de minuut ben je treuriger aan het worden.
Heyquote:
Ik ben realistisch en ik doe niet aan meelopen zoals je weet. Ik hoef niet populair te doen op een forum om een grote e-penis te bereiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe mee (met anderen) met het Den Haag afzeiken, pak het grootste pijnpuntje, en ik ben treurig? Doe ik gemeen tegen je vriendjes en moet je in de bres springen? Wat lief
En toch grijp je elke kans aan als ik een discussie voer met wie dan ook hier om je aan zijn/haar kans te scharen. Niet mee lopen... ahu...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en ik doe niet aan meelopen zoals je weet. Ik hoef niet populair te doen op een forum om een grote e-penis te bereiken.
Misschien omdat je een hoop onzin uit je toetsenbord weet te persen. Het is te veel eer om het je persoonlijk aan te trekken. Als ik het met je eens ben zal ik de eerste zijn die het laat weten zonder daar voorgaande stupide opmerkingen in mee te wegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch grijp je elke kans aan als ik een discussie voer met wie dan ook hier om je aan zijn/haar kans te scharen. Niet mee lopen... ahu...
Maar, ik voel me er wel gevleid door
Maar, toch, heel toevallig, ben je het never nooit niet met mij eens. Hoeveel ik ook uit mijn toetsenbord weet te persen... Je daden reflecteren niet je woordenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien omdat je een hoop onzin uit je toetsenbord weet te persen. Het is te veel eer om het je persoonlijk aan te trekken. Als ik het met je eens ben zal ik de eerste zijn die het laat weten zonder daar voorgaande stupide opmerkingen in mee te wegen.
Je geeft jezelf echt te veel eer en volgens mij heb je ook nog eens een vrij selectief geheugen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, toch, heel toevallig, ben je het never nooit niet met mij eens. Hoeveel ik ook uit mijn toetsenbord weet te persen... Je daden reflecteren niet je woorden
Onequote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Even iets anders. Wat vinden jullie het allerbeste Metallica nummer?
Getekend voor het levenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
wedervraag... wat vind jij het allerbeste Metallica nummer?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Er is een hoop mis met Dordt, maar als jij je er goed voelt is dat natuurlijk alleen maar fijnquote:
Geef dan eerst antwoord of zeg dat je het niet weet.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wedervraag... wat vind jij het allerbeste Metallica nummer?
Ik probeer het al jarenquote:
Onequote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Arme jijquote:
Kiezen uit al dat slechte is een onmogelijke opgave...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Hetzelfde geldt voor elke plaats in Nederland.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is een hoop mis met Dordt, maar als jij je er goed voelt is dat natuurlijk alleen maar fijn
Master of puppets!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind al jaren One de beste, maar krijg steeds meer waardering voor Master of Puppets.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Leugensch!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor elke plaats in Nederland.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kiezen uit al dat slechte is een onmogelijke opgave...
Wat er niet inzit, komt er ook niet uit.quote:
Haarlem was het toch? Geen nachtnetquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is makkelijk Load, Reload en St. Anger
Truequote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor elke plaats in Nederland.En ja ik woon hier goed.
Nooit zo verdiept in Metallica maar vind Enter Sandman toch wel geweldig.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat het toch wel eens is voorgekomenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat er niet inzit, komt er ook niet uit.
Die staat nu aan! Heerlijk ook ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nooit zo verdiept in Metallica maar vind Enter Sandman toch wel geweldig.
Dyers Eve.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
je wil ook wel eens terug naar Haarlem kunnen bij tijdquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb je nachtnet nodig als je in Haarlem woont? Wil je weg dan?
Lekker hard en duister.quote:
Nighttrain!quote:
Dan neem je een Taxi uit Amsterdamquote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je wil ook wel eens terug naar Haarlem kunnen bij tijd.
Heb maar een paar maanden echt Haarlem meegemaakt, maar vond het erg gezellig.
Zelfde verhaal: nooit echt in verdiept. Maar van wat ik ken, is November Rain toch heel tof. Heb alleen niet altijd zin in lange nummers.quote:
Dat klopt inderdaad. En dat is nu net het probleem van Metallica. Op iedereen album staan een paar goeie nummers en voor de rest vullertjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel load als reload hebben topnummers, ze zijn alleen niet zoals alle voorgaande albums van begin tot eind geweldig. St anger zuigt.
Omdat ik naar huis wilquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb je nachtnet nodig als je in Haarlem woont? Wil je weg dan?
Fuelquote:Op maandag 5 juli 2010 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zowel load als reload hebben topnummers, ze zijn alleen niet zoals alle voorgaande albums van begin tot eind geweldig. St anger zuigt.
Rocket Queen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef Godtje het volgende:
En beste Guns and Roses nummer?
Dat lijkt me toch duidelijk....quote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geef dan eerst antwoord of zeg dat je het niet weet.
quote:
Nighttrainquote:
Een oom en tante van mij wonen in Bredevoort. Da's ook een heel klein stadje met ongeveer 1600 inwoners.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
of heeft het wel stadsrechten?? ja heeft het... sinds 1806
Amersfoort heeft die al voor 1259
en hou je vast eemnes binnen en buitendijks : 1352/1439dat is heul geen stad.... heb je het dorp nog niet gezien... rij er dan maar eens langs
![]()
November rainquote:
Ik vind op MoP of AJfA niet echt vullers staan. Daarvoor en daarna weer wel, ja. Dat maakt ze niet slechter dan hun collega's trouwensquote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. En dat is nu net het probleem van Metallica. Op iedereen album staan een paar goeie nummers en voor de rest vullertjes.
Nee ik kom naar Adam naar Rip als ze tijd heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
best prijzig, maar kan.
Ach, de aankomende 5 weken zal ik er zeker niet komen.
Mijn dorp heeft ook een gracht, ik woon er tegenover.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een oom en tante van mij wonen in Bredevoort. Da's ook een heel klein stadje met ongeveer 1600 inwoners.
Het heeft wel een gracht.
Ohja, die ook. Zit tenminste vaart in.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sweet Child of Mine. Al is het alleen maar om dat heerlijke begin.
Oh ook heerlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar toevoeging vanaf het Black albumquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vind op MoP of AJfA niet echt vullers staan. Daarvoor en daarna weer wel, ja. Dat maakt ze niet slechter dan hun collega's trouwens.
Coma kon ik goed hebben, maar het geaffecteerde van Rose's zang op de Use your illusion albums is me in de loop der tijd minder gaan bevallen. Muzikaal zit het nog prima in elkaar natuurlijk en een nummer als You could be mine heeft er ook niet echt last van.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuke aparte keuze![]()
Ook nog een fan van Coma?
Wil je vaart van Guns and Roses?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, die ook. Zit tenminste vaart in.
Dat speelde Slash nog op Pinkpop, was erg gaaf.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat speelde Slash nog op Pinkpop, was erg gaaf..
Ik ben ernstig bevooroordeeld dus ik ben niet in staat om een eerlijke mening te geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Coma kon ik goed hebben, maar het geaffecteerde van Rose's zang op de Use your illusion albums is me in de loop der tijd minder gaan bevallen. Muzikaal zit het nog prima in elkaar natuurlijk en een nummer als You could be mine heeft er ook niet echt last van.
We ain't talking about a poisoned apple or a missing rib ya hearquote:
Staat ook nog op de lijst in huis te halen.quote:
quote:
Je kan van het nummer vinden wat je wilt maar tempo zit er zeker in.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef stbabylon het volgende:
Jammer genoeg niet echte helden van dat soort op LL dit jaar. Gelukkig wel weer eens QotSA, dat wordt wel weer genieten
Joe coet bie main? Of waar staat die J voor?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit favoriete nummer, maar JCBM is echt zo lekker agressief meebleren op het einde.
Ik heb 2 uur geslapen, bite mequote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Joe coet bie main? Of waar staat die J voor?
Billy is coolquote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week maandag fossilrock, Billy Idol in Paradiso.
Het nummer heeft iig wel een hoog meligheidgehaltequote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan van het nummer vinden wat je wilt maar tempo zit er zeker in.![]()
Axl was als het goed is ook fysiek niet in staat om het live te doen.
Wie is Joe?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Joe coet bie main? Of waar staat die J voor?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Billy is cool
[..]
Het nummer heeft iig wel een hoog meligheidgehalte
Gisteren had je ook al zo'n lame excuusquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gisteren had je ook al zo'n lame excuus
Ik wist niet dat-ie nog leefdequote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tis gewoon een artiest die ik wel een keer wil zien, en zeker voor 0 euro.
Daar hebben er wel meer last van op die twee platen denk ik (Dead Horse, Back of bitch).quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Billy is cool
[..]
Het nummer heeft iig wel een hoog meligheidgehalte
Je bent oud geworden... Tijd voor Libelleforum?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent oud geworden... Tijd voor Libelleforum?
Hij heeft ook zijn best gedaan, als ik me goed herinner. Motorongeluk of zo?quote:
Daarom ben ik paar jaar terug naar het optreden van The Sex Pistols op LL gewandeld (en na 2 nummers weer weggewandeld). Sommige dingen zijn mooier in je hoofdquote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tis gewoon een artiest die ik wel een keer wil zien, en zeker voor 0 euro.
true, true...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar hebben er wel meer last van op die twee platen denk ik (Dead Horse, Back of bitch).
Over wie hebben we het? Billy Idol?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn best gedaan, als ik me goed herinner. Motorongeluk of zo?
Ondergewaardeerd forumquote:
Mijn dorp heeft een haven.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft ook een gracht, ik woon er tegenover.
Owh. Da's matigquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft ook zijn best gedaan, als ik me goed herinner. Motorongeluk of zo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn dorp heeft een haven.![]()
En dat klinkt veel stoerder dan het is:
The Sex Pistols waren ook niet mooi in mijn hoofd. Maar ik heb dan ook nooit de allure van "kijk eens, we kunnen echt NIET spelen" gesnapt. Niet met baggerpunk en niet met matige grunge. Dat er vervolgens bands als bijv. The Clash uit kwamen (die wel konden spelen) maakt het dan nog een beetje goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarom ben ik paar jaar terug naar het optreden van The Sex Pistols op LL gewandeld (en na 2 nummers weer weggewandeld). Sommige dingen zijn mooier in je hoofd
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wederom heeft Amsterdam : all of the above.
Volgende week dinsdag Toto in De Waerdse Tempel in moederneukend Heerhugowaard.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgende week maandag fossilrock, Billy Idol in Paradiso.
Haven - check, Stadsgracht - check. Zwolle ook. You're point?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Den Haag: checkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook zat dingen waarvan ik blij ben dat wij het niet hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Haven - check, Stadsgracht - check. Zwolle ook. You're point?
Of gewoon trotsquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook zat dingen waarvan ik blij ben dat wij het niet hebben.
Tevens toon je hiermee weer die Amsterdamse arrogantie.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook zat dingen waarvan ik blij ben dat wij het niet hebben.
Tevens toon je hiermee weer die Amsterdamse arrogantie.
Tour de France? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar popje, dat het jou niet boeit is net iets boeiender dan de tour de france.
No-one likes us, we don't care.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tour de France? Wat heeft dat ermee te maken?
Ok, ik ga weer aardig zijn.
Joh, dat je er nog op hapt.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het komt weer op zo'n Wij-hebben-alles-toontje over.
Veessen heeft ook een haven! Woohoo!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu is ineens alles met een haven een echte stad? Dus Rotterdam is meer stad dan Amsterdam?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu is ineens alles met een haven een echte stad? Dus Rotterdam is meer stad dan Amsterdam?
Of jij vat het zo en leest wat je wilt lezenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Tour de France ja, I know. Mij boeit het ook niet hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dat ongeveer het onboeiendste ter wereld is./
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beter een beetje arrogantie dan de eeuwige slachtofferrol, onzekerheid en twijfel waar mensen soms in hangen. Ik bedoel daar niet specifiek jou mee, ik noem slechts een tegenstelling.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan arrogantie, maar je hebt gelijk.
Jullie hebben vast geen dorpsgek!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk nou ff na. We HEBBEN ook gewoon alles, kan je lang of kort over lullen, het is gewoon zo. En elke keer weer zeggen dat het arrogant is komt elke keer weer zieliger over..
Van alle steden in Nederland komt Amsterdam het dichtst in de buurt, maar vergeleken met wereldsteden? Nee, niet echt. Vergeleken met het thuishonk van RZ moet je wel kunnen winnen, jaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Denk nou ff na. We HEBBEN ook gewoon alles
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beter een beetje arrogantie dan de eeuwige slachtofferrol, onzekerheid en twijfel waar mensen soms in hangen. Ik bedoel daar niet specifiek jou mee, ik noem slechts een tegenstelling.
Waar zetelt de regering ook alweer... ah kom op... kan iemand mij even helpen? Het ligt echt op het puntje van mijn tong!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk nou ff na. We HEBBEN ook gewoon alles, kan je lang of kort over lullen, het is gewoon zo. En elke keer weer zeggen dat het arrogant is komt elke keer weer zieliger over..
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van alle steden in Nederland komt Amsterdam het dichtst in de buurt, maar vergeleken met wereldsteden? Nee, niet echt. Vergeleken met het thuishonk van RZ moet je wel kunnen winnen, ja.
Amsterdam vergelijken met andere wereldsteden is zoiets als het succes van Guus Meeuwis vergelijken met Michael Jackson.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van alle steden in Nederland komt Amsterdam het dichtst in de buurt, maar vergeleken met wereldsteden? Nee, niet echt. Vergeleken met het thuishonk van RZ moet je wel kunnen winnen, ja.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoeveel draagt dat ook weer bij aan je stadsbeleving?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar zetelt de regering ook alweer...
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar zetelt de regering ook alweer... ah kom op... kan iemand mij even helpen? Het ligt echt op het puntje van mijn tong!
Ik hap meer op het feit omdat ik de Amsterdam discussie een beetje zat wordt af en toe.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, jij hapt wel, maar je weet wel waarom.
je bent een topchick.
Ik kan nog wel even een stuk of 50 dingen opnoemen die Amsterdam niet heeft. Dit was gewoon even het eerste wat in mij opkwam na de 'we hebben alles' opmerkingquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
En hoeveel draagt dat ook weer bij aan je stadsbeleving?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Amsterdam vergelijken met andere wereldsteden is zoiets als het succes van Guus Meeuwis vergelijken met Michael Jackson.
Nog één: een groot bevrijdingsfestivalquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das niets iets hebben, daar heb je als inwoner echt helemaal niets aan. Meer last.
Het ging over de omvang.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is over de hele wereld bekend.
Mwahquote:Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Amsterdam vergelijken met andere wereldsteden is zoiets als het succes van Guus Meeuwis vergelijken met Michael Jackson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |